Liquid2014-10-11 13:51:08 // 59780
	egyelőre nem tiszta mitől van ez a hullámzás dolog. Az enyémnél nincs, olyan programmal se, aminél a többieknél már igen.
	
.......................2014-10-11 12:05:33 // 59779
	ja és ki kell írni a DPF et
ha ezt választod
	
ha ezt választod
.......................2014-10-11 12:04:26 // 59778
	az 1,9 eseknél csippelve a kuplung szokott megcsúszni
és az én 2,4 em nem hullámzik,csak erős
ja dpf et felejtsd el ,egy darab csővel lehet helyettesíteni
pl így:
dpf cső
	
és az én 2,4 em nem hullámzik,csak erős
ja dpf et felejtsd el ,egy darab csővel lehet helyettesíteni
pl így:
dpf cső
norbi04092014-10-11 11:32:04 // 59777
	Sziasztok! :)
Bár még odébb van de...karácsonyra lehet megajándékoznám magam pár pacival és nyútonnal :D
Viszont vannak aggályaim :/
Ez a hullámzós/turbónyomás ugrálós dolog, minden írt 159nél előfordul? Vagy csak a 2.4eknél? Nálam maradna az egr és a dpf is... Amúgy azt a bizonyos pillanatnyi megtorpanást én már vagy 1-1.5 hónapja nem tapasztaltam (lekopogom)
Mégvalami...
Tud valaki frankó helyet ahol fényezés nélkül kitudnának húzni egy 1 centiméternyi horpadást a jobb hátsó ajtóból? :)
	
Bár még odébb van de...karácsonyra lehet megajándékoznám magam pár pacival és nyútonnal :D
Viszont vannak aggályaim :/
Ez a hullámzós/turbónyomás ugrálós dolog, minden írt 159nél előfordul? Vagy csak a 2.4eknél? Nálam maradna az egr és a dpf is... Amúgy azt a bizonyos pillanatnyi megtorpanást én már vagy 1-1.5 hónapja nem tapasztaltam (lekopogom)
Mégvalami...
Tud valaki frankó helyet ahol fényezés nélkül kitudnának húzni egy 1 centiméternyi horpadást a jobb hátsó ajtóból? :)
Bilux2014-10-11 10:57:31 // 59776
	Vagy a következő tulaj marha jól fog járni az autóval.
	
Bilux2014-10-11 10:56:40 // 59775
	Szép, csillog villog meg minden, de használni is fogod ezt az autót?
	
.......................2014-10-11 09:03:51 // 59773
	nem kell,
cseréltem leömlőt ,megoldható
	
cseréltem leömlőt ,megoldható
.......................2014-10-11 09:00:53 // 59772
	"szinte"
simán hozzáférsz ha sz elejét lekapod,
egy óra alatt simán le lehet bontani a lököst, lámpákat,stb.
a 2,4 mögöt meg van egy csomó hely ,oda is hozzáférsz
egyedül annyi a gubanc ,hogy a generátort egy nagy hosszú csavar fogja,ami (ha szembenállsz) balra jönne ki ,de nem tud mert ott van hossztartó
szóval van kihívás ,de nem megoldhatatlan
	
simán hozzáférsz ha sz elejét lekapod,
egy óra alatt simán le lehet bontani a lököst, lámpákat,stb.
a 2,4 mögöt meg van egy csomó hely ,oda is hozzáférsz
egyedül annyi a gubanc ,hogy a generátort egy nagy hosszú csavar fogja,ami (ha szembenállsz) balra jönne ki ,de nem tud mert ott van hossztartó
szóval van kihívás ,de nem megoldhatatlan
Bilux2014-10-11 07:51:07 // 59771
	Az a fehér "alátét" szokott elkopni és fém a fémmel kopogni 
még rímel is :D
	
még rímel is :D
Bilux2014-10-11 07:49:35 // 59770
	
	
Giuntini2014-10-11 07:29:20 // 59769
	A 2.4 még egy dologban hasonlít a Ferrarihoz: mégpedig a szerelhetetlensége. Vezérlés, generátor, és egyéb dolgok javításához szinte ki kell venni a motort.
	
droberto2014-10-10 22:59:36 // 59768
	Huú, de jó is lenne. :)
	
droberto2014-10-10 22:56:35 // 59767
	Azért hál' Istennek, ez még csak rém, főleg a 159-nél. Legalábbis remélem. :)
	
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:54:01 // 59766
	A típushiba listához anno volt egy ötletem, de Halesz azt mondta, hogy ősszel jön az új AA, és abban már lesz ilyen lehetőség is. Kár, hogy nincs hír még róla :-(
	
GTPeti2014-10-10 22:52:24 // 59765
	Még gyári. De az autó funkcionalitása nem egészen... Neki kéne már állnia, de húzódik a projekt...
	
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:52:23 // 59764
	Egyenlőre csak a hagyományos módon akarom szétszedni, mert van benne valami rugó is. Aztán majd meglátom a fűrészes dolgot :-)
	
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:51:06 // 59763
	Nem ilyenekre gondoltam, hanem az "írassuk ki az LMM-et, mert tönkrement és drága újat venni" fajtákra :-)
	
droberto2014-10-10 22:41:52 // 59762
	Erre én is kíváncsi lennék....
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
	
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
droberto2014-10-10 22:39:56 // 59761
	Klafa lenne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
	
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:31:23 // 59760
	
	
Liquid2014-10-10 22:31:09 // 59759
	Peti úgy fest megvan a jó program :)
Cimbidnek gyári még?
	
Cimbidnek gyári még?
Liquid2014-10-10 22:30:00 // 59758
	kíváncsian várjuk a listát :)
	
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:29:06 // 59757
	Meg azt is hozzá kell venni, hogy a 159 a legfiatalabb "tömegmodell".
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
	
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
droberto2014-10-10 22:28:21 // 59756
	Köszi. Az ilyenek erőt adnak. :)
	
GTPeti2014-10-10 22:24:03 // 59755
	Nagyon jól nyomod, Robi! Respect!!!
	
droberto2014-10-10 22:22:31 // 59754
	Egyébként szerintem büszkék lehetünk, hogy a legpörgősebb a topic a miénk. Hál' Istennek még nem "a szar az autóm hogyan tudnám megmókni" résznél tartunk. Ez azért sokat elmond a típus minőségéről!
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
	
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
droberto2014-10-10 22:14:34 // 59753
	
	
droberto2014-10-10 21:55:44 // 59751
	Főleg, ha használati tárgyként tekintenek rá és elmulasztják az olajcserét.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-10 21:31:26 // 59750
	ez így van
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-10 21:03:53 // 59749
	majdnem, nem a rendszert változtatták meg a fordnál, ha nem a motor beszállítót 2006-ig fos ford, utána meg HDI...
	
ValeRossi462014-10-10 20:55:34 // 59748
	Egyetertek ;) ha jo 159es vasat szeretnenk azt meg kell fizetni :)
	
Giuntini2014-10-10 20:45:42 // 59747
	Gondoljatok bele az én esetembe. Az enyémnek a karosszériàja karcmentes törésmentes. Az enyém nem az 1,5 millàs kategória. Mégis ez történt velem. Most màr tudom mi történt. Ez a motor hengerfejes  volt kint a sógorok megcsinàltàk eladàsra nem síkoltàk le bepasztàztàk a repedést és eddig tartott. Ezt a Szatmàri szerint is nem lehetett észrevenni. A 159-nél én azt mondom min. ki kell adni 12ezer €-t és még akkor sem biztos semmi. A 2,4-nél pedig ha hozzà kell nyúlni a költségek az egekben.
	
Liquid2014-10-10 20:38:34 // 59746
	azaz, az enyémben is zörög valami bal elöl, kezd idegelni, hétvégén meg is nézem. Nem futómű gond, hanem valami műanyag elem elszabadulhatott.
	
Shadin2014-10-10 20:37:02 // 59745
	Ja. Szarolasz. A csavar kiesik a futóműből.
	
GTPeti2014-10-10 20:36:14 // 59744
	"pl már az új E mercikben is Delphi van"
Vagy inkább még...
	
Vagy inkább még...
Liquid2014-10-10 20:35:17 // 59743
	az olasz autók is szarok, mert sokan állítják :D
	
mzo2014-10-10 20:31:23 // 59742
	A nyári Spanyol túránk alatt nekem is a Magyar normál MOL-al produkálta a legjobb átlagot az autó. Pedig tankoltam Olasz Francia Spanyol nyálat is. Különbséget én nem éreztem egyébként sem hangban sem erőben egyiknél sem. Persze ez a különbség nem volt hatalmas nagyjából 4 dl különbség volt a legjobb és legrosszabb átlag között.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
	
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
David | Centocinquantanove2014-10-10 19:11:18 // 59741
	Üzemanyagtól független témával kapcsolatban én is azt hallottam, hogy a delfi rendszerek elég ócskák, azt hiszem a mondeókban is olyan van és tényleg...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
	
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
Piritu - 1.000.0002014-10-10 19:01:52 // 59740
	Azt csak csendben kérdezném, ha tudjuk hogy a rönyó nem bírja, akkor miért nem tesz a gazdája/szerviz ellene? Miért várja meg, amíg beszarik? Vagy csak a egyszerűen szar a Delhpi rendszere?
"Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező."
forrás
	
"Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező."
forrás
Piritu - 1.000.0002014-10-10 18:50:51 // 59739
	No, akkor keress vissza, hogy az olasz/német/osztrák gázolajjal mennyivel kevesebbet fogyaszt a verda. Meglepődsz, hogy hány ilyen bejegyzés lesz :-))
A rönyósok baja meg nem érdekel :-)
	
A rönyósok baja meg nem érdekel :-)
.......................2014-10-10 17:47:51 // 59738
	ezek nam a gázolaj energiatartalmára vonatkoznak(tehát nem fog kebvesebbet enni)
hanem pl. a kenőképességre:
a MOL gázolaj legendásan szarul keni a diesel rendszer elemeit
csoda hogy a sok 1,5 dci renó spénes lesz
a furi hogy Franciában meg nem
	
hanem pl. a kenőképességre:
a MOL gázolaj legendásan szarul keni a diesel rendszer elemeit
csoda hogy a sok 1,5 dci renó spénes lesz
a furi hogy Franciában meg nem
Shadin2014-10-10 17:29:29 // 59737
	Persze, placebó. Négy évig OMV extra nyálat tankoltam esküdözve, hogy milyen jó, keveset fogyaszt halk az autó stb. Most felváltva tankolgatom az OMV sima ill. prémium cuccát és tankról-tankra összességében semmi különbség.
Ami érdekes még, hogy amikor egyetlen egyszer tankoltam Vpúdert, akkor vagy fél literrel több lett a fogyi, de ezen kívűl semmit sem éreztem.
	
Ami érdekes még, hogy amikor egyetlen egyszer tankoltam Vpúdert, akkor vagy fél literrel több lett a fogyi, de ezen kívűl semmit sem éreztem.
GTPeti2014-10-10 16:32:33 // 59736
	Jó nem veszek. :) Én nem voltam köztük.
(Azonban... ha többen állítják, hogy megjárták, akkor lehet benne valami.)
	
(Azonban... ha többen állítják, hogy megjárták, akkor lehet benne valami.)
Piritu - 1.000.0002014-10-10 16:23:24 // 59735
	Azért erre ne vegyél mérget. Csak pár idézet a rend kedvedért:
"A MOL amúgyis elég gatyesz minőséget produkál"
"a szlovák sárga kúton kapható sima is jobb"
"Üzemanyag szar"
"Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. "
"Jobb az osztrák gázolaj,"
	
"A MOL amúgyis elég gatyesz minőséget produkál"
"a szlovák sárga kúton kapható sima is jobb"
"Üzemanyag szar"
"Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. "
"Jobb az osztrák gázolaj,"
GTPeti2014-10-10 16:03:05 // 59734
	A pontosság végett: Sosem mondott senki olyat, hogy defacto sz@r a hazai nafta. Olyat viszont igen, hogy bele lehet futni egy-egy valamilyen módon "rosszabbá vált" eresztésbe.
	
Piritu - 1.000.0002014-10-10 15:49:34 // 59733
	No, megtettük az utat visszafelé is a "jobb" kinti üzemanyaggal.
Odaút: 105-ös átlag 620 km 6,1 l/100 km
Vissza: 104-es átlag 631 km 6,5 l/100 km
Egyre inkább meg vagyok győződve, hogy szar a magyar nyál :-DD
	
Odaút: 105-ös átlag 620 km 6,1 l/100 km
Vissza: 104-es átlag 631 km 6,5 l/100 km
Egyre inkább meg vagyok győződve, hogy szar a magyar nyál :-DD
Shadin2014-10-10 15:09:33 // 59732
	Mármint itthon. Szerintem elég nagy kontraszt a leharcolt és alulértékelt 159-esekhez képest, De szíp az autó :-D Miért kell mennie?
	
Shadin2014-10-10 15:06:00 // 59731
	Az meg már tényleg eladhatatlan...
Akkor most mennyit ér a típus? Ua. évj. megkapható 1,7-ért is meg 2,5-ért is.
	
Akkor most mennyit ér a típus? Ua. évj. megkapható 1,7-ért is meg 2,5-ért is.
Online tag
1
		Vendég1
486





