Haddel2018-07-24 20:16:42 // 110508
Nekem ez a kedvenc 3.2-es videóm. Az a hang ,úristen!!:0
yani🍀2018-07-24 20:01:27 // 110507
Nem mindegy milyenen áll a garázsban:-)
'''''2018-07-24 19:47:31 // 110506
Szép és szép tiszta is a verda!
Shadin2018-07-24 19:42:50 // 110505
Zsír! :-)
Ölég alacsonynak tűnik az autó.
Ölég alacsonynak tűnik az autó.
yani🍀2018-07-24 19:39:28 // 110504
Kroszter2018-07-24 18:50:13 // 110503
Sziasztok!
Probaltam utana nezni de semmit sem talaltam. Vettem egy yatour markaju box-ot, hogy aux kabellel tudjam hallgatni a zeneimet. De amint elinditom a zenet a telefonrol a hang megall. Ha ra megyek hogy scan akkor megint jo 5-10 masodpercig. Valakinek volt mar ilyen? Olyan is volt hogy egyszer csak ujraindult a radio magatol. Ez mitol lehet?
Elore is koszonom!
Probaltam utana nezni de semmit sem talaltam. Vettem egy yatour markaju box-ot, hogy aux kabellel tudjam hallgatni a zeneimet. De amint elinditom a zenet a telefonrol a hang megall. Ha ra megyek hogy scan akkor megint jo 5-10 masodpercig. Valakinek volt mar ilyen? Olyan is volt hogy egyszer csak ujraindult a radio magatol. Ez mitol lehet?
Elore is koszonom!
Gregory2018-07-24 16:14:49 // 110502
pont ugyanigy vagyok én is ezt tapasztalom,ha Gtvel megyek mindenki versenyzi akar meglátják a feliratot hátul és már nyomják is neki...a 159cel meyek akkor békén hagynak és sokkal előbb ki is sorolnak előlem.nem szükséges mindig villognom.
'''''2018-07-24 13:10:52 // 110501
Régebben a mobilen láttam elég sok kompresszorosat is a 3.2-ből.Gondolkodtam is egy darabig rajta. :-)
gecsa2018-07-24 12:19:07 // 110500
Amúgy meg már nem nagy tétel egy vezérlés hozzá. Inkább az egyéb alkatrészellátottság gyér.
gecsa2018-07-24 12:18:10 // 110499
Amiről beszélsz, az 2009ben volt. Nem volt kötelezően előírt csere előbb sem. De sokat segített a gyár által belőtt 30ezres olajcsere periódus a témában. A hétköznapi német user nem is cserélt előbb. Innen már megszámlálódtak a napjai.
Liquid2018-07-24 12:14:50 // 110498
ha jól tudom, akkor volt változás a lánc terén, az első generációsok 100-nél cserések voltak, később már nagyságrendekkel többet elmennek. Viszont nem tudom mikor volt ez a váltás.
gecsa2018-07-24 11:50:44 // 110497
Van, aki 270-300ezernél tart az első szett lánccal, és semmi gondja nincs. Nem lehet biztosra kijelenteni a dolgot. Akkor kell cserélni, ha valami gond van vele. A kitolt olajcseréknek, és az olaj minőségének elég sok köze lehet hozzá.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-24 11:45:10 // 110496
És rugótörés előtti :-D
Biztos nem hamar,de majd megjön a vevője :-)
Annyira nincs az túllőve, ha pl az autoscoutot nézem.
Biztos nem hamar,de majd megjön a vevője :-)
Annyira nincs az túllőve, ha pl az autoscoutot nézem.
Liquid2018-07-24 11:11:25 // 110495
Tény hogy ha igaz a km. és az előélet, valamit magyarországi az nagy előny...
Viszont 11 éves, fészlift előtti. Vezérműlánc csere előtti :)
Viszont 11 éves, fészlift előtti. Vezérműlánc csere előtti :)
Morfiusz Cédula2018-07-24 10:41:18 // 110494
Ha megveszik ennyiért, akkor nem.
Ritka darab, ha tényleg fűtött garázs állapotú, annyi kilométerrel ahogy hirdeti (és mivel úgy látom ez magyarországi előéletű, könnyen leinformálható), akkor én pl elgondolkodnék rajta, ha ilyet keresnék. Előbb, mint akár a lényegesen olcsóbb, de kétes előéletű és állapotú társain.
Ritka darab, ha tényleg fűtött garázs állapotú, annyi kilométerrel ahogy hirdeti (és mivel úgy látom ez magyarországi előéletű, könnyen leinformálható), akkor én pl elgondolkodnék rajta, ha ilyet keresnék. Előbb, mint akár a lényegesen olcsóbb, de kétes előéletű és állapotú társain.
RomeoOne2018-07-24 10:40:35 // 110493
Csak hogy lehessen belőle alkudni :D
Liquid2018-07-24 10:25:36 // 110492
szép, de kicsit túl van árazva
yani🍀2018-07-24 10:06:38 // 110491
gecsa2018-07-24 09:55:36 // 110490
Be kell dobni egy féldisznót hátra.
Problem?
Solved.
Problem?
Solved.
Liquid2018-07-24 08:43:27 // 110489
olyat én se próbáltam :) De egyszer megkergetném valami pályán...
RomeoOne2018-07-24 08:39:58 // 110488
Én sem szoktam, mert nem hajtom annyira a határán a kocsit. Inkább kisebb sebességnél 50-60 körül merek olyan meredek manővereket bevállalni, aminél néha kicsit érződik a dolog. De mivel beveszi a 70-es kanyart is 140-el és már ott is félek, ezért nyilván nem próbálom ki, hogy 150-160-nál már kezdi-e tolni az orrát.
Liquid2018-07-24 08:33:28 // 110487
Eddig egyszer éreztem orrtolást, szűk visszafordítós kanyarban felfelé, hirtelen nagygázra.
Ettől eltekintve inkább semlegesen kanyarodik, nincs orrtolás.
Ettől eltekintve inkább semlegesen kanyarodik, nincs orrtolás.
RomeoOne2018-07-24 08:20:35 // 110486
Ez mondjuk pont az a probléma, amit a Q4 sem old meg. Ahol az elsőkerekes eltolja az orrát, ott a Q4 is el fogja :) Nem a hajtáshoz, hanem a súlyeloszláshoz van köze. Ilyen szempontból talán a TBi lehet picit jobb.
De tény, ez az orrtolás sem olyan dolog, hogy erősen csinálja, ha nagyon a határára van hajtva, akkor is csak bizonyos körülmények között és enyhén érezhető.
A múltkor beletettem az új céges Toyota Auris kombiba kb. 1000 km-t. Egy nagy hulladék az a kocsi. Gyenge is. HIbrid, és elöl van a benzinmotor, hátul meg a nagy akksi. És a 100 lóerős teljesítményéhez képest 225/45R17 abroncsok vannak rajta, szóval elég széles. Nagyon szarnak tartottam, egyedül akkor mutatott valamit, amikor a hegyi utakon kellett menni. Persze szigorúan lefelé, mert felfelé semmi kraft nem volt benne. De lefelé iszonyatosan belefeküdt a kanyarokban a jó súlyeloszlás és széles abroncsok miatt. Bele mertem menni nagy sebességgel olyan éles kanyarokba, mint a 159-el. És azon tényleg nem érződött semmi kiegyensúlyozotlanság a mozgásában, mint pl. orrtolás.
De tény, ez az orrtolás sem olyan dolog, hogy erősen csinálja, ha nagyon a határára van hajtva, akkor is csak bizonyos körülmények között és enyhén érezhető.
A múltkor beletettem az új céges Toyota Auris kombiba kb. 1000 km-t. Egy nagy hulladék az a kocsi. Gyenge is. HIbrid, és elöl van a benzinmotor, hátul meg a nagy akksi. És a 100 lóerős teljesítményéhez képest 225/45R17 abroncsok vannak rajta, szóval elég széles. Nagyon szarnak tartottam, egyedül akkor mutatott valamit, amikor a hegyi utakon kellett menni. Persze szigorúan lefelé, mert felfelé semmi kraft nem volt benne. De lefelé iszonyatosan belefeküdt a kanyarokban a jó súlyeloszlás és széles abroncsok miatt. Bele mertem menni nagy sebességgel olyan éles kanyarokba, mint a 159-el. És azon tényleg nem érződött semmi kiegyensúlyozotlanság a mozgásában, mint pl. orrtolás.
sty2018-07-24 01:21:14 // 110485
Srácok mennyire macerás kivenni a bölcsőt? Sajnos elkezdett rendesen rozsdásodni
Liquid2018-07-23 23:01:22 // 110484
Ritkán kekeckednek, de azért előfordul, hogy utolérem és az addigi nyugis tempójából átvált gyorshajtósba :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-23 22:45:46 // 110483
Én a sima Ti-nél sem éreztem még orrtolást kanyarban. Négy kerékkel csúszást már igen :-) A gázzal /fékkel kontrollálhatósága az butus, de az lehet az automata miatt is.
Egyébként én nagyon nem tapasztalom azt, hogy piszkálnának, versenyeznének. Akik egyáltalán versenyképes kategória, azok általában csak haladnak egymásnak bizonygatás nélkül. Ma 50km-t jött mögöttem egy 7-es bimmer. Nem tolt, nem bántott. Látta hogy haladok,beállt mögém és haladtunk együtt Debrecenig. Ha latom, hogy jobban tempózna, el szoktam engedni. A 146-tal állandóan belém állt valaki, a 159-cel kb soha. Lassan 2 év alatt egy lámpás gyorsulásom volt egy korábbi CLS Mercivel, azt erősen kiprovokálta. De más nem nagyon volt.
Egyébként én nagyon nem tapasztalom azt, hogy piszkálnának, versenyeznének. Akik egyáltalán versenyképes kategória, azok általában csak haladnak egymásnak bizonygatás nélkül. Ma 50km-t jött mögöttem egy 7-es bimmer. Nem tolt, nem bántott. Látta hogy haladok,beállt mögém és haladtunk együtt Debrecenig. Ha latom, hogy jobban tempózna, el szoktam engedni. A 146-tal állandóan belém állt valaki, a 159-cel kb soha. Lassan 2 év alatt egy lámpás gyorsulásom volt egy korábbi CLS Mercivel, azt erősen kiprovokálta. De más nem nagyon volt.
Liquid2018-07-23 22:19:49 // 110482
A 159-nek van egy igen határozott megjelenése, ami alapvetően kétféle reakcót vált ki (saját tapasztalataim alapján):
1) nagyon zavarja ha meglát határozottan érkezni a tükörben, menekül ahogy tud (lehúzódik a padkára, külső sávba, akár lelassít, indexel és elenged)
2) majd én megmutatom a szarolasznak.
Ez utóbbi kasztba tartozó zsírúj Tuareg csinált olyat pl, hogy nagyon jött utánam a bakonyi szerpentinen (ahol épp nem volt aki feltartson), persze csak tisztes távolból tudott követni, majd záróvonal, 50, falu satöbbi megelőz és lekanyarodik :)
1) nagyon zavarja ha meglát határozottan érkezni a tükörben, menekül ahogy tud (lehúzódik a padkára, külső sávba, akár lelassít, indexel és elenged)
2) majd én megmutatom a szarolasznak.
Ez utóbbi kasztba tartozó zsírúj Tuareg csinált olyat pl, hogy nagyon jött utánam a bakonyi szerpentinen (ahol épp nem volt aki feltartson), persze csak tisztes távolból tudott követni, majd záróvonal, 50, falu satöbbi megelőz és lekanyarodik :)
Liquid2018-07-23 22:12:56 // 110481
na ezé jó a Q4, az nem tol semmit félre, csak kanyarodik oszt jóvan :)
Süti1592018-07-23 21:46:13 // 110480
Szerintem ez inkább ember függő. Több típus van ami nagyon jól megy, jobban mint az Alfa, ez az igazság. A 159 a legnagyobb elterjedt Alfa, az új autókkal simán verhetők. Nézd úgy, hogy a saját gépüket tesztelik, hogy vajon le tudják -e nyomni a korosodó Alfákat. Sokszor még nem, ez az Alfákat dicséri. Én szeretem és ismerem az autómat, a púpőskódok 90% vesz valamit 30 milláért és azt hiszi Ő a király,de semi köze a autókhoz.
Nekem ez a véleményem.
Nekem ez a véleményem.
Laca622018-07-23 21:15:41 // 110479
Az biztos,hogy ezzel a futóművel lehet kanyarodni,meg lehet állni és ott marad az úton.
De úgy általában: ha valaki meglát egy Alfát,miért akar azonnal túltenni rajta ? Legyen az Suzuki,Audi,stb,stb ? Nem értem.Én nagyon ritkán szoktam belemenni az ilyenek büntetésébe,inkább nevetek rajtuk.De ha már nagyon rákényszerítenek,ám legyen.
De nem tanulnak belőle :-) Mert holnap egy másik Alfa fogja őket gyalázni !
De úgy általában: ha valaki meglát egy Alfát,miért akar azonnal túltenni rajta ? Legyen az Suzuki,Audi,stb,stb ? Nem értem.Én nagyon ritkán szoktam belemenni az ilyenek büntetésébe,inkább nevetek rajtuk.De ha már nagyon rákényszerítenek,ám legyen.
De nem tanulnak belőle :-) Mert holnap egy másik Alfa fogja őket gyalázni !
Süti1592018-07-23 20:52:00 // 110478
Alfák nagyon jól mennek kanyarban, ezt több nem Alfás ismerősöm is elismeri, de ellenben nagyon orr nehéz, nekem már dolgozott a menetstabilizátor kanyarodás közben, kicsit túltoltam, de kihúzott a lekvárból.
Laca622018-07-23 20:45:44 // 110477
Még egy rövid történet az előző hozzászólásomhoz: Mikor lementem a pályáról a 33-as útra,Tiszafüredről kiérve belémállt egy Lexus.Egyértelmű volt,baszogatni akar.Egy méterrel mögöttem tolt.Felvettem a kesztyűt,mehetünk.Ez a szakasz tele van kanyargós,60-as,sőt 40-es kanyarokkal.A 159 ezeket átlagosan a táblára írt értékeknek a kétszeresével teljesítette,néha jobban is...Gond nélkül. A tükörben ilyenkor eltűnt az agresszor...Utána egyenesben mögém ért,de kanyarodni nem tud az biztos.
Hogy is van ez ?
Hogy is van ez ?
Süti1592018-07-23 20:38:55 // 110476
Sokan mondják, hogy szép a hangja. Nekem az első diesel autóm. Belülről halk, de nem sok viszonyítási alapom van, szerelő ismerősöm mondata, hogy a 5 hengeres és a V6 -os dieseleleknek jó a hangja alatta borzalmasak. Nemrég megkértek, hogy parkoljak le egy ©koda Fábiát 1,3 diesel, beindítottam és majdnem szóltam, hogy ki kellene cserélni a kettestömegűt, de láttam, hogy 50 ezer van benne. A többiek megnyugtattak, ez ínyen.
VW passat halk, de nagyon nagypapás az alfa után.
VW passat halk, de nagyon nagypapás az alfa után.
'''''2018-07-23 20:28:29 // 110475
Kib.szott trafi.Csak reménykedem,hogy épp nem működött szombaton.Civil autó volt de azóta is ideg vagyok.Megint tesztkör volt egy ismerőssel és szerintem 130 megvolt csak az a baj,hogy 30-as kint hagyott táblánál.
Laca622018-07-23 20:04:45 // 110474
Ritkán autózunk az M3-on,de néhány napja ott mentünk.Mellettem a jobb 1-ben, a " traffipax" beállítva 160-ra.Forgalom átlagos,Debrecen felé haladunk.Átlépem a kritikus határt,jobb egy nem szól.Hátsó ülésen Alfa tulajdonos utas nyugalomban nyomkodja telefonját.Kritikus jobb egy csak beszélget ,élvezi hogy nemsokára nyaralunk és lazulunk.
Megérkezem egy autó mögé a belső sávban és lassítok.Észrevesz a tükörből és tudja a dolgát,kimegy a külső sávba.Hatodikban,visszaváltás nélkül,úgy megindul ez a szörnyeteg,hogy félelmetes.180-ból azért vsszaveszek.160-170.Megyünk.Haladunk.Csak a gumik zaját hallom.
És most jön a lényeg: Néha elrúgom a lovakat az M6-on,ott nincs nagy forgalom.Beállok a felezővonalra és mehetünk.180-190-nél a pillanatnyi fogyasztás 7 azaz 7 liter !!!!
Ha ez a nagy tömeg elindul,alig kell energia lendületben tartani.Sokan azt hiszik,hogy nagy teljesítmény,nagy fogyasztás .Pedig nem.A sok ló könnyebben viszi a terhet :-)
Imádom ezt a 2.4-et ! És az 5 henger hangja az bizony egy adrenalin túladagolás :-)
Megérkezem egy autó mögé a belső sávban és lassítok.Észrevesz a tükörből és tudja a dolgát,kimegy a külső sávba.Hatodikban,visszaváltás nélkül,úgy megindul ez a szörnyeteg,hogy félelmetes.180-ból azért vsszaveszek.160-170.Megyünk.Haladunk.Csak a gumik zaját hallom.
És most jön a lényeg: Néha elrúgom a lovakat az M6-on,ott nincs nagy forgalom.Beállok a felezővonalra és mehetünk.180-190-nél a pillanatnyi fogyasztás 7 azaz 7 liter !!!!
Ha ez a nagy tömeg elindul,alig kell energia lendületben tartani.Sokan azt hiszik,hogy nagy teljesítmény,nagy fogyasztás .Pedig nem.A sok ló könnyebben viszi a terhet :-)
Imádom ezt a 2.4-et ! És az 5 henger hangja az bizony egy adrenalin túladagolás :-)
Süti1592018-07-23 19:17:21 // 110473
Ez így van, nagyon jól leírtad. tapasztalatom szerint mikor meglátják a tükörben, akkor lehúzódnak, kivéve néhány hétvégi sofőrt, de ez nem márka függő. ©koda Octavia és subreb tulajok szoktak próbálkozni 160km/h bírják. főleg ha van egy kis ív is az útban. Nem tűnik nekik fel, hogy a két kályhacső hátul az nem optikai tuning :). Nagyobb hajók szoktak jönni, de általában csak haladni akarnak. Nekem 135 -re van beállítva a sebesség kontroll, mikor csippan akkor GPS szerint 140, ekkor kapcsolom a tempómattot 6 -os ban és szépen nyugodtan utazgatok, ha jön akkor csak odalépek vagy lehúzódom had menjen, múltkor odaléptem és haladtam, mikor órára néztem, akkor láttam, hogy már kettessel kezdődik, semmi instabilitás és erőlködés, de ekkor már a rend kedvéért megfogtam mindkettő kézzel a kormányt. Csak két dologra kell odafigyelni, VEDA és traffi. Nem a 159 -es barátai :).
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-23 17:15:35 // 110472
Soha :-)
RomeoOne2018-07-23 16:59:48 // 110471
Mint tehénen a gatya :D
gecsa2018-07-23 15:21:04 // 110470
Az is. A 14-17%os emelkedőt jelző táblák elég elterjedtek. :)
psychoati2018-07-23 15:18:44 // 110469
Az úgy izgalmas lehet :-)
Kazes☻2018-07-23 15:12:10 // 110468
A tetőbox majd jól áll neki... ;)
Giuntini2018-07-23 15:04:06 // 110467
Az utolsó mondatnál ott a pont!
gecsa2018-07-23 15:00:09 // 110466
Azok nálunk is vannak, csak függőleges síkon. :D
VKG231!!! (156+75)2018-07-23 14:49:50 // 110465
Aztán meg derékszögű kanyarok :D
Szabister2018-07-23 14:35:35 // 110464
Ezt adom nagy szöveg :D Egyébként a sebességfigyelmeztetés bevan állítva 140re nekem mert nem tűnik fel csak akkor mikor már csippan. Hátul ült haverom a baratnőjével. Elkezdi ezt mennyinél csinálja 110-nél? Mondom 140 de most 160nal jarunk :) Az alföldben ennyi jó van vannak azért nagyon hosszú egyenesek :)
VKG231!!! (156+75)2018-07-23 14:30:57 // 110463
OFF
(Valószínűleg a tökéletes hátsókerekest is:) )
ON
(Valószínűleg a tökéletes hátsókerekest is:) )
ON
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-23 14:11:58 // 110462
Az 1ó10 perc az rengeteg :-)
Egyébként az a vicc, hogy a 159-cel már nem hozok igazán azokon a menetidőkön, amiket mondjuk a 146-tal mentem. Csak épp a 146-tal állat módon közlekedtem, teljesen kész voltam egy ilyen másfél órás Csenger etaptól. Rendesen elfárasztott a figyelés, összpontosítás, adrenalin. Most meg csak úgy ott vagyunk minden különösebb hoppáré nélkül. Század annyira sem kell figyelni, nem dobál a rossz út, nem tud beszorítani a "jóindulatú" helyi béjemvés, nem dőlünk a kanyarban, nem kell kicentizni az előzést, mert egy rendes telitalpas gázra megvan az egész kocsisor és még közben zenét is váltottam a kormányról. Ja és senkinek nem jut eszébe versenyezni (vagy nem veszem észre), hagynak békében suhanni. Baromira más figyelem szintet igényel. Ugyanakkor sokkal biztonságosabban lehet lereagálni bármit. Hiába nagy néha a tempó, pont ezért, mert kicsit relaxabb az egész, hamarabb és nyugodtabban reagálok a váratlan dolgokra. És ugye 70-nek érződik a 130, de úgy is fogja meg a fék is és a futómű is. Szóval a sebesség csak egy szám ott a mutatók alatt.
Ahogy Imi barátom fogalmazott a minap, az Alfa azért tért át a hátsókerékre, mert már megépítette a tökéletes elsőkerekes autót. :-D
Egyébként az a vicc, hogy a 159-cel már nem hozok igazán azokon a menetidőkön, amiket mondjuk a 146-tal mentem. Csak épp a 146-tal állat módon közlekedtem, teljesen kész voltam egy ilyen másfél órás Csenger etaptól. Rendesen elfárasztott a figyelés, összpontosítás, adrenalin. Most meg csak úgy ott vagyunk minden különösebb hoppáré nélkül. Század annyira sem kell figyelni, nem dobál a rossz út, nem tud beszorítani a "jóindulatú" helyi béjemvés, nem dőlünk a kanyarban, nem kell kicentizni az előzést, mert egy rendes telitalpas gázra megvan az egész kocsisor és még közben zenét is váltottam a kormányról. Ja és senkinek nem jut eszébe versenyezni (vagy nem veszem észre), hagynak békében suhanni. Baromira más figyelem szintet igényel. Ugyanakkor sokkal biztonságosabban lehet lereagálni bármit. Hiába nagy néha a tempó, pont ezért, mert kicsit relaxabb az egész, hamarabb és nyugodtabban reagálok a váratlan dolgokra. És ugye 70-nek érződik a 130, de úgy is fogja meg a fék is és a futómű is. Szóval a sebesség csak egy szám ott a mutatók alatt.
Ahogy Imi barátom fogalmazott a minap, az Alfa azért tért át a hátsókerékre, mert már megépítette a tökéletes elsőkerekes autót. :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-23 13:45:01 // 110461
Ez még nalunk is nagy kérdés. Eddig a két csajszi jól elfért hátul. A két gyereküléssel, utazós cuccaikkal a hátsó sor full. Hogy hova teszünk még egy gyerkőcöt, fogalmam sincs. A nagyobbik lányomnak próbáltam tegnap magasítóvá szétszedve berakni az ülését, de a hátsó sor kagylósítása miatt kb beesik a magasító mögé.
A cuccok csak most pár évig neccesek, kiságyat babakocsit egy idő után nem kell vinni, de 5-en be kell férünk, és jelenleg nem tűnik ugy, hogy ez normálisan megoldható. Majd latjuk. Évente 2 kirándulás miatt nem szívesen cserélek autót, és nincs is olyan amibe szívesen átülnék. Ja de egy Quattroporte. Mert az nagy :-)
A cuccok csak most pár évig neccesek, kiságyat babakocsit egy idő után nem kell vinni, de 5-en be kell férünk, és jelenleg nem tűnik ugy, hogy ez normálisan megoldható. Majd latjuk. Évente 2 kirándulás miatt nem szívesen cserélek autót, és nincs is olyan amibe szívesen átülnék. Ja de egy Quattroporte. Mert az nagy :-)
RB 832018-07-23 12:55:29 // 110460
Mert a hátsó ülés sort elvette majdnem teljesen a gyerekülés,meg jól tudtam kiszállni belőle, költeni meg "nem akartam" rá... ez így volt jó és szép... 2 év.
Egyenlőre nem is lesz Alfám... majd talán pár év múlva ha nem kell majd ennyi dolgot magunkkal vinni.
Nektek további jó alfázást :)
Akit érdekel írjon ha majd szabin leszek minden felkerül fotóval...
A felni és gumi megtalálható a Blogomban.
Üdv:
B.
Egyenlőre nem is lesz Alfám... majd talán pár év múlva ha nem kell majd ennyi dolgot magunkkal vinni.
Nektek további jó alfázást :)
Akit érdekel írjon ha majd szabin leszek minden felkerül fotóval...
A felni és gumi megtalálható a Blogomban.
Üdv:
B.