Fórum >> Típusok >> 159

gecsa2018-07-28 09:48:52 // 110609
A láncnyúlottak, vagy csapágyasak kint is ennyiért mennek. Pedig a vezérlés már nem drága hozzá.
RomeoOne2018-07-28 09:26:02 // 110608
Hibátlan autó lehet :DDD
Gondolom a helyszínen derül ki, hogy még motor sincs benne :D
gecsa2018-07-28 00:14:45 // 110607
Érdemes jól megnézni a vétel előtt.
Liquid2018-07-27 22:33:48 // 110606
ha berlina lenne rámozdulnék.
Zolibácsi2018-07-27 21:58:42 // 110605
És ezt nem szabad megvenni ennyiért?
yani🍀2018-07-27 21:26:24 // 110604
Süti1592018-07-27 17:28:51 // 110603
Majdnem stimmel, de nálam ez tavaly volt esedékes.
VKG231!!! (156+75)2018-07-27 16:57:51 // 110602
Anno Szlovéniában én is gurultam 65+ km/h-val, a km óra csalását beleszámolva simán megvolt a 60 :)))
Pedig csak a ktmre raktam slick gumikat, még nem is volt országútim ;)
SzTomi2018-07-27 16:51:46 // 110601
Ezt is megértük.. :)
Süti1592018-07-27 16:16:58 // 110600
23 Le
43Nm
600 kg
Gyártási év:1977

:-)
Liquid2018-07-27 15:58:56 // 110599
2Le, 2 tonna :)
gecsa2018-07-27 14:39:10 // 110596
Na, majd legközelebb jobban sikerül! :D De így is rendben van, akinek van 159e, az a többit hozzá tudja képzelni. :)
Piritu - 1.000.0002018-07-27 13:13:01 // 110595
"Bicikliseket azért néha még csak sikerül lenyomni" - Bakker, júniusban a francia Alpokban többször kerültek le biciklivel...

Igaz lefelé, de leelőztek. Mindegyiknek megmondtam, hogy nem fogom kiszedni az árokból. Bár szerintem már nem hallották :-DDD
Piritu - 1.000.0002018-07-27 13:06:47 // 110594
Hej, azok részi szép "perdixes idők" :-DD
Piritu - 1.000.0002018-07-27 13:05:19 // 110593
Nyertem. 26 Ló és 6xx kg :-)
RomeoOne2018-07-27 12:41:55 // 110592
Képen nem mindig sikerül visszaadni, amit élőben nyújt, de azért próbálkozok néha :D

VKG231!!! (156+75)2018-07-27 09:00:35 // 110591
Bicikliseket azért néha még csak sikerül lenyomni :) Meg a futókat :) Néha egy-két nyugdíjast járókerettel :)
Shadin2018-07-27 08:39:44 // 110590
BTW nagyon jó szolgálatot tett anyós Sandero-ja amikor Nagypatesz szerelőnél volt.
Kétszer is. :-)
Abban is nyugis voltam és odaértem ahova indultam, az előzés gondolata nélkül, mert az esélytelen volt, de ezt tudtam az első 2 perc után és úgy is álltam hozzá.
Shadin2018-07-27 08:18:33 // 110589
Miért kéne előzni? Téged előznek!
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-27 00:02:52 // 110588
Ez szerintem itt pont nem téma, vagy valamit félre értesz. A FB meg erősen hagyjuk kategória :-) Elég szomorú, hogy lassan az Alfás közösség is oda vándorol. Minőségi hanyatlás..
gecsa2018-07-26 21:53:04 // 110587
Kérdezd Erhardot!
gecsa2018-07-26 21:52:26 // 110586
A sok gyúróspor teszi. :D
Süti1592018-07-26 20:25:59 // 110585
igen :-) egy jobb versenybicikli edzett hajtóval simán tud 40 -et, pedig hivatalosan 30 :-)
gecsa2018-07-26 20:03:01 // 110584
A segédmotorkerékpár hivatalosan max 40kmhvan bír közlekedni. ;)
Süti1592018-07-26 18:19:23 // 110583
A vezetési stílus ember függő, semmi köze a lóerőkhöz. Minden autóval lehet hülyeséget csinálni. A megengedett 50 km/h egy robogóval is túl lehet lépni. Mindenki el tudja dönteni hogy mit szeretne vezetni, normális ember mérlegel, hogy melyik auto mire képes, és tisztában van saját képességeivel. Ha tehetném nekem is kettő autóm lenne, egy kis hibriddel vagy elektromos autóval el tudnák csurogni itt Budapesten, de országúton biztos nem használnám.
gecsa2018-07-26 16:25:59 // 110582
Már lájkoltam is! :)
RomeoOne2018-07-26 16:10:14 // 110581
Sztem ez izz nem jellemző. faszbúkon meg nem kell autós csoportokba belépni, elég a Bontótrollba, ott össze is van szépen foglalva minden.
gecsa2018-07-26 15:59:59 // 110580
A lóerőkre és sem panaszkodom, de amikor akár itt, akár bármelyik faszbókos oldalon olvasom, hogy mekkora ász vagyok, mert lenyomtam az egyébként szabályosan közlekedő német prémiumot a lámpánál (pedig ő max nem is sejtette, hohy verseny van), és ez már mindennapossá kezd válni, akkor az kissé elszomorít.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:55:44 // 110579
Ez így van. Mióta meg van írva én sokkal nyugodtabban megyek... Pedig ez még mindig nem az übervaddisznó kategória. :)
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:54:25 // 110578
Én akármennyivel át bírom, bibibííííí :) Sőtmitöbb, a Nap körül keringve mindnyájan nagyon sokkal átlépjük...

