Elment a gáz a klímából😞
Ez volt a ludas:
Csak ki kellett takarítani.
N2-vel nyomáspróbáztuk, tartotta a nyomást.
Holnap géppel fel lesz töltve, aztán kiderül.
Dömpi (il dottore)2018-07-17 21:57:44 // 110359
Macccy2018-07-17 21:28:58 // 110358
Tyű na a nyerget azt nálam is le kéne tüsszenteni, mert a gyári anyag le van róla koppanva néhol.
Na összerakták a gépet! Elöl-hátul a piros Eibach Pro-kit és elöl csere Bilstein B4 -es gátlókra. Rögtön be is rohantam vele melóba, a tapasztalatok frissek: egészen meglepően feszes lett. Valószínűleg a gyári gátlók tényleg már meg voltak picit fáradva, főleg a jobb oldal (műszakin mondták is) ÉS a kopogás, amit mi alsó-hátsó tartó szilentnek hittünk, az is teljesen megszűnt, valószínű a gátló volt ennyire kotty. Háttmost nagyon feszül. És szemre egy picit az eleje lentebb is került szerintem, vagy csak nagyon rég láttam utoljára a saját autóm. Hátul meg kb szépen szinten van.
Na összerakták a gépet! Elöl-hátul a piros Eibach Pro-kit és elöl csere Bilstein B4 -es gátlókra. Rögtön be is rohantam vele melóba, a tapasztalatok frissek: egészen meglepően feszes lett. Valószínűleg a gyári gátlók tényleg már meg voltak picit fáradva, főleg a jobb oldal (műszakin mondták is) ÉS a kopogás, amit mi alsó-hátsó tartó szilentnek hittünk, az is teljesen megszűnt, valószínű a gátló volt ennyire kotty. Háttmost nagyon feszül. És szemre egy picit az eleje lentebb is került szerintem, vagy csak nagyon rég láttam utoljára a saját autóm. Hátul meg kb szépen szinten van.
Shadin2018-07-17 21:03:03 // 110357
Én most tervezem átfesteni ismét a nyerget, mert a 3000-es RAL nem jó, valahol 3003 környékén van a gyári Brembo szín és az Alfa Romeo felirat nem 10 hanem csak 8,5 cm és 10-essel csináltam. Matt festék plusz lakk a jó megoldás, a kettő között meg a matrica.
SanyiJTD2018-07-17 19:15:28 // 110356
Nem lett rossz ,bár én lakkoztam volna még a helyedben :)
Én is vettem a GTV-re is nagy féket. Ha láttad volna ,hogy nézett ki... Drótkorongal szedték le a festéket! Össze-vissza belemart a drót az alumíniumba, majd úgy ahogy van, lefújták valami neon rózsaszínes narancssárgás izével.
Sajna nincs képem az elötte állapotról ,de szerintem így már elfogadható :D
Brembo felirat rálakkozva 2rétegben :)
Én is vettem a GTV-re is nagy féket. Ha láttad volna ,hogy nézett ki... Drótkorongal szedték le a festéket! Össze-vissza belemart a drót az alumíniumba, majd úgy ahogy van, lefújták valami neon rózsaszínes narancssárgás izével.
Sajna nincs képem az elötte állapotról ,de szerintem így már elfogadható :D
Brembo felirat rálakkozva 2rétegben :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-17 18:42:21 // 110355
szép lett!
emGéza2018-07-17 18:27:45 // 110354
Amúgy én első és hátsó féket cseréltem , csak másnap vettem meg az alkatrészeket , hogy ráérősen legyen időm kicsit csinosítani . Eddig az hittem a kis fék miatt ilyen gyenge a fék , de nem . Most rendesen bólintós lett . Milyen lehet akkor a nagy fék ?
emGéza2018-07-17 18:13:46 // 110353
Ez tényleg szép munka !
Én ennyire nem mélyültem bele , meg nekem kis fékes , így maradtam az egyszerű
feketénél . Az alu részt meg csak fényesítettem .
Én ennyire nem mélyültem bele , meg nekem kis fékes , így maradtam az egyszerű
feketénél . Az alu részt meg csak fényesítettem .
Smith2018-07-17 17:09:24 // 110352
Ezeket használtam:
Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek:
INDASA™ Csiszolószivacs (P800)
3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine)
Ezeket itt vettem: http://www.carcolor.hu/shop/hu/48-csiszoloszivacsok
Szóval ezeket vetettem be, nagyjából 3 óra volt / oldal a csiszolgatás. Sajnos a csapszeget is úgy verték ki a féknyeregből, hogy közben odab*sztak annak is. Meg voltak egyéb kavicsnyomok, ezeket kicsiszoltam a féknyeregből, hogy ne legyen rajta lyuk. Elvoltam vele. Mivel nem szereltem le, ezért a belső oldalához nem fértem annyira oda, hogy ott is tökéletesen lecsiszoljam, de ez már így is nagyon szép lett, ez úgyis csak esztétikai dolog, belső oldal nem látszik. Hamarosan a hátsónak is nekieesek, legyen egyforma az árnyalat :) Az nincs lekopva, és kisebb is.
K2 féknyereg festék: Pl itt: https://www.karasna.hu/spd/L346CE/K2-BRAKE-CALIPER-paint-400ml-piros-feknyereg-feste
Azért ez, mert kimondottan írták hogy fényes, és tényleg az :) Jó árnyalat és fényes :)
Alapozónak: http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml/
Ezt 3 rétegben, rétegek között 15 pewrc szünet, vigyázva nehogy megfolyjon. Utána 2 óra száradás, majd a festék, 1 réteg, 15 perc szünet, még egy réteg, aztán a tárcsáról lemostam nitróval ahol ráment, aztán hagytam 24 óra száradást, és utána matrica.
Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek:
INDASA™ Csiszolószivacs (P800)
3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine)
Ezeket itt vettem: http://www.carcolor.hu/shop/hu/48-csiszoloszivacsok
Szóval ezeket vetettem be, nagyjából 3 óra volt / oldal a csiszolgatás. Sajnos a csapszeget is úgy verték ki a féknyeregből, hogy közben odab*sztak annak is. Meg voltak egyéb kavicsnyomok, ezeket kicsiszoltam a féknyeregből, hogy ne legyen rajta lyuk. Elvoltam vele. Mivel nem szereltem le, ezért a belső oldalához nem fértem annyira oda, hogy ott is tökéletesen lecsiszoljam, de ez már így is nagyon szép lett, ez úgyis csak esztétikai dolog, belső oldal nem látszik. Hamarosan a hátsónak is nekieesek, legyen egyforma az árnyalat :) Az nincs lekopva, és kisebb is.
K2 féknyereg festék: Pl itt: https://www.karasna.hu/spd/L346CE/K2-BRAKE-CALIPER-paint-400ml-piros-feknyereg-feste
Azért ez, mert kimondottan írták hogy fényes, és tényleg az :) Jó árnyalat és fényes :)
Alapozónak: http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml/
Ezt 3 rétegben, rétegek között 15 pewrc szünet, vigyázva nehogy megfolyjon. Utána 2 óra száradás, majd a festék, 1 réteg, 15 perc szünet, még egy réteg, aztán a tárcsáról lemostam nitróval ahol ráment, aztán hagytam 24 óra száradást, és utána matrica.
PBali2018-07-17 16:11:40 // 110351
Tényleg szép munka lett! :-) Lassan nekem is neki kéne állni, már egy ideje tervezgetem (matrica is megvan rá hetek óta)...Alfacityn láttam pár 159-es nyerget, ami ramaty állapotban volt, de az egyémre is ráférne egy felújítás, mert a lakk már sok helyen lekopott. Te mit használtál? A már többször emlegetett Motip féknyereg spray-t? Köszi az infót előre is.
Smith2018-07-17 16:00:12 // 110350
gecsa2018-07-17 15:35:33 // 110349
Angelo Bianco2018-07-17 13:28:56 // 110348
ÚÚÚ... Köszi!!!!
Ezt megpróbálom!
Mert volt egy váltó le-, felszerelésem és talán azóta csinálja. Bár azóta cseréltünk vezérlést is, de akkor is levegőben volt minden mikor meghúztuk a csavarokat.
Na, feladat adott... :)
Ezt megpróbálom!
Mert volt egy váltó le-, felszerelésem és talán azóta csinálja. Bár azóta cseréltünk vezérlést is, de akkor is levegőben volt minden mikor meghúztuk a csavarokat.
Na, feladat adott... :)
Angelo Bianco2018-07-17 11:32:58 // 110346
Én sem tudom...
Eddig a motortartó bakot senki nem említette!
Úgy gondolod az is lehet problémás?!
Eddig a motortartó bakot senki nem említette!
Úgy gondolod az is lehet problémás?!
Giuntini2018-07-17 11:08:03 // 110345
Az érdekes, hogy a télik, ugyanígy 17-esek, és ott valóban 2-3 km a különbség.
Smith2018-07-17 10:20:25 // 110344
Igen, zavaró is, mert eddig minden autómmal 10-12 km/h csalt felfelé, ez meg a valóságot jelzi :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-17 10:08:25 // 110343
A Ti kerékkel majdnem pontos, a gps kb 2-3km/h-val mutat kevesebbet.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-17 10:02:25 // 110342
Nálam azért 150 óra szerint, mert az valójában kb 147, limiten belül. Városban meg.. egyszer ülj be mellém itt Debrecenben, hazai terepen megmutatom mennyi időt lehet spórolni egy kis "hatékony" autózásal. :-DD Pláne ha több helyre is rohangálni kell, van hogy így adja csak ki. Ilyenkor csak a TD :-) Hihetetlen egy vas. Hálából nagyon vigyázunk rá, óvatosan melegítjük, olajcsere 6e-renként.
RomeoOne2018-07-17 09:31:26 // 110341
Az fura, hogy ekkorát csal. Anno a 17-es kerékkel megnéztük és 120-130 km/h környékén talán ha 1 km/h-t csalt. 18-assal ennyit sem. Majd megmérem a hétvégén még egyszer.
RomeoOne2018-07-17 09:30:29 // 110340
Fura, én ezeket nem nagyon tapasztaltam felénk. Én a héten az M6-oson is 170 körül húzattam végig. Az M0-n is 130-140 a tempó és csekket sem kaptam meg utánam sem jöttek még.
Giuntini2018-07-17 09:14:57 // 110339
Én a városban nagyon vigyázok, nem nagyon lépem túl a sebességet, mert nincs értelme. Én is egyébként autópályán műszer szerint 155-re állítom a tempomatot, az Gps szerint 150. Az M7-esen azért lassítok ahol a Veda kamerák vannak, és tudom hová szoktak beállni.
_Ata_2018-07-17 08:21:18 // 110338
Hmm. Akkor nincs ötletem. Motortartó bak esetleg?
Angelo Bianco2018-07-16 22:06:27 // 110337
Nálam kb 140 fölött jön meg a remegés. Gyorsításkor és kitekert kormánynál semmi. Futómű rendben, kerekek centirozva már több helyen megnézettem. Téli és nyári kerekekkel is csinálja... Nem tudom mi lehet, nagyon bosszantó!
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 21:36:02 // 110336
Sajna az M3-mason óvatosban kell nyomni, megy a pénzgyűjtés ezerrel. Mondjuk 2 hónapja ki sem mozdultam a városból autóval...
Ami meg itt megy trafizás, az nevetséges. Ha valaki beleszalad, egy elfogó autót utána küldenek. Városban, a csúcsforgalmon keresztül. Eleve nem lehet haladni, és jön a hulyéje, villant le mindenkit, az emberek húzódnának, de nem nagyon van hova. Beállt forgalomban elfogósdiznak. Vissza, hogy gyosabban érjen ugyanúgy szétvillogja a forgalmat. Primitívek... És non-stop bactatják a népet. 2-3 trafival kint vannak városon belül, minden nap, járőrök mindenhol, és állítgatnak mindenféle ürüggyel.
Ami meg itt megy trafizás, az nevetséges. Ha valaki beleszalad, egy elfogó autót utána küldenek. Városban, a csúcsforgalmon keresztül. Eleve nem lehet haladni, és jön a hulyéje, villant le mindenkit, az emberek húzódnának, de nem nagyon van hova. Beállt forgalomban elfogósdiznak. Vissza, hogy gyosabban érjen ugyanúgy szétvillogja a forgalmat. Primitívek... És non-stop bactatják a népet. 2-3 trafival kint vannak városon belül, minden nap, járőrök mindenhol, és állítgatnak mindenféle ürüggyel.
emGéza2018-07-16 21:22:28 // 110335
gecsa2018-07-16 20:53:27 // 110334
A garázsban is 160al áll a helyén. :D
Giuntini2018-07-16 19:46:58 // 110333
En nem tudom! Mostanában 160 alánem megy a műszer! Imádom ezt a gépet. Nálam 8, 5 -9l.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 18:44:52 // 110332
Ha Ő vezet, na akkor fogyaszt jól :-D Neki minden autó kevesebbet eszik, pedig elég kis dinamikusan terelgeti ő is a verdákat.
Félés nálunk nincs. A gyerekek szólni szoktak, ha keveslik a tempót, hiányolják az erőhatásokat. Ha kezd sok lenni, akkor azért elcsendesedik az utastér és mindenki feszülten figyel :-D De ez inkább a Tádéval fordul elő, ha hatékony módba kapcsolok városban :-DD
A 159-ben semmi félelmetes nincs. Mióta megvan, bátran tolhatom, az amúgy kanyargást nem bíró nagyobbik lányom azóta nem volt rosszul egyik utunkon sem, mióta a 159-cel utazgatunk :-D
Félés nálunk nincs. A gyerekek szólni szoktak, ha keveslik a tempót, hiányolják az erőhatásokat. Ha kezd sok lenni, akkor azért elcsendesedik az utastér és mindenki feszülten figyel :-D De ez inkább a Tádéval fordul elő, ha hatékony módba kapcsolok városban :-DD
A 159-ben semmi félelmetes nincs. Mióta megvan, bátran tolhatom, az amúgy kanyargást nem bíró nagyobbik lányom azóta nem volt rosszul egyik utunkon sem, mióta a 159-cel utazgatunk :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 18:39:39 // 110331
Nehéz tiszta 150 autópályát mondani, de kb 8l. Volt már fél literrel kevesebb hajnalban a reptérre, egy kis M0 gurulással együtt, és volt féllel több, útépítés miatti dugóban araszolással együtt. A hosszabb útjaim autópálya + egy kis városi szaladgálás vegyesen 8.5l körül állnak meg. A városi fogyasztásom az nem változott, szóval azzal könnyű visszahúzni 10-es magasságokba az átlagot is.
Én remap előtt (box bent volt), lényegében 10l-es fogyasztással tudtam használni az autót (igen könnyű lábbal), általában ennyi jött ki a kúton. Most 9 és alatta. Lehet a boxom volt vacak, én azt sokalltam nagyon.
Azóta nehezedett a lábam (mert annyival jobb így vezetni), szóval van hogy felcsúszik 10-ig megint, de olyankor úgy is megyek. Illetve azóta bátrabban városozok is vele, kezdek bízni benne. :-) Elég érzékeny a tempóra és a szélre is amúgy fogyasztás tekintetében.
Én remap előtt (box bent volt), lényegében 10l-es fogyasztással tudtam használni az autót (igen könnyű lábbal), általában ennyi jött ki a kúton. Most 9 és alatta. Lehet a boxom volt vacak, én azt sokalltam nagyon.
Azóta nehezedett a lábam (mert annyival jobb így vezetni), szóval van hogy felcsúszik 10-ig megint, de olyankor úgy is megyek. Illetve azóta bátrabban városozok is vele, kezdek bízni benne. :-) Elég érzékeny a tempóra és a szélre is amúgy fogyasztás tekintetében.
gecsa2018-07-16 18:31:49 // 110330
Ha az aaszony fél mellette és ezért nem kap vacsorát, akkor az egész jól fog fogyasztani! :D
Giuntini2018-07-16 17:59:34 // 110329
Ez rossz helyre ment. Warbi Gyuritól kérdezem...
Giuntini2018-07-16 17:46:09 // 110328
Gyuri, nálad 150-él pályán mennyire jön ki a fogyasztás?
_Ata_2018-07-16 14:36:16 // 110327
Szia! Nekem volt féltengelycsukló javításom, mert kb. 80km/h-nál remegést éreztem, főleg gyorsításkor, vagy nagyobb terhelésnél pl. parton felfelé. Azt szokták még mondani, hogy ha álló helyzetből indulásnál teljesen kitekered a kormányt és kattogás hallatszik, akkor is valószínűleg féltengely/csukló.
Angelo Bianco2018-07-16 11:30:11 // 110326
Sziasztok!
Volt már szó többször futómű remegésről, rázásról.
Akkor többen írtátok a féltengely csuklókat lehetséges okozónak...
Kérdésem, hogy melyik lehet a problémás, kerék vagy a váltó oldali? Vagy bármelyik...?
És ha ellenőrizzük akkor mit kellene nézni, érezni, látni?!
Volt már szó többször futómű remegésről, rázásról.
Akkor többen írtátok a féltengely csuklókat lehetséges okozónak...
Kérdésem, hogy melyik lehet a problémás, kerék vagy a váltó oldali? Vagy bármelyik...?
És ha ellenőrizzük akkor mit kellene nézni, érezni, látni?!
_Ata_2018-07-15 21:43:11 // 110325
Köszi! :) A hajszálkarcokat nekem nem igazán tüntettel el, igaz írják, hogy ha karcot akarsz eltávolítani, akkor erősen rá kell nyomni és sokáig dörzsölni. Annyira nem voltam kitartó így kézzel, legközelebb lehet arra is rámegyek. De a rongy csak úgy csúszik le róla, kíváncsi leszek mennyire lesz tartós.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-15 21:04:10 // 110324
Szép lett! Jókat olvastam róla, valószínűleg ki fogom próbálni. A hajszál karcokat eltünteti? Amíg nem feltétlen fontos, inkább ilyen védőréteggel szépítem az autót, mint hogy píroztassam. Kézzel, vagy géppel dolgoztál?
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-15 20:49:49 // 110323
Ez lassan esett le, de így van :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-15 20:17:30 // 110322
Az enyém már 150-nél is kímélő. Amúgy meg igazad van, szeretek objektív limiten belül maradni. :-D
Giuntini2018-07-15 16:34:40 // 110321
Puhány vagy Gyuri! Te mondtad, hogy a 2.4 ideális utazósebessége a 180, akkor a legkímélőbb....
yani🍀2018-07-15 15:28:31 // 110320
És a fotó természetesen, amint az a kijelző jobb alsó sarkában is látható, Németországban készült. :D
_Ata_2018-07-15 15:25:25 // 110319
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-15 14:10:01 // 110318
Laca622018-07-15 13:07:27 // 110317
Köszi !
Hiba elhárítva !
Hiba elhárítva !
Shadin2018-07-15 11:58:40 // 110316
Szerviz és olajcsere nullázást külön meg kell csinálni.
Laca622018-07-15 10:50:51 // 110315
Sziasztok !
Egy kis segítséget kérnék: Azt írja az autóm,hogy cseréljek olajat !!!
kb. 800 km-t autóztam olajcsere óta. MES-ben szervíz nullázást megcsináltam,de akkor is nyavajog. Köszi előre is !
Egy kis segítséget kérnék: Azt írja az autóm,hogy cseréljek olajat !!!
kb. 800 km-t autóztam olajcsere óta. MES-ben szervíz nullázást megcsináltam,de akkor is nyavajog. Köszi előre is !
gecsa2018-07-14 22:18:20 // 110314
Nem töltőnyomáson, hanem nyomáson. ;) de a 4 deci is belefér, csak utána már irreálisan megnövekedik a fogyasztás! :D
csAR2018-07-14 22:07:39 // 110313
Szerintem ha 1 báron tolod be,akkor 1 deci a feles.
De úgy látom már alapból ráálltál a 2 bárra.Az már 4 deci.
Úgy akartam kezdeni,hogy ülj le egyes,de inkább:berúgtál oszt ülj le...:-)
De úgy látom már alapból ráálltál a 2 bárra.Az már 4 deci.
Úgy akartam kezdeni,hogy ülj le egyes,de inkább:berúgtál oszt ülj le...:-)
gecsa2018-07-14 21:23:30 // 110312
Tehát, ha egy feles páleszt 2 báron tolok be az arcomba, akkor az olyan, mintha egy decit ittam volna? :D
Szergej2018-07-14 20:22:44 // 110311
Kiváncsiságbol megnéztem ma én is. Igaz enyém 1.9. 150km/h tempomat. 0.9 bar. /powered by Manky/
Giuntini2018-07-14 19:48:11 // 110310
Lejöttem a Balatonra, szerintem ez csak a műszer pontatlansága, 1,4 bar-nál a műszer szerint sem megy feljebb. Szépen megy, ez a turbó nyomás mérő valóban csak tájékoztató.