Fórum >> Típusok >> 159

dangerel2013-05-21 12:34:01 // 35791
Helo.
A ledugózást el is felejtettem, hogy van most is rajta egy szűkítő, vagyis a gyári pakolást kicserélték nekem egy után gyártottra és azon csak 2 darab kb. 6-os lyuk van.
De ez se segített . jobb lett de nem tökéletes.
Szerintetek a teljes ledugózás a megoldás?

Hallottam még egy ügyes dologról, adalékanyag CataClean ami áttisztítja a rendszert. Szerintetek felesleges?

A ledugózást hogyan és mivel végzitek? Lehet venni olyan alkatrészt , ami erre szolgál?

köszönöm
'''''2013-05-21 11:59:52 // 35790
Ha akarom,nekem is sikerül olyan fordulaton tartani,ahol berángat.Viszont én mindig padlón vagy pörgetve autózok.Szerintem a kihúzatás nem segít.Szerintem,azon a fordulaton valamit rosszul érzékel valami.
Shadin2013-05-21 11:00:37 // 35789
Én inkább a 0,8-0,9Bar-os töltőnyomáshoz tudom kötni, de pl. Direttore rángatása is más jellegű volt mint az enyém és az is eltűnt. Viszont találgatás és egyéb alkatrészek cseréje helyett az EGR (ideiglenes?) lekötésével kézenfekvő diagnosztizálni a rángatást.
David | Centocinquantanove2013-05-21 10:47:50 // 35788
És így is rángat nálad Shadin?
Shadin2013-05-21 10:32:56 // 35787
Csak prémium nyálat teszek bele és pörgetem is. Most, hogy leszedtem a nyakáról a fojtópórázt, még jobban pörög :-)

Attól persze egy próbát megér...
David | Centocinquantanove2013-05-21 10:15:24 // 35786
Dangerel!

Mielőtt belefogsz bármilyen nagyobb szerelésbe próbáld ki a következőt, nekem segített. Az első tavaszi jóidőben nekem is ugyanez volt, hogy kb 1500 fordulaton aprókat berángatott, de ha kicsit feljebb vagy lejjebb engeded a gázt akkor abbahagyta. Tehát szóról szóra nekem is az volt ami neked. Lehet, hogy sokan rámcáfolnak majd, de nálam bevált a dolog...

Én azt csináltam, hogy amikor már kevés üzemanyag van a tankban (mondjuk 1 osztásnyi, vagy kevesebb) akkor premium (mondjuk Shell NITRO+ diesel) üzemagyagot adsz neki legalább félig, majd összeszeded a családot és elmész legalább 100km-re, lehetőleg autópályán, ahol tudod nyomni neki. Néha-néha pályán is visszaváltasz 5.-be, hagy pörögjön a motor.

Nálam, lekopogom, nagyon bevált ez a módszer mert már nagyon régen nem rángat be, pedig próbáltam kierőszakolni is, de nem...

Egyébként ha nem akarod, akkor nem muszáj mindig premiumot tankolni, mert szerintem annyival nem jobb mint amennyivel drágább, legalábbis nem vettem észre sem fogyasztásban, sem teljesítményben. Én úgy szoktam, hogy kb minden 3-4. tankoláskor töltök premiumot nyáron, télen minden második alkalommal.

Remélem segítettem, és a tévedés jogát fentartom... :D
Shadin2013-05-21 07:26:02 // 35785
Welcome fifth!
Shadin2013-05-21 07:25:33 // 35784
A lefordítás gyorsabb aztán meg ki kell írni :-)
Piritu - 1.000.0002013-05-21 07:05:41 // 35783
A 159-é is ilyen :-(
Alfonis2013-05-20 23:38:58 // 35782
már az 5. ? :D ez a lefordítás jó de a ledugózás azért jobb :D
Alfonis2013-05-20 23:36:20 // 35781
nekem ugyanez volt. kb ugyanilyen fordulaton. 3ban 4ben is.... EGR t offolni kell. Ha nincs kedved visszaolvasni akkor röviden. 99,9% h EGR: Tisztítás nem elég neki. Le kell dugózni. Vagy a mágnesszelepet 'lefordítani róla' de a csatit rajta kell hagyni! Blogomban van a dugózásról. Shadin159 Blogjában a lefordításról! :) pár km után (nekem 350 volt kb ) jön a MIL lámpa. Ellenőrizd a motort... Azzal vagy nem kell foglalkozni vagy ki kell íratni. Ez már csak ilyen... Nekem mióta le van dugeszolva minden jó. Fogyi minden rendben. És jó érzés az is h nem megy a sok mocsok a motorba. :)
droberto2013-05-20 22:18:26 // 35780
OKs, rendben.
Várjuk a válaszod mielőbb. :)
Csabi2013-05-20 21:59:36 // 35779
A kaja téma egyre aktuálisabb a szombatra...de annyira nem kapós a téma... :)
Főleg a hús... Erhard mint Chef te beszerzed? Szerintem 10kg marha, vagy vegyesen sertéssel,ahogy szimpatikus elég lenne.
Hagymát, őrölt paprikát, kenyeret én hozok...a többi már tényleg részletkérdés(fűszerek)
Evőeszköz egyénileg?
GTPeti2013-05-20 21:38:28 // 35778
A németeknél gyakran a rádióban van a "kompenzáló" hálózat, a gyatra gyári hangszórókhoz. Emiatt nem lesz kiegyenlített a frek.menet ha jófajta hangszórókat teszel be. Ezesetben a legolcsóbb lecserélni a rádiót is. (Egy alap 15eFt-os Pio is messze jobb, mint a gyári low-cost készülék.)
droberto2013-05-20 21:31:01 // 35777
Jaaa... egyszer egy Golf 4-be szereltem frankó Impact-eket.
Béta volt a fej, és pilinszke lemezkosaras, papír mebrános volt az eredeti hangszóró.
Az eredmény, majdhogynem rosszabb lett mint az eredeti, akárhogy bűvöltem a hangváltót.
dangerel2013-05-20 21:06:37 // 35776
Nem a gázadáskor csinálja, hanem ha pl. lakott területen megyek és lelassítok 50km/h ra és a fordulat leesik 1500 -ra és ott hagyom. Szóval az nagyjából 4-esben 1500 fordulat 58km/h sebesség esetén. és ekkor kezd szaggatni. amikor állandósult sebességgel megyek vele.
direttore2013-05-20 21:01:18 // 35775
pici gázadásra csinálja?
direttore2013-05-20 20:58:34 // 35774
Shadin, van ötleted Dangerel-nek, mert szerintem ő lesz az 5. a sorban :))
dangerel2013-05-20 20:47:50 // 35773
Sziasztok.
Volna egy olyan gondom a 159 -esemmel, hogy 1500-as fordulatszámon a motor beszaggat. 1.9 JTDm motorról van szó. Az EGR szelepet márkitakarítottam és a szívótorok is tiszta. A diagnosztika lefuttatása szerint nincs hiba.
Leggyakrabban a hiba akkor jelentkezik ha tartósan 1500-as fordulaton járatom a motort. Felette semmi gond és alatta se. Megy rendesen. Amikor a kinti hőmérséklet 18 fok alatt van a motor hibátlanul megy. Szóval tanácstalan vagyok.
Valakinek van valami jó ötlete, hogy még mit kell ellenőriznem az autón?
Fél éve vettem és kissé dühít ez a hiba.

Köszönöm a segítséget.
Liquid2013-05-20 20:15:08 // 35772
nekem van ha gondolod elhozom
Shadin2013-05-20 20:11:22 // 35770
Valami rémlik...
Norby2013-05-20 20:00:56 // 35769
Én egyenlőre csak leblankolva beledugtam a csatlakozóba és utána dugtam rá a rádióra.Nekem csak egy szál ment be a sárgába és holnap szerzek bele sarut és kész is.
Piritu - 1.000.0002013-05-20 19:54:22 // 35768
Akkor pénteken ebéd után csörögj rám, hogy ne felejtsem el elrakni :-)
Shadin2013-05-20 19:44:32 // 35766
Szerintem pont a Te MP3-as gyári fejegységedre gondolok :-)
Alfonis2013-05-20 19:31:20 // 35764
várj most nem értem... Ha van B&M akkor megoldhato az aux in azzal a kábellal? ha nem oldható meg nekem akkor is jobban kéne az AUX in. USB -t alig használtam még... Kihangosítót azt szoktam de megvagyok nélküle... :P Állítólag úgyis rosszul hallanak. Mindenesetre nekem kéne egy AUX in akárhogyan nyaralásra... 20 órás út alatt megnézünk 5 filmet :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-20 18:56:46 // 35763
lehetne rendezni egy EGR pucoló versenyt amit lehet nehezíteni egy kendővel a szem előtt :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-20 18:55:58 // 35762
nos mit vigyünk a talira? húsit, piát köretnek jó lesz az uborka vagy káposzta saláta :)))
Piritu - 1.000.0002013-05-20 18:28:34 // 35761
Mit értesz gyári CD alatt?
Shadin2013-05-20 17:53:52 // 35760
Fiugg! Ha van valakinek a polcon elfekvő, kipróbálható gyári CD-je és jön VTT-re hozza el lsz. :-) A szellemeim még nem nyugodtak meg HI-FI ügyben UFF!
Előre is köszi!
Shadin2013-05-20 17:26:56 // 35759
Na Őhozzá rendelhető cikkszámon van (gyári) DPF kiváltó cső, mert Ők kormolhatnak :-)
51770353 SEAL GASKET 1.929,00
51809647 PIPE 20.049,00
Shadin2013-05-20 17:24:58 // 35758
De a B&M kihangosító is itt jön, ha lehúzod nem fog menni az sem. Mennyivel jobb egy AUX in, mint a B&M USB-s cucca?
Péter1452013-05-20 17:07:43 // 35757
Jól áll neki ez a kék (is) ! :-)

Alfonis2013-05-20 15:45:13 // 35756
hu na én elvesztettem a fonalat :D az elektonikás dolgokban nem vok otthon :P viszont ha B&M helyén működik olyan kábellel akkor én rendelek egyet és nem fog zavarni ha usb nem megy... Többet hallgatnék auxról! akkor az úgy tuti funkcionál? mert akkor már rendelem is a kábelt :D Vagy nincs valakinek ilyen eladó?
Adam902013-05-20 15:17:49 // 35755
Aha tényleg

Köszi
GabCsi2013-05-20 15:10:44 // 35754
Beleér a centrírsúly.
Adam902013-05-20 15:05:33 // 35753
Sziasztok

Nem tűnik biztatónak,valaki tudja hogy hogyan keletkezhetett ez a sérülés mindkét első féknyergen?
Shadin2013-05-20 15:00:56 // 35752
Úgy néz ki, hogy ugyanaz a bemenet (C1-C2-C3) B&M felől (is).

de akkor mi a C18-C19-C20 amihez az AUX interface-eket árulják?
Piritu - 1.000.0002013-05-20 13:47:14 // 35751
Innen letölthető. (Alfa, majd 159 kiválasztva)
Vermacy2013-05-20 13:46:23 // 35750
Óvatosan Palotával, Kedden a Cabrió van soron :o)
Vermacy2013-05-20 13:43:48 // 35749
Ha van rá igény akkor idővel bescennelem és felteszem ide. Kinek kell?-)
Vermacy2013-05-20 13:43:05 // 35748
Szíved joga! Én viszont vszínű, hogy a jövőben évi 1x nyomom. Párommal Júniustól végre egy városban fogunk dolgozni és szeretnénk is oda költözni, így megkímélt 159-es van kilátásban :o)
Alfonis2013-05-20 13:08:26 // 35747
akkor felmerült egy kérdés... ha van B&M akkor is rá lehet kötni vagy azt majd ki kell húzni? :P
Norby2013-05-20 12:48:49 // 35746
Nem tudom mi, de az biztos, hogy szól :)
Shadin2013-05-20 12:48:43 // 35745
Nem kimenet, hanem bemenet. Igazad van, oda megy nekem a B&M és a CD gombbal tudom váltani :-)
Shadin2013-05-20 11:55:48 // 35744
Az nem a vonalkimenet?
Alfonis2013-05-20 11:11:41 // 35743
Norby2013-05-20 09:35:27 // 35742
Nem az!
A sárga csatlakozó szélső 3 pontja a jó.
cd gomb hosszan nyomva átvált AUX-ra és már szól is.
Töltőnek valahonnan lopok 12 voltot és akkor az sem lóg sehol.
A tablet egész jól passzol bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak