Fórum >> Típusok >> 159

Bckk2007-03-24 10:17:15 // 3428
vagy lehet akkor már érdemesebb lesz megvennem a lapot :)
Kompressz úr2007-03-24 10:08:45 // 3427
A 159 kapcsán egyetértek veled.
Zool2007-03-24 10:01:52 // 3426
A 159 edig nem hagy kétséget a céloiaca felől, úgy tervezték, hogy mindent tudjon amit a konkurencia legjobjai tudnak. De továbbmentek. A 156 bemutatásakor méltó ellenfele volt a konkurensek aktuális modelljeinek, de azok utódjai 1-3 éven belöl lényegesen többet tudtak. Szerintem ez nem fog megtörténni a 159essel. Minden benne van amit a FIat vagy a GM tud, és látva a bömö vagy a merci hasonló, nemrég megjelent modelljeit, nem fog elavulni jópár éven belül...
Zool2007-03-24 09:56:40 // 3425
Szerintem a 156 jó irányba tett lpés volt, de a 147 egyértelműen az akkor még nem létező prémium kompaktok első konzekvens példánya volt. Akkor még volt A3, amit visszafogott a VW, meg a Golf 4, ami elég igényes benyomást keltett. Közben jött 147, A3 II (ami már tényleg konzekvens prémium lett), 1es és legutóbb C30. A 147 2001-2 körül új minőségi szintet hozott a méretosztályába. Azóta lett jobb, de évekik mérvcéek tekinthető volt. Csak hát a hülye törésteszt meg az olyan hülyeségek, mint a menetrendszerűen tönkrekemő bosch vacak.
Zool2007-03-24 09:52:06 // 3424
Prémium lesz abban az értelemben, hogy nem a szegények autója. Az vegyen egy használt alsóközepest 3-10 évesen. Azoknak kell a 500, akinek nem kell nagyobb, mert arra van másik (vagy több másik). Kell melléje egy kicsi,bevásárláshoz praktikus, de főleg szép, és minőségi belsejű autó. És úgy tűnik,hogy a Fiat nagyjából ráérzett a dologra. Vége a Punto II féle igénytelen vagy Stilo féle rossz koncepcióval fejlesztett autóknak. Panda II, G-Punto, Bravo II mind konvezkvens piacorientált fejlesztések, és valódi olasz modellek. Ha így haladnak tovább, szerintem nem fog egyhamar bukni a márka, és nekünk ez a fontos. AZ egyetlen baki effig a Croma II volt, igaz inkáb csak a név. A régi majdem nagy limó nevével egyterűt kihozni gáz. De ez az egyetlen bukta eddig.Persze most a konszern magára van utalva. HA elszúrják senki sem húzza ki őket (beleértve az Alfát)...
Zool2007-03-24 09:45:41 // 3423
Itt most szerintem nem a lassan hagyományossá váló sportos prémiumról lesz szó, hanem az igényes megoldásokkal rendelkező poénos és aranyos kiasutóról. Ilyet én nem szeretnék látni az Alfától, a Lancia Y picit hasonló, de a Fiatnak vannak hagyományai leginkább ebben. Ha képesek voltak az olcsó második világháborús népautó retró utánérzéséből prémiumbogarat csinálni (volt időszak, amikor nagyon sokat kellett rá várni), akkor a FIat sem fog bakot lőni egy aranyos, szép, valamelyest praktikus 500 utánárzássel. A Lancia meg megcsinálja majd a saját kissé fura interpretációját szerintem...
BadBoy2007-03-24 00:02:10 // 3422
OK! Ha jössz hozzám valamikor, szólj, és kölcsönadom. A Brera pedig benne van a külön számában az újságnak! Arról is csak jót irnak! :)
Bckk2007-03-23 23:54:00 // 3421
ha lehet majd szeretném látni azt a cikket, és lefénymásolni
Kompressz úr2007-03-23 21:26:38 // 3420
Fiat márkanévvel az 500 sose lesz prémium, ha a Fiat prémiumként akarja pozícionálni, akkor komoly bukás lesz. Ez kb olyan mint a VW Phaeton, VW névvel sose lesz prémium, még ha 25 milliót is kérnek érte.
Peti16V2007-03-23 15:51:41 // 3419
Szerintem a Fiat az 500-ast pont az "A" szegmens prémiumkategóriájának szánja. Az Alfa légbeömlőit mindig is lopták és lopni is fogják idegen autógyárak. Ennél azért egy fokkal jobb, ha házon belüli a "lopás". :)
Attie2007-03-23 15:49:50 // 3418
Hát amúgy meg ez kis légbeömlő talán a legkevesebb. A 90-es évek óta az Alfa inkább már Fiat. Közös padlólemez, közös motorblokk, közös kapcsolók. A prémiumsága inkább ott van, hogy réteg autó és kevesen veszik. Bár a 156-tal már kezdett a népautó kategória felé kacsingatni. De hát ez van.. így legalább túléli a vészkorsazkot, és nem csődöl be, mint mondjuk az MG vagy Rover.
Kompressz úr2007-03-23 15:09:33 // 3417
Az előbbi sorból sose volt autóm. A Lybra is prémium, az Alfa is, így a közös alkatrészhasználat nem degradálja egyiket sem a másikhoz képest. A baj ott van, hogy az új500 egy "A" szegmensbeli tömegautó, így ha az Alfa közösséget vállal egy tömegmodellel, úgy épp a sokak által eddig is kérdéses prémium jellegét degradálja.
Attie2007-03-23 14:27:37 // 3416
Nézz meg belülről egy Alfa 155-öt, Fiat Temprat és Lancia Dedrat :) De ha jól emlékszem, akkor az Alfa 156 Lancia Lybra vonalon is vannak hasonló dolgok :)
BadBoy2007-03-23 14:22:35 // 3415
Tegnap megvettem a szlovákiai Auto Motos a Sport legutolsó számát. Elkezdtem lapozgatni, és mire találtam?!?!? Alfa Romeo 159 2.4JTDm Automata tesut! Hát mindjárt el is olvastam. És láss csodát, a német újságok is tudnak jót irni olasz autóról!!!!! Csak jókat irtak az autóról. A tezstelő úr egekig magasztalta az autómata váltót, és azzal fejezte be a tesztet, hogy a legjobb Alfa amit valaha vezetett. 5 csillaggal értékelte az autót, és azt mondta, hogy a legjobb vétel! Nagyon kevés autó kapott 5 csillagos értékelést, és a 159-es 1.9 JTDm változata is megkapta. Német újságban ilyet látni, és olvasni nagyon ritka!!!
Kompressz úr2007-03-21 12:55:43 // 3414
Azért mert az Alfa eddig azért volt Alfa, hogy nem volt félig Fiat. Ha egyszer prémium autó, akkor ne közösködjön a tömegautókkal.
BadBoy2007-03-21 12:22:12 // 3413
Valahol spórolni kell, és ha szép, akkor miért ne rakhatnák bele.
Kompressz úr2007-03-21 12:18:16 // 3412
Láttátok az új Fiat 500as képeit? A 159 légbeömlőjét tették bele. Grrrrrr!
Bckk2007-03-17 13:29:53 // 3411
én is
BadBoy2007-03-17 13:00:10 // 3410
Tudom. De nem is zavar. Én csak feltételes módban beszéltem.
Bckk2007-03-16 20:22:10 // 3409
legyen, de már nem lesz
BadBoy2007-03-16 16:51:12 // 3408
Akkor is csak max 60 lenne a különbség!
Bckk2007-03-15 19:14:12 // 3407
nem nem, azt még hozzá kell rendelni, a High /Distinctive/ verzioban az nincs benne, szoval a tiétekből leveszed a bőrt és ezeket hozzárakod
Bckk2007-03-15 19:12:34 // 3406
majdnem oan lesz mint a GTA
BadBoy2007-03-15 13:45:08 // 3405
Igy már értem! De lemenne a többletből az, hogy a xenon, lámpamosó, fűtött ülés széria. Ahogy kalkuláltuk, a különbség max. 50 ezer SK lenne.
BadBoy2007-03-15 13:44:00 // 3404
Nem gondd! Mondjuk, ami a gond lehet vele, az az, hogy nagyon sötét lesz az autó, mert még a tetőkárpit, műszerfal ezüst berakásai is sütét szinűek lesznek. De azért kiváncsi vagyok rá! :)
BadBoy2007-03-15 13:42:52 // 3403
Mondjuk kibirtuk, de azéert már téptük a hajunkat, hogy mikor lesz már meg! :))
Bckk2007-03-15 11:41:30 // 3402
44 ezer a sport ülés 75 a pack sport belső forintban kb. 7x-e
Bckk2007-03-15 11:40:17 // 3401
159 TI Stromboli??? sedan v. sportwagon??? de sajnos a fekete már bent van a megrendelésben
Bckk2007-03-15 11:39:42 // 3400
hát igen, igy is késöbb lett mint ahogy szerettétek volna de legalább volt egy érdekes nyaralásod, Alfa nélkül
BadBoy2007-03-15 11:28:45 // 3399
Hát tudod, hogy nálunk időből volt a legkevesebb. :))
BadBoy2007-03-15 11:27:13 // 3398
Akkor megkérnélek, hogy egy minimális felfizetésésrt hozass nekem STROMBOLI SZÜRKÉT.
BadBoy2007-03-15 11:26:26 // 3397
Én tudom, hogy ezek az árak. De minek az árai???
Bckk2007-03-14 19:17:59 // 3396
na kérem, TI belső csupán az individualizáció keretén belül lesz rendelhető, ami viszont még nem lehetséges szóval a választásotok jo volt, aki meg várna rá, türelmesnek kell lennie
Bckk2007-03-14 19:17:02 // 3395
és egyik sem az én munkám gyümölcse :(((
Bckk2007-03-14 19:16:27 // 3394
azért ha hozzádvágnák
Bckk2007-03-14 19:16:13 // 3393
44 + 75 ezer, az árak
BadBoy2007-03-14 18:41:40 // 3392
Én ma Pozsonyban pont két 1.9 JTDm Sportwagont láttam. :) Az egyiket egy nagyon heyles szőke cica vezette :)
BadBoy2007-03-14 18:31:30 // 3391
Hát az nagyon szép lenne, belső TI és a külső marad. Nem kell, hgoy szétrázza a lelkemet az autó! :)) Convergence 3. Hát nem kell, mert tudod, hogy a navi szóba sem jöhetett. Ha nétmetországban élnénk, akkor az már más tészta lenne. :)
BadBoy2007-03-14 18:30:05 // 3390
Igen! Ami piros, az nekem nem a kedvencem :) Nekem a piros TI sem jön be! Sajna, de ez van!
BadBoy2007-03-14 18:29:21 // 3389
Azért annyira vészes nem lett volna. Mit az a 44 és 75? Tudom, hogy opciós cucc, de mit takar az?
Bckk2007-03-14 14:56:15 // 3388
ráadásul nálunk SK-ban nincs is már kinálatban de 159 miért nem felel met? nem sokkal drágább
GEORGE2007-03-14 14:22:40 // 3387
Kár, hogy nem adják 6-os váltóval az úgymond "kis" dizel 147-et :-(
Zool2007-03-14 13:35:58 // 3386
Helyesbítés: kellett volna a 6.ik a 147esembe. ("kellett" helyett, mivel nem vót).
Zool2007-03-14 13:34:16 // 3385
A moci szerintem is ugyanaz a 147ben, mint a 159ben, de a nagyobb súlymmiatt kellett a 6 gangos váltó. A 147 nekem még a 115LE mocival volt, és a 6ik csak pihentetőnek kellett. Ment jól 170 körül, pont ezért jól jött volna egy 6ik. A volvóba pl nem kellene a 6ik, mert már az ötödikben is elég lomha. A 159nél egyszerű trükkhöz nyúltak a súly kompenzálására: összehúzták a fokozatokat, és a rövidebb fokozatok miatt nem tűnik fel annyira a 30 LE külömbség a 150LE JTDhez képest...
Bckk2007-03-14 10:23:12 // 3384
nem nem, csak a 150Le-s verzio van 6sebességes váltoval a JTDm 120Le csupán ugyanazt a befecskendezést kapta meg mint a 16v verzio, ez minden, tudtommal igy van ez a 159nél is, bár ott már 6os a váltó is
Bckk2007-03-14 10:21:52 // 3383
ez igy igaz, csak kissebb a nyomatékuk
Bckk2007-03-14 10:21:10 // 3382
te jó ég, eszembe sem jutna
Bckk2007-03-14 10:20:12 // 3381
a 2,4JTD minimum egy literrel többet zabál mint az 1,9JTD, persze más dinamikát nyujt, de mégis, nekem sem kéne
Bckk2007-03-14 10:19:09 // 3380
érdekes hogy nálunk a kereskedésben a 2,4JTD nem kelendő, mig a pozsonyi ill. kassai kereskedés csak ezeket nyomja
Bckk2007-03-14 10:18:12 // 3379
az alu tükör nem alaptartozéka a TI verzionak utánrendeléssel meg tuti lesz, csak mennyiért
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak