Ákos (dewvil)2014-02-17 21:16:35 // 48370
A multiecuscan a gyári diag program vagy ez valami feltört cucc? és milyen interface kell hozzá? az sem mindegy? ez az elm izé a gyárija vagy csak ezzel kommunikál?
Csabi2014-02-17 21:13:53 // 48369
"lämpamoso nekem a motorhäztetöt mossa :D
majd ki akarom kapcsolni ugy olvastam koräbban MES segitségével ki lehet"
Jah ki lehet:
1.
2. korrekció fül
3. Letiltod
4. Nyomsz egy PROXI sorrbarendezést és kész
Én kikapcsoltam, mert meguntam a heti folyadéktöltögetést...és egyébként sem ér sokat....most kb harmad annyit fogyaszt, de nem véletlen 6spricnivel kevesebb dolgozik...:)
majd ki akarom kapcsolni ugy olvastam koräbban MES segitségével ki lehet"
Jah ki lehet:
1.
2. korrekció fül
3. Letiltod
4. Nyomsz egy PROXI sorrbarendezést és kész
Én kikapcsoltam, mert meguntam a heti folyadéktöltögetést...és egyébként sem ér sokat....most kb harmad annyit fogyaszt, de nem véletlen 6spricnivel kevesebb dolgozik...:)
StrigDaddy2014-02-17 20:29:58 // 48368
Igen, igen, ő az. Holnap este gurulok hozzá, aztán megnézi mit lehet kihozni ésszerű keretek között.
Giuntini2014-02-17 20:19:32 // 48367
Hát a V6-al nem lehet konkurálni.
'''''2014-02-17 20:17:36 // 48366
www.chipcenter.hu
Liquid2014-02-17 20:15:50 // 48365
azé nem egy sportkipufogós 2.0TS, vagy egy V6 de nemrossz :)
Liquid2014-02-17 20:14:34 // 48364
Így van, a 2.4 fenyegetően morog, dízelhez képest határozottan jó hangja van.
Ákos (dewvil)2014-02-17 20:13:18 // 48363
Igen igen az az 5 hengeres hang...wao. mint valami agyonhergelt állat:)
Giuntini2014-02-17 20:11:03 // 48362
Ebben igazad van, ha a gazdaságossági szempontok alapján választunk autót, akkor az 1.9 16V a nyerő. Megbízhatósága a 2.4-nek semmivel sem rosszabb az 1.9-nél, kivéve talán az EGR, DPF problémákat. Valóban az 1.9 sokkal gazdaságosabban fenntartható, és minden helyzetben tökéletesen megfelelő. Városban a 2.4 jóval többet fogyaszt (főleg automatával) mint az 1.9. És igaz, városban nem igazán jön ki a két motor közötti teljesítménykülönbség. Mégis azt mondom a 2.4 automatával az igazi (kivéve a Q4). Autópályán az öthengeres motor lenyűgöző. Egy tankhoz tudnám hasonlítani, ami egyszerűen félretol maga elől mindent. A legvadabb emelkedőkön 6.-ban úgy rohan fel mintha lejtő lenne, ahol menni kell ott mutatja ki a foga fehérjét. És mellette ezt tökéletes csendben teszi. És még van valami amiben az 1.9 nem tud konkurálni az öthengeressel. Az pedig a hang. Sokan nem hiszik el, de igenis lehet egy dízelnek jó hangja. 2000 fordulattól felfelé igazi mély tónusú nagyautós hangja van, amivel a dízelek legnagyobb része nem tud konkurálni. Hihetetlen, de az olaszok még egy dízelhez is hangolták a kipufogót.
Ákos (dewvil)2014-02-17 20:06:24 // 48361
Szervizlátogatás 2 nap múlva...:(
Ákos (dewvil)2014-02-17 20:05:12 // 48360
Mai napi garage menet, megpucoctam Pityukoma által kiszedett szenzor, féktisztitó visszarak, valamivel javultak az értékek de nem sokkal. Nullázva hazaérve 10kre vetitve 9.1 pár kör ház körül parkolás 9.6. A ciccegés halkabb de még van...
StrigDaddy2014-02-17 20:03:52 // 48359
Igen, én is egy szászvári elérhetőséget kaptam, szerintem egyre gondolunk.
A Q4-gyel kapcsolatban mi is erre jutottunk, hogy valószínűleg a stabilitás vesz el valamicskét a teljesítményből. Természetesen nem vitatom a 2.4 Q4 tudását, csak nem éreztem akkora differenciát, mint amikor egy 109 lovas szekérből átültem ebbe a csodajárgányba.
Az álmom természetesen továbbra is egy 2.4, TI, okosítva. De egyelőre inkább az egykilencest optimalizáljuk. Aztán majd egyszer remélem találok egy kitűnő állapotú 2.4 TI-t, gyönyörű állapotban, ellenőrizhető előélettel, napfénytetővel, bőrbelsővel, navival.
Bár ez utóbbi még a nemzetközi használt autó oldalakon is ritka, nemhogy itthon.
A Q4-gyel kapcsolatban mi is erre jutottunk, hogy valószínűleg a stabilitás vesz el valamicskét a teljesítményből. Természetesen nem vitatom a 2.4 Q4 tudását, csak nem éreztem akkora differenciát, mint amikor egy 109 lovas szekérből átültem ebbe a csodajárgányba.
Az álmom természetesen továbbra is egy 2.4, TI, okosítva. De egyelőre inkább az egykilencest optimalizáljuk. Aztán majd egyszer remélem találok egy kitűnő állapotú 2.4 TI-t, gyönyörű állapotban, ellenőrizhető előélettel, napfénytetővel, bőrbelsővel, navival.
Bár ez utóbbi még a nemzetközi használt autó oldalakon is ritka, nemhogy itthon.
Ákos (dewvil)2014-02-17 20:02:57 // 48358
nah jah a kivételek:) én nem bízom bennük, de ez csak lehet a 10 szervizes tapasztalat miatt van.
Piritu - 1.000.0002014-02-17 20:02:26 // 48357
Pont ezért vettem berlinát. Eleve súlytuninggal indul az SW-vel szemben :-DD
Liquid2014-02-17 20:00:51 // 48355
Liquid2014-02-17 19:54:24 // 48354
A Q4 eszetlenül stabil minden körülmények között, ez viszont elvesz némi erőt.
Nyilván többet kér, mivel az 1.9-nél meg a 156 1.9 kér kevesebbet annál meg a Mito 1.6 és még folytathatnám. A lovakat itatni kell :)
Nyilván többet kér, mivel az 1.9-nél meg a 156 1.9 kér kevesebbet annál meg a Mito 1.6 és még folytathatnám. A lovakat itatni kell :)
'''''2014-02-17 19:52:26 // 48353
Melyik volt?Link?
Liquid2014-02-17 19:52:07 // 48352
A 209-lovas 2.4 Q4 gyári állapotában is messze van az 1.9-től, de ha okosítasz rajta akkor valóban ütős lesz, ha gondolod megmutatom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-17 19:44:00 // 48351
bakker ez a Brera sem jött össze egyszerűen egyik sem jön össze pedig nem soká itt a tali....
'''''2014-02-17 19:42:15 // 48350
Szászváron is át tudod íratni minden gond nélkül.170le-ig simán felhúzható és még bírja is majd.Ha kell,küldök elérhetőséget.
Azért egy találkozón viszlek egy kört vagy esetleg Liquid kartárshoz is bekéredzkedhetsz és utána beszéljünk az 1.9 kontra 2.4-ről. (Ezt most abszolút nem lekicsinylésből írtam!)Szerintem Liquid is mindjárt hozzászól és ha jól sejtem,igazolni fog.
Azért egy találkozón viszlek egy kört vagy esetleg Liquid kartárshoz is bekéredzkedhetsz és utána beszéljünk az 1.9 kontra 2.4-ről. (Ezt most abszolút nem lekicsinylésből írtam!)Szerintem Liquid is mindjárt hozzászól és ha jól sejtem,igazolni fog.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-17 19:32:04 // 48349
és csak a gyári ajánlást tedd bele :)
Haddel2014-02-17 18:53:51 // 48348
Multkor hülyeséget írtam ,nem is kapcsol ki a tempomatom 160nál.Csak kiírja hogy felülírva ,de egész 180ig tudtam vele gyorsítani.
David | Centocinquantanove2014-02-17 18:51:44 // 48347
Szeretném az autóvillanyászatban jártas cartársak véleményét kérni, hogy utólagos riasztóbeszerelés kapcsán mennyivel bonyolultabb az autó elektromos rendszere egy kategórián belüli de más típushoz képest?
Csak mert ma erre az indokra hivatkozva kellett +5k-t fizetnem a kialkudott árhoz képest...
Másik kérdésem: riasztónál van olyan a kiskönyvében, hogy "szerviz gomb", amellyel különböző funkciókat lehet beállítani. Általában hol található ez a bizonyos "szerviz gomb"?
Csak mert ma erre az indokra hivatkozva kellett +5k-t fizetnem a kialkudott árhoz képest...
Másik kérdésem: riasztónál van olyan a kiskönyvében, hogy "szerviz gomb", amellyel különböző funkciókat lehet beállítani. Általában hol található ez a bizonyos "szerviz gomb"?
Haddel2014-02-17 18:40:58 // 48346
Állítva nem fért be :-)
Competizione2014-02-17 18:30:42 // 48345
Köszi,figyelem,eddig minden OK.
Piritu - 1.000.0002014-02-17 17:26:19 // 48344
Dömpi (il dottore)2014-02-17 17:17:00 // 48343
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek eladó Thule tetőbox?
Kb. a Pacific 100 kellene méretileg (139x90x39), ugyanis a babakocsi menne bele, ami 90x60x38 összecsukva.
Köszi előre is!
Nincs véletlenül valakinek eladó Thule tetőbox?
Kb. a Pacific 100 kellene méretileg (139x90x39), ugyanis a babakocsi menne bele, ami 90x60x38 összecsukva.
Köszi előre is!
Shadin2014-02-17 17:07:06 // 48342
X. ker. (talán) Fehér út. Expo mögött sok kereskedő. Murvás. Eddigi legjobb véletlen szerelemautóm.
StrigDaddy2014-02-17 17:06:06 // 48341
Ha fogok egy mérleget és az egyik nyelvére ráteszem azt a plusz 59 lóerőt és a 80 nm nyomatékot, a másik nyelvre pedig a plusz ~2 liter fogyasztást, akkor nem a lóerő felé billen. Egyszerűen csak nem éreztem olyan nagy különbséget. Ezen kívül úgy hallottam, hogy az egykilences motor megbízhatóbb.
Shadin2014-02-17 17:03:08 // 48340
Nekem Ők csinálták. Korrekt cég, hétfőn reggel vittem, kedd du.-ra kész volt. A küszöbön elől van gyári matrica, kértem ,hogy előtte ködöljék össze, majd megszokom. Nem is látom hol csinálták. Várakozáson felüli.
Ilyen volt:
Gyári lett. Remélem pár év múlva is jó lesz :-)
Ilyen volt:
Gyári lett. Remélem pár év múlva is jó lesz :-)
Giuntini2014-02-17 16:57:02 // 48339
Érdekelne, hogy mi nem varázsolt el az öthengeresben.
Giuntini2014-02-17 16:45:01 // 48338
Mi újság a kocsival? Remélem megnyugtató híreket kaptál.
Giuntini2014-02-17 16:42:00 // 48337
Bocs ez félrement, Ildikótól akartam megkérdezni.
Giuntini2014-02-17 16:40:20 // 48336
Mi újság a kocsival?
StrigDaddy2014-02-17 16:40:00 // 48335
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
StrigDaddy2014-02-17 16:40:00 // 48334
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
StrigDaddy2014-02-17 16:39:53 // 48333
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
Van valakinek tapasztalata (jó/rossz) az 1.9-es motorvezérlőjének átprogramozásáról?
Volt szerencsém beleülni egy négykerekes, 209 lovas öthengeresbe, de messze nem varázsolt el, úgyhogy azon gondolkodom, hogy ebből a 150-ből csináltatok 170-180 körülit.
Érdekelnének a tapasztalatok.
Danke!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-17 15:47:14 // 48332
figyeld az olajfogyást, mert csipegeti a TB
.....2014-02-17 15:41:41 // 48331
Ja, mindenki úgy szállítja ahogy akarja :D
Liquid2014-02-17 15:32:58 // 48330
egyszer vittem sima fenyő ágykeretet, nem volt egyszerű de elfért :)
a durva rész a vákummatrac volt, mert döntött ülésnél nem fért át a lyukon, le kellett szerelnem gyorsan az erősítőt :)
a durva rész a vákummatrac volt, mert döntött ülésnél nem fért át a lyukon, le kellett szerelnem gyorsan az erősítőt :)
David | Centocinquantanove2014-02-17 15:26:16 // 48329
Az is logikusan hangzik, én gázról tudtam, de végülis a lényeg ugyanaz :D
ValeRossi462014-02-17 15:18:23 // 48328
Értem... :)
.....2014-02-17 14:44:00 // 48327
Majdnem, az olajnak kell visszafolynia a motorba :P
David | Centocinquantanove2014-02-17 14:36:05 // 48326
Jó az így is csak bekapcsolás előtt 1 napig állítva kell hagyni hogy a gáz visszacsurogjon a helyére! :-)
Amúgy én jómultkor 2 ajtólapot szállítottam baj nélkül. :-) A gyerek nézett egy darabig hogy ezzel én nem viszem sehova az ajtóimat, bepakolás után meg nem akarta elhinni hogy becuppant...
Amúgy én jómultkor 2 ajtólapot szállítottam baj nélkül. :-) A gyerek nézett egy darabig hogy ezzel én nem viszem sehova az ajtóimat, bepakolás után meg nem akarta elhinni hogy becuppant...
Competizione2014-02-17 13:54:58 // 48325
Köszönöm a lelkesítő szavakat.
Competizione2014-02-17 13:52:24 // 48324
Ugyan már,nem vagyok én hegyi tót.Itt lakom a határtól 10 km-re.
mizooo2014-02-17 13:12:57 // 48323
Nektek a nap fénye sem lenne elég :)
Ricsi 1472014-02-17 12:32:15 // 48322
Jó nektek :)! Én eddig ezt nem vettem észre ellenben azt igen, hogy mindenki hihetetlenul lassan megy hozzam kepest :D ket autos volt akit utol ertem es huzta felre az autojat tobbi sz*rik a vilagra... Na meg a belso savba eloszeretettel betonozzak be magukat es haladnak 40-el de kirobbantani sem lehetne oket onnan, hiaba a villogtatas meg a dudalas nem mennek felre...! Egyébkent a Xenon-tol en sem vagyok elajulva elegge halvany a fenye... a refi viszont tenyleg nagyon jó!
Shadin2014-02-17 12:26:18 // 48321
Én ráejtettem a kocsit egy beton padkára. A küszöböm bánta és 60e Forintom...
Online tag
2
Vendég2
507