Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-02-25 21:46:51 // 19605
Jó lenne pontosan tudni hogyan!
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:44:16 // 19604
Szerintem meg igen, csak nem az érzékelők jelét hamisítják, hanem a programban tárolt alap vezérlőadatok vannak meghamisítva :-P
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:44:05 // 19603
ez azért hülyeség így mert a 110 vagy 115 lovas jtd vagy a 180-185le Mjet között csak a program más....akkor az is csalás? :)
droberto2012-02-25 21:40:22 // 19602
Csak ámítás ;)
Egyezzünk már ki, hogy NT, sem csal! Lécci! :)))
Tudod mit!?! A remappal a te a 100-at nyomod, én a novitec-kel a 95-öt! Sose voltam a fekve nyomásba erős. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:40:20 // 19601
igen azzal lehet erősíteni a jelet
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:39:34 // 19600
Szerintem az ECU a befecskendezett mennyiségekkel kalkulál. A FES pontosan írja, hogy egy-egy alkalommal mennyit ad be.
GTPeti2012-02-25 21:36:44 // 19599
Gyúrunk vazze? B))
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:36:29 // 19598
Anno felületesen nézegettem az enyémet, emlékeim szerint abban is egy 555 volt. Valószínű a szonda jele egy változtatható kitöltésű négyszöggenerátort vezérel, amit integrálva kapjuk a tényleges vezérlő jelet. A generátorba még be lehet avatkozni egyéb vezérléssel is, hogy a kívánt eredményt kapjuk. Az enyémbe pl. ide avatkozott be a potméter, amivel "állítani" lehetett a teljesítményt.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:31:03 // 19597
Az adathamisítás annyi, hogy a tényleges CR-nyomás helyett kevesebbet "lát" az ECU, tehát emel rajta, hogy annyit jelezzen vissza, mint amennyit szeretne. Magasabb nyomás több nyál, több teljesítmény. Hogy a kimeneti adat (lambda) jó legyen automatikusan több levegőt ad neki, a módosított turbónyomással. Magyarul minden más adatot hozzáigazít, hogy ne lehessen baj. (Gondolom a turbónyomás körében meg azért avatkozik be a doboz, hogy még több levegőt kapjon, mondjuk a DPF miatt.) A magasabb nyomás ráadásul tökéletesebb porlasztást, jobb égést jelent.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:30:28 // 19596
francokat a remap olyan mint a konditerem...lejársz először örülsz ha tudsz 50km-mal nyomni aztán veszel "remap-ot" és a duplájával tudsz nyomni :) ez nem csalás :P
droberto2012-02-25 21:29:20 // 19595
Mindent félretéve, a sok támadás miatt, amit kapok - most komolyan -, szét fogom szedni majd lefotózom, és az összes kritikusomnak elküldöm, hogy nézd! Ez nem csak egy ellenállás...
droberto2012-02-25 21:26:56 // 19594
A szerelőm Galaxy-ja csinálta. Mikor meglátta a boxomat, csak húzogatta a szemöldökét! Mesélte a sztoryját, de én csak annyit mondtam, hogy ez Nem. Ez kérlek Novitec! :)
droberto2012-02-25 21:23:55 // 19593
Tág értelemben a remap is csalás, megváltoztatod az ECU-ba írt adatokat!
Tulajdonképpen ugyanaz történik, csak több változót befolyásol!
Viszont már múltkor is leírtam; tök mindegy mi és, hogy ver át mit, a végeredmény számít. Ha a fogyasztás nem nem nő, akkor minden + teljesítmény ajándék. Természetesen az élettartamot is figyelembe véve.
És ha jól emlékszem, a kiírt DPF-esek kivételével, senki nem tette fel a kezét, hogy az optimalizálás után neki csökkent a fogyasztása. Eddig legalábbis nem..
GTPeti2012-02-25 21:16:45 // 19592
Jól összefoglaltad. :)))))
droberto2012-02-25 21:14:33 // 19590
Egy példa erre: Csoda PDTDi Galaxy + csodabox POTMÉTERREL. (Wooow!)
Ugyan megy mint a disznó, de okádja a füstöt, néha letortyan, mintha gyújtást vennék el, és úgy szórja a hibakódokat, mint Bálint gazda a fűmagot!
GTPeti2012-02-25 21:12:20 // 19589
Ne csináljunk szabályozástechnika-flame-t. :)

A remap tényleg nem csal, ezért is szoktam én is a legjobb megoldásnak mondani (a motor/autócsere után). Ettől még létezhetnek vállalható kompromisszumok is.
droberto2012-02-25 21:09:52 // 19588
A második:
Cseréltem a fékszervó vákumszivattyú lapostömítését. Ennek tudja valaki az élettartamát? A Fordoknál 60K-ként cserélni kell. Mondjuk ott a vízpumpa hajtja!
Ha közel teszem a fülem hozzá, akkor lehet hallani a berregését!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:08:36 // 19587
persze az összes autón tönkre megy olyan 200e környékén ami gumis...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 21:08:00 // 19586
no a progi az nem csal...
droberto2012-02-25 21:05:42 // 19584
Már itt is az első:
A főtengelyen levő hosszbordásszíj tárcsa ment már tönkre valakinek! A rezgécsillapító gumim, már nem a legjobb állapotban van!
GTPeti2012-02-25 21:01:03 // 19583
Még jó hogy csal, ez a lényege. De információim szerint a Novitec-ben mikrokontroller van, tehát nem az egyszerű elektroszakkör kategória. (Mint az olcsóbb szuperuniverzális társai.) Ezért is lehet, más szoftvert rátölteni, hogy más motorhoz legyen optimális.
droberto2012-02-25 20:55:53 // 19582
Voltam ma szerelőnél és beépítésre kerültek - a már korábban - a megvett szűrők, görgők, szíjak, folyadékok. Teli vagyok kérdéssel és észrevétellel! Amit nem tudok feldolgozni magamtól, azt itt majd azért felteszem! :)
droberto2012-02-25 20:52:23 // 19581
Novitec-et szedett szét?
Finoman szólva én sem vagyok egy elektronszakértő!
Az nyilvánvaló, hogy csal, de ahhoz output adat megváltozzon (menjen mint az állat) az input jelet is változtatni kell!
Tulajdonképpen a remap is erről szól. A táblázat értelmezési tartományát megváltoztatják...
droberto2012-02-25 20:47:13 // 19580
Tudnunk kéne, honnan szedi az 56 és az 59 a fogyasztás jelét. Illetve a mérés milyen elven működik. Gondolom egy vagy két átfolyásmérővel!
Ha ez(ek) az átba..ás előtt vannak, akkor a mutatott és a valós fogyasztás nem térhet el! Kalibrálási hibánál is csak konstans lehet ez eltérés! (Ez lehet az 56-nál)
...csak hangosan gondolkodtam!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 20:40:23 // 19579
elektronyos ember szétszedte a boxot és egy "kocka" generátor lakik benne én nem vagyok ampervadász nem értek hozzá ő mondta hogy ez felerősíti a jelet tehát csal....
droberto2012-02-25 20:35:25 // 19578
Jó lenne ezt pontosan érteni mit főztek ki a Novitec konyhában. Hogyan módosítja a rail-, és a szívócső nyomás jelet, mit közöl az ECU-nak? Az adathamisítás, hogyan válik plusz teljesítménnyé, és ennek milyen mellékhatásai vannak? Akár káros, akár jó! Sajnos, ezekre a kérdésekre nem hiszem, választ fogok kapni! Elég nagy a titkolózás. Próbáltam a németeket puhítani, de csak egy beépítési útmutatót küldtek.
droberto2012-02-25 20:29:44 // 19577
Ebben azért bízom!
droberto2012-02-25 20:29:05 // 19576
Az lesz! Majd a kúton elválik!
Piritu - 1.000.0002012-02-25 16:11:40 // 19575
... nem kicsit rombolja a német autó mítoszt az a topik :-)
Csabi2012-02-25 16:02:05 // 19574
"...Épp most csinálok egyet amit hordágyon hoztak, a csővégén folyt ki az olaj, a coolerből 5! liter olajat öntöttem ki. A tulaj nem kérte csak a turbó cserét, majd meglátom mi lesz a vége. ha esetleg érdekel titeket majd referálok. :-) "

Mi lett a vége a történetnek? :)

Ha valakit érdekel a kartergáz-szeparátor (szürő) problémája itt egy oldal http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=311 ... érdemes azt a 6oldalt végig olvasni...
Ezután felmerült a kérdés bennem hogy közölünk valaki cserélt már kartergáz-szeparátort ?
Piritu - 1.000.0002012-02-25 15:50:57 // 19573
Ha jelmódosítás miatt több üzemanyag megy be, akkor azt hogyan tudja ugyan olyan "pontosan" mérni? Vele és nélküle is 5,1-et mutatott átlagban a tényleges 6,3 helyett...
No ezt nem értettem.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 11:14:18 // 19572
a "jelátkúrás" miatt :P
Piritu - 1.000.0002012-02-25 09:07:04 // 19571
Erre kíváncsi leszek én is. A 156-nál azonos maradt a "csalás" mértéke. Nem igazán értettem miért.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 09:04:25 // 19570
A 156-om semmivel 50ezer km átlagában sem fogyasztott többet boxal. Még egy kicsit jobban hajtva sem...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-25 08:10:28 // 19569
majd a kúton nézd meg :) a box csal legalább 10-15%-ot a jelátkúrás miatt...
droberto2012-02-25 07:51:19 // 19568
Azért igyekszem kevésszer próbálgatni! ;)
Tegnap mentem egy 40 km-es etapot (15 város, 25 országúti tötyörgés) és 6,3 lett az átlagom!
'''''2012-02-25 06:36:53 // 19567
A fogyin biztos meg fog látszani.Egyértelmű,ha már berakod a boxot,elkezded próbálgatni.Ez elég gyorsan megszokássá válik és utána már nem is nézed a fogyit.Természetesen,ha sikerülne egyformán menni a box még spórolna is.:-)
Pityukoma2012-02-24 22:35:17 // 19566
Az 5henger az 5henger... nincs párja....csak a 6 :-)
droberto2012-02-24 22:19:02 // 19565
Jó dolog a gyorsulás! De a legjobb az oldalgyorsulás! ;) Legalábbis nekem!
Száguldozni nem szeretek egyenesben, annál is inkább gyorsan kanyart bevenni!
A legjobb viszont az 5 henger! :)
droberto2012-02-24 22:09:54 // 19564
Én is azt választanám, a Mito az törpe! Ellenben a Mito gyönyörű, igazi Alfa. A Giu is szép, de lehetne Alfább. SZVSZ.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 22:09:03 // 19563
melyik törvény tiltja a 0-50-60-ra való gyorsulást pár mp alatt vagy a városon kívül 60-nal tötyörgő kocsisor villámgyors előzését? :)
droberto2012-02-24 22:06:16 // 19562
Egyébként tökéletesen elégedett voltam a lovacskákkal, ez most csak úgy jött! Ki akartam próbálni. Ha nincs hátrány a benzinkúton, marad, ha van, megy!
A második mondatodon, már többször agyaltam, de mindig arra jutottam vissza, hogy nekem elég a 150 ló. Bár amikor írjátok a 7,5-8-as átlagot, akkor azért mindig irigy vagyok egy picit! 5 henger, meg 200 ló két kipufogón jó dolog. Az más kérdés, hogy hazánkban ezt már nem nagyon lehet kihasználni. Max. csak a tudat alattira hat! :)
Nekem most a sok várostól 500 km-en 7,5-öt mutat a TripA.
'''''2012-02-24 21:55:08 // 19561
Látom nem elég a ménes.Jobban jártál volna egy 2.4-el.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 21:54:00 // 19560
nekem nem gyere be a Mito, nem kéne, nem tetszik...az ára meg horror, inkább elszívom az árát :)
droberto2012-02-24 21:53:36 // 19559
Ezt azért most bevitték! :))
droberto2012-02-24 21:51:29 // 19558
OKs! Köszi!
droberto2012-02-24 21:49:05 // 19557
Akkor ez egy nyomós érv! A régi vasamban volt direkt szűrő, de én semmi hasznát nem láttam!
ALFI1562012-02-24 21:45:36 // 19556
Szerintem ezt te se gondolod komolyan.Ha meg igen akkor nem sok rálátásod van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak