Roll19832021-07-14 19:30:46 // 124455
Akkor nem stresszelem túl. Köszi! :)
RomeoOne2021-07-14 18:04:37 // 124454
Típushiba. Az alura cserélés kb. a legjobb megoldás, úgyhogy gratulálok :)
Roll19832021-07-14 18:01:33 // 124453
Van valakinek tapasztalata, hogy a légtelenítő műanyag csavarjának alura cserélése hőtágulás szempontjából okozhat-e problémát? Racingbazáron láttam, hogy árulnak ilyen csavarokat, szóval a dolog nem egyedi, de nagyon nem szeretném, hogy a különböző hőtágulás végett szétrepedjen az egész ház.
Így jártam...
Így jártam...
szoja2021-07-13 14:55:22 // 124452
Köszi a válaszokat.
Nyíregyházi szerelőnél/szervízben járt már valaki? tapasztalatok? Én 30 éve a dunántúlon lakom...
Nyíregyházi szerelőnél/szervízben járt már valaki? tapasztalatok? Én 30 éve a dunántúlon lakom...
tirex2021-07-13 14:20:39 // 124451
Én kb 2 hónapja mentem rossz generátorral. Éjjel értem haza és reggel indításkor nem volt töltés. 18km-re volt dolgom és onnan vissza a szerelőig kb 12km. Még menni akart vele a szerelő egy kört a faluban de az utca végéről visszatolatott mert ott volt a vége. A kb 30km stimmel. :))
Tocke2021-07-13 12:53:28 // 124450
Rendesen feltöltött akksival 30 km-t bevállalnék, de azért lehet a csomagtartóba tennék egy tartalékot.
szoja2021-07-13 11:39:01 // 124449
Szia.
Köszi a választ. Ezt majd kipróbálom. Hát igen, a generátor a legvalószínűbb, szvsz is...
Mennyit mehet el ez a típus töltés nélkül vajon (feltöltött akksival)?? Persze minden lekapcsolva.. A legközelebbi sima FIAT szervíz Nyiregyházán is lehet vagy 30 km-re... Az még vállalható vajon?
Köszi a választ. Ezt majd kipróbálom. Hát igen, a generátor a legvalószínűbb, szvsz is...
Mennyit mehet el ez a típus töltés nélkül vajon (feltöltött akksival)?? Persze minden lekapcsolva.. A legközelebbi sima FIAT szervíz Nyiregyházán is lehet vagy 30 km-re... Az még vállalható vajon?
Tocke2021-07-13 10:17:41 // 124448
Szia, így elsőre sztem generátor lesz. Töltsd fel az akkut 12,5 körüli értékre, majd indítsd el az autót. Ha tölt a generátor akkor 14V, vagy feletti értéket kell mérned az akku pólusain. A generátor szinte típushiba a 159-ben, biztosan kapsz polcról felújítottat.
leopop32021-07-13 09:44:58 // 124447
Jojo akkor ma tesztelem is
szoja2021-07-13 09:40:46 // 124446
Sziasztok.
Segítséget kérnék tőletek:
Alfa 159 JTD 8V (14 éves) vasárnap este (vissza) indulás után többféle hibaüzenetet adott: ABS, a jelek a sárga körbefutó -nyilas körben háromszög-felkiáltójeles, pollen failure stb. a legijesztőbb, ami miatt visszafordultam a piros körben felkiáltójeles.. Ja, és nem lehetett működtetni az ablakemelőket, leállt a klíma , rádió stb.
Visszaálltam anyám udvara elé, a leállítás után nem is indult újra.. a kulcsot sem akarta kiadni a nyílásból, úgy kellett ki-trükközni.
Többször levettem a sarut az akkuról, hátha csoda történik. Kétszer beindult, ( számtalan próbálkozásból) . Akkor eleinte nem is volt gond, de pár perc (alapjáraton) múlva újra a hibaüzenetek jöttek.. Egy idő múlva már nem is tudott indítózni. Határozottan lemerült akku jellege volt.
Tegnap hétfőn tudtam tölteni az akkut (akkora szereztem töltőt) 11.7 V ról indultunk. Két óra töltés után simán indult. Pár perc múlva újra a hibák. Akkor megmértem az akkut , asszem 9,5 v ra esett vissza ennyi idő alatt....
Itt hagytam ott.
Kérdéseim:
akku zárlatos? az nagy mák lenne, ha csak ennyi
generátor szar? az nem hiányzik...
nyíregyháza környékén kit ajánlanátok (szervíz)?
esetleg trailer ismerőse valakinek arra?
egyéb ötlet?
Minden ötletért, segítségért nagyon hálás vagyok/leszek!:-)
Köszi
János
Segítséget kérnék tőletek:
Alfa 159 JTD 8V (14 éves) vasárnap este (vissza) indulás után többféle hibaüzenetet adott: ABS, a jelek a sárga körbefutó -nyilas körben háromszög-felkiáltójeles, pollen failure stb. a legijesztőbb, ami miatt visszafordultam a piros körben felkiáltójeles.. Ja, és nem lehetett működtetni az ablakemelőket, leállt a klíma , rádió stb.
Visszaálltam anyám udvara elé, a leállítás után nem is indult újra.. a kulcsot sem akarta kiadni a nyílásból, úgy kellett ki-trükközni.
Többször levettem a sarut az akkuról, hátha csoda történik. Kétszer beindult, ( számtalan próbálkozásból) . Akkor eleinte nem is volt gond, de pár perc (alapjáraton) múlva újra a hibaüzenetek jöttek.. Egy idő múlva már nem is tudott indítózni. Határozottan lemerült akku jellege volt.
Tegnap hétfőn tudtam tölteni az akkut (akkora szereztem töltőt) 11.7 V ról indultunk. Két óra töltés után simán indult. Pár perc múlva újra a hibák. Akkor megmértem az akkut , asszem 9,5 v ra esett vissza ennyi idő alatt....
Itt hagytam ott.
Kérdéseim:
akku zárlatos? az nagy mák lenne, ha csak ennyi
generátor szar? az nem hiányzik...
nyíregyháza környékén kit ajánlanátok (szervíz)?
esetleg trailer ismerőse valakinek arra?
egyéb ötlet?
Minden ötletért, segítségért nagyon hálás vagyok/leszek!:-)
Köszi
János
Alfabundi2021-07-13 07:34:10 // 124445
Egy kis járatás után már jelentkeznie kell, ha ez a baj.
leopop32021-07-13 00:17:19 // 124444
Járó motornál még nem néztem, de holnap megnézem.
Illetve meleg motornál nézzem ugye?
Illetve meleg motornál nézzem ugye?
Alfabundi2021-07-12 20:42:38 // 124443
Hát, ha a tartály rossz azt egyszerű megállapítani, járó motornál belenézel és habzik benne az olaj, mint a biopon. Olyankor lelökte magáról a szűrőt. Nekem volt ilyen, örültem, hogy hazaérek, az nem nyöszörgött, annál rémisztőbb hangokat hallatott. 😬
leopop32021-07-12 19:22:45 // 124442
Én nem láttam semmi előzményt illetve nem tudom mennyire befolyásolja de ahogy láttam 2.0 dizelen más a tartály mint nálam a 2.2 JTS-nél.
Igen néztem a tartályt most 11 ezer én is ezzel kezdenék és remélem meg is oldja a problémát.
Azért rákerestem milyen hangja van a szervó szivattyúnak ha rossz de az teljesen más hangot produkál mint az enyém.
Úgyhogy remélem tényleg csak a tartály lesz 😁🤞🙏🍀
Igen néztem a tartályt most 11 ezer én is ezzel kezdenék és remélem meg is oldja a problémát.
Azért rákerestem milyen hangja van a szervó szivattyúnak ha rossz de az teljesen más hangot produkál mint az enyém.
Úgyhogy remélem tényleg csak a tartály lesz 😁🤞🙏🍀
Tuschke2021-07-12 17:12:15 // 124441
Ha nincs semmi előzménye, pl. hosszbordás szíj szakadás, vagy a szivattyú környékén valami anomália, akkor valószínűleg szervótartály. Nem egy nagy összeg, és otthon is cserélhető. Tavaly nyáron még lehetett kapni.
leopop32021-07-12 16:05:17 // 124440
Czabán Bercit ajánlom Csepelen.
Összeget is tud mondani majd asszem 160-200 között volt ismerőseimnek.
Összeget is tud mondani majd asszem 160-200 között volt ismerőseimnek.
knrdptr2021-07-12 15:29:21 // 124439
Sziasztok! 1.9 jtdm váltó elkezdett búgni. Tudtok ajánlani szakembert a felújításhoz, illetve nagyjából mekkora összeg lenne?
leopop32021-07-12 13:04:29 // 124438
Sziasztok!
Nyöszörgő hang kormány fordításra szervo tartály vagy szervo szivattyú probléma?
Elvileg faceliftnél már a szervo szivattyú nem szokott elromlani.
Nektek volt hasonló?
Nyöszörgő hang kormány fordításra szervo tartály vagy szervo szivattyú probléma?
Elvileg faceliftnél már a szervo szivattyú nem szokott elromlani.
Nektek volt hasonló?
kisityu2021-07-12 07:20:20 // 124437
Köszönöm a választ. Valóban, jól emlékszel.
Lörke2021-07-11 14:36:30 // 124435
Én leszedtem az egész hűtőközpontot, mert akkor már fedelet is cseréltem. Nem emlékszem már rá, de szerintem mindenképp le kell szedni, mert egyik fémcső miatt nem jön le a szívósor.
Tomi Stark2021-07-10 08:31:00 // 124434
Általaban alacsony akksi feszültség, vagy laza csatlakozás.
Laca032021-07-10 08:18:24 // 124433
Sziasztok! 159 tbi autónk bedobott ma reggel 4 hibát is egyszerre:Hiil holder unavailable,Vdc unavailable, Asr unavailable, Have engine checked. Az üzemanyagszintet sem mutatta.
Rövid autózás után csak a have engine checked hiba maradt benne.
Valakinek van tapasztalata mi okozta ezt a sok hibát egyszerre?
Köszi!
Rövid autózás után csak a have engine checked hiba maradt benne.
Valakinek van tapasztalata mi okozta ezt a sok hibát egyszerre?
Köszi!
kisityu2021-07-08 17:23:26 // 124432
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a 2.0 szívósor leszereléshez az EGR hűtőt mindenképpen le kell szerelni?
Segítséget szeretnék kérni a 2.0 szívósor leszereléshez az EGR hűtőt mindenképpen le kell szerelni?
leopop32021-07-04 23:23:03 // 124431
Szerintem is jobb a fehér
Lexlutor2021-07-04 17:34:29 // 124429
Szerintem is jobban mutat a fehér. A fekete nagyon beolvad.
Tuschke2021-07-04 08:23:21 // 124428
Jó reggelt mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a yatournak a vezetékét át lehet valahogy egyszerűen húzni a kesztyűtartóba a rádiótól?
Azt szeretném kérdezni, hogy a yatournak a vezetékét át lehet valahogy egyszerűen húzni a kesztyűtartóba a rádiótól?
Smith2021-07-03 16:15:12 // 124427
Fasza nagyon. Feheret valasztottam inkabb nem a sotetitettet
Smith2021-07-02 18:44:10 // 124425
A turbó nem az igazi de indexelni legalább nagyon szépen tudok :D Lényeg a prioritás :D
https://www.youtube.com/watch?v=2Ily3GR3baY
https://www.youtube.com/watch?v=2Ily3GR3baY
alfa155gyuri2021-07-01 21:01:55 // 124424
Sajnos semmi nem maradt az alsó felső részt felhasználtam.
Sopron159-1472021-07-01 20:35:46 // 124423
És nem maradt véletlenül belőle,vagy a régi ülésből.Nem ingyen kérném😊Köszi!!!
alfa155gyuri2021-07-01 19:41:41 // 124422
Találtam 2 év után,egy bontásra behozott autóból nagy szerencsémre.Már újat akartam rendelni de nem lehet.
Sopron159-1472021-07-01 18:24:38 // 124421
Most láttam higy a cm kimaradt🙂
Sopron159-1472021-07-01 18:20:35 // 124420
Szia és hol találtál,nekünk csak egy 40-50 kellene?köszi
Lexlutor2021-07-01 15:29:03 // 124419
alfa155gyuri2021-07-01 06:21:49 // 124418
NGéza2021-06-30 21:03:25 // 124417
Üdv. mindenkinek!
Érdeklődöm,hogy van-e valakinek a látókörében eladó 159-es tbi motorral a hahu.-n találhatókon kívül?
Köszi
Érdeklődöm,hogy van-e valakinek a látókörében eladó 159-es tbi motorral a hahu.-n találhatókon kívül?
Köszi
Sopron159-1472021-06-30 20:57:52 // 124416
Szilka2021-06-30 11:59:29 // 124415
Sziasztok! Tudtok Baja környékén motortartó bölcső cserében járatos szakembert? Köszi előre is.
leopop32021-06-30 11:31:30 // 124414
Smith2021-06-30 00:12:52 // 124413
Az első kép lecserélődött Szellő Istvánra. Még mindig hackelgetnek :(
leopop32021-06-29 21:17:21 // 124412
Szellőpista? Ezt most nem értem 😅
Smith2021-06-29 17:10:55 // 124411
Már megint szellőpista? :D
leopop32021-06-29 10:00:25 // 124410
Smith2021-06-27 13:44:12 // 124409
Jól látszik, hogy nem az igazi valami.
Vajon azt lehet nézni, hogy a geometriát mennyire mozgatja? Melyik paraméter lehet ez a MES-ben?
Megnéztem a rudazatot, picit megnyomkodtam, nem nagyon érződik, hogy szorulna. De hát, nyilván az én tapasztalatom az kb. nulla.
Nem lehet kényszeríteni valahogy, hogy töltsön teljesen és akkor kiderülne, hogy maga a turbó legalább jól tudna tölteni, csak valami a szabályzással van?
Valakivel meg kell nézetnem az biztos, csak nem tudom hogyan legyen, kire bízzam. Csöri lenne a legjobb, lehet megcsörgetem holnap és egyeztetünk valami időpontot július második felére.
Vajon azt lehet nézni, hogy a geometriát mennyire mozgatja? Melyik paraméter lehet ez a MES-ben?
Megnéztem a rudazatot, picit megnyomkodtam, nem nagyon érződik, hogy szorulna. De hát, nyilván az én tapasztalatom az kb. nulla.
Nem lehet kényszeríteni valahogy, hogy töltsön teljesen és akkor kiderülne, hogy maga a turbó legalább jól tudna tölteni, csak valami a szabályzással van?
Valakivel meg kell nézetnem az biztos, csak nem tudom hogyan legyen, kire bízzam. Csöri lenne a legjobb, lehet megcsörgetem holnap és egyeztetünk valami időpontot július második felére.
leopop32021-06-27 09:21:51 // 124408
Akkor ezért tűnt el amit írtam neked a faladra
Zolibácsi2021-06-27 00:07:59 // 124407
2600mbar jó értek lenne mert map sensor 3mbaros, tényleges nyomás pedig kisebb ahogy az óra is mutatja. De neked van valami a turbó nyomással mert ahogy mutatja az értékek elmaradnak az elvárttol. 2.0 jtdm Giulietta nekünk az elvárt fölött töltött gyári programmal is
Smith2021-06-26 23:50:43 // 124406
Köszi mindenkinek, sajnos közben meghackelték a fórumot, így újra leírom. Ezeket az élőadatokat sikerült begyűjtenem.
Az valós nyomás szinte mindig messze elmarad az elvárttól, bár nem tudom, egy jól működő autón egy hasonló mérés hogyan néz ki. Ami nekem furcsa, hogy 3000 körül bezuhan minden, de még a gázpedál állás is, ami kizárt mert én ugyan le nem szálltam a pedálról 1300-tól 4000-ig.
Másik, hogy itt 2600 mBar is van, nem sok ez egy kicsit, amikor a mutató 1.6-ig van skálázva a műszerfalon?
Itt vannak az eredmények ha valaki esetleg rá tud nézni: https://SmithDS.synology.me:5001/sharing/vhFO3jVJU
Illetve a képek:
Az valós nyomás szinte mindig messze elmarad az elvárttól, bár nem tudom, egy jól működő autón egy hasonló mérés hogyan néz ki. Ami nekem furcsa, hogy 3000 körül bezuhan minden, de még a gázpedál állás is, ami kizárt mert én ugyan le nem szálltam a pedálról 1300-tól 4000-ig.
Másik, hogy itt 2600 mBar is van, nem sok ez egy kicsit, amikor a mutató 1.6-ig van skálázva a műszerfalon?
Itt vannak az eredmények ha valaki esetleg rá tud nézni: https://SmithDS.synology.me:5001/sharing/vhFO3jVJU
Illetve a képek: