MEO2014-06-24 22:43:02 // 145842
Ciao! süsnye cartárs blogjában találsz leírást a tps resethez.Én az alapján csináltam.
thealfa1562014-06-24 19:00:03 // 145841
hello, az érdekelne, hogy csinált-e már valaki ecu vagy tps resetet? ha igen akkor pontosan hogyan csinálta és mit ért el vele? szeretném kipucolni hétvégén a pillangószelepet és azt olvastam 1-2 helyen, hogy utána tps resetet kéne csinálni. Ha ezt megcsinálom, akkor nem kér majd indításnál kódot ugye? mert kódkártyám az nincs... ha megcsinálom a resetet akkor a gyári szűrőm legyen rajta vagy pedig a direkt szűrő amit már egy ideje használok? Előre is köszi a segítséget!
Vinnie2014-06-24 01:44:33 // 145840
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogy 1.8as 156-osba jó-e a 2.4-es klímakompresszor?
Előre is köszi.
Valaki megtudná mondani, hogy 1.8as 156-osba jó-e a 2.4-es klímakompresszor?
Előre is köszi.
MEO2014-06-23 22:03:06 // 145838
boli111 viszont jobban jár a Te "tippjeiddel" , mintha Én tippelgetnék. :-)
GTPeti2014-06-23 22:00:04 // 145837
Ugyan dehogy!! Jó is lenne.
Főleg a távdiag nehéz, csak tippeket lehet adni.
Főleg a távdiag nehéz, csak tippeket lehet adni.
MEO2014-06-23 21:48:46 // 145836
Kérdezd GTPeti cartársat! ( Ő mindent tud) ,de tényleg ! ;-)
boli1112014-06-23 21:42:37 // 145835
Nemetorszagban vagyok es itt nem megoldhato sajnos.
MEO2014-06-23 21:40:40 // 145834
Szerintem olvassatok hibakódot. Elsőre az a legolcsóbb "megoldás".
boli1112014-06-23 15:57:36 // 145833
Ciao!
Meleg motornal ingadozo alapjara, mire utalhat?
Köszönöm
Meleg motornal ingadozo alapjara, mire utalhat?
Köszönöm
GTPeti2014-06-21 21:08:24 // 145832
MEO2014-06-21 20:26:40 // 145831
Üdv Cartársak!
Tudja valaki hogy a P1173 hiba mit jelent?
Tudja valaki hogy a P1173 hiba mit jelent?
GTPeti2014-06-21 18:36:15 // 145830
SZVSZ ettől nem lesz nagyobb az olajnyomás, mert a többletolaj a szivattyú "szívóoldalán" van. Ha a "habos" olajat nem szállítja rendesen a szivattyú, akkor inkább alacsonyabb lesz a nyomás. Legalábbis én így látom, de nem szentírás. Amúgy jól összefoglaltad!
redbull902014-06-21 18:25:12 // 145829
Ha jóval magasabb az olajszint a maximumnál, akkor le kell engedni az
olajból. Az olajba beleérő főtengely ugyanis habosra verheti az olajat. A
habot nem szállítja jól az olajszivattyú, valamint kenni sem ken jól, így
kopás következhet be. A megnövekedett olajnyomás miatt ilyenkor a tömítések is extra nyomást kapnak. Később - a tömítésekben okozott károk hatására - fogyni kezd az olaj, és a kenés elégtelenné válhat. Érdemes elébe menni ezeknek a veszélyeknek, és inkább engedni belőle.
olajból. Az olajba beleérő főtengely ugyanis habosra verheti az olajat. A
habot nem szállítja jól az olajszivattyú, valamint kenni sem ken jól, így
kopás következhet be. A megnövekedett olajnyomás miatt ilyenkor a tömítések is extra nyomást kapnak. Később - a tömítésekben okozott károk hatására - fogyni kezd az olaj, és a kenés elégtelenné válhat. Érdemes elébe menni ezeknek a veszélyeknek, és inkább engedni belőle.
nagyT2014-06-21 17:04:48 // 145828
Az nagyon nagy probléma ha az olajszint maxon tul ment mikor töltötem bele?s most így mászkálok vele.
Zoli852014-06-20 20:01:09 // 145827
Hali! Egyik ismerosomnek 156 1.6 tsparkja van. A problema a kovetkezo. Ha beinditja a kocsit hidegen semmi csorges nem hallhato. Amikor viszont elindul alacsony fordulaton csorgo hang hallhato. Mi a fene lehet. A kocsi motorjaban mar mindent kicsereltek vezerles tokek stb. Ja es a legfontisabb ha megy egy km-t akkor ez a hang megszunik.
En a katalizatorra gondolok.
En a katalizatorra gondolok.
zekedani2014-06-19 15:45:45 // 145826
Természetesen nem negatív értelemben. :-)
zekedani2014-06-19 15:44:58 // 145825
Srácok!
Nagyon szépen köszi a fogyasztásos hozzászólásokat! Nagy segítség volt!
Üdv:
zekedani
Nagyon szépen köszi a fogyasztásos hozzászólásokat! Nagy segítség volt!
Üdv:
zekedani
kazsmandi2014-06-19 15:31:12 // 145824
Véleményem szerint az alsó lengőkar motor felöli szilentjei vannak kikopva.. Emelve Te is meg tudod nézni, megrángatod a kerék alsó részét miközben nézed a lengőkar belső felét..
Liquid2014-06-19 09:52:47 // 145823
nekem is volt ilyen problémám, azzal kiegészítve hogy kitekert kormánnyal hirtelen induláskor, fékezéskor hallottam leginkább. Voltam vele egy műszaki állomás rázópadján és azt mondták, minden teljesen jó, műszaki-kompatibilis, aztán még mentem vele párezer km-t, nem lett rosszabb. A továbbiakról nem tudok, mert ez nem sokkal a 159 érkezése előtt volt.
GTPeti2014-06-19 09:45:27 // 145822
"megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű."
Nem ő az első, aki ezt mondja. :)
Az enyém is kezd kopogni nagyobb úthibán, de én most automatikusan cseréltetem mind a négy első lengőkart. (A stabrudakat pedig ellenőrizzük.) Nekem ennyit megér a nyugalom. B)
Nem ő az első, aki ezt mondja. :)
Az enyém is kezd kopogni nagyobb úthibán, de én most automatikusan cseréltetem mind a négy első lengőkart. (A stabrudakat pedig ellenőrizzük.) Nekem ennyit megér a nyugalom. B)
9Pitta92014-06-19 00:05:06 // 145821
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Mikor kicsit lendületesebben indulok vagy erősebben fékezek erős koppanó hangot hallok bal elölről (néha jobbról is). Lengő karra gyanakodok vagy torony csapágyra. Voltam vele szerelőnél, megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű. A stabilizátorrúd szilentjei már csere érettek, de annak nem ilyen hangja van. A szerelő azt mondta a stabpálcák és a kormány gömbfejek még jók.
Esetleg valakinek ötlet?????
Előre is köszi.
Lenne egy kis problémám. Mikor kicsit lendületesebben indulok vagy erősebben fékezek erős koppanó hangot hallok bal elölről (néha jobbról is). Lengő karra gyanakodok vagy torony csapágyra. Voltam vele szerelőnél, megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű. A stabilizátorrúd szilentjei már csere érettek, de annak nem ilyen hangja van. A szerelő azt mondta a stabpálcák és a kormány gömbfejek még jók.
Esetleg valakinek ötlet?????
Előre is köszi.
hg6idn2014-06-18 22:28:46 // 145820
Úgy látszik ez típus átok:)
Nálam vásárlás után volt ilyen jellegű hiba, de szerencsére csak a trafón lévő gumi szigetelésnél volt gond, amit hőálló szilikonnal akkor orvosoltam, azóta is jól szolgál - még jó, hogy fakormányos, van hol és mit lekopognom:)
Városi fogyim mostanában 10 körül lehet, de ez sok dugó, meg dugó utáni gyógyszer gurulás, közepes klímával kombinált fogyasztási érték:)
Nálam vásárlás után volt ilyen jellegű hiba, de szerencsére csak a trafón lévő gumi szigetelésnél volt gond, amit hőálló szilikonnal akkor orvosoltam, azóta is jól szolgál - még jó, hogy fakormányos, van hol és mit lekopognom:)
Városi fogyim mostanában 10 körül lehet, de ez sok dugó, meg dugó utáni gyógyszer gurulás, közepes klímával kombinált fogyasztási érték:)
GTPeti2014-06-18 22:19:11 // 145819
Nekem is tetszik, tényleg jól megy a JTS.
A gyújtótrafó miatt nálam is néha bejelez. (Főleg nagyon párás időben.) Majd kiolvasom és lassan elkezdek trafókra gyűjteni.
A gyújtótrafó miatt nálam is néha bejelez. (Főleg nagyon párás időben.) Majd kiolvasom és lassan elkezdek trafókra gyűjteni.
Dante2014-06-18 18:04:28 // 145818
Jó JTS-t valóban nem egyszerű találni itthon, de ha sikerülne mégis, akkor igen jó partner tud lenni a mindennapokban. Nagyon jó karakterisztikája van a motornak, kicsi fordulatról már jól húz, és később sem lomhul el. Nem kell vadul pörgetni, hogy menjen.
Nekem egyszer volt szerencsém találkozni másfél év alatt a Check Engine lámpácskával, egy gyújtástrafó adta meg magát és padlógázon rángatott. Azóta lekopogom, teljesen hibamentes.
Városban amúgy nekem 10-11 liter között eszik, viszonylag rövid távokon, dugóban.
Nekem egyszer volt szerencsém találkozni másfél év alatt a Check Engine lámpácskával, egy gyújtástrafó adta meg magát és padlógázon rángatott. Azóta lekopogom, teljesen hibamentes.
Városban amúgy nekem 10-11 liter között eszik, viszonylag rövid távokon, dugóban.
Ferke2014-06-18 17:49:45 // 145817
Nálunk is volt már ilyen sajnos, Peterw kollega friss szerzeményén repült el a vezetőgörgő párezer km után, de sajnos a statisztika még mindig azt mutatja, hogy ez az egyik legjobb, mert a többiről is lehetne mesélni, szinte mindegyikkel volt már gondunk, gyárival, nem gyárival is...
Tuningman2014-06-18 16:49:54 // 145816
Van V6-om, TS-em is 2db. :)
V6 a városban 12-vel elmegy és abban van pár gyorsulgatás is. Országúton ha nyugisan mész akkor akár 8-ból is ki lehet jönni, pályán pedig 10 körül elmegy.
1.6 TS városban 8-al megy nálunk de az egy makulátlan motor :) Országút és pálya 7-7.5 szokott lenni.
2.0 TS városban 10 körül, országút és pálya 8-9 de ugye sokban függ a sofőr lábától :)
Átlagban egy közepes motorral mert ez az általános, plusz 1-1.5 liter.
Amúgy egy jó TS motor az megbízható és sokat elmegy ha karban van tartva rendesen :)
A JTS sem rossz csak az előéletük, amikről főleg a gondatlan gazdáik tehetnek, kicsit megviseli őket. Jó JTS-t itthon nehéz találni, inkább rá kell szánni némi pénzt és rendbe rakni és akkor sokáig élvezheted.
V6 a városban 12-vel elmegy és abban van pár gyorsulgatás is. Országúton ha nyugisan mész akkor akár 8-ból is ki lehet jönni, pályán pedig 10 körül elmegy.
1.6 TS városban 8-al megy nálunk de az egy makulátlan motor :) Országút és pálya 7-7.5 szokott lenni.
2.0 TS városban 10 körül, országút és pálya 8-9 de ugye sokban függ a sofőr lábától :)
Átlagban egy közepes motorral mert ez az általános, plusz 1-1.5 liter.
Amúgy egy jó TS motor az megbízható és sokat elmegy ha karban van tartva rendesen :)
A JTS sem rossz csak az előéletük, amikről főleg a gondatlan gazdáik tehetnek, kicsit megviseli őket. Jó JTS-t itthon nehéz találni, inkább rá kell szánni némi pénzt és rendbe rakni és akkor sokáig élvezheted.
Liquid2014-06-18 15:43:03 // 145815
tiszta városi fogyim nekem se volt soha, de attól függ mi a város? Mert ha rövid távok akkor a TS simán legurít szerintem 15-öt is a V6 meg 20-at, de ha be tud melegedni akkor szem ez max. 12 illetve 15.
Nálam nagy átlagban 9,5 körül volt a TS, ez autópálya 140 felett, illetve városon kívül 90 felett :) Volt akinél nagypapásan 7-tel is beérte, az én rekortom 7,5 volt.
A JTS úgy tudom kicsivel többet kér mint a TS.
A TS azért érkény dolog, de ha nem nyúlsz mellé (ez bármi másra is igaz) és megfelelően karbantartod, akkor nem lesz vele gond.
Nálam nagy átlagban 9,5 körül volt a TS, ez autópálya 140 felett, illetve városon kívül 90 felett :) Volt akinél nagypapásan 7-tel is beérte, az én rekortom 7,5 volt.
A JTS úgy tudom kicsivel többet kér mint a TS.
A TS azért érkény dolog, de ha nem nyúlsz mellé (ez bármi másra is igaz) és megfelelően karbantartod, akkor nem lesz vele gond.
Dévid2014-06-18 11:58:03 // 145814
Nekem a 2.5 V6 ca. 10-11 literrel eljár, persze dugóban nem araszolok vele. A 2.0 TS 9-10 literrel járt el alattam hasonló használat mellett. Városi fogyasztást nem tudok mondani, hisz amerre én járok, ott nincs dugó, ritka a közlekedési lámpa (30 km-en belül kettő van). TS-em volt, ha jó állapotút veszel, és karban van tartva rendesen, akkor állítólag nem vészes, ha szart veszel, szar szerelőhöz hordod, akkor megszívod Te is. Mikor másodszor lett csapágyas a motorja, akkor tettem félre a TS-t a kertbe.
zekedani2014-06-18 11:40:24 // 145813
Sziasztok!
Biztos milliószor ki lett már beszélve a téma, de azért megkérdezem. A 2.5 V6-os 156-ok mennyit fogyasztanak városban? És a 2.0 TS illetve JTS? Talán az amoren is olvashattam, hogy a JTS motorokkal több a nyűg, mint a régebbi TS-el. Így van ez?
Előre is köszi!
zekedani
Biztos milliószor ki lett már beszélve a téma, de azért megkérdezem. A 2.5 V6-os 156-ok mennyit fogyasztanak városban? És a 2.0 TS illetve JTS? Talán az amoren is olvashattam, hogy a JTS motorokkal több a nyűg, mint a régebbi TS-el. Így van ez?
Előre is köszi!
zekedani
Lexa2014-06-18 11:35:36 // 145811
Sziasztok!
egy kérdés csak: a 20V-s új 56-ok már mind mJet?
egy kérdés csak: a 20V-s új 56-ok már mind mJet?
GTPeti2014-06-17 23:52:54 // 145810
Nekem már zakkant meg egy Ruville (csomagolású) görgő a hosszbordásnál. Erre mit léptem? Vettem egy ugyanolyat (mert ez volt könnyen beszerezhető). :)
Tónyó2014-06-16 22:35:18 // 145807
Zoli852014-06-16 22:03:39 // 145806
Hali! Mi a velemenyetek a ruville feszito gorgokrol es vezermu szijrol?
Alfa GT-Csaba2014-06-16 20:57:03 // 145805
Én most cseréltem ,mert hirtelen gázadásnál nagyon rángatott a kocsi ,de diagram szerint minden fordulaton nagyon ingadozott az üzemanyag nyomásom!2torx csavar fogja és a nagynyomású szivattyúba van .kb 5 perc kicserélni és az új 30 ezer körül mozog árban
Tónyó2014-06-16 20:43:37 // 145804
nemtudom,ha van olyan akkor arra de nekem valami magasnyomas szabalyozot mondtak...de nem ertek hozzá...
Alfa GT-Csaba2014-06-16 19:43:13 // 145803
üzemanyag nyomás szabályzóra gondolsz?
Skodra2014-06-16 19:39:42 // 145802
Sziasztok! 156-ba előre milyen 2 utas szettet javasoltok, vagy milyet használtok, gyári BOSE erősítővel hajtva?? Ami még farigcsálás,kiemelő keret nélkül is befér! Köszönöm!
Tuningman2014-06-16 14:22:03 // 145801
Csinálj egy diagnosztikát :) Majd ha látod a hibakódokat, okosabb leszel :)
Ha nincs hibakód akkor mehet az élőadat és meg lesz a bibi :)
Ha nincs hibakód akkor mehet az élőadat és meg lesz a bibi :)
Kicsi52014-06-15 18:46:02 // 145800
Ezzel nincs gondom mivel ez a szakmám ;) de attól még mindig nemtudom hogy melyik szenzorral illetve jeladóval keressem a hibát. Mellesleg a fars szívást féktisztítóval már néztem (az volt az első) de semmi.
Tónyó2014-06-15 18:16:33 // 145799
sziasztok car-tarsak...megtudna nekem mondani hogy mennyibe lenne egy magasnyomas szelep csere vagy tisztitas,es mennyi ideig tarthat ennek elvegzese...koszonom elore is...
vpatrik2014-06-15 16:03:59 // 145798
Kösz GTPeti ,probléma megoldva .
GTPeti2014-06-15 15:57:15 // 145797
Próbáld meg a kesztyűtartó fölött.
GTPeti2014-06-15 15:56:36 // 145796
Egyébként 1000x egyszerűbb lenne elvinni egy Alfa-specialistához...
vpatrik2014-06-15 15:56:01 // 145795
Sziasztok !
Elég komoly kérdésem lenne :) ,merre találom a pollen a szűrőt?
Ablaktörlő alatt levő műanyagot lebontottam de ott nem találtam semmit csak egy rácsot ami gondolom a nagyobb dolgokat szűri meg .és most elkeseredve keresgettem hogy vajon merre lehet . (156 2003 sportwagon 1.9jtd)
Válaszotokat előre is köszönöm !
Elég komoly kérdésem lenne :) ,merre találom a pollen a szűrőt?
Ablaktörlő alatt levő műanyagot lebontottam de ott nem találtam semmit csak egy rácsot ami gondolom a nagyobb dolgokat szűri meg .és most elkeseredve keresgettem hogy vajon merre lehet . (156 2003 sportwagon 1.9jtd)
Válaszotokat előre is köszönöm !
GTPeti2014-06-15 15:44:58 // 145794
Cartárs, ez a kérdés, így egy kicsit erős. :)
A szenzorokat multiméterrel szokás ellenőrizni, a kábelezést is, a falsszívást pedig a szívóoldalon szokás keresni.
A szenzorokat multiméterrel szokás ellenőrizni, a kábelezést is, a falsszívást pedig a szívóoldalon szokás keresni.
Kicsi52014-06-15 15:15:11 // 145793
Merre keressem a hibát?