Fórum >> Típusok >> 159

_Ata_2017-02-17 08:08:07 // 91705
Szia!

Nekem kerékcsere ment nehezen, meg lett rángatva rendesen mire sikerült a csavarokat kiszedni, utána nyekergett kanyarodásoknál az autó elég hangosan (jobb elölről). Nekem szerelő miután megnézte azt mondta hogy lengőkar, túl "feszes". Kb 2 hét után elmúlt, most semmi hang.
yani🍀2017-02-17 08:07:36 // 91704
Valószínűleg valamelyik felső lengőkar gömbfeje lesz. Menj el jó futóműveshez az megmondja pontosan mi a probléma!
Hege2017-02-17 07:58:23 // 91703
Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek, volt-e már valakinek olyan hogy "nyekerget" az autója. Néha olyan mint egy lovaskocsi és nem mindig csinálja. A futómű felől lehet hallani, de érdekes, hogy csak akkor, ha finoman gyorsítok. Rossz úton nem csinál semmit, csendben van csakis gyorsításkor és akkor ha nem intenzív a gyorsítás csak olyan "szokványos" öreguras. Megrángattunk mindent de nem találjuk. Nem lóg semmi. Ez azóta van mióta kicseréltem az első fékeket (tárcsa+betét). Nem tudom van-e hozzá köze?
Jobban örülnék ha inkább kopogna, mert akkor tutira meglenne a bűnős.
Szívesen fogadnék egy pár tanácsot ezzel kapcsolatosan.
Köszönöm.
Shadin2017-02-17 07:18:36 // 91702
Hát 10 mm-t lehetne emelni rajta :-)
Reggeli gyerekvivős kör 11L, dugó pálya, város, kvázi tatásan.
2.0 ezt az etapot 8L-rel oldotta meg.
Cserébe 4km és üzemmeleg a motor és meleg az utastér.
Ja és NE közlekedjetek nyári gumival.
Shadin2017-02-17 06:08:19 // 91701
Meglepően komfortos, pedig nagyon feszes. Feljebb lehet állítani, már ha itthon ért valaki az ilyen lengéscsillapítókhoz. De ja kicsit lapos. Viszont 4 markos legény ült benne :-)
Jossi2017-02-17 05:15:30 // 91700
Köszi!! Végül is csak azért érdeklődtem mert van egy garnitúra eladó 19" felni 225/35R19-es jó állapotú gumival!! De akkor hagyom a fenébe, marad a meglévő 18" !! Csak elég jó vételnek tűnt!
Liquid2017-02-16 23:29:33 // 91699
Itt kiválóan meg tudod nézni :)
A 225/35R19 nagyon nem váltóméret, a 225/50R17-nél is 17mm-rel kisebb, amennyiben nem akarsz zabszemmel közlekedni, úgy nem javaslom, még akkor sem ha nincs semmi ültetés.
Ha nem tetszik a gyári méret akkor inkább ezek közül válassz olyat ami értelmes árban van:
225/40 R19
245/35 R19
245/40 R19
255/35 R19
emGéza2017-02-16 23:16:47 // 91698
átmérőben -3 cm
Jossi2017-02-16 23:05:04 // 91697
Sziasztok!! Mi történik akkor ha a gyári ajánlott méretű 235/40 R19 gumi helyett 225/35 R19 -est teszek fel!! Kösz a válaszokat!!
RomeoOne2017-02-16 22:01:07 // 91696
Hu, ez az én ízlésemnek sok. Olyan, mintha dugig lenne pakolva. Lassan a hasán csúszik :D
Csabi2017-02-16 21:27:17 // 91694
Annyira nem vagyok képben, de most ez a 2.0 utódja, és a TI-re még 20mm van ültetve?
Shadin2017-02-16 21:05:34 // 91693
2x -20mm

yani🍀2017-02-16 21:00:35 // 91692
Majd tényleg össze kell futnunk egyszer és összehasonlítani!
Shadin2017-02-16 20:58:11 // 91691
A második olyan jó mondat h lopom...
Shadin2017-02-16 20:57:53 // 91690
Tatásan igen. max 2000 giri :-)
Ez egy dízel és egy benzines ötvözete egy kis villamos fíling fűszerezéssel és libatoll könnyedséggel :-D
yani🍀2017-02-16 20:51:04 // 91689
Most azt mondod, hogy ez az ideális városi autó?:-)
Shadin2017-02-16 20:21:40 // 91688
Városban kevesebbet fogyaszt mint országúton :-)
yani🍀2017-02-16 20:20:44 // 91687
Majd összehasonlítjuk a boxot és a tiéd progiját:-) Ha nincs nagy különbség, akkor nem piszkálom.
Shadin2017-02-16 20:13:39 // 91686
BDM100 Galletto V54 mindent visz...
yani🍀2017-02-16 19:59:50 // 91685
Tényleg:-(
Én nem tudtam kiolvasni.
Shadin2017-02-16 19:58:07 // 91684
plusz a féknyereg is ezüst, tehát nem Ti
Shadin2017-02-16 19:57:33 // 91683
nekem is van :-)
tényleg nem jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 19:12:04 // 91682
furcsa egy jószág... majdnem TI de még sem TI, fekete a műszerfal betét a többi ezüst... ilyen nem volt... se xenon, se TI felni, szervizkönyv sincs... hááát
yani🍀2017-02-16 19:10:54 // 91681
Nekem van felesleges mpps. ATibihez nem jó🙂
Roll19832017-02-16 18:35:14 // 91679
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239611256&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=tbi&pageNumber=1&action=topOfPage&top=1:1


Ez egész pