kistotya2011-07-30 23:04:03 // 15009
Nem tudom mindenesetre ki mit garantál !!! én kint csináltatam Ausztriába 15 éve ezt csinálják ezek sem sufni tuningosok !!! itt a környéken nagyon sok autót csináltak és még egyről sem hallottam volna hogy szét esett !!!max a kuplung nem bÍrja!!! Otthon áll a garázsba super b az 105 röl van 163 ra ott is ott voltam pados mérésnél és 1.5 éve hiba mentesen fut persze kuplungtárcsa arról is le esett !!!
Vikking 3112011-07-30 22:57:10 // 15008
150-ből jó, ha 158 ló kijön chippel egy szívó benzines motoron... De az is túlzás. Inkább 5-6 ló...
kistotya2011-07-30 22:54:01 // 15007
de akkor ti hogy csináltatjátok ha se a turbóra se az üzem anyagra nincs emelve akkor az milyen chip??? !!! nálam pedig a turbó nyomáson lett emelve meg befecskendezésen 3 az időn változtatva !, egr ,részecskeszűrő katalizátor nélkül persze !! de azért az érdekel ne hogy ha ezeken nem akkor min változtatnak !!!! Nálam a mérés ennyit mutatott !!! És hogy csaltak e vagy nem !!! nem hinném hogy ilyennel játszanak mire jó ez neki !!! bár szerintem az hogy 150-böl csak 170-et lehet ne csinálni az rohadt kevés !! ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni !!!!
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:49:03 // 15006
Oda nyugodtan mehetsz, "maszekban" én is oda járok :-)
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:48:15 // 15005
Megint a privát dilimmel jönnék, de ez csak engem izgat, szóval:
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:44:09 // 15004
Ha a Novitec bevállalja a 176-ot, bírnia kell a többi résznek. A 156-om is valahová 165-170 köré volt húzva, minden bírta. Igaz előtte a gyári 150 lovat nem bírta a kuplung 110ezernél tovább :-(
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:41:19 // 15003
Információim szerint csak a szoftver más. Az én 2,0-ból is létezik többféle LE-s. Valószínű, hogy az adózás miatt kisebb a LE a tiedben.
Piritu - 1.000.0002011-07-30 22:38:50 // 15002
A Novitec is "csak" ennyit ígér megbontás nélkül:
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
kistotya2011-07-30 22:34:19 // 15001
Nem cseréltünk nem hinném hogy porlasztót és turbót kellene ehhez cserélni !!!
Csosznorbert2011-07-30 15:29:34 // 15000
Na meg most pínzt kell keresni a verdára.... :D
Csosznorbert2011-07-30 15:28:30 // 14999
Az lesz, sőt biztos. De lehet idén már hagyom így. Jövő tavasszal valamikor. Ajánlották itt már Csöri mestert, és olvastam is jó dolgokat arról a szervizről.
Ezügyben vele is konzultálok a későbbiekben.
Továbbá eddig köszönöm mindenkinek a jótanácsokat.
Tényleg összetartó csapat ez az Alfás "brigád"! :)
Mindörökké Alfa! Ámen!
Ezügyben vele is konzultálok a későbbiekben.
Továbbá eddig köszönöm mindenkinek a jótanácsokat.
Tényleg összetartó csapat ez az Alfás "brigád"! :)
Mindörökké Alfa! Ámen!
GTPeti2011-07-30 14:11:58 // 14998
'''''2011-07-30 14:03:37 // 14997
Úgy látom nagyjából mindenkinek az a véleménye,hogy dobd ki a dpf-t és írasd át a progit.Ha ezt sikerül megoldani(számot tudok adni),biztos,hogy az első kör után vigyorogni fogsz. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-30 11:54:32 // 14996
én is csodálkozom mivel az enyém sincs több mint 220 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-30 11:53:45 // 14995
a biztosítás miatt vannak lebutítva talán a turbó más ha más mivel az 1.9-hez 3om fajta van egyébként ahogy előttem is írták íratsz rá egy euró 3-as progit és csodálkozni fogsz milyen jól megy :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-30 11:52:04 // 14994
van különbség....teljesen más
GTPeti2011-07-30 11:30:00 // 14993
Jó, a tömeget nem nyomja le 1,3t-ra...
ALFI1562011-07-30 11:24:46 // 14992
Valamelyest visszahozza.......
GTPeti2011-07-30 11:22:24 // 14991
Erhard szerint a progi az alfás karaktert hozza vissza. Ami nem utolsó szempont egy Alfánál. B)
ALFI1562011-07-30 11:04:14 // 14990
Szerintem van.Más a kuplung.Minden más.A progi se hoz annyit mint sokan gondolják meg amennyit mondanak.Szerintem olyan 10% amit hoz.
ALFI1562011-07-30 11:02:57 // 14989
Kiszed.Helyére sima cső betesz.Majd programból kiír,hogy ne figyelje.De ez is csak jó helyen!Ez is sokszor nem úgy jön össze ahogy tervezik.
'''''2011-07-30 10:46:06 // 14988
Van különbség az 1.9 és a 2.4 kuplungja között?Szerintem a kistesó is bírja a 170lovat.
Egyébként a dpf kiszedés után én nem sok lóerőtöbbletet tapasztaltam.Azt csak a progi módosítás hozza meg. :-)
Egyébként a dpf kiszedés után én nem sok lóerőtöbbletet tapasztaltam.Azt csak a progi módosítás hozza meg. :-)
Csosznorbert2011-07-30 10:36:15 // 14987
Ezek mind nem épp olcsó kategóriás alkatrészek. Erről konzultálok még Alfás szerelőkkel. Ha megtehetem, ennél a kocsinál nem fog számitani az ár. Ez megkap mindent. Gondolom meg a 150 lovat alapból kéne neki bírni. A 170 se hangzik rosszul, de igaz ahogy mondod... "szép autó ketyerészés"
Csosznorbert2011-07-30 10:33:16 // 14986
Egyszerűen szólva, DPF kiszerel....
ALFI1562011-07-30 10:23:48 // 14985
Dehogy nem.Csak a program más.De egy új progi alsó hangon is 50.000.Ezt neked kell eldönteni meg ér e annyit.De ha már fizetsz érte akkor nem csak az elmaradt lovakat potóld.Akkor 170loig írható.Akkor már valahova oda kéne húzni.De,hogy ez mit vonz maga után.......Na ezt senki nem mondja illetve garanciát nem adnak rá.Kuplunk,turbó,kettőstömegü....stb..Szóval,hogy megéri e azt neked kell tudni.Így meg van egy szép autód amivel tökéletessen el lehet ketyerészni.
GTPeti2011-07-30 10:20:54 // 14984
A cartársak tapasztalatai szerint az 59-nél a tuning a DPF-nél kezdődik. ;)
Csosznorbert2011-07-30 10:18:02 // 14983
Igen, van egy jó nehéz kasztni, ami már egy hátrány, de nekem az előző 75 ló után nagyon is jó. Sok összehasonlitási alapom nincs. Eddig csak egy 320 D bömössel (150CV) mentem. Fene tudja, nekem ez is tetszik, egyrészt mert Alfa, másrészt mert 159 :)
Igaz lehetne ez is 150CV, nem tudom a belgáknál miért van lebutitva?
Apropó. Ha ugyanaz a moci mint a 150 lovasokban, akkor azt a hiányzó 14 lovat nem lehet valahol visszaszerezni??? Akár elektronikus úton, vagy mechanikai beavatkozással?
Valaki....???
Igaz lehetne ez is 150CV, nem tudom a belgáknál miért van lebutitva?
Apropó. Ha ugyanaz a moci mint a 150 lovasokban, akkor azt a hiányzó 14 lovat nem lehet valahol visszaszerezni??? Akár elektronikus úton, vagy mechanikai beavatkozással?
Valaki....???
ALFI1562011-07-30 09:54:42 // 14982
Én is szeretem az alfát.Főlleg az 59-et.Nagyon tetszett,tetszik.De a menetteljesítményétől nem vagyok elájulva.(1.9m-jet)Inkább úgy mondom nem sok vele egykategoriáju kocsi van amit el tud hagyni.
ALFI1562011-07-30 09:52:05 // 14981
Ezeknek az adatoknak ne hidj!Még a padi mérésnél is tudnak csalni rendessen.Az 1.9 159-et ha nem cserélsz csúcsot,turbót (ahogy Erhard is mondja) sose lehet felhúzni annyira.Már gyárilag is 1.6-ot tölt a turbó.Ha arra még ráírnak,hogy töltsön 2-öt lerepül mint a szar.Ezt a kocsit még 200-ra se lehet húzni gyári állapotba.Egyébként kiváncsi vagyok rá.Remélem lessz idén Kapos ée el tudsz jönni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-30 08:10:20 // 14980
215 lóra? cseréltek porlasztót, turbót?
Csosznorbert2011-07-30 03:10:39 // 14979
Ejjj,ejjj ezek az otthoni sufni tuningosok.... hát nem jönnek rá végre, hogy egy Alfával nem lehet viccelni???
Ma este is beáll mögém az agyon vissza optikai tuningos minuszba ültetett golfos kiscsávó, aki mellesleg feszit a kormány mögött mint pók a lucernásban.
Aztán megelőz.... visszaelőzöm, beállok 160-ra, kiscsávó jön megint, de aztán elmaradt. Nálam 210-et mutatott az óra. Faluba beérve ráálltam 50-re had menjen... csikket lazán kipöccintve, hörgő pufival elhúzott a kanyargós kis utcákban. :)
Ma este is beáll mögém az agyon vissza optikai tuningos minuszba ültetett golfos kiscsávó, aki mellesleg feszit a kormány mögött mint pók a lucernásban.
Aztán megelőz.... visszaelőzöm, beállok 160-ra, kiscsávó jön megint, de aztán elmaradt. Nálam 210-et mutatott az óra. Faluba beérve ráálltam 50-re had menjen... csikket lazán kipöccintve, hörgő pufival elhúzott a kanyargós kis utcákban. :)
kistotya2011-07-30 00:07:48 // 14978
dehogy nincs fel van húzva 215ló ra és így 15 ezer km alatt meg etettem vele a gyárit :)!! úgy hogy kell !!! meg szeretném egy nap alatt le tudni a cserét !!! Úgy hogy ha valaki tudna nekem egyet az jó lenne !!!
ALFI1562011-07-29 20:15:36 // 14977
Értem.De minek kevlároztatod?Nincs ott akkora nyomaték,hogy ne bírja el a gyári.
kistotya2011-07-29 16:52:06 // 14976
Szóval még mindig kellene az a Használt Kuplung tárcsa!! ha valakinek van meg köszönném !!!
kistotya2011-07-29 16:50:15 // 14975
Igen használt !!!Amit már valaki le cserélt ,mert Kevlároztatni akarom és nem akarok rá várni 2 hetet mire kész lesz !!! addig állna az autó !!! És azt nem szeretném !!!az enyém kezd csúszni ha oda lépek neki !!!
.....2011-07-29 09:14:29 // 14973
Én féktisztító spray -t szoktam használni.
Csosznorbert2011-07-28 21:51:11 // 14972
Piritu - 1.000.0002011-07-28 21:43:53 // 14971
A 156-nál nekem is mágnes része adta fel: klatty
Csosznorbert2011-07-28 21:17:37 // 14970
Igen, leszedtem. tisztitáshoz házi módszerek voltak, akkusaru tisztitó, kis csavarhúzó, és ipari acetonnal öblitettem, ami elég szépen oldotta kifelé a dzsuvát.
stukker19872011-07-28 21:09:32 // 14969
Leszedted az alját is?(az imbuszos csavarosat?)
Milyen anyagot használtál a tisztításhoz?
Milyen anyagot használtál a tisztításhoz?
Csosznorbert2011-07-28 20:48:28 // 14968
Disti belinkelt videóján felbuzdúlva szétkaptam az EGR szelepet. Úgy tünik megszünt az alapjárati probléma. Szép egyenletesen jár a motor hidegen-melegen egyaránt.
Csak van egy kis "fémes-köszörülös" hang ami nem tetszik, de lehet ez alapdolog, viszont csak most tünt fel. Élőben jól hallani, videón nem annyira, de a hang már megéri a végignézést. :)
motorhang...
Csak van egy kis "fémes-köszörülös" hang ami nem tetszik, de lehet ez alapdolog, viszont csak most tünt fel. Élőben jól hallani, videón nem annyira, de a hang már megéri a végignézést. :)
motorhang...
Disti2011-07-28 15:01:04 // 14967
'''''2011-07-28 14:42:20 // 14966
Nekem az eleje tetszik a cikknek Vagyis,hogy nem is kéne).
http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Disti2011-07-28 14:26:57 // 14965
No itt a link:
http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Egy próbát mindenképpen megér, hátha nálad is megoldja a problémát.
http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Egy próbát mindenképpen megér, hátha nálad is megoldja a problémát.
stukker19872011-07-28 13:00:22 // 14964
Szia!
Köszi szépen a tanácsot!
Megköszönném ha tudnád linkelni a videót....Biztosan tanulhatok belőle.
Köszi szépen a tanácsot!
Megköszönném ha tudnád linkelni a videót....Biztosan tanulhatok belőle.
Csosznorbert2011-07-28 12:27:02 // 14963
Francia? Akkor ők is szeretik az Alfákat! :)
Disti2011-07-28 11:52:18 // 14962
Stukker Fehérvárról van a kocsid ugye? 90 ezer km körül.
Az enyémnél is ingadozott az alapjárat és hidegen menni sem akart nagyon. A problémákat orvosolta egy házi EGR tisztítás. Nem tudom mennyire voltak nálad alaposak a szervizben a tisztítás során, mert nálam fél napig ázott hideg zsíroldóban mire az összes lerakódott kormot kioldotta belőle.
A probléma nem a szelep fém részével volt, hanem azzal a pöcökkel amit az elektromágnes mozgat, az én esetemben egész egyszerűen az a pöcök be volt ragadva -pedig annak ideális esetben rugóznia kéne- és nem mindig húzta vissza és így nyitva maradt, és a friss levegő helyet kipufogógázt kapott szegényke.
Esetleg, ha ki tudod szedni a szelepet és szétszedni megnézni, hogy az a kis pöcök mozog e rendesen, akkor legalább biztosan kizárhatod az egr-t vagy talán nálad is az okozza a problémát. A youtube-on van fent egy francia videó, hogy kell kiszedni nekem az alapján sikerült ha gondolod megkeresem.
Az enyémnél is ingadozott az alapjárat és hidegen menni sem akart nagyon. A problémákat orvosolta egy házi EGR tisztítás. Nem tudom mennyire voltak nálad alaposak a szervizben a tisztítás során, mert nálam fél napig ázott hideg zsíroldóban mire az összes lerakódott kormot kioldotta belőle.
A probléma nem a szelep fém részével volt, hanem azzal a pöcökkel amit az elektromágnes mozgat, az én esetemben egész egyszerűen az a pöcök be volt ragadva -pedig annak ideális esetben rugóznia kéne- és nem mindig húzta vissza és így nyitva maradt, és a friss levegő helyet kipufogógázt kapott szegényke.
Esetleg, ha ki tudod szedni a szelepet és szétszedni megnézni, hogy az a kis pöcök mozog e rendesen, akkor legalább biztosan kizárhatod az egr-t vagy talán nálad is az okozza a problémát. A youtube-on van fent egy francia videó, hogy kell kiszedni nekem az alapján sikerült ha gondolod megkeresem.
Csosznorbert2011-07-27 22:50:56 // 14961
Jó haverom a szaki, itthon csinálná, nem a szervizben, (asszem) meg mindnképp ott akarok lenni! Látni - tanulni!
Bár egy vezérlés cserének nem állnék neki, de a jövőben egy EGR tisztítás talán nem lesz olyan bonyolult.
Igaz most még kivárok a vezérléscserével pár hetet. 168.000 km van. Egyszer biztos cserélték már, és 120.000 -ként ajánlott.
Bár egy vezérlés cserének nem állnék neki, de a jövőben egy EGR tisztítás talán nem lesz olyan bonyolult.
Igaz most még kivárok a vezérléscserével pár hetet. 168.000 km van. Egyszer biztos cserélték már, és 120.000 -ként ajánlott.
Csosznorbert2011-07-27 22:46:09 // 14960
nem, de az gyári, mezei szíj a hozzávalókkal + wizpumpa lenne 55.... inkább rádobok egy 20 ast és nyugodt leszek