Amúgy engem kifejezetten zavar a forgalom, ha szórakoznék, úgyhogy nekem a szombat reggel 5 óra az indulás és max 7 óra az érkezés ha esetleg picit élvezkednék. És azt is csak elhagyatott hegyi utakon. No de azt meg egy dízel kombival minek? :) Erre most megmaradt a KTM, de az is combhajtásos, úgyhogy csak dombon lefelé csurog az adrenalin a könyökömön kifelé, felfelé más csurog máshonnan... :D

Utoljára a 8V TS-sel volt értelme :))) Az meg már elévült :DDD A Puntoval szintén kiválóan lehet 90-nel menni, még pont nincs nagy szél... :)

Úgyhogy gyorshajtani nem szoktam. Pályán be a tempomat GPS szerinti 145-re, aztán jól van. Mondjuk kétlem, hogy az eredeti témához illően az érdi dombon tudná-e tartani a 145-öt (akár a 130-at) egy 75 paripás harciló, de végülis nem én használom, úgyhogy nekem igazából mindegy :) Csak ne tossza be magát 80-nal a belsőbe, mert olyankor másodpercekig nem tudok figyelni a zenére a saját kurvaanyázásomtól :DDD
Liquid2018-07-26 15:48:05 // 110577
Kissé félreérted a dolgot szerintem :) vagy legalábbis az egymás mellett elbeszélés esete forog fenn...

Nem aztat mondjuk, hogy mindenki buzi akinek 100 lónál kevesebb van, csak akt hogy a több mindig jobb. Mert attól hogy van 200++ ló még nem kell padlón közlekedni, kamikaze üzemmódban, ellenben ad egy biztonságérzetet, hogy a kamion, buszt vagy akármit, meg tudom előzni bármikor, bárhol és nem kell hozzá 10km-es egyenes szembeforgalom nélkül.
Szerintem mindegyikünk vezetett vagy vezet gyengének mondható autót. (Márti 1.2-es Pandája se egy kapkodó idegbeteg).

A topikokban meg régen is bőven volt szó az offosok "alázásáról", vagy racsingolásról.
gecsa2018-07-26 15:34:39 // 110576
Akkoriban olyan topikokat olvasgattam, ami inkább a barátságokról szólt, nem arról, hogy közúton forgalomban mennyivel tudom átlépni a megengedettet. Olyan helyen, ahol nem csak én halhatok meg, hanem bárki más, akár gyerekek is, és nem csak saját hibából. Nekem ez nem tetszik.

Vannak pályanapok, ott mindenki kiélheti magát.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 15:25:21 // 110575
Hát akkor te egyáltalán nem olvastad a perdixes időkben a fórumot. :)))

Amúgy azért az Alfánál (dízeleket kivéve) nem volt 80 lónál gyengébb verda 1983 óta :))) És az is 890 kiló volt :))) 96 óta meg jó sokáig 103 volt a minimum :)
(Aztán jött a MiTo, de nem baj, zárjuk itt rövidre :))
Pedig gyanítom, hogy gyengébb autót csinálni nem nehéz. Szóval azért a gyárban is sejthették, hogy 100 ló alatt - 1000 kiló felett maximum a garázsból lehet kiállni, ha nem nagyon nagy az emelkedő :)

Amúgy nem farokméregetés, én csak simán nem érzem biztonságosnak az előzést ha nincs az ember alatt elég lóerő. És mondjuk az én életemért nem kár, de családdal beleülni a 75 lovasba, megpakolni csomagokkal, be a klímát és le Horvátországba... Na ahhoz kell némi fura fétis a teknősök iránt. Pláne, hogy ilyen üzemmódban olyan 8-at ehet egy 1.4, de inkább 9-et.
gecsa2018-07-26 14:54:48 // 110574
Kijárni a szőlőbe pedig hibátlan. A permetező is elfér benne. Az árát is úgy-ahogy tartja, de cserébe nagyon csúnyán öregszik, és full fapad. A gázpedál két állású. On/off. :D

