Liquid2023-03-13 10:55:25 // 126059
a kiemelés szerintem semmit se ér, max olyan autónál amiből sokezret hirtetnek
droberto2023-03-13 10:48:19 // 126058
Lehet egyszere többet hirdetni magánszemélyként is, de a többi kocsi felrakása 8e Ft/autó.
Nah most nekem ehhez a már nem volt kedvem.
A Puntónál ennek a többszörösét fizettem ki nekik kiemelésre, de nem sokat értem el vele.
Nah most nekem ehhez a már nem volt kedvem.
A Puntónál ennek a többszörösét fizettem ki nekik kiemelésre, de nem sokat értem el vele.
Giuntini2023-03-13 10:26:07 // 126057
Az újpesti nepper is egyszerre több autót hirdetett, szerintem mint magánszemély, azt sohasem vették le.
droberto2023-03-13 10:24:15 // 126056
Az más profilról van fent.
Giuntini2023-03-13 10:17:40 // 126055
Az 1,4-es Puntót nem hirdetted esetleg meg és fent maradt?
droberto2023-03-13 10:09:09 // 126054
ASZF 8-as pontjára hivatkoznak, hogy szerintük egyszerre több autót hirdetek.
Liquid2023-03-13 00:49:58 // 126053
milyen szabályt szegtél? :)
droberto2023-03-12 23:45:21 // 126052
Nem csak a hahu szivat.
Szerintük szabályt szegtem. Szerintem nem.
Írtam két e-mailt is nap közben, de nem válaszoltak.
Remek csapat.
Szerintük szabályt szegtem. Szerintem nem.
Írtam két e-mailt is nap közben, de nem válaszoltak.
Remek csapat.
Liquid2023-03-12 23:33:58 // 126051
le is vetted a hirdetést?
droberto2023-03-12 17:12:57 // 126049
Szia!
Típushiba.
Az Opeles 2/3 annyi és ugyanaz. (~20k Ft)
Keresd az Albaautónál Erhardot. Ő segít.
A mellette levő DPF miatt lyukad ki.
Én majd fogok rá tenni hőszigetelést.
Típushiba.
Az Opeles 2/3 annyi és ugyanaz. (~20k Ft)
Keresd az Albaautónál Erhardot. Ő segít.
A mellette levő DPF miatt lyukad ki.
Én majd fogok rá tenni hőszigetelést.
Giuntini2023-03-12 13:44:32 // 126048
Az 5 hemgeresnél, ha felmegy a víz 130 fokra, annyi a hengerfejnek.
Sajnos a vízhőmérő egy katasztrófa! 85-110 fokig középen áll, utána egy pillanat alatt felmegy 130 fokra, Ilyenkor a 2,4 hengerfeje már meg is reped. Remélhetőleg a 2,0 kibírta!
Sajnos a vízhőmérő egy katasztrófa! 85-110 fokig középen áll, utána egy pillanat alatt felmegy 130 fokra, Ilyenkor a 2,4 hengerfeje már meg is reped. Remélhetőleg a 2,0 kibírta!
Nasty2023-03-12 12:52:12 // 126047
Desztvízből felvett 1,5 litert hidegen, utána beindítva enyhén csepegett, nem erősen szerencsére.
Nasty2023-03-12 12:49:31 // 126046
Maximumra felment, 130 fokra kiírta, hogy állítsam le, azonnal leálltam egy buszmegállóba, vártam 2 percet beindítottam, akkor 90 fok, majd felugrott 130-ra, kiraktam üresbe, hogy csak guruljon akkor lement 90-re, ott mentem még 500 métert a boltig, majd 20 perc után még 1 km-t óvatosan hazagurultam, végig 90 fok volt.
Giuntini2023-03-12 12:39:11 // 126045
Nagy szerencséd volt! Soknak egyszerűen vízsugárban elment a víz.
Mennyire ment fel a hőmérséklet? Remélhetőleg a hf nem sínylette meg!
Mennyire ment fel a hőmérséklet? Remélhetőleg a hf nem sínylette meg!
Piritu - 1.000.0002023-03-12 12:39:03 // 126044
Anno 80 ezrenként cseréltem a fedelet, nem volt más megoldás. Volt Cartárs aki le akarta gyártani aluból, de aztán letett róla.
Nasty2023-03-12 12:34:28 // 126043
[Sziasztok!
2 napja magas hűtővíz hőmérséklet hibajelzést kaptam, elfogyott a rendszerből kb 1,5 liter folyadék. Sikerült beazonosítani a csepegést az EGR hűtőfedele repedt el, elkezdtem bontani, szinte hozzáférhetetlen, szívás, de sikerült.
Szerelés közben egyéb problémák előkerültek:
A hűtő feletti csatlakozó vezetéke és szigetelése gyakorlatilag elporladt, a két vezeték összeér.
A ventilátor előtti gumicső repedt.. Ez már valami utólagos javítás lehet? Nem tűnik gyárinak.
A műanyag cső csatlakozójának belseje darabokra esett szereléskor.
Ha tudtok jó megoldásokat a javításra vagy alkatrész forrásra azt megköszönöm!
Fedélből csak a gyárit érdemes megvenni? (Nincs jobb, tartósabb?)
(2.0 jtdm 170, 180e km)
2 napja magas hűtővíz hőmérséklet hibajelzést kaptam, elfogyott a rendszerből kb 1,5 liter folyadék. Sikerült beazonosítani a csepegést az EGR hűtőfedele repedt el, elkezdtem bontani, szinte hozzáférhetetlen, szívás, de sikerült.
Szerelés közben egyéb problémák előkerültek:
A hűtő feletti csatlakozó vezetéke és szigetelése gyakorlatilag elporladt, a két vezeték összeér.
A ventilátor előtti gumicső repedt.. Ez már valami utólagos javítás lehet? Nem tűnik gyárinak.
A műanyag cső csatlakozójának belseje darabokra esett szereléskor.
Ha tudtok jó megoldásokat a javításra vagy alkatrész forrásra azt megköszönöm!
Fedélből csak a gyárit érdemes megvenni? (Nincs jobb, tartósabb?)
(2.0 jtdm 170, 180e km)
droberto2023-03-12 00:21:52 // 126042
Javítottam.
Köszi.
Köszi.
droberto2023-03-12 00:04:45 // 126041
Tudom-tudom.
Majd pótolom....
Majd pótolom....
Liquid2023-03-11 23:51:26 // 126040
nem csináltál belső képet
droberto2023-03-11 23:22:48 // 126039
droberto2023-03-11 21:58:25 // 126038
leopop32023-03-08 13:37:36 // 126037
Csak egy ilyen gagyi hatást érnek el ami megmarad az emberben ha figyel az apró részletekre
leopop32023-03-08 13:35:24 // 126036
Igen igen tudom csak így szuper gagyi hatást kelt.
Piritu - 1.000.0002023-03-08 12:40:29 // 126035
A másik vége fixen van, az nem dobra megy.
Piritu - 1.000.0002023-03-08 12:33:26 // 126034
Az cérna van méretezve, engedélyezve a terhelésre (KBA) Innen van az E jel is.
RomeoOne2023-03-08 11:15:07 // 126033
Mert az csak arra van, hogy ha lassan húzod ki az övet, akkor a legvégén ne csévélődjön le. Biztonsági funkciója nincs, ha az övnek fogni kell, akkor az az övfeszítő dolga lesz.
leopop32023-03-08 09:10:19 // 126032
Köszönöm Emil! 😊
leopop32023-03-08 09:09:18 // 126031
Speciális cérnát használtunk amit hevederek készítésénél is használnak. A gyári cérna egyszerűen vicc volt mint a farmer nadránál ugyanolyan vastagságú volt 😅
Helyette a mostani 4-5X vastagabb erősségről nem is beszélve. Néha nem is értem a gyárat ilyeneken miért spórolnak?
Helyette a mostani 4-5X vastagabb erősségről nem is beszélve. Néha nem is értem a gyárat ilyeneken miért spórolnak?
Piritu - 1.000.0002023-03-07 21:50:03 // 126029
A varrást hogy oldottátok meg hogy olyan erős legyen mint eredetileg?
E-s biléta is lett belevarrva?
E-s biléta is lett belevarrva?
leopop32023-03-07 07:54:34 // 126028
Köszönöm! 😁😎
Igen onnan jött az ötlet, álom az Abarth 500 egyszer kell vegyek egyet napi járosnak 😍🍀
Igen onnan jött az ötlet, álom az Abarth 500 egyszer kell vegyek egyet napi járosnak 😍🍀
leopop32023-03-07 07:52:15 // 126027
Köszi 😁
Ez jó volt 🤣 Nem fogják mert ma már egy Fabiahoz is választható bármilyen színű biztonsági öv gyárilag. Kár hogy az alfa ezt nem lépte meg akkor csak most lehet rendelni a Giulia QV hoz 😅
Ez jó volt 🤣 Nem fogják mert ma már egy Fabiahoz is választható bármilyen színű biztonsági öv gyárilag. Kár hogy az alfa ezt nem lépte meg akkor csak most lehet rendelni a Giulia QV hoz 😅
G-MANN🍀2023-03-06 23:52:03 // 126026
VKG231!!! (156+75)2023-03-06 20:53:02 // 126024
Ha a Seicento Sportingokkal nem teszik, hátha mással sem :D
Smith2023-03-06 19:50:50 // 126023
zsír!
Le ne fújassák veled feketére a műszakin, mint a rugókat szokás... :D
Le ne fújassák veled feketére a műszakin, mint a rugókat szokás... :D
leopop32023-03-06 16:58:59 // 126022
Köszönöm szépen 😁🍀
Attis2023-03-06 16:58:12 // 126021
Menő lett! :) Gratulálok!
leopop32023-03-05 23:27:55 // 126020
Pirosra cseréltük a biztonsági övet Bellában 🔧🚘
Ha kíváncsi vagy milyen lett vagy hogy hogyan nézd meg a legújabb epizódot 📺
Remélem tetszeni fog nektek 😁
Piros biztonsági öv videó
Ha kíváncsi vagy milyen lett vagy hogy hogyan nézd meg a legújabb epizódot 📺
Remélem tetszeni fog nektek 😁
Piros biztonsági öv videó
leopop32023-03-05 09:14:24 // 126019
Én is azt hittem ennél jóval lassabb lesz az ügyintézés.
Szerintem nem baj ha drágán adod ha egyszer el akarnám adni a Brerát amit úgysem akarok akkor én biztos nem a hazai fapados felszeretségű nepperek által behozott legolcsóbb letört áruakhoz áraznám hanem a külföldihez ahol már szépen egyre magassabb ára van.
Szerintem nem baj ha drágán adod ha egyszer el akarnám adni a Brerát amit úgysem akarok akkor én biztos nem a hazai fapados felszeretségű nepperek által behozott legolcsóbb letört áruakhoz áraznám hanem a külföldihez ahol már szépen egyre magassabb ára van.
Roll19832023-03-04 15:46:46 // 126018
Bevallom én se hittem, hogy ilyen gyorsan meglesz, sokkal inkább hittem valóságnak a 60 napot. De gondoltam kíváncsiságból ránézek ma is és kellemesen csalódtam. Így majd nem kell magyarázkodnom az érdeklődőknek, akikből eddig nem dúskálok. Tudom kicsit túláraztam, de pontosan ismerem az alkudozókat, így meglehet az örömük.
Liquid2023-03-04 14:44:26 // 126017
na ez jó, nem gondoltam volna az előző írásod alapján, hogy ilyen gyorsan helyre kerül.
Attis2023-03-04 12:40:00 // 126016
Kicseréltem a benzin szivattyút. A stelvio patentjeit hasznaltam az uléshez. Abszolut hasznalhato. Kicsit feszes, ugyhogy óvatosan kell benyomni/ütögetni, nehogy eltörjön.
Roll19832023-03-04 09:47:38 // 126015
pettinke2023-03-01 18:03:33 // 126014
hát egyrészt nem mindig állítják be, mert pl. nincs a faluvégi Szerelős Józsinak műszere hozzá. (ha még mechanikus, akkor nyilván átpöcögteted kézzel).
a valós futás nyilván nem lesz kevesebb :-)
van egy autód, 156 000 km -el. meghümmed benne a műszercsoport, elmész a bontóba, kapsz egy bontott egységet 97 000 km-el, berakod a helyére és mégy tovább. aztán a vizsgán szépen akkurátusan beírják, hogy 98 613 km :-(
a valós futás nyilván nem lesz kevesebb :-)
van egy autód, 156 000 km -el. meghümmed benne a műszercsoport, elmész a bontóba, kapsz egy bontott egységet 97 000 km-el, berakod a helyére és mégy tovább. aztán a vizsgán szépen akkurátusan beírják, hogy 98 613 km :-(
Roll19832023-03-01 15:29:18 // 126013
Elmentem az okmányirodába a bank által írt javítási kérelemmel, ügyintéző egyből hívta a főnököt, majd lediktáltak nekem egy jó hosszú kérelmet, mert a banki javítási kérelem nem elég a művelethez. Innentől 7 nap és 60 nap között már meg is fog történni a javítás. 1 hét akkor, ha a helyi okmányirodába meg tudják oldani, 60 pedig akkor, ha tovább kell küldeniük az ügyet. Én naív azt hittem bemegyek, elmodnom a nyűgömet, megmutatom a papírt és kitörlik.
DKori2023-02-28 22:01:10 // 126012
Na igen, a rendszer így fogalmazzunk úgy, hogy "hagy némi tűrést" azzal, hogy rögzíti es JSZP-n lekérhető az óraállás ennek ellenére még sem von kérdőre senki senkit a furcsa számokért (dobhatna egy alertet az okmányirodában pl ha az utolsó logolthoz képest alacsonyabb óraállást akarsz megadni, és/vagy esetleg ezt egy "indoklásos" jegyzőkönyvvel lehetne megtenni stb.).
Épp a múltkor néztem, hogy a "második autónkkal" szerintem mi is így jártunk (és sanszos, hogy szintén hitelvégtörlesztéses móka lehetett az előző/első tulajnál mert egygazdás volt...) mert pár héttel a vásárlásunk előtt rögzítettek egy 230e-s óraállást (amit az előző évekből-vizsgákból semmi se indokolt) majd mi 206e párszázzal vettük meg. Speciel ha csavarták is épp nem érdekel (már 3 éve nálunk) bár bosszant, na de mi a lóf*xnak tekernének 24e-t vissza, ráadásul "éppen" 200e fölé (> akkor már szerintem a km fetisiszták miatt tuti 200 alá tolták volna vissza ha már hozzányúlnak), plusz kereken 230000 a rögzített óraállás (ami biztosan "bemondott szám" és nem ponzos adat ugye...), így nekem valószínűbb, hogy 203e-t ütöttek el 230nak mondjuk, de tény, hogy így szarul néz ki a görbe (2020ban még nem ismertem a JSZP-t, hogy lekérjem...). :/ Most van benne ~226e és köszöni nem betegágy (persze ha esetleg tényleg tolattak vele 24e-t azt ennyi futásnál szvsz a jóisten se érzi meg rajta...).
Épp a múltkor néztem, hogy a "második autónkkal" szerintem mi is így jártunk (és sanszos, hogy szintén hitelvégtörlesztéses móka lehetett az előző/első tulajnál mert egygazdás volt...) mert pár héttel a vásárlásunk előtt rögzítettek egy 230e-s óraállást (amit az előző évekből-vizsgákból semmi se indokolt) majd mi 206e párszázzal vettük meg. Speciel ha csavarták is épp nem érdekel (már 3 éve nálunk) bár bosszant, na de mi a lóf*xnak tekernének 24e-t vissza, ráadásul "éppen" 200e fölé (> akkor már szerintem a km fetisiszták miatt tuti 200 alá tolták volna vissza ha már hozzányúlnak), plusz kereken 230000 a rögzített óraállás (ami biztosan "bemondott szám" és nem ponzos adat ugye...), így nekem valószínűbb, hogy 203e-t ütöttek el 230nak mondjuk, de tény, hogy így szarul néz ki a görbe (2020ban még nem ismertem a JSZP-t, hogy lekérjem...). :/ Most van benne ~226e és köszöni nem betegágy (persze ha esetleg tényleg tolattak vele 24e-t azt ennyi futásnál szvsz a jóisten se érzi meg rajta...).
Smith2023-02-28 19:37:47 // 126011
Bocs, lehet én vagyok hülye, de azt meg be szokták állítani megfelelő szoftverrel, vagy mechanikusan ha olyan régi, illetve attól a valós futásteljesítmény hogyan lesz kevesebb?
Liquid2023-02-28 14:40:14 // 126010
Ismerős az érzés, nem akarod szerencsétlent leüvölteni, mert nem tehet róla :)