Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-26 18:53:44 // 7249
no úgy néz ki még sem a féltengely a ludas...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-26 09:55:43 // 7248
így van pont a rossz olaj miatt tömődött el...
ALFI1562010-05-26 09:36:43 // 7247
Egyedül Erhardnak vannak aprób problémái ami lehet már meg is oldódtak.Ami akár következhetett abból is mert nem a megfelelő olaj (Pure) ment bele.
GEORGE2010-05-26 09:28:36 // 7246
Sajna élő probléma....bár való igaz, hogy nagy gondok eddig itt nem jelentkeztek az Amorés 159-nél.
ALFI1562010-05-26 09:25:18 // 7245
Lehet,hogy ezt is csak mi dramatizáljuk túl?Kinek volt gondja egyébként a részecskeszűrővel?
GEORGE2010-05-26 09:18:52 // 7244
Gratula, jó verdát vettél :-)
( sajna az részecskeszűrős mizéria nem cm3 függő, mind1 melyik diesel moci van a 159-be )
( sajna az részecskeszűrős mizéria nem cm3 függő, mind1 melyik diesel moci van a 159-be )
W.2010-05-25 21:45:36 // 7243
De van, csak Ti mind 2.4-esek vagytok..:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-25 21:19:14 // 7242
nemondod :P
Bckk2010-05-25 21:01:53 // 7241
az egykilencesben is van dpf meg egr :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-25 20:58:16 // 7240
??? az 1.9-ben nincs EGR meg DPF? gratula az autóhoz :)
W.2010-05-25 20:33:20 // 7239
Köszi. Néztem a Tiédet korábban. Igazából a 2.4-es lett volna a cél, de olyan sokan írtak az EGR meg a DPF hibákról, hogy meggondoltam. Ez meg jött, láttam és győzött...:))). Holnap alapos vizslatáson esik azért át.
enká2010-05-25 20:21:42 // 7238
yoyo :)
Gratula a dekoratív géphez, legyen sok örömöd, örömötök benne!
Gratula a dekoratív géphez, legyen sok örömöd, örömötök benne!
Coyote2010-05-25 17:45:51 // 7235
Amúgy ő az Alfa Rómeonál melózik..
Coyote2010-05-25 17:42:25 // 7233
De igen. Fábián Péternek hívják
W.2010-05-25 17:25:34 // 7230
A házet nem ismerem. Nem Péternek hívják az ismerősödet?
Coyote2010-05-25 17:11:55 // 7229
olyan ismerős az a ház.
Egy ismerősőm vámos szabadiban lakik neki van pont ilyen háza.
Egy ismerősőm vámos szabadiban lakik neki van pont ilyen háza.
Buksi2010-05-25 17:08:18 // 7228
Hát ez gyönyörű! :-)
Gratula hozzá! :-)
Gratula hozzá! :-)
W.2010-05-25 16:14:13 // 7226
Ne kezdd már légyszíves.... Valaki írt valamit, ami nem úgy van, erre jött a kiigazítás! Ennyi és nem több! Nem kell belemagyarázni semmit....
GTPeti2010-05-25 12:53:24 // 7225
Azok nem is voltak kettőnégyesek! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-25 12:28:48 // 7224
az előző 2 dejzenél nem ferdült elő...
Blade2010-05-25 12:25:58 // 7223
Dizeleknél általában előfordul:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-25 12:03:43 // 7222
no a féltengelyemnél a belső csukló szaródott el...hállelúja
GTPeti2010-05-24 23:58:16 // 7221
Örülök, hogy a lényegre koncentrálsz, cartárs.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 20:30:45 // 7220
DPF eltávolítás..
a durva hogy pl a Fordnál is küzdenek rendesen a DPF miatt az eltömődött DPF tönkre teszi a turbót a dugókat is emiatt cseréltek itt az Ivanicsnál már pár blokkot...a tulzott befecskendezéstől a dugók szétfolytak nem bírták a hőt vagy a felhígult motorolaj miatt a turbó nem kapott jó kenést...sok a garis probléma ...nem kitaláció biztos és hihető forrásból tudom ...
a durva hogy pl a Fordnál is küzdenek rendesen a DPF miatt az eltömődött DPF tönkre teszi a turbót a dugókat is emiatt cseréltek itt az Ivanicsnál már pár blokkot...a tulzott befecskendezéstől a dugók szétfolytak nem bírták a hőt vagy a felhígult motorolaj miatt a turbó nem kapott jó kenést...sok a garis probléma ...nem kitaláció biztos és hihető forrásból tudom ...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 20:23:14 // 7219
de a leömlőben lakik ...
ALFI1562010-05-24 20:14:43 // 7218
Akkor a miénkbe nincs kat.hanem ez van helyette?
ALFI1562010-05-24 20:13:43 // 7217
Van itt nállunk egy programozó aki faszán bele tud nyúlkálni a dolgokba.Zepinek is az egész agyat átírta egy másikra.Majd megkérdezem hátha ő is kibírja iktatni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 20:03:08 // 7216
a leömlő után van a katalizátor és ez alul van a katalizátor helyett...
ALFI1562010-05-24 20:01:44 // 7215
Ez a xar egyébként hol van?Alul ahol a kat.?
ALFI1562010-05-24 20:00:00 // 7214
Multkor ide valaki belinkelte,hogy ki csinálja,hol és merre.Azt hiszem Erhard linkelte be a céget.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 19:58:27 // 7213
programozónak nem nagy szám kiírni vagy letiltani ...
1372010-05-24 19:55:54 // 7212
Át kell furatni vagy ki kell vágatni, és ezzel egy időben ki kell lőni a vezérlőelektronikából, különben hazavágja félteljesítményre az autót. Az angol fórumon Alfatune és a Mangoletsi cégeket írták, mint akik ez utóbbit megcsinálják. Itthon nem tudom ki az, aki képes az ECU-ba ennyire belenyúlni, nemtudom mennyire bonyolult.
ALFI1562010-05-24 19:36:42 // 7211
Ha ezt valóban ki lehet iktatni ahogy Erhard is mondja akkor ki kell.Nekem egyszer ha szarakodik biztos kiiktatom.Erről mit írnak a külföldi fórumok?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 19:31:42 // 7210
teljesen egyet kell hogy értsek ...vajon a kamionoknál miért nem tömődik el a DPF és miért nem megy tönkre az EGR??? több kérdésem nincs is...
ALFI1562010-05-24 19:25:57 // 7209
Azért várd meg,hogy biztos elintézte e.Mert ha egyszer bemérnek azt még a Draskovics se tudja törölni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 19:25:21 // 7208
képletesen rúgom le...fenn marad a helyén csak a szűrő részét átfúratom 3 helyen 20-as fúrószárral az ECU-ból meg kiíratom....látszatra minden ott lesz ahol kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 19:23:34 // 7207
majd meghálálom neki :) úgy is jön egy párszor ..
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-24 19:21:12 // 7206
ez csak itt helyben működik :( ez volt a szerencsém...
W.2010-05-24 18:57:40 // 7205
Ha már írunk valamit, akkor előbb nézzünk utánna a dolgoknak.... Mellesleg én ezért nem szálltam vitába, mert nem értek a dolog többi részéhez...
GTPeti2010-05-24 18:44:18 // 7204
Azonban a mondanivaló(já)n(a)k lényegén ez semmit sem változtat.
W.2010-05-24 18:16:56 // 7203
Csak egy apró adalék: " Csak annyi, hogy egyenes átjut a sejtmembránokon, be e véráramba, sejtekbe. Ha valami "rákkeltő", az ez."
Minél kisebb egy részecske átmérője, annál tovább juthat a tüdöben, DE nem kerül soha a véráramba! A korom is és pl. a kátrány is úgy okozhat rákot ( elsősorban tüdőben) hogy lerakódik! Viszont a koromszemcsék hamarabb okoznak ún. COPD-t vagyis krónikus tüdőbetegséget mint rákot. Ezt azért nem árt tisztázni, mert sokszor ilyen félremagyarázott szövegek keltik a felesleges félelmet.
Összegezve: minél kisebb egy káros anyag részecske mérete, annál veszélyesebb mert az emberi szűrők ( orrszőrök, légutak csillószőrei stb.) nem képesek megszűrni!
Minél kisebb egy részecske átmérője, annál tovább juthat a tüdöben, DE nem kerül soha a véráramba! A korom is és pl. a kátrány is úgy okozhat rákot ( elsősorban tüdőben) hogy lerakódik! Viszont a koromszemcsék hamarabb okoznak ún. COPD-t vagyis krónikus tüdőbetegséget mint rákot. Ezt azért nem árt tisztázni, mert sokszor ilyen félremagyarázott szövegek keltik a felesleges félelmet.
Összegezve: minél kisebb egy káros anyag részecske mérete, annál veszélyesebb mert az emberi szűrők ( orrszőrök, légutak csillószőrei stb.) nem képesek megszűrni!
1372010-05-24 18:09:25 // 7202
Szerintem rossz oldalról közelítitek meg a problémát. Nekem a legnagyobb bajnak az tűnik, hogy egy gyerekcipőben járó, teszteletlen technológiát raktak az autónkba. Nem állok a fejlődés útjába, de ha rossz az implementáció, akkor ki kell venni, és kész. Ha megnézem a német, angol fórumokat, egyértelműen látszik, hogy mindenkinek folyamatos problémája van a DPF-el, ráadásul olyan szinten, ami a napi használatot is befolyásolja. A meghibásodási ráta 100%. Nem szívesen mondom, de vannak más márkák, ahol nem ilyen rossz az arány.
GTPeti2010-05-24 17:45:37 // 7201
Ha szakértői vélemény, az más. Akkor a sejtjeink a hülyék. :)
Blade2010-05-24 17:42:20 // 7200
Ez nem marketing szöveg, hanem egy szakértői véleményből való, ami taglalja a problémákat is. Senki nem mondta hogy a DPF problémamentes, én csak azt hogy hasznos a problémái ellenére is, és többet ér mintha nem lenne.