Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 19:06:30 // 35553
úgy tűnik 59-cel megyek az 59 találkozóra...már mint nem a Phedrával 59-cel :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 19:05:14 // 35552
szerintem nem takarít vészüzemben...ki kell íratni mindent és nincs gond legalábbis nálam ez volt a nyerő...70e km gond nélküli autózás...
Shadin2013-05-15 19:02:42 // 35550
Na annyiért nem veszek újat, a régivel szar, tehát kiíratom. Az a korábban belinkelt DPF/EGR delete kütyü érdekes. A srác Yahoo-ján fent van a komplett leírás, képek, sw stb... Mekk lehet építeni aránylag egyszerűen. De nem hülyebiztos mert csak 10 percenként mintavételez és elnyomja csak a hibajelzést az EGR esetében, a DPF-nél meg X Km-enként reset-eli a regen jelet. A kütyü semmi másra nem használható, BT modul ki van herélve.
Kíváncsi leszek, hogy a regen intervallum hogyan alakul azoknál akik ledugózták az EGR-t.
Kíváncsi leszek, hogy a regen intervallum hogyan alakul azoknál akik ledugózták az EGR-t.
ALFI1562013-05-15 19:01:27 // 35549
Gyere csak a 6-oson lefelé és rögtön neked jobra a 6-os mellett lessz.Balra a Duna :) Gondolom Pusztaszabolcsnak mentek.
sm13eri2013-05-15 18:59:05 // 35548
Sziasztok,
Valaki oldott már meg olyan problémát, hogy a belső ajtónyitó kilincs mellet lehámlott a gumirozott festék ? Hogyan és milyen lett ? A válaszokat előre is köszönöm !
Valaki oldott már meg olyan problémát, hogy a belső ajtónyitó kilincs mellet lehámlott a gumirozott festék ? Hogyan és milyen lett ? A válaszokat előre is köszönöm !
Shadin2013-05-15 18:56:13 // 35547
Jó az... de szennyezem a környezetem így :-(
Shadin2013-05-15 18:55:17 // 35546
Skacok! Hol van Adonyban MOL kút? Én bizony lemegyek odáig.
A 159VTT-re konvojt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:
Útvonal:
6=>6207
Menetrend:
8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút, Shadin159
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója
Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
A 159VTT-re konvojt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:
Útvonal:
6=>6207
Menetrend:
8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút, Shadin159
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója
Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 18:50:30 // 35545
40-50...
ALFI1562013-05-15 18:45:02 // 35544
Most végül is minek egr?Nem jó ledugózva?
Shadin2013-05-15 18:33:02 // 35543
Nekem sem, de attól még egy kalap sz.r! Mennyibe kerül manapság egy Pierburg EGR?
mizooo2013-05-15 18:24:07 // 35542
Nekem még csak korom sem volt benne :)
GTPeti2013-05-15 18:23:28 // 35541
Régen ilyen volt:
159 - egy új korszak
Később ilyen lesz:
159 - az EGR korszak
159 - egy új korszak
Később ilyen lesz:
159 - az EGR korszak
Piritu - 1.000.0002013-05-15 17:43:08 // 35540
Mit nem mondasz? :-DD
Boticselli2013-05-15 16:45:28 // 35539
.......................2013-05-15 16:18:16 // 35538
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 16:09:32 // 35537
én ilyet nem tapasztaltam ...
Coolby2013-05-15 16:05:05 // 35536
hahh, valszeg maradok alap EGR kiírás, lefalazás (ha megy) és DPF kiírás mellett, mással egyszerre nem próbálkozom, mert majd nem tudom miért nem jó valami :) aztán kereshetem vissza...
.......................2013-05-15 15:58:18 // 35535
elvileg nem fog hibaüzenetet dobni,
én is megcsináltam,kikötöttem,
de 1500 és 2000 fordulat közöttt szinte megszünt a nyomaték,
ami engem így zavart
így visszaalakítottam
én is megcsináltam,kikötöttem,
de 1500 és 2000 fordulat közöttt szinte megszünt a nyomaték,
ami engem így zavart
így visszaalakítottam
Coolby2013-05-15 15:49:49 // 35534
Csabi2013-05-15 15:37:11 // 35533
A lényeg benne van
15929hsz
15929hsz
Coolby2013-05-15 15:28:49 // 35532
másik dilemmám, hogy DPF csőhelyettesítésnél egykét ilyen található, eladó vackon meghagynak hő és nyomásérzékelőknek helyet az üres csövön, valahol pedig csak üres cső lesz... Elég üres cső, nem? ha kiírják, akkor ezen érzékelők, adatok nem kellenek, nem?
Coolby2013-05-15 15:25:40 // 35531
ezt esetleg levezethetné nekem valaki, hogy lapátok, mit is csinálnak?
Coolby2013-05-15 15:25:01 // 35530
jaja, igaz, ez kicsit költői túlzás volt, de az tény, hogy kivenni úgy lehet, hogy közben letolódik róla korom kivételnél, annyi van rajta...
Coolby2013-05-15 15:24:11 // 35529
várj, mármint itt most milyen lapátokat? a szívósoron lévő lapátokat? de attól odáig EGR-en keresztül bemegy a korom, nem? azt hittem a kormot az EGR-nél kell megfogni...
droberto2013-05-15 15:23:08 // 35528
A MAP az "O" gyűrű miatt szorul!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:56:27 // 35527
mondtam már 1000x le kell kötni a lapátokat aztán nem áll meg a trutyi sehol sem :)
Coolby2013-05-15 14:47:26 // 35526
:) na ilyet akarok én is, ne is kelljen nézegetni a regen állapotot meg EGR-t :)
Coolby2013-05-15 14:46:51 // 35525
de akkor neked nincs is lefalazva gondolom... Az jó, ha neked semmi koksz nem volt, nekem azért áll benne a szar, meg a szívósorban is, MAP szenzort alig lehet kivenni úgy áll rajta a korom...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:46:22 // 35524
azért nem tudom, mert miután jó lett DPF nélkül nem is tettük rá az ecuscant mivel soha nem volt semmi baja
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:45:14 // 35523
azt is minek pucoltam meg? semmi koksz nem volt....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:44:56 // 35522
az utóbbi :) én 1x pucoltam meg 100e-nél és ennyi most 172e-rel ment el ...no panasz :)
Coolby2013-05-15 14:43:41 // 35521
de végül kiírta vagy nem? nekem is ezt mondta, vagy ki tudja vagy nem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 14:34:27 // 35520
én kértem hogy igen, azt mondta vagy ki tudja vagy nem....nekem mondjuk soha nem volt gondom az EGR-rel....
droberto2013-05-15 14:24:32 // 35519
A Passat-osokról meg ne is beszéljünk.
Azokból meg jó sok is van...
Azokból meg jó sok is van...
Coolby2013-05-15 13:44:35 // 35518
hát annál jobban nem fog kormolni, mint most, mert nekem most is durva nyélgázon...
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
Shadin2013-05-15 13:36:08 // 35516
Engem is csak az tart vissza a DPF kinyírásától, hogy gondolok (néha) a mögöttem lévőre. Tegnap beelőzött egy herélt ójdi ahat én meg későn zártam a belső keringetést...
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:10:09 // 35515
vagy úgy!
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
droberto2013-05-15 13:09:43 // 35514
Felmegy 1,6-ig, majd hirtelen visszaesik 0,1-0,2 bart.
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:08:23 // 35513
de nekem nincs dobozom...vagy legalábbis nem tudok róla (mondjuk akár még lehetne is, mert úgysem ismerem fel)
droberto2013-05-15 13:06:51 // 35512
Bocs, nem értettelek.
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:05:39 // 35511
ha két vertikális tengelyen ábrázolod az értékeket, jobban látszik a diagramm...
Coolby2013-05-15 13:02:35 // 35510
pont ezt olvasgattam alfaowners fórumon, csak nem értettem pontosan, ott miért emlegetnek Vectrát meg ilyesmit...
Dömpi (il dottore)2013-05-15 13:01:54 // 35509
nekem nem sok híjja...
Coolby2013-05-15 13:01:27 // 35508
Hát ez az aláfekvés macerás nekem a társasház előtt a parkolóban, szülői ház meg messze és mire arra megyek már lehet ki lesz írva DPF és ki kell venni, amit akkor tudnék lemérni, de legyártani nem lesz idő... Amúgy nem szükség, csak gondoltam hátha valakinek műszaki rajza vagy kéznél lévő lemérhetője van :)
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Dömpi (il dottore)2013-05-15 12:59:27 // 35507
a kijelző ugyebár 0,0; 0,8; 1,6 szerint van skálázva. A kijelző szerint tehát a max. érték 1600 mBar. De nekem a tegnapi FES-játszadozás során írt ki 2 390 mBar-os értéket is. Erre írtam neked, hogy van 2,0 Bar feletti értékem.
Csabi2013-05-15 12:32:57 // 35506
Egyébként a jövő elkezdődött....:)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
'''''2013-05-15 12:00:46 // 35505
Csabi2013-05-15 11:54:46 // 35504
Persze a doboz miatt, nagyon megemeli a nyomást,amit az ECU nem tolerál! :)