159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-18 09:15:26 // 101847
Lehet rossz a kábel is. Vedd ki a gyertyákat dugd rá a pipákat és nézd meg hogy izzítanak, meg azt nézd meg hogy az izzító relé kap e áramot.
Smith2017-11-18 02:58:56 // 101846
Szetszedes nem veszes csak a mutatokat leszedni maceras. Nekem meg se moccan eltorni meg nem akartam. Ha rajossz a megoldasra ne tartad magadban. Amugy ledes, azt kene cserelni.
Zümi2017-11-17 23:18:16 // 101845
Sziasztok,egy ideje izzítási gondom van.Nyáron ki lett cserélve a 4 db izzító gyertya a felvillanó izzítás jel megmaradt.Program megmondta,hogy a vezérlő a hibás vettem újat persze csak a gyári a jó bele,ezzel csak az a baj,hogy az új alkatrész cseréjével sem oldódott meg a hiba.honnan tudom vagy hol tudom kideríteni mi a gond.Feleslegesen nem szeretnék pénzt kidobálni ilyen-olyan alkatrészek cseréjével.
Haddel2017-11-17 22:02:27 // 101844
hajzi2017-11-17 21:59:15 // 101843
Sziasztok! Mankókereket keresek Alfa 159-hez!
kiger2017-11-17 21:55:49 // 101842
Univerzális gömbfej porvédő nem jó? Offooson arra cseréltem ki és 2 éve jó, kb bármelyik autósboltban kapni több méretben (pl http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=5309).
Hardy2017-11-17 21:51:35 // 101841
220.000 ért árultak valamelyik Facebook csoportba 250.000 ért meg a Ti t.
Shadin2017-11-17 21:08:06 // 101840
Hát az csak gányolással :-(
Gondolom le kell akasztani és vagy talán a rugós gyűrűt felhasználva megfelelő keresztmetszetű kerékpárbelsőt vágsz oda :-)
Gondolom le kell akasztani és vagy talán a rugós gyűrűt felhasználva megfelelő keresztmetszetű kerékpárbelsőt vágsz oda :-)
Tocke2017-11-17 20:47:36 // 101839
Srácok, segítsetek megoldást találni! A bal alsó első talpas porvédője szétszakadt. Úgy néztem, hogy a talpast nem lehet magában kicserélni a lengőkarból. Van valami ötletetek a porvédő cseréjére, nem szeretném ezért az egész lengőt kidobni:-((( Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 20:47:33 // 101838
Az igen.. alacsonyan van az ingerküszöböd :-D
Shadin2017-11-17 20:43:53 // 101837
Eneos Sustina az isten külhonban még a C4-be is. Japó cucc ám az :-)
Shadin2017-11-17 20:43:05 // 101836
Volna vele meló :-(
A mostani meg kb. vadi új :-)
Marad.
Felni kupak kell.
A mostani meg kb. vadi új :-)
Marad.
Felni kupak kell.
antonov2017-11-17 20:17:54 // 101835
mondjuk elég vacakul néz ki...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-17 20:11:20 // 101834
Eneos??? ennyi erővel tehetnél bele Mannol-t is :DDD
Motul drága kenyér abból csak literes van valami faxa észterest :DDD
De rád vár a Tributo 10W50-es annál jobb nincs is ma már maxihapsi vagyol ...
Motul drága kenyér abból csak literes van valami faxa észterest :DDD
De rád vár a Tributo 10W50-es annál jobb nincs is ma már maxihapsi vagyol ...
Shadin2017-11-17 20:00:56 // 101832
Néha?
Figyu, 6500-nál dadog le 1,5 báros tb nyomásnál. Milyen olajat tegyek bele?
:-D
ENEOS Sustina 5w-40 API/SN ACEA/C3 FIAT blablabla-S2
De olyan kell amiből literes flakonnal is kapható
:-D
Figyu, 6500-nál dadog le 1,5 báros tb nyomásnál. Milyen olajat tegyek bele?
:-D
ENEOS Sustina 5w-40 API/SN ACEA/C3 FIAT blablabla-S2
De olyan kell amiből literes flakonnal is kapható
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-17 19:40:39 // 101831
Ez a maximalizmus néha átok :D :D :D
Giuntini2017-11-17 18:54:47 // 101830
Megvannak a felnik. Elhoztam Tatabányáról a Weltgumitól. A MAK felniket. Fel lett próbálva, jó teljesen a 35-ös ET szám ellenére. Darabja 17 ezer pénz volt. Ennyiért megérte, és a gyáriakat nagyon drágán árulják. Nem fényképeztem le, elfelejtettem. Kupakot én is akarok cserélni.
Roll19832017-11-17 18:33:29 // 101829
GT-nem tud rá matricát csinálni?
Vittorio1592017-11-17 17:51:39 // 101828
Még nem árulom, mert köv héten lesz berakva a belevaló. Azt letesztelem és ha az pöpec, akkor eladom a régi (sz..rt)
Shadin2017-11-17 17:49:29 // 101827
Shadin2017-11-17 17:46:13 // 101826
Most felnikupakot keresek a köcsög RIAL-hoz aminek az átmérője 63,85mm (!) a gyári spec szerint. Na ekkora kupak sem és matrica sem létezik :-( Dunának megyek. Most mi lesz?
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 17:06:22 // 101825
Ja vagy úgy :-) Majd egyszer megunod a sok szerelést, és kikönyörgöd alólam a jó kis 2.4-et, amit csak hajtani kell. Na ahhoz jár majd ingyér :-P
Amúgy en is a gyári kiegészítőket szeretem. Azon gondolkoztak a gyárban, hogy melyik illene rá, nekem már nem kell :-)
Amúgy en is a gyári kiegészítőket szeretem. Azon gondolkoztak a gyárban, hogy melyik illene rá, nekem már nem kell :-)
Shadin2017-11-17 16:51:38 // 101824
Igen, ha nem jól van megírva a chip.
Shadin2017-11-17 16:44:22 // 101823
Hardy2017-11-17 16:33:47 // 101822
Szerintem senki. Annyi pénzből amennyiből rendesen és minden funkciója tud működni egy utólagos navis egységnek bármilyen hiper szuper fejegységet kapsz ami 1000X jobban szól mint a gyári. Én is azt szerettem volna mert gyári mániás vagyok de elengedtem a dolgot, mert olyan 200.000 körül állt volna meg. Az meg hogy részlegesen működjön nem alternatíva nekem.
kiger2017-11-17 16:06:52 // 101821
Sziasztok!
Gyors kérdés, láttatok már olyat, hogy eltér a mutatott és valós fogyasztás? A gép szerint 4.5 a fogyasztás, a valós 6-7 között van valahol.
Köszönöm
Gyors kérdés, láttatok már olyat, hogy eltér a mutatott és valós fogyasztás? A gép szerint 4.5 a fogyasztás, a valós 6-7 között van valahol.
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 15:31:37 // 101820
A Trencsik bontót próbáltad már?
Itt van egy hirdetésük.
Itt van egy hirdetésük.
Shadin2017-11-17 11:19:37 // 101819
Ilyen felniket szeretnék :-(
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 11:15:00 // 101818
Szép vasak :-) Az ablak gondolom fóliás a tiéden? Az enyém csak a gyári hővédő üvegezés. De nekem így tetszik amúgy. Már a 146-ra is a legvilágosabb fóliát választottam, aminek már volt rendes hővédelme. Nem is volt olcsó :-)
Viszont most vezetve az lett a benyomásom, hogy a 19-es kerekekkel túl ragadós volt a kormányzás. Vagy hogy mondjam, az egyenesből olyan kelletlenül tért ki a 17-es keskenyebb kerékhez képest.
Viszont most vezetve az lett a benyomásom, hogy a 19-es kerekekkel túl ragadós volt a kormányzás. Vagy hogy mondjam, az egyenesből olyan kelletlenül tért ki a 17-es keskenyebb kerékhez képest.
RomeoOne2017-11-17 10:46:11 // 101817
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 10:38:50 // 101816
Zolibácsi2017-11-17 08:19:16 // 101815
Még 2 dolog map szenzor ellenőrzés és turbó nyomás szabályzó szelep ellenőrzést is cainalj
Zolibácsi2017-11-17 08:17:23 // 101814
Nyomaték görbe szerint garrett. A kkk később tölt maxxon
Chris1592017-11-17 08:05:11 // 101813
köszi a válaszokat, elsőkörben termosztátcsere, meg lehet a turbóra rálesek.
Remélem a gyári garrett turbó van rajta.
Shadin ötletét is megvizsgálom.
Remélem a gyári garrett turbó van rajta.
Shadin ötletét is megvizsgálom.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-17 07:54:04 // 101812
Simán lehet köze, foleg ha a befecs. mennyiség - hőmérséklet limiter mapnak csak az üzemmeleg állapothoz tartozó mezője lett átírva. Lehet hogy az fogja, de nem biztos persze. Egyébként nem baj hogy fogja, a nem üzemi hōfokon dolgozó motort nem egészséges hajtani.
Shadin2017-11-17 06:21:10 // 101811
Azért ellenőrizd a felső holtponthoz mert nem egyedi hogy a főtengely ékpálya nem százas. Csak biztos ami biztos.
Giuntini2017-11-16 22:57:01 // 101810
Én ma azt éreztem az autónál, hogy megtáltosodott. Szinte nem lehet a gázpedálhoz érni. Elképzelhető, hogy fogták a belső betétek a tárcsát. Már vasra ment, és az automatánál nehéz észrevenni, ha fogja.
Egyébként érezhető autó és autó között a teljesítménykülönbség. Mikor a VTT-n vezettem Csabi 2,4-esét, nagyon lejött a gyári progi és az emelt teljesítmény között a különbség. Az enyémen érezhető volt, nyomatékban és erőben is a különbség Csabi gyárijához viszonyítva.
Egyébként érezhető autó és autó között a teljesítménykülönbség. Mikor a VTT-n vezettem Csabi 2,4-esét, nagyon lejött a gyári progi és az emelt teljesítmény között a különbség. Az enyémen érezhető volt, nyomatékban és erőben is a különbség Csabi gyárijához viszonyítva.
Zolibácsi2017-11-16 22:46:20 // 101809
nekem jó minden, csak a geometriámmal van valami, de már megvan az új turbó, csak a szerelőnél van valami és nem ér rá megcsinálni a turbó cserét, meg a kuplung kinyomó csapágyamnak is olyan hangja lett mintha optimus prime beszélne a transformersből.
Szóval ha cserélik akkor már a kuplungot is meg kevlároztatom, hogy ne kelljen 2x hozzá nyúlni. talán jövő héten lesz már ideje rám a szerelőnek.
Ha leveszik a KKK turbót akkor elviszem szerintem megnézetem mi baja volt/van
Szóval ha cserélik akkor már a kuplungot is meg kevlároztatom, hogy ne kelljen 2x hozzá nyúlni. talán jövő héten lesz már ideje rám a szerelőnek.
Ha leveszik a KKK turbót akkor elviszem szerintem megnézetem mi baja volt/van
Chris1592017-11-16 22:41:00 // 101808
Igen a vezérlés jó, 3 hónapja cserélte csőri
Chris1592017-11-16 22:39:59 // 101807
Most h mondod csőri említette h lassan cserés lesz a termosztát, 10éves ilyenkor már megadják magukat, nem tartotta 90 fokon a vizet alatta volt egy picivel a mutató, de ennek is köze lehet az egészhez, pfff
geometriába biztos gond lehet azért is olyan hullámzó a görbém manky is mondta
geometriába biztos gond lehet azért is olyan hullámzó a görbém manky is mondta
Giuntini2017-11-16 22:37:41 // 101806
Nem, de már Shadinnal is megnéztük. Ő is azt mondja, hogy jó. Szatyi meg mondta, hogy tökéletes a motor. Akkor én hiszek neki. Egyébként leszívtam a kiegyenlítő tartályból, mert sok volt benne a fagyálló, és olyan tiszta mint a patyolat. Lehet, hogy át kéne tisztítani az egész hűtőrendszert.
Liquid2017-11-16 22:27:26 // 101805
Én ilyen felnit vettem télre: Ronal R56 8x18 ET35, tökéletesen elfér mindenhol, szóval ez alapján nálad is passzolni kéne.
Shadin2017-11-16 22:26:05 // 101804
A Totalcar-os 156-nál nem volt jó a vezérlés. Nálad jó?
Zolibácsi2017-11-16 22:17:48 // 101803
Csak egy pár gondolat ami velem történt, mivel nekem szar a geometria a turbón ezért néha nem tölt rendesen. Chippel ilyenkor füstölt is 3000 tol. Ha töltött akkor nem volt füst. Turbó nyomás is ugrándozott, chippel még jobban. Volt egyszer hogy letört a víztartaly vissza térő csöve és előzés közben elmentunk az erő mert a víz hirtelen kevés lett és forró is. Lehet neked is valami ilyesmi gondod van. Mármint valami termosztát vagy valami nem ad jó jelet és ezért hullámzik a teljesítmény. Hozzá teszem lehet hülyeség amit mondok, mert ennyire nem értek hozzá :)
Chris1592017-11-16 22:06:15 // 101802
Így van nem ez a helyes görbe, de tényleg tapasztalat szerint közel tudnia kellene a gyári értéket.
Idegesítő a dolog mert az eddig levezetett 15000km alatt a legapróbb hiba se lépett fel , elvileg minden ok motorikusan amiket kimértünk.
De utánajárok a dolognak mert 1 hete már nyugtalanul alszok :)
Idegesítő a dolog mert az eddig levezetett 15000km alatt a legapróbb hiba se lépett fel , elvileg minden ok motorikusan amiket kimértünk.
De utánajárok a dolognak mert 1 hete már nyugtalanul alszok :)
Chris1592017-11-16 22:01:28 // 101801
Azért eléggé felbasz, h egy tuninggal csak 185le. Meg fizetem a teljesitményadót 210 lóra miközben 185-el megyek :D
Amúgy a korbelnél visszakerestettem az ott járt 210lovas 159-eket. Kettőt talált asszem mindkettőnél a gyári teljesítmény olyan 205 ló körül alakult.
Itt van egy minta csak a görbét engedte lefotózni
Szóval nagyjából jól belőtték alfáknál a teljesítményt.
-sjain véleményére még kíváncsi lennék ő is méretett elég jó eredménnyel.
Amúgy a korbelnél visszakerestettem az ott járt 210lovas 159-eket. Kettőt talált asszem mindkettőnél a gyári teljesítmény olyan 205 ló körül alakult.
Itt van egy minta csak a görbét engedte lefotózni

Szóval nagyjából jól belőtték alfáknál a teljesítményt.
-sjain véleményére még kíváncsi lennék ő is méretett elég jó eredménnyel.
Zolibácsi2017-11-16 21:59:26 // 101800
RomeoOne2017-11-16 21:44:49 // 101799
De pont az az X% a lényeg, hogy mennyi az X. Annak a mérés sorozatnak kb. az volt a tanulsága, hogy az öregebb autók sem nagyon veszítenek a motorerejükből. Karottának a 20 éves M3-asa, amit nyilván nem az idős svájci orvos használt templomba járásra, az is kb 2%-al tudott csak kevesebbet, mint a gyári érték. Azért, ha egy 210 lovas kocsi, ami meg is van írva, csak 185-öt tud, ott azért valami nagyon nem oké.
Elég furcsán hullámzik sztem a nyomaték meg a teljesítmény is. Bár nem vagyok szakértője a témának, de szerintem kevesebb inflexiós pontnak kéne lennie azon a görbén :D
Elég furcsán hullámzik sztem a nyomaték meg a teljesítmény is. Bár nem vagyok szakértője a témának, de szerintem kevesebb inflexiós pontnak kéne lennie azon a görbén :D
yani🍀2017-11-16 21:39:36 // 101798
Mi van a hűtővízzel? Talált valamit?