mzo2013-12-12 17:10:14 // 44740
Nekem gyárilag mankókerékkel van az autó.
direttore2013-12-12 16:51:00 // 44739
Hali, ez inditáskor álló helyzetben is van , vagy csak amikor terhelést kap a motor azaz kezd elindulni?
mex862013-12-12 16:29:20 // 44738
ma megnézem nekem mi van benne.
de emlékeim szerint rendes nagyméretű gyári 17es alufelni.
de emlékeim szerint rendes nagyméretű gyári 17es alufelni.
Giuntini2013-12-12 16:07:46 // 44737
Nekem sincs pótkerék, milyet lehetne berakni? Csak 17-es megy fel rá valami olcsó megoldás kellene. Létezik ehhez mankókerék?
Vermacy2013-12-12 14:37:30 // 44736
Csak Rossoban :o)
Dömpi (il dottore)2013-12-12 13:24:56 // 44735
mex862013-12-12 13:24:34 // 44734
ja van amit lepusztitanak. haver is ugy vett autot hogy a potkerék 4 lyukas volt a kocsija meg 5lyukas :D bizti nem a nepper vette ki mi? emelö ilyesmi semmi.
bár 159nél elvileg pótkerék alapbol nincs is, igy emelö se, hanem defektjavito van, nekem van pótkerekem is meg defektjavito kompresszorral is van :D
nälunk asszony offos autoja is olaszbol jött, ott megvan minden, bordmappa, szervizkönyv vezetve végig pedig 13 éves kocsi, emelö, potkerék, kódkártyák minden.
bär igy is volt mit rä költeni de azért jó érzés :)
bár 159nél elvileg pótkerék alapbol nincs is, igy emelö se, hanem defektjavito van, nekem van pótkerekem is meg defektjavito kompresszorral is van :D
nälunk asszony offos autoja is olaszbol jött, ott megvan minden, bordmappa, szervizkönyv vezetve végig pedig 13 éves kocsi, emelö, potkerék, kódkártyák minden.
bär igy is volt mit rä költeni de azért jó érzés :)
Dömpi (il dottore)2013-12-12 13:19:55 // 44733
se szervízkönyv, se kódkártya, se pótkerék, de még emelő sem
Réka 147-ese szintén olasz, magánnepper hozta be, nem kereskedő, annak van szervízkönyve, meg mindene.
Réka 147-ese szintén olasz, magánnepper hozta be, nem kereskedő, annak van szervízkönyve, meg mindene.
Dömpi (il dottore)2013-12-12 13:18:20 // 44732
2.5 V6 nemnagyon produkál ilyet :-)
W.2013-12-12 12:10:35 // 44731
mex862013-12-12 11:27:21 // 44730
ja kis adalék
németben már vannak kedvezö äru 159ek, 300e! km fölött is, nem egy!
van egy tippem mi lesz ezekkel....
németben már vannak kedvezö äru 159ek, 300e! km fölött is, nem egy!
van egy tippem mi lesz ezekkel....
Shadin2013-12-12 11:06:04 // 44729
Tök jó azóta is.
Shadin2013-12-12 11:05:35 // 44728
Az enyémet 86000 :-) Km-rel vettem és 151000 volt benne MES szerint az utolsó, 4 hónappal korábbi szervíznél. 70-et tekertek...
mex862013-12-12 09:26:18 // 44727
ha 3,5 évesen nem kaptad meg hozzä a szervizkönyvet, akkor 90% hogy tekert az autó.
az ilyen autóhoz megvan még a könyv, ha nincs az tuti nem véletlen tünt el.
persze vannak kivételek meg azt is lehet manipulälni de az mär nagy macera az illetöknek
az ilyen autóhoz megvan még a könyv, ha nincs az tuti nem véletlen tünt el.
persze vannak kivételek meg azt is lehet manipulälni de az mär nagy macera az illetöknek
mex862013-12-12 09:25:08 // 44726
az olaszok jórésze tekert! ahogy mondjätok elég megnézni a hirdetési oldalakat. nem véletlen tünnek el a szervizkönyvek/jav szämläk pedig legaläbb gari idöig hordjäk öket szervizbe ebböl lehet következtetni a futäsra pär évvel késöbb.
én németböl viszek haza autókat idönként, volt itt is hogy a (nem német)nepper megtekerte az órát, nem is tagadta, söt szinte maga mondta, majd azt mondja nekem hogy ugyis megtekerem én is nem? hát mondom nem...eddig mär 4 autot is vittem amiben 300e fölött volt igaz mind szervizkönyves volt végig vezetve, megfelelö ällapot esetén szerintem mindegy a méter, a vevök nem problémáztak rajta. persze ez az ominózus auto csak exportra ärult autó volt, belföldre ezt nem merte volna megtenni.
viszont pl 159böl vannak itt keveset futottak, nyilvän olyan äron hogy nem éri meg hazavinni, meg kérdezem én, ha utäna nekem kell kormänymütöl kezdve mindent cserélni ami kiesös, akkor mivel vagyok elöbbre vele? hogy picit szebb lesz?
normälisan tartva ezek is sokäig szép meg tartós autók maradnak.
amúgy szerintem otthon visszaszorulóban van a tekergetés mióta mindenhol irjäk mert ha valaki nagyon megkapargatna egy ilyen autót elöéletileg, akkor az ilyen eladók megüthetnék a bokájukat.
Bár a kintröl behozott autót regisztrálás elött simán visszaállitják mert az M.o.-n nincs még a rendszerben.... sajnos.
én németböl viszek haza autókat idönként, volt itt is hogy a (nem német)nepper megtekerte az órát, nem is tagadta, söt szinte maga mondta, majd azt mondja nekem hogy ugyis megtekerem én is nem? hát mondom nem...eddig mär 4 autot is vittem amiben 300e fölött volt igaz mind szervizkönyves volt végig vezetve, megfelelö ällapot esetén szerintem mindegy a méter, a vevök nem problémáztak rajta. persze ez az ominózus auto csak exportra ärult autó volt, belföldre ezt nem merte volna megtenni.
viszont pl 159böl vannak itt keveset futottak, nyilvän olyan äron hogy nem éri meg hazavinni, meg kérdezem én, ha utäna nekem kell kormänymütöl kezdve mindent cserélni ami kiesös, akkor mivel vagyok elöbbre vele? hogy picit szebb lesz?
normälisan tartva ezek is sokäig szép meg tartós autók maradnak.
amúgy szerintem otthon visszaszorulóban van a tekergetés mióta mindenhol irjäk mert ha valaki nagyon megkapargatna egy ilyen autót elöéletileg, akkor az ilyen eladók megüthetnék a bokájukat.
Bár a kintröl behozott autót regisztrálás elött simán visszaállitják mert az M.o.-n nincs még a rendszerben.... sajnos.
Dömpi (il dottore)2013-12-12 09:24:29 // 44725
Az enyém 3,5 fél éves volt mikor vettem, 118e km volt benne óra szerint. Kb. 1 évet állt a kereskedésben és olaszból behozott. Ergo 2,5 évesen került bele óra szerint 118 ekm, akkor az évi 40-50 000 nagyjából ott is van.
Mondjuk ettől még az is belefér, hogy 50000-ret visszacsavartak.
Mondjuk ettől még az is belefér, hogy 50000-ret visszacsavartak.
Dömpi (il dottore)2013-12-12 09:20:44 // 44724
Köszi, ezt megejtem én is!
Giuntini2013-12-12 09:15:46 // 44723
Azt mondom, hogy a nagy része ilyen. Ettől természetesen lehetnek eltérések, sőt az is lehet, hogy 1 évig, vagy akár évekig állt az autó. Egy 2.4 jtdm automatát kint általában az veszi aki életének jó részét az utakon tölti.
jati1592013-12-12 08:50:09 // 44722
Sziasztok!
Járt e már valaki úgy, hogy a generátor szíjhajtása csúszott?
Én már fél éve szívok vele.
Hidegindításkor egy relé bekacsolása után elkezd nyikorogni és ezt kb. 4 perc után hagyja abba...
Nincs valakinek tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszönöm!
Járt e már valaki úgy, hogy a generátor szíjhajtása csúszott?
Én már fél éve szívok vele.
Hidegindításkor egy relé bekacsolása után elkezd nyikorogni és ezt kb. 4 perc után hagyja abba...
Nincs valakinek tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszönöm!
Liquid2013-12-12 08:23:14 // 44721
tehát olaszból 3 évesen 120e környékén behozva még akár valós is lehet?
Giuntini2013-12-12 08:10:51 // 44720
Sajnos mindenhol tekernek. Én Olaszországból akartam hozni tavasszal a kocsit, az Auto Scout-on a nagy része a 2007-es évjárat 100-110000km-t mutatott, amitől röhögőgörcsöt kaptam. A fotók már árulkodóak, hiszen a képek nagy része nem mutatja a vezetőülést, vagy direkt távolról homályosan van fényképezve (Sajnos a magyar hirdetések is hasonlóak). Elvétve voltak 180000-220000km-el ami ezeknek az autóknak a valós értékük. Jól ismerem az olaszokat, hiszen belőlük élek, az átlaga egy ilyen autónak évi 40-50000km. Az én autóm Salzburgból van, és amikor megvettem, 189000km-t mutatott. Ez hihető volt, ránézve a kormányra, és a vezetőülésre, egyébként a kasztni teljesen rendben volt, a bal első ajtó kivételével eredeti gyári fényezéssel, karcok, és kőfelverődések nélkül. Ha csak 50000km-t tekernek vissza, még hagyján (ez sem normális), de 100-150000km-t visszatekerni az már mindenen túlmegy.
mzo2013-12-12 06:25:59 // 44718
Nekem akkor nem működöttek a kormányon lévő gombok, amikor frissítettem a Blue&Me-n a nyelvet és a pendrive nem FAT-ra volt formázva. Kiírta hogy ez sajnos nem sikerült és onnantól kezdve nem működött semmi a kormányon, plusz még a pendriveot se ismerte fel. Szerencsére sikerült megoldani.
Nálad valszeg csak valami pillanatnyi hülyülés lehetett.
A fék viszont fura, hogy kiengedett állapotában is befagy. Mondjuk nekem még nem volt ilyen problémám, de így elsőre én is azt mondom mint Piritu, hogy bowden csere.
Nálad valszeg csak valami pillanatnyi hülyülés lehetett.
A fék viszont fura, hogy kiengedett állapotában is befagy. Mondjuk nekem még nem volt ilyen problémám, de így elsőre én is azt mondom mint Piritu, hogy bowden csere.
Dömpi (il dottore)2013-12-11 23:09:28 // 44717
óra szerint vagy valóban?
óra szerint 147502
valójában: ki tudja?
ahol vettem, ott a bezsámított kocsimban 50000-ret tekertek vissza...ebből kiindulva 197502
óra szerint 147502
valójában: ki tudja?
ahol vettem, ott a bezsámított kocsimban 50000-ret tekertek vissza...ebből kiindulva 197502
Giuntini2013-12-11 22:20:28 // 44716
És mennyi van a verdában?
Ma cseréltettem ki a j. e. agycsapágyat. Múltkor a hátsót. Most végre csend van belül. Ez a mai csere megizzasztotta a szerelőmet . Csavarok berohadva, a 6-os csavarok beletörtek, a gömbfej kínlódás és melegítés után jött ki, de hál Istennek rendben van.
Ma cseréltettem ki a j. e. agycsapágyat. Múltkor a hátsót. Most végre csend van belül. Ez a mai csere megizzasztotta a szerelőmet . Csavarok berohadva, a 6-os csavarok beletörtek, a gömbfej kínlódás és melegítés után jött ki, de hál Istennek rendben van.
mex862013-12-11 22:20:14 // 44715
én ezért vettem kicsit többet futottat,
olyat amin bizonyítottan már mindent kicseréltek :)
rem a második kör még odébb van :)
igy friss a vezérlés, a kormánymű már módosított (igaz bontott Phon-éktól vették a németek is :D), szívósor volt cserélve újra, hefej is újra (csak 2.4eknél van néha gyikja) turbó is megvolt, fék se régi :)
a listádból egyedül a futóművemről nem tudok sokat, reméljük a német utak nem sok kárt tettek benne, főképp autópályás autó volt, ezekkel eddig igen pozitív a tapasztalatom mert nem az első ilyen körülmények közt használt vasam.
szal fel a fejjel, a 2. kör neked is odébb van! most kell élvezni és nem belefáradni és nem eladni hogy más élvezze helyetted!
olyat amin bizonyítottan már mindent kicseréltek :)
rem a második kör még odébb van :)
igy friss a vezérlés, a kormánymű már módosított (igaz bontott Phon-éktól vették a németek is :D), szívósor volt cserélve újra, hefej is újra (csak 2.4eknél van néha gyikja) turbó is megvolt, fék se régi :)
a listádból egyedül a futóművemről nem tudok sokat, reméljük a német utak nem sok kárt tettek benne, főképp autópályás autó volt, ezekkel eddig igen pozitív a tapasztalatom mert nem az első ilyen körülmények közt használt vasam.
szal fel a fejjel, a 2. kör neked is odébb van! most kell élvezni és nem belefáradni és nem eladni hogy más élvezze helyetted!
Dömpi (il dottore)2013-12-11 22:05:25 // 44714
f@sza...nem is tudom, marad valami az 5 éves kocsin amit még nem cseréltem?
hmmm:
- kerékcsapágyak
- rugók
- lengéscsillapítók
- felső lengőkarok elöl
- kormánymű
- szervóolaj tartály
- turbó
- szívósor
- fékbetétek+féktárcsák
óhhh, még előttem az egész élet :)
hmmm:
- kerékcsapágyak
- rugók
- lengéscsillapítók
- felső lengőkarok elöl
- kormánymű
- szervóolaj tartály
- turbó
- szívósor
- fékbetétek+féktárcsák
óhhh, még előttem az egész élet :)
Piritu - 1.000.0002013-12-11 21:39:28 // 44713
Általában bowdencsere. A végén kiszakad a gumi és belemegy a víz. :-(
Dömpi (il dottore)2013-12-11 21:34:22 // 44712
Ma hazafelé jövet nem működtek a gombok a multikormányon, a TRIP pedig nem adott semmi adatot. A fejegységen viszont tudtam zeneszámokat váltani, hangerőt szabályozni stb.
Mikor megálltam a dohánytrafiknál, és a vásárlás után újra elindultam, működött minden ismét.
Ki érti ezt?
Viszont -2,5 fokban folyamatosan befagy a kézifékem kiengedett állapotban is. Van valakinek megoldási javaslata? Lehet valami kenőanyag kellene a bovdennek?
Mikor megálltam a dohánytrafiknál, és a vásárlás után újra elindultam, működött minden ismét.
Ki érti ezt?
Viszont -2,5 fokban folyamatosan befagy a kézifékem kiengedett állapotban is. Van valakinek megoldási javaslata? Lehet valami kenőanyag kellene a bovdennek?
mex862013-12-11 11:04:02 // 44709
hehe a szintézisem mär meg is dölt, most épp van egy 1.9is ilyen szinben :)
mex862013-12-11 11:02:16 // 44708
ja meg tettem fel a föoldalamra fotokat amin lätszik milyen szinü a verdäm ha vkit érdekel, mert ez nem fekete :)
az amore-n egy ilyet se lättam még, Hahu-n sem, utänaguglizva se sokat dob a gép :)
eleinte bäntam hogy nem fekete, most mär örülök hogy valamennyire egyedi meg jol mutat ez is, végülis az esetek 80%-äban ugyis feketének tünik :D
ja és ilyen szinben csak 2.4jtdm volt meg a 3.2 benya szal ez vmi spec dolog volt.
az amore-n egy ilyet se lättam még, Hahu-n sem, utänaguglizva se sokat dob a gép :)
eleinte bäntam hogy nem fekete, most mär örülök hogy valamennyire egyedi meg jol mutat ez is, végülis az esetek 80%-äban ugyis feketének tünik :D
ja és ilyen szinben csak 2.4jtdm volt meg a 3.2 benya szal ez vmi spec dolog volt.
mex862013-12-11 10:45:38 // 44707
ha mär témänäl vagyunk
sztetek a tetösint le tudom ugy festetni hogy nem vetetem le? vilägost szeretnék ha mär fennmarad, tükrökkel együtt, talän ugy jobban mutat a sötét szinhez.
mert ha meg mär megbontatom emiatt a tetökärpitot akkor inkäbb likvidälom az egészet :)
ha van vki aki leszedte, mivel dugozta le esztétikusan a fennmarado lukakat?
sztetek a tetösint le tudom ugy festetni hogy nem vetetem le? vilägost szeretnék ha mär fennmarad, tükrökkel együtt, talän ugy jobban mutat a sötét szinhez.
mert ha meg mär megbontatom emiatt a tetökärpitot akkor inkäbb likvidälom az egészet :)
ha van vki aki leszedte, mivel dugozta le esztétikusan a fennmarado lukakat?
ValeRossi462013-12-11 10:42:06 // 44706
Kerestem Én is,de nem nagyon volt már rá idő,pénteken használatban lesz :D
Box terheléses vizsgálat :D
Box terheléses vizsgálat :D
auctor2013-12-11 09:33:43 // 44705
Én használtan kerestem Thule csomagtartót, vettem hozzá 159-hez való kittet. Kb. 20-ból megvolt (alu rúddal) és Thule, nagyon egyszerűen, praktikusan használható.
Shadin2013-12-11 09:27:47 // 44704
Így igaz! Minuszban kemény, elpattog...
Shadin2013-12-11 09:25:40 // 44703
Nagyobb akku (278mm) bunda 2.4-hez:
60671269 PROTECTION
~10e
60671269 PROTECTION
~10e
Giuntini2013-12-11 09:02:23 // 44702
Tegnap vettem jobb első gyári agycsapágyat nagyon jó áron, 31ezer forintért.
Giuntini2013-12-11 08:59:58 // 44701
Utánanéztem olasz oldalon, 1.9 jtdm sohasem létezett, de gyártásának végén betették a 2.0 jtdm-et 170 pacival.
Giuntini2013-12-11 08:51:25 // 44700
Nem létezik csak 2.4 jtdm.
Liquid2013-12-11 08:32:41 // 44699
Jimmi T.2013-12-11 08:08:48 // 44697
ValeRossi462013-12-11 07:28:04 // 44696
Köszi :) felvarázsoltam,mint a képeken látszik. Kicsit még állítok rajta,de fixnek tűnik.
Ez is olasz CAM márkájú. Az volt furcsa,h semmi kapaszkodója nincs a fülnek. Gondolkoztam a Thule-n,de egy évben 3-4 alkalom miatt nem akartam drága cuccot. De lehet már megbántam :D
Korlát nekem sem tetszik,de ilyenkor praktikus..levehető korlátot kell csinálni :DDDD
Ez is olasz CAM márkájú. Az volt furcsa,h semmi kapaszkodója nincs a fülnek. Gondolkoztam a Thule-n,de egy évben 3-4 alkalom miatt nem akartam drága cuccot. De lehet már megbántam :D
Korlát nekem sem tetszik,de ilyenkor praktikus..levehető korlátot kell csinálni :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-11 07:08:04 // 44695
aero
Pityukoma2013-12-10 23:01:55 // 44694
Liquid2013-12-10 23:00:00 // 44693
a sima Bosch vagy az Aerotwin keménykedett? Én eddig nem tapasztaltam, pedig 6 éve használom
GTPeti2013-12-10 22:37:54 // 44692
Egy szavazat az Alpin Premium Line Flat lapátokra. A 156-on ilyen van és tökéletesen felfekszenek, ill. törölnek. (A Bosch árának feléért-harmadáért.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-10 22:30:37 // 44691
nekem mind a kettőn bosch hidegben keményedik rendesen sajnos, amúgy a Marelli nem gyárt az Champion azt inkább hagyjuk annál még az SCT is jobb legalább is 1000-1200/db ...sajnos a Valeo sem jó már az SWF meg Valeo aztán mi van még... a Trico kínai, a Hella nem tudom mit csomagol de nem gyárt...jah a PJ is Valeo :)