A lényeg, hogy az én farkam nagyobb dumákat olvasni itt a fórumban eléggé elszomorító. :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-26 11:20:48 // 110573
Haha... a szomszédomnak volt olyan, egyszer vezettem. Ha lehet, még rosszabb mint a Fabiánk volt (1.4 mpi). Katasztrófa, hogy mennyire nem megy. A Fabiara is nagyon haragudtam, és nem is egy kiszámítható autó. Hol az orrát gyűrte kifelé, hol farolásba kezdett, közben 50%-tól lefelé semmi hatása nem volt a gázpedálnak. Télen ez pláne rettenetes volt. A haverok csak röhögtek, amikor rugdostam a pedált, hogy rendesen kopogott a padlón és közben ordítoztam szegény autóval, hogy "meeennnyééél máááár!". Szóval közlekedjen ilyennel aki akar. Szerintem egy kész életveszély, az épített Wartburgom sokkal-sokkal jobb és kiszámíthatóbb volt. Az alig erősebb 146 TD pedig egy űrhajó ahhoz képest. Arra mondom azt, hogy közlekedni tökéletesen elég.
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:53:14 // 110572
A bogár szerethető kis autó :))))
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 10:52:45 // 110571
Igazából szerintem az egész jelenség a szánalmas, a nyekergő kapcsolóival, az undorító érzetű váltójával :))))

De tudom, hogy ettől még egy "modern" autó, csak én undorodom tőle :)
( na és akkor még nem is megy :DD )
ZoliNix2018-07-26 10:37:06 // 110570
Beszállok én is a "versenybe".
Első sajátom 720kg, 34 Le.
Imádtam, fájó szívvel váltam meg tőle.
Nem nagyon lehetett száguldozni, viszont a boxer hangja, formája, egyszerűsége....
Bogár volt, 1303-as 72-ből.
Süti1592018-07-26 10:36:23 // 110569
Szia,
Nekem sedan van, csomagtérzár problémák végső megoldása a kábelkorbács csere lett, vettem bele gyárit. Előtte forazgattam, volt benne három testkábel ami meg volt szakadva, de sosem lett tökéletes. 53 ezer volt a gyári, 10 perc munka, azota tökéletes.
Liquid2018-07-26 09:19:29 // 110568
Az 1.4-es fasztra valóban nem egy fickós jószág :) Egyszer vezettem olyat...
VKG231!!! (156+75)2018-07-26 08:53:23 // 110567
Meg dombon felmenni :)))
103 lóval kezdtem, az akkor épp elég volt, de az az igazság, hogy elég sokat vezettem az exanyósomék 1.4-es fasztráját. Azért annál lehangolóbb dolog kevésbé létezik az autózás történetében :)))) Pedig az még nem is nehéz mint egy oktáv :)
yani🍀2018-07-26 08:12:55 // 110566
Hardynak van blogja a működéséről, hátha segít. Ez alapján szerintem is a vezetékszakadás a legvalószínűbb.
gecsa2018-07-26 06:49:01 // 110565
Após 1.4es octaviaja is 75 ló, az is működik. Azzal is simán lehet közlekedni. :D csak sietni nem kell.
gecsa2018-07-26 06:46:49 // 110564
A legelső tippem a csomagtérajtó átvezetőjénél lenne.
Wasco2018-07-25 23:49:39 // 110563
Sziasztok!
Kis segítség kellene, kerestem blogokban de nem találtam megoldást, pedig mintha már többször lett volna itt említés a hibára. A hiba: sw csomagtérajtó zár nem nyílik csak távirányítóról. Szétszedtem már és kimértem, az ajtón embléma megnyomására megvan a rövidzár, az jó, sajnos ha rövidrezárom a vezetéket akkor se nyit. el lehet szakadva a vezeték valahol? Sajna így mindig le kell állítani az autót a nyitáshoz, hogy kivegyem a távirányítót! Bosszant a dolog, 6 éve ez az első dolog amit nem tudok megoldani!!!
Liquid2018-07-25 23:43:49 // 110562
Az enyém is kb... UNO 1.5, kellően dinamikusan lehetett vele közlekedni.
Viszont 1500kg felett már kevés lenne a 75 paci :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-25 23:01:21 // 110561
Az én nevemen ne legyen ilyesmi :-) A kulcsot.. na ez egy reális veszély :-)
gecsa2018-07-25 22:24:49 // 110560
Kérdés, hogy kinek a nevére lenne! :D Kulcsot meg sem kapnád! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak