droberto2013-04-22 14:59:11 // 34521
Nem vagyok egy Pio zsonglőr, de van náluk a mókusvakító Demo mód. Nem csak azt kéne kikapcsolni?
droberto2013-04-22 14:57:03 // 34520
Autospecifikus fejegység interfész?
droberto2013-04-22 14:55:24 // 34519
Vedd fel és oszd meg velünk! :)
droberto2013-04-22 14:54:10 // 34518
Azt mondják, hogy a pofa két rövid oldala nyikoroghat, ahogy a nyereghez ér. Nekem zsírzást javasoltak. Szerintem ez kissé veszélyes játék...
droberto2013-04-22 14:51:55 // 34517
Biztos, hogy nem automata? (Attól még, hogy nincs digitális kijelző még lehet az.)
Nem vetted még észre, hogy ki-be kapcsolgat a hűtés/fűtés?
Nem vetted még észre, hogy ki-be kapcsolgat a hűtés/fűtés?
droberto2013-04-22 14:47:11 // 34516
Mondja az, aki már egy hete a hátsó nyereggel alszik! :)))
Ruszi2013-04-22 14:32:33 // 34515
Shadin2013-04-22 13:28:59 // 34513
Csak a kijelző világítása, vagy maga az lcd működik?
Vermacy2013-04-22 13:24:29 // 34512
Hali!
60-nál cseréltettem (30 után) aztán a 98-as szerviznél nem jelzett semmit... Még 60 után úgy 2ezerrel kiírt mindenféle hibát, mait csak ismert, de az akku kezdett zárlatos lenni, utána minden rendben lett/volt.
Az Enyém biza nem sázmol semmit, legalábbis nem tűnt fel...
60-nál cseréltettem (30 után) aztán a 98-as szerviznél nem jelzett semmit... Még 60 után úgy 2ezerrel kiírt mindenféle hibát, mait csak ismert, de az akku kezdett zárlatos lenni, utána minden rendben lett/volt.
Az Enyém biza nem sázmol semmit, legalábbis nem tűnt fel...
Liquid2013-04-22 13:16:58 // 34511
az jól hangzik, akkor nekiállok méregetni
Piritu - 1.000.0002013-04-22 13:11:38 // 34510
Tuti, nekem addig szól, amíg ki nem húzom a kulcsot.
Liquid2013-04-22 13:05:51 // 34509
a gombbal leállítom, nem marad bekapcsolva a rádió. Mennie kellene? mert akkor meg kell keresnem a megfelelő kábelt, mert valszeg rosszul szerelték be.
Piritu - 1.000.0002013-04-22 13:02:50 // 34508
"míg dieselnél fedélzeti komputer szerint!!!" - Így van!
Nálad 30.000 km-től kezd visszafelé számolni a comp az adott üzemelési körülményektől függően. Amikor nullára ér, csere.
A 30e csak kevesebb lesz, több sose.
Nálad 30.000 km-től kezd visszafelé számolni a comp az adott üzemelési körülményektől függően. Amikor nullára ér, csere.
A 30e csak kevesebb lesz, több sose.
Piritu - 1.000.0002013-04-22 12:58:57 // 34507
"így nem tudom használni űlló helyzetben, ha viszont ráadom a gyújtást akkor minden más dolog is működik, és sztem nem jó az aksinak." - ha a gombal leállítod a motort, nem marad rajta a "gyújtás" viszont a rádió működik tovább.
Más kérdés, hogy ha van egy rádión 12Volt, miért nem tudod bekapcsolni?
Más kérdés, hogy ha van egy rádión 12Volt, miért nem tudod bekapcsolni?
Liquid2013-04-22 12:58:51 // 34506
áram van ott is azzal nincs gond, csak ez az okos cucc nem kikapcsolható
Vermacy2013-04-22 12:48:23 // 34505
Vezetékelj 12 V-ot közvetlenül az akksiról. Nálam a Lanciámnál bevált igaz, az nem volt ennyire bonyolult szerkezet...
Vermacy2013-04-22 12:46:03 // 34504
"Tezsvír-Cíg" Önnek ezt nem ajánlom!
Szomszéd cég, néha forrasztunk nekik ill. kiszerveztünk egy csőhajlítást. Nem igazán sikerül...
Szomszéd cég, néha forrasztunk nekik ill. kiszerveztünk egy csőhajlítást. Nem igazán sikerül...
Vermacy2013-04-22 12:43:18 // 34503
Bázz! Szegény verda! Én a Puntóval jártam így, meg korábbi Lanciámmal, de Alfára vigyázok! Sajnálom, hogy így jártatok...
Vermacy2013-04-22 12:42:12 // 34502
Nekem 70 és 80 km között írja ki, hogy "Limited Cruising Range" és utána már nem írja a megtehető km-ert. Tapasztalataim szerint ekkor már "csupán" 100km-nyi üzemanyag van benne, természetesen ez számolt érték. A "sárga" lámpa 10 liternyi maradék üzemanyagnál gyullad ki kézikönyv szerint.
Én egy ilyen "vonalas" kiírás után még mentem 50 km-ert az addigi tempóban és 67,5 liter gázolajat nyelt be a gép kattanásig...
Apropó kézikönyv! Olajszűrő és olajcsere priódust 30ezrenként írja benzinüzemű 159-eshez, míg dieselnél fedélzeti komputer szerint!!! Lefényképeztem, csak gyerek még aludt reggel, így nem töltöttem fel, de talán este eljutok odáig. Kerestem egy darabig...
Nem 10ezer a benzines sem a modern olajaknak köszönhetően pedig elhiszem a 60 ezres cserét a dízeleknél!
Vezérműszíjra pedig 150ezret láttam 5 év megkötéssel! Vazze! Nekem 100 ezernél már a harmadik szett van benne, el sem merem mondani asszonynak, hogy mit találtam...
Én egy ilyen "vonalas" kiírás után még mentem 50 km-ert az addigi tempóban és 67,5 liter gázolajat nyelt be a gép kattanásig...
Apropó kézikönyv! Olajszűrő és olajcsere priódust 30ezrenként írja benzinüzemű 159-eshez, míg dieselnél fedélzeti komputer szerint!!! Lefényképeztem, csak gyerek még aludt reggel, így nem töltöttem fel, de talán este eljutok odáig. Kerestem egy darabig...
Nem 10ezer a benzines sem a modern olajaknak köszönhetően pedig elhiszem a 60 ezres cserét a dízeleknél!
Vezérműszíjra pedig 150ezret láttam 5 év megkötéssel! Vazze! Nekem 100 ezernél már a harmadik szett van benne, el sem merem mondani asszonynak, hogy mit találtam...
Liquid2013-04-22 11:23:53 // 34501
az a baj, hogy nem tudom fullra kikapcsolni, csak Source-Off-ra lehet, de akkor is bekapcsolva marad a kijelző
Shadin2013-04-22 11:22:28 // 34500
Sajna nincs olyan állása ami jó lenne erre. Viszont a Pio is úgy gyártja a cuccait, hogy kell neki egy fix és egy kapcsolt 12V, ha mindkettőt állandóra kötöd és kikapcsolod a cuccot mielőtt otthagyod az autót, nem fogyaszt semmit, ill. ugyanannyit mint az állandó szálon egyébként is.
ValeRossi462013-04-22 10:29:53 // 34499
ezt megnézem Én is is így. Jó lenne rájönni mi az a hang.
Liquid2013-04-22 10:29:39 // 34498
a 159 "gyújtáskapcsolójának" van olyan kimenete / állása hogy áramot ad ha a kulcs benne van?
Van egy Pioneer AVH2400BT fejegységem, ami a gyújtásra van kötve, így nem tudom használni űlló helyzetben, ha viszont ráadom a gyújtást akkor minden más dolog is működik, és sztem nem jó az aksinak.
Viszont ezt a készüléket nem lehet teljesen kikapcsolni, ergo állandó áramra kötve megenné az aksit.
Van valami ötletetek hogy tudnám megoldani?
Van egy Pioneer AVH2400BT fejegységem, ami a gyújtásra van kötve, így nem tudom használni űlló helyzetben, ha viszont ráadom a gyújtást akkor minden más dolog is működik, és sztem nem jó az aksinak.
Viszont ezt a készüléket nem lehet teljesen kikapcsolni, ergo állandó áramra kötve megenné az aksit.
Van valami ötletetek hogy tudnám megoldani?
Coolby2013-04-22 10:10:08 // 34497
Igen, a gond az, hogy megemelve nekem sincs semmi hang, kell hogy a kocsi súlya rajta legyen, nekem most nagyon a fék lett a gyanús, mert egy helyben állva volt hang hintáztatva, tökig nyomott fékkel hintáztatva pedig nem...
ValeRossi462013-04-22 10:07:04 // 34496
Szia Coolby!
Hát nem :( mindent átnézett,átrángatott alul..semmi nem lóg,nem szorul.
megemelve nem is hallani,aztán elvittem egy körre,az elején nem is tudott a hangra figyelni,annyira élvezte :D Miután a nyári kerekek felrakása kezdődött,lehet gumi,de a féket
Ő is felvetette. Idegesít,h nem tudom mi az a hang :)
Hát nem :( mindent átnézett,átrángatott alul..semmi nem lóg,nem szorul.
megemelve nem is hallani,aztán elvittem egy körre,az elején nem is tudott a hangra figyelni,annyira élvezte :D Miután a nyári kerekek felrakása kezdődött,lehet gumi,de a féket
Ő is felvetette. Idegesít,h nem tudom mi az a hang :)
Coolby2013-04-22 09:28:12 // 34495
Szerintem GTPeti úgy értette, hogy már ez is automata abból a szempontból, hogy ugyan nem digitális kijelzőn, de a hőmérsékletet te állítod be és után a klíma magától szabályoz és nem úgy működik, mint a régi klímák, hogy ha bekapcsolod akkor hideget fúj, ha kikapcsolod, akkor meg nem és semmit nem állít magától...
Coolby2013-04-22 09:25:11 // 34494
sikerült valamire jutni a nyikorgás kapcsán? Hétvégén nekem megint csinálta bal oldalról, megálltam és nézegettem, aztán hintáztattam egy kicsit elejét és lehetett hallani, én úgy éreztem, hogy a féktől jön, mintha kicsit ráfogna vagy beleérne vmi vmibe...
Valakinek tipp, hogy mi lehet? Vagy mit csináljak? Érdemes szétszedni, pofákat kivenni, valamit megtisztítani?
Valakinek tipp, hogy mi lehet? Vagy mit csináljak? Érdemes szétszedni, pofákat kivenni, valamit megtisztítani?
Dömpi (il dottore)2013-04-22 09:19:44 // 34493
Shadin2013-04-22 08:40:36 // 34492
Már hogy ne lenne :-)
Coolby2013-04-22 08:03:04 // 34491
bizony szép felni... szeretem is a vason :)
droberto2013-04-22 00:05:13 // 34490
droberto2013-04-22 00:04:25 // 34489
Alfonis2013-04-21 23:31:10 // 34487
hjuj :) valahonnan nekem is az 50 km rémlik :P ennyire üres még sosem volt :D még jó h itt olcsóbb a gázolaj :) pétenekn 1,30 volt...
droberto2013-04-21 23:08:28 // 34486
Fékcsövet kivel gyártatnátok?
Rövid lesz a fékcsövem a Brembo-hoz szerintem. Cserélném akkor már mind a 4-et.
Én rájuk tippelnék.
Jó lenne egy itt Tolna megyében. Kár, hogy a Bodó már nem foglalkozik ilyennel.
Egyébként fémszöveteset szerettem volna, de azt állítólag félévente cserélgetni kéne a sok hajlítgatás miatt. Marad a gumi....
Rövid lesz a fékcsövem a Brembo-hoz szerintem. Cserélném akkor már mind a 4-et.
Én rájuk tippelnék.
Jó lenne egy itt Tolna megyében. Kár, hogy a Bodó már nem foglalkozik ilyennel.
Egyébként fémszöveteset szerettem volna, de azt állítólag félévente cserélgetni kéne a sok hajlítgatás miatt. Marad a gumi....
droberto2013-04-21 23:03:56 // 34485
Asszem a Range 50 km-alatt csíkoz.
droberto2013-04-21 23:03:03 // 34484
Nekem szerdán sikerült kifogyasztani. Szerencsére 600 m-t kellet csak gyalogolnom.
droberto2013-04-21 22:58:27 // 34483
droberto2013-04-21 22:54:22 // 34482
Üveget políroztatok már?
A ködlámpába egy kis életet kell lehelnem. :)
A ködlámpába egy kis életet kell lehelnem. :)
Alfonis2013-04-21 22:47:57 // 34481
Hi mindenkinek!
Na visszaolvastam a hétvégét :) nagyon szorgalmasak voltatok míg én gyalogoltam meg gyalogoltam meg gyalogoltam :D Jó volt a Gerecse 50 igaz el kellett cserélnünk az Alfát Sx4 re mert ősök mentek pestre és csak alfán van éves matrica. Ettől függetlenül minden alfásnak villogtam. Gondolom nem vágták h mivan :D
Láttam jópárat... Megmaradt egy fekete 159 . tatabánya-> győr reggel. majd este 10 körül hazafele megint ...
Az 50 km séta után a tempomat úgy hiányzott mint.... huuu :D
Kérdés. Épen leparkolásnál írta ki a kicsike h range blabla bla valami. Üzemanyag valami alatt. Már csak vonalak vannak a km helyett. :D ilyenkor mennyit megy még? a kút 2,5 km re van :D
1 tank=
Linz - Győr : 330
Győr pest : 131X2=262
majd megint Győr pest =262
majd Győr Linz : 330
1184 km / 1 tank kb. NEktek? :D
Na visszaolvastam a hétvégét :) nagyon szorgalmasak voltatok míg én gyalogoltam meg gyalogoltam meg gyalogoltam :D Jó volt a Gerecse 50 igaz el kellett cserélnünk az Alfát Sx4 re mert ősök mentek pestre és csak alfán van éves matrica. Ettől függetlenül minden alfásnak villogtam. Gondolom nem vágták h mivan :D
Láttam jópárat... Megmaradt egy fekete 159 . tatabánya-> győr reggel. majd este 10 körül hazafele megint ...
Az 50 km séta után a tempomat úgy hiányzott mint.... huuu :D
Kérdés. Épen leparkolásnál írta ki a kicsike h range blabla bla valami. Üzemanyag valami alatt. Már csak vonalak vannak a km helyett. :D ilyenkor mennyit megy még? a kút 2,5 km re van :D
1 tank=
Linz - Győr : 330
Győr pest : 131X2=262
majd megint Győr pest =262
majd Győr Linz : 330
1184 km / 1 tank kb. NEktek? :D
droberto2013-04-21 22:40:04 // 34480
Ez biztos, replika, mert 17-es. (Az eredeti 18-as).
Nekem a ti után ez tetszik legjobban, de csak eredetei játszik.
Nekem a ti után ez tetszik legjobban, de csak eredetei játszik.
droberto2013-04-21 22:29:36 // 34479
droberto2013-04-21 22:06:28 // 34478
A rozsdásodás az leginkább környezet/használatfüggő.
A dieselmotorjaik valóban kissé kúltúrálatlanok a JTD-hez képest (finoman fogalmazva).
SZVSZ, ha a prémium márkákat kivesszük a képletből a Ford minden kategóriában jó futóművel bír.
A dieselmotorjaik valóban kissé kúltúrálatlanok a JTD-hez képest (finoman fogalmazva).
SZVSZ, ha a prémium márkákat kivesszük a képletből a Ford minden kategóriában jó futóművel bír.
droberto2013-04-21 21:59:35 // 34477
:)
Hogyhogy nem az Alfával mentetek?
Hogyhogy nem az Alfával mentetek?
GTPeti2013-04-21 21:59:30 // 34476
Én nem bírom, főleg amióta láttam a volt kollégám előző előtti (szóval "modernnek számító") Mondeo-ját... 5 évesen már itt-ott rozsdásodott és hidegen olyan hangja volt, mint egy traktornak. Mindenhol spóroltak ahol lehetett. Ettől még lehet, hogy a f.művük tűrhető. (Bár kétlem, hogy elöl pl. kettős keresztlengőkaros, mint a 156-nál...)
droberto2013-04-21 21:56:59 // 34475
Én bírom nagyon a Fordokat, mert baromi jók és racionálisak, jó futóművűek, de az Alfa, az Alfa. :)
droberto2013-04-21 21:55:23 // 34474
DMF: Nagyban függ a használattól. Ahogy így hallom, 180k-tól el-el érik élettartamuk végét. Ha pl. valaki 1000-1200 1/min alatt erőlteti, akár 100.000 előtt is elköszönhet.
DPF-EGR: Én ragaszkodom hozzájuk, de a többeknek átment ezek nélkül, 5.000,-Ft elnézőpénz kifizetése nélkül is. :)
DPF-EGR: Én ragaszkodom hozzájuk, de a többeknek átment ezek nélkül, 5.000,-Ft elnézőpénz kifizetése nélkül is. :)
GTPeti2013-04-21 21:54:36 // 34473
Az autódban valószínűleg nem digit. de automata klíma van. Már a 156-okban is ez volt az alap. A "nem digitális" nem azt jelenti, hogy manuális. Egyszerűen azt, hogy a beállított érték kijelzője magán a kapcsolón van és nincs külön hagyományos kijelző. Mivel valódi kapcsolókat használnak (nem potikat), teljesen ugyanolyan ettől az állítás pontossága (természetesen a kapcsolók osztásainak megfelelően).
Dömpi (il dottore)2013-04-21 21:39:19 // 34472
hmmm...nem tudom, talán igazad lehet.
Más kérdés, hogy mikor lendületben, van akkor meg könnyebben forog.
Az is érdekes, hogy a 215/55 R16-os téli kerékkel darabosan ment a kormányzás álló helyzetben. Most, hogy egy hete fenn van a nagykerék, elmúlt az összes tünet.
Sokszor az az érzésem, hogy jobban "szereti" a 19"-os kereket.
Sőt. Sokszor az jut eszembe, hogy amikor vette az első tulaj, nem-e belerakatott valami nem 8V-s cuccot: futóműnél valami, a chippelésnél ilyen irányú optimalizálás vagy valami hasonló. Jó lenne már megnézetni valami 159-specialistával. Az igazat megvallva, sok furcsaság van benne, és bár érteném az okát. Pl. miért spóroltak a digit klíával, és tették bele a manuálisat, amikor meg nagykijelzős fejegység van benne.
Más kérdés, hogy mikor lendületben, van akkor meg könnyebben forog.
Az is érdekes, hogy a 215/55 R16-os téli kerékkel darabosan ment a kormányzás álló helyzetben. Most, hogy egy hete fenn van a nagykerék, elmúlt az összes tünet.
Sokszor az az érzésem, hogy jobban "szereti" a 19"-os kereket.
Sőt. Sokszor az jut eszembe, hogy amikor vette az első tulaj, nem-e belerakatott valami nem 8V-s cuccot: futóműnél valami, a chippelésnél ilyen irányú optimalizálás vagy valami hasonló. Jó lenne már megnézetni valami 159-specialistával. Az igazat megvallva, sok furcsaság van benne, és bár érteném az okát. Pl. miért spóroltak a digit klíával, és tették bele a manuálisat, amikor meg nagykijelzős fejegység van benne.
Online tag
0
Vendég0
469