He-he gyerekek ez jó volt, tetszett:)
Képeket kérek akinek van mert én nem fotóztam!
Ákos (dewvil)2014-02-16 14:07:52 // 48204
DrB2014-02-16 14:07:25 // 48203
Lehet, hogy a 156-nak rosszabb, mint a 159-nek, de a feleségem MiTo-jának konkrétan lényegesen jobb, s az sem xenon, de ott nem is hiányzik a fényerő. Azt nem tudom, a többi nem-xenonos 159-es cartárs mennyire van megelégedve a tompítottjával, az enyémen semmi emelt fényerejű égő nem javított lényegesen. Lehet, igazad van, meg kellene nézetnem a lámpákat.
G-MANN🍀2014-02-16 14:01:06 // 48202
A lampa hatso reszen allithato a magassaga, es jobbra balra is. 10-es kulccsal a kiallo aluminium "rudat" kell eltekerni. :-)
DrB2014-02-16 14:00:15 // 48201
Idekinti márkaszerviz.
Shadin2014-02-16 13:40:25 // 48200
Hol csináltattad az sw frissítést?
Shadin2014-02-16 13:38:07 // 48199
Egy kis kárpitosmunka!
mizooo2014-02-16 13:27:00 // 48198
Gyenge tompított? :) Akkor te még nem mentél 56-al?!... Szerintem szuper jó tompítottja van az 59-nek, ha minden rendben van a lámpákkal.
Liquid2014-02-16 13:25:10 // 48197
az SW csomagtere papíron 45L-rel nagyobb, de ott a nagy okosság az hogy tudod tetőig pakolni. A sín felszerelhető utólag is, Skull megcsinálta.
A gyári xenon jó cucc, egyetlen gondom az vele, hogy közelre világít és még nem volt kedvem/időm utánajárni, hogyan lehetne segíteni ezen.
mit teszel a csomagtartóba hogy 1 gyerekkel kevés? :)
A gyári xenon jó cucc, egyetlen gondom az vele, hogy közelre világít és még nem volt kedvem/időm utánajárni, hogyan lehetne segíteni ezen.
mit teszel a csomagtartóba hogy 1 gyerekkel kevés? :)
DrB2014-02-16 13:17:32 // 48196
Sziasztok!
Jó régen nem írtam, olvasni sem volt időm nagyon az Amorét az utóbbi időben…
A vassal minden rendben, sőt - lekopogom - megoldódott az alapjárati egyenetlenség is, ami miatt legutoljára, még nyár körül írtam. Hideg motorral való indítás után kb. 30-60 mp-ig ingadozott az alapjárat, aztán kisimult. Ahogy jött az ősz, és kevésbé volt meleg, valamivel jobb lett, de továbbra is megmaradt ez a jelenség. Mikor visszajöttem a nyári szabiról, megkérdeztem az idekinti szerelőmet is, mondta, tegyek egy próbát premium diesellel (otthon a nyári szabi alatt nem tankoltam, osztrák nyál volt benne, igaz, nem premium). Valamennyit segített a dolgon, kicsit ritkább lett a dolog, de nem múlt el. Közben megnézték az EGR szelepet is, nem volt lekormolódva, rendben működött. Akkor vetették fel, hogy megnézik, software-esen mindenből a legfrissebb van-e fent? Azt találták, hogy valami EGR specifikus software rész nem a legfrissebb. (Az autó software-t nem csak egyben lehet frissíteni egyébkén?). Update-elték, s azóta (4-5 hónapja) megszűnt a probléma. Sőt, nem rángat be a motor, ha 4-esben 50 km/h körül megyek. Amióta megvettem az autót, 50-es tempónál inkább a 3-ast szerette, 4-esben sokszor berángatott, most nem gond a 4-es sem. Remélem, tartósan így is marad.
Más!
Kisfiúnk születésével a nagyobb utak alkalmával kinőttük a berlina csomagterét. Ahogy tudom, az SW csomagtere sem lényegesen nagyobb, legalábbis papíron. Nektek mi a tapasztalatotok? Lényegi előrelépést jelentene egy SW-re váltás?
Nézegetve a mobile.de-t, egy csomó SW-n nincs tetősín. Tetősín nélkül is lehet biztosan rögzíteni tetőboxot? Vagy azért a tetősínre erősített tetőbox a biztos megoldás?
A mostani 159-esben nincs xenon. Az igazi kifogásom a mostani vas ellen a gyenge fényerejű tompított. Kipróbáltam mindenféle "szuper" égőt, most éppen Nightbraker van benne. Ez sem jobb lényegesen… Milyen a 159-es gyári Bi-Xenonja?
Jó régen nem írtam, olvasni sem volt időm nagyon az Amorét az utóbbi időben…
A vassal minden rendben, sőt - lekopogom - megoldódott az alapjárati egyenetlenség is, ami miatt legutoljára, még nyár körül írtam. Hideg motorral való indítás után kb. 30-60 mp-ig ingadozott az alapjárat, aztán kisimult. Ahogy jött az ősz, és kevésbé volt meleg, valamivel jobb lett, de továbbra is megmaradt ez a jelenség. Mikor visszajöttem a nyári szabiról, megkérdeztem az idekinti szerelőmet is, mondta, tegyek egy próbát premium diesellel (otthon a nyári szabi alatt nem tankoltam, osztrák nyál volt benne, igaz, nem premium). Valamennyit segített a dolgon, kicsit ritkább lett a dolog, de nem múlt el. Közben megnézték az EGR szelepet is, nem volt lekormolódva, rendben működött. Akkor vetették fel, hogy megnézik, software-esen mindenből a legfrissebb van-e fent? Azt találták, hogy valami EGR specifikus software rész nem a legfrissebb. (Az autó software-t nem csak egyben lehet frissíteni egyébkén?). Update-elték, s azóta (4-5 hónapja) megszűnt a probléma. Sőt, nem rángat be a motor, ha 4-esben 50 km/h körül megyek. Amióta megvettem az autót, 50-es tempónál inkább a 3-ast szerette, 4-esben sokszor berángatott, most nem gond a 4-es sem. Remélem, tartósan így is marad.
Más!
Kisfiúnk születésével a nagyobb utak alkalmával kinőttük a berlina csomagterét. Ahogy tudom, az SW csomagtere sem lényegesen nagyobb, legalábbis papíron. Nektek mi a tapasztalatotok? Lényegi előrelépést jelentene egy SW-re váltás?
Nézegetve a mobile.de-t, egy csomó SW-n nincs tetősín. Tetősín nélkül is lehet biztosan rögzíteni tetőboxot? Vagy azért a tetősínre erősített tetőbox a biztos megoldás?
A mostani 159-esben nincs xenon. Az igazi kifogásom a mostani vas ellen a gyenge fényerejű tompított. Kipróbáltam mindenféle "szuper" égőt, most éppen Nightbraker van benne. Ez sem jobb lényegesen… Milyen a 159-es gyári Bi-Xenonja?
Liquid2014-02-16 11:41:51 // 48195
ejj igazad van :)
sőt létezik 220-240Le között is :)
sőt létezik 220-240Le között is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-16 10:38:47 // 48194
a kevesebb nem számít csak a több :D
Shadin2014-02-16 09:51:42 // 48193
Egyértelműen nem lehet állítani. Én "lejjebb" hajlítottam az ablaktörlő karokat, így az nem töri meg mosó vizet... De ez lehet placebo is. Szerintem szar. Bármilyen lapáttal. Piritu technikáját követve apró spriccelésekkel, elkerülve a lapát beindulását, majd amikor már a menetszél felviszi a vizet és elég vizes, akkor kézzel indítom a törtlést.
Ezt (is) csak egy Alfának tudjuk elnézni :-D
Ezt (is) csak egy Alfának tudjuk elnézni :-D
.......................2014-02-16 09:40:29 // 48192
Kérdezd piritut,
Egy műanyag sapka neki elrepedt az EGR hűtőnél,
Az az INSIGNIA ban ugyanúgy elreped,
Szóval az EGR bajokat kijavították,de vannak bajok máshol
Ha jól emlékszem a 2,0 jtdm et 2010 ig az F40 es váltóval szerelték
Így lehet csippelni 400 Nm erig nyugodtan
2010 után a Guli váltót kapt
Egy műanyag sapka neki elrepedt az EGR hűtőnél,
Az az INSIGNIA ban ugyanúgy elreped,
Szóval az EGR bajokat kijavították,de vannak bajok máshol
Ha jól emlékszem a 2,0 jtdm et 2010 ig az F40 es váltóval szerelték
Így lehet csippelni 400 Nm erig nyugodtan
2010 után a Guli váltót kapt
Piritu - 1.000.0002014-02-16 09:33:56 // 48191
A 2.0-t javasolnám. Egy csomó dolgot másképp oldottak meg benne. Valószínűleg egr és dpf problémáktól mentes lesz.
Piritu - 1.000.0002014-02-16 09:32:58 // 48190
A 2.0-ból meg 136 és 163 is :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-16 09:29:24 // 48189
össze szedem, meg faterommal csináltatok egy faszányos Kresz tesztet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-16 09:27:04 // 48188
bocs van 2.4-ből 209-is :P
Liquid2014-02-16 09:22:59 // 48187
az 1.9 8V 120Le, a 16V 136 vagy 150, a 2.0 170, a 2.4 200
Ez utóbbi a legjobb :)
Amit írtál azok közül 2.0-t vennék én is valszeg, ritkábbak mint az 1.9-ek. Mivel itt gyakorlatilag nincs benzines senkinek, ezért érdemben nemigen tudunk nyilatkozni. :)
Nem hiszem hogy megbízhatatlanok lennének, inkább kevés bennük az erő, hogy jól és gazdaságosan mozgassák a 159-et, ezek közül a Tibi a kivétel.
Ez utóbbi a legjobb :)
Amit írtál azok közül 2.0-t vennék én is valszeg, ritkábbak mint az 1.9-ek. Mivel itt gyakorlatilag nincs benzines senkinek, ezért érdemben nemigen tudunk nyilatkozni. :)
Nem hiszem hogy megbízhatatlanok lennének, inkább kevés bennük az erő, hogy jól és gazdaságosan mozgassák a 159-et, ezek közül a Tibi a kivétel.
[k i z z o]2014-02-16 09:20:43 // 48186
Imi2014-02-16 09:20:17 // 48185
Inkább 2.0 diesel mint az 1.9.
Kijavították a hibákat és nem tartalmaz GM termékeket. :)
Kijavították a hibákat és nem tartalmaz GM termékeket. :)
AdiArsenal2014-02-16 07:08:47 // 48183
159-est melyik motorral érdemes választani, a 2.0 multijet vagy az 1.9 multijettel?
Benzinesek valóban megbízhatatlanabbak, mint a dízelek? nepitéleten olvasgattam, a dízelekről szinte kivétel nélkül jókat írtak, a benzineseknél már voltak hibák.
Benzinesek valóban megbízhatatlanabbak, mint a dízelek? nepitéleten olvasgattam, a dízelekről szinte kivétel nélkül jókat írtak, a benzineseknél már voltak hibák.
Dömpi (il dottore)2014-02-15 23:26:48 // 48182
menj gyorsabban :-)
droberto2014-02-15 22:56:22 // 48181
Naná, hogy van rá. Ötlet?
Alfonis2014-02-15 22:54:09 // 48180
nekem túl magasra lövi. nem alacsonyra :O
mzo2014-02-15 22:43:16 // 48178
Haddel2014-02-15 22:24:40 // 48177
Ma meg indításkor kiírta ,hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást,és tényleg kiégett az egyik.Majd holnap kicserélem.
Haddel2014-02-15 22:20:20 // 48176
Ugyan ez van nekem is ,nagy sebességnél a jobb oldali oldal tiszta folt ,mert nem jut fel a folyadék
Pityukoma2014-02-15 21:39:14 // 48175
Piritu - 1.000.0002014-02-15 21:32:17 // 48174
Anno még az OFF-os időben ezzel játszottam. Figyeltem, hogy mennyit tudok menni. Ma már 100 km felett nehéz, fel is hagytam vele.
Ákos (dewvil)2014-02-15 21:31:42 // 48173
Urak...
Akkor holnap aki teheti duna plaza hátsó parkolo 11kor, gyertek gyertek.
joéjt.:)
Akkor holnap aki teheti duna plaza hátsó parkolo 11kor, gyertek gyertek.
joéjt.:)
Piritu - 1.000.0002014-02-15 21:21:02 // 48172
Az órában van egy km számláló :-P
Angelo Bianco2014-02-15 21:18:51 // 48171
Igen, ezek szerint nem vagy egyedül a fúvóka problémával! Nekem nagyon alulra fújja, főleg a jobb oldali és nagyobb sebességnél. Ha megtudok vmit szólok, de innen várom a megoldást, mert akárhányszor próbálkoztam, vizsgálgattam nem jöttem rá még semmire.
Szabolcs 1592014-02-15 21:15:23 // 48170
Fékezés múltkor éjjel haza München ből Sopron hatàrnàl fékesztem először meg is lepődtem
Dömpi (il dottore)2014-02-15 21:13:20 // 48169
Ezt meg hogy mérted le ilyen pontosan?
Alfonis2014-02-15 21:00:29 // 48168
ha rájöttetek engem is érdekel. bár még azon felül, h csak gondoltam rá, h nem igen jó helyre jön a cucc nem tettem az ügy érdekében :D autópályán elmegy azér :)
ValeRossi462014-02-15 20:53:17 // 48167
akkor figyelek 1000 km ig :)
holnap ..
holnap ..
Piritu - 1.000.0002014-02-15 20:49:35 // 48166
Nekem 384 km a fékezés nélkül megtett rekordom :-P
Tibcsi1662014-02-15 20:48:16 // 48164
Én azért 1-2000 km óvatosan fékeztem vele. Persze az sem mindegy, hogy városban vagy autópályán.
Ezt a 200km kevésnek tartom, főleg autópályán. Van hogy 100km alatt szinte fékezni sem kell.
Ezt a 200km kevésnek tartom, főleg autópályán. Van hogy 100km alatt szinte fékezni sem kell.
ValeRossi462014-02-15 20:47:41 // 48163
Jössz akkor holnap?
Tibcsi1662014-02-15 20:44:51 // 48162
Nekem pont 160 volt. De én már több mint egy éve vettem.
Ákos (dewvil)2014-02-15 20:29:53 // 48161
de csinalta legalább, lehet 2.4 nél más a program. nekem ma 70% ált a telitettség lassan esedékes
Giuntini2014-02-15 20:00:50 // 48160
Talán a 2.4-nél a vezérlés engedi az alacsonyabb fordulatot. Holnap autópályázom, vártam hogy a pályán indítja el a regenerálási programot, hát nem megcsinálta ma este a városban.
Ákos (dewvil)2014-02-15 18:43:27 // 48159
Egy iskolapélda uraim!
Ma dolgozós szombat volt bementem előbb tesztelni meg leszedem a lököst megnézem a lámpamosót, korábban kérdeztem mi lehet a baj...
Leszedem...motor jó...fúvókák spriccelnek mindegyik...csatikat befújom, sarukat megpucolom nem jó..........kezdtem ideges lenni...na már ez sem lesz jó....végül kicseréltem egy 20 amperos biztit.
Igaz a fogyasztás légtömeg érték páros nem javult meg de ma megérte felkelnem gyogyultabb lett az alfám és ennek örülök.
Ma dolgozós szombat volt bementem előbb tesztelni meg leszedem a lököst megnézem a lámpamosót, korábban kérdeztem mi lehet a baj...
Leszedem...motor jó...fúvókák spriccelnek mindegyik...csatikat befújom, sarukat megpucolom nem jó..........kezdtem ideges lenni...na már ez sem lesz jó....végül kicseréltem egy 20 amperos biztit.
Igaz a fogyasztás légtömeg érték páros nem javult meg de ma megérte felkelnem gyogyultabb lett az alfám és ennek örülök.
Ákos (dewvil)2014-02-15 18:35:46 // 48158
Ebben igazat adok. Ahol melozok van bmw kereskedés is és abba mind yf váltó van és szokott megdögleni, szerintem is megbizhatóbb az aisin. bár tény hogy az 59ben kicsit butus.
kézi modban 65nél már elváltja de nekem ahogy visszaesik 60ra visszavált 3ba.
kézi modban 65nél már elváltja de nekem ahogy visszaesik 60ra visszavált 3ba.
W.2014-02-15 17:10:29 // 48157
Nálam folyamatosan ez az üzenet..:) Nem nagyon érdekel, csak lassan beleég a képernyőbe. Majd megcsináltatom.
ValeRossi462014-02-15 16:54:03 // 48156
Kepet roluk :)
Shadin2014-02-15 16:45:27 // 48155
Új, nullkilométeres üléseket mindenkinek!!!!!!!!