'''''2012-02-24 21:36:27 // 19555
Sietsz valahová? Addig lemegy legalább az ára.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 21:35:01 // 19554
20 év alatt? :)
'''''2012-02-24 21:26:25 // 19553
Smucig!Letennéd a cigit és megspórolnád, :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 21:10:22 // 19552
őszintén? igen
'''''2012-02-24 21:01:30 // 19551
Sokallod? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 20:58:00 // 19550
inkább úgy fogalmaznék hogy a szar chip nem jobb mint a novitec box ...a novitec is csinál nagyon jó kis verdákat de nem boxszal ha nem turbóval, kompresszorral, progival :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-24 20:52:09 // 19549
egy malacpersely 5 mihály? raknak a csomagtartóba 3milla kp-ét? :P
.......................2012-02-24 19:52:09 // 19548
A chip program nem rossz,
csak nem jobb mint a Novitec
csak nem jobb mint a Novitec
.......................2012-02-24 19:50:39 // 19547
fújd be szilikonspayal a gumit
akkor nem jön le
akkor nem jön le
Piritu - 1.000.0002012-02-24 17:20:39 // 19545
Az egyik fórumban csináltunk nemrégiben egy felmérést. A sportbetét használói általában cseréltek LMM-et, mert az esetlegesen leváló olaj nem tesz jót neki. Gyári légszűrővel alig volt, aki jelentkezett.
droberto2012-02-24 12:33:05 // 19544
M100 egy cikkszám a rendelésnél, a Z100 - ... pedig a sorozatszám!
Magyarul: egy termékről beszélünk! A lényeg, hogy Powerrail 5 és ezekhez a JTD motorokhoz jó! A 30K az nagyon jó ár, meg kellet volna venned!
Magyarul: egy termékről beszélünk! A lényeg, hogy Powerrail 5 és ezekhez a JTD motorokhoz jó! A 30K az nagyon jó ár, meg kellet volna venned!
Pityukoma2012-02-24 10:32:32 // 19543
Szia, M100 és a Z100 között mi a különbség? A Novitec a 159-hez az M100 ajánlja, a képekről úgy látom amit vettél az Z100. Nemrég itt az amore-n hirdetett egy cartárs 30k-ért Z-st. Nem mertem megvenni, mert közösen kutakodtunk a net-en és nem találtunk infot a különbségről ezért meghiúsult az üzlet. Neked van infod?
droberto2012-02-23 23:05:38 // 19541
Lehet, megpróbálom FBS-el beleragasztani!
DrB2012-02-23 22:59:28 // 19540
Nekem is ott marad. :)
droberto2012-02-23 22:37:50 // 19539
Összekendácsoltam egy kis írást a boxról!
droberto2012-02-23 22:33:00 // 19538
Neketek is tréhhül' jön le a felső motor burkolat? Ha leszedem, akkor mindig ott marad a felfogató gumi darab a motoron a tüskén. Próbálkoztam már zsírral olajjal, de mindkettő, csak az első leszedésig működött, illetve csak a rárakást könnyítette meg!
Ragasszam bele a fedélbe a gumi darabokat!
Ötlet, tapasztalat?
Ragasszam bele a fedélbe a gumi darabokat!
Ötlet, tapasztalat?
droberto2012-02-23 22:21:13 // 19537
Akkor rohanok is egyért! :)
Neem tudom! Én inkább maradok a gyári papírszűrőnél!
Másnak esetleg van sportlevegő szűrője? Tapasztalat?
Neem tudom! Én inkább maradok a gyári papírszűrőnél!
Másnak esetleg van sportlevegő szűrője? Tapasztalat?
droberto2012-02-23 22:18:46 // 19536
Nem! Szerintem, az azért túlzás, hogy kötelező! Bár biztos jobb lenne tőle, de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Vannak fenntartásaim azok szűrőképességükkel kapcsolatban...
Néztem most, 49 EUR az ára! Én mondjuk K&N néztem 15-20 körül!
Néztem most, 49 EUR az ára! Én mondjuk K&N néztem 15-20 körül!
DrB2012-02-23 22:18:21 // 19535
Az alfisti.net online boltjában is ezt írják a boxnál:
"It is recommended to exchange the original air filter against a K&N or Novitec sports replacement filter to reduce the particulate emissions and to achieve full power."
"It is recommended to exchange the original air filter against a K&N or Novitec sports replacement filter to reduce the particulate emissions and to achieve full power."
DrB2012-02-23 22:13:48 // 19534
Droberto, légszűrőt is cserélted sportlégszűrőre a Novitec Boxxal együtt. Egy német fórumon az egyik alfás srác "kötelezőként" írta, ha boxot rak be az ember. Igaz ez vagy hülyeség?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-23 20:26:19 // 19533
mennyi egy új mito?
'''''2012-02-23 20:05:14 // 19532
A Mitó jól fog menni.Nekünk a gyerek miatt kellett a négy ajtó.Néztem új Mitót is 135le-vel,tct váltóval majdnem annyi volt mint a Julis.
ALFI1562012-02-23 20:03:59 // 19531
Jó helyen írhatták a chipet.
'''''2012-02-23 20:02:45 // 19530
Holnap regisztrál ő is.Koszos lett,csak azért nincs még kép. :-)
droberto2012-02-23 19:47:18 // 19528
Grat! Képek? Akkor Ő is tag lesz? :)
DrB2012-02-23 19:46:36 // 19527
Ha a 120 lovas Julis érzetre ilyen jól megy, kiváncsi leszek a 135 lovas MiTora, amit szombaton nézünk meg a feleségemnek. :)
DrB2012-02-23 19:44:15 // 19526
Droberto, Szosza, kösz az infót a Novitec Boxról. Érik nálam is egynek a beszerzése. Ha tényleg nincs benne komolyi kockázat, nekem az egyszerű be- és kiszerelhetősége szól mellette.
Kompressz úr2012-02-23 19:19:50 // 19525
Én GPunto-ban próbáltam ezt a motort. A turbó sokat segít abban, hogy erősebbnek érződjön.
'''''2012-02-23 18:58:29 // 19524
Ma elhoztuk az asszonykámnak az új Julist.Kellemes meglepetés volt.Nagyon jól fekszi az utat és a 120le is érzetre több.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-23 17:51:41 // 19523
benne van a balos tükörben, a chipre gondoltam hogy mi baj van vele? amúgy milyen a brera? gondolom tiszta 159...
.......................2012-02-23 17:09:40 // 19522
Most pl. a külsö hömérö mutat hülyeséget,vagy 6 fokkal többet,
nem tudod véletlenül hol van beépítve
A bravoban a jobb tükörben volt,de itt nem látok olyan csöcsöt alul
nem tudod véletlenül hol van beépítve
A bravoban a jobb tükörben volt,de itt nem látok olyan csöcsöt alul
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-23 14:58:46 // 19521
én ismerek csak olyan 2 kiló...még a szalonokban is elfogadják nincs gari vesztés sem....
droberto2012-02-23 14:50:35 // 19520
Mit számít, hogy mit ver át? Nem a végeredmény a lényeg! Egy jól megírt és letesztelt (nem két körre gondolok itt) remap biztosan jobb egy boxnál, de ennek ára is van és nagyobb a rizikófaktor!
Konkrétan: Te pl. ismersz olyan Chippert aki olyan programot ír, ami a DPF-et is óvja?
Konkrétan: Te pl. ismersz olyan Chippert aki olyan programot ír, ami a DPF-et is óvja?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-23 14:46:05 // 19519
mit szopsz a brerával?
.......................2012-02-23 14:15:28 // 19518
Ja ha eladod az alfádat ,nem kell vele adni a Novitecet is ,
késöbb azt is el tudod adni,így nem marad a kocsiban,
tehát semmivel nem olcsóbb a Chippelés!
késöbb azt is el tudod adni,így nem marad a kocsiban,
tehát semmivel nem olcsóbb a Chippelés!
.......................2012-02-23 14:06:41 // 19517
Még is jobban müködik,
szopok állandóan a brérával ,meg van csippelve
volt benne a Novitec is azzal semmi baja nem volt
mivel 2 csatlakozós ezért a töltönyomás ,és a Rail nyomás is ugyanígy emelkedik a Novitecnél
a csippel sem csináltak mást
és azzal bármikor vissza lehet alakítani ha nem tetszik,vagy ha a Vizsgán nem megy át!!
szopok állandóan a brérával ,meg van csippelve
volt benne a Novitec is azzal semmi baja nem volt
mivel 2 csatlakozós ezért a töltönyomás ,és a Rail nyomás is ugyanígy emelkedik a Novitecnél
a csippel sem csináltak mást
és azzal bármikor vissza lehet alakítani ha nem tetszik,vagy ha a Vizsgán nem megy át!!
ALFI1562012-02-23 14:00:25 // 19516
"szerintem jobb mint a chippelés" Csak szerinted.Ez semmi mást nem csinál mint egy hamis adatot közöl.Nincs felül írva az üzemanyag befecskendezés,a töltőnyomás,a gázpedál elektronika.....stb....Meg mindnek az együtes keveréke.
Rolandoo782012-02-23 13:02:57 // 19515
így használom már jó ideje, lehet ebből valami komolyabb gáz? úgy értem ha még egy hónapig így használom.
.......................2012-02-23 12:52:38 // 19514
Nem vágja tönkre,semmi baja nem lesz,a DPF nek sem
ùjonnan 400eur környékén van
brutál nyomatékot hoz,
szerintem jobb mint a chippelés
ja és ha beszarik az ECU akkor legalább a tuning nem vész el
5 perc beszerelni,ki 3 perc
ha garis a kocsi akkor ideális
ùjonnan 400eur környékén van
brutál nyomatékot hoz,
szerintem jobb mint a chippelés
ja és ha beszarik az ECU akkor legalább a tuning nem vész el
5 perc beszerelni,ki 3 perc
ha garis a kocsi akkor ideális
Bilux2012-02-23 12:42:40 // 19513
Hát hallod bátor vagy egy nem tökéletes kocsival akarsz nekivágni párizsnak. A tréler vagy javítás nagyon drága ám onnan...
Rolandoo782012-02-23 12:27:22 // 19512
Köszönöm szépen a sok hasznos infót! Pár hét múlva elviszem szerelőhöz, most sajnos nagyon használom a kocsit, nem tudom nélkülözni, meg lesz egy hosszabb utam is vele jövő hétvégén Párizsba. addig így marad. most hogy egy picit melegebb van reggelente, sokkal használhatóbb. még mindig nehezebben pörög fel hidegen a kelleténél, de nem annyira vészes a helyzet. majd beszámolok ha megoldódott.
droberto2012-02-22 23:05:56 // 19511
droberto2012-02-22 22:52:47 // 19509
Lehet, hogy gyakori nem lesz, de egy részletesebbet tolok majd a blogomba, ha szaporodnak a közös km-ek!
Felniket nézegettem, mikor is rábukkantam erre. Gondoltam kipróbálom a NOVITEC érzést! ;) A fogy növekedésétől és DPF-től még félek! Elvileg nem kell, de a puding próbája az evés!
Szerintem ilyen garanciát még az új boxokra sem vállal senki! Még a Novitec sem! Mindenesetre, ha már itt tartunk a Novitec-es boxban, több a bizodalmam mint egy ismeretlen remapban. Bár egy jó remap, melyet rendesen le is tesztelnek, biztosan jó, vagy tán jobb is.
Pont itt kaptam talán a legtöbbet, alacsony sebességi fokozatban. Ugrik mint egy gepárd! :) Sokkal gyorsabban és vehemensebben reagál 1-ben és 2-ben a gázpedál lenyomására. A rugalmassága is számottevően javult! Csökkent a várakozási idő!
Motor felső bunda leszed. A railcső és a szívócsó nyomásmérő stekkerét kell széthúzni és sorosan rákötni a PR-t. Apát az anyára, anyát az apára.
A doboznak még kell keresnem egy végleges helyet, meg a kábeleket is el fogom rendezni esztétikusan. A box most egy szivaccsal van hozzászorítva az akksihoz!
Felniket nézegettem, mikor is rábukkantam erre. Gondoltam kipróbálom a NOVITEC érzést! ;) A fogy növekedésétől és DPF-től még félek! Elvileg nem kell, de a puding próbája az evés!
Szerintem ilyen garanciát még az új boxokra sem vállal senki! Még a Novitec sem! Mindenesetre, ha már itt tartunk a Novitec-es boxban, több a bizodalmam mint egy ismeretlen remapban. Bár egy jó remap, melyet rendesen le is tesztelnek, biztosan jó, vagy tán jobb is.
Pont itt kaptam talán a legtöbbet, alacsony sebességi fokozatban. Ugrik mint egy gepárd! :) Sokkal gyorsabban és vehemensebben reagál 1-ben és 2-ben a gázpedál lenyomására. A rugalmassága is számottevően javult! Csökkent a várakozási idő!
Motor felső bunda leszed. A railcső és a szívócsó nyomásmérő stekkerét kell széthúzni és sorosan rákötni a PR-t. Apát az anyára, anyát az apára.
A doboznak még kell keresnem egy végleges helyet, meg a kábeleket is el fogom rendezni esztétikusan. A box most egy szivaccsal van hozzászorítva az akksihoz!
DrB2012-02-22 21:57:42 // 19508
Várom a gyakori és részletes beszámolóidat. Nekem is piszkálja a fantáziámat a 2.4-eshez.
Újonnan vetted? Mennyibe kerül?
Van valamiféle garancia rá? Nem önmagába a boxra, hanem arra, hogy nem vágja tönkre a motort.
Javult a gázpedálreakció 1-es és 2-es fokozatban?
Egyszerű beszerelni? Tulajdonképpen, hogy kell?
Újonnan vetted? Mennyibe kerül?
Van valamiféle garancia rá? Nem önmagába a boxra, hanem arra, hogy nem vágja tönkre a motort.
Javult a gázpedálreakció 1-es és 2-es fokozatban?
Egyszerű beszerelni? Tulajdonképpen, hogy kell?
stukker19872012-02-22 21:51:21 // 19507
Köszi nagy segítség!
Ezt a dokumentációt hol lehet megtalálni/letölteni?
Ezt a dokumentációt hol lehet megtalálni/letölteni?
droberto2012-02-22 21:49:30 // 19506
Autóm típusához új utótag került a mai napon! :))
Novitec Powerrail V
Megy mint a disznó! Vagy 200 kg-ot letagadhatna! :)
A railcső és a szívócsó nyomásmérőt vágja át! A DPF-et ez mán szereti!
Remélem a fogy megmarad! Eddig az első 25 km-en, nem tapasztaltam növekedést! 90-es (óra szerinti) tempomatnál 5,5-57 l/100 km.
Novitec Powerrail V
Megy mint a disznó! Vagy 200 kg-ot letagadhatna! :)
A railcső és a szívócsó nyomásmérőt vágja át! A DPF-et ez mán szereti!
Remélem a fogy megmarad! Eddig az első 25 km-en, nem tapasztaltam növekedést! 90-es (óra szerinti) tempomatnál 5,5-57 l/100 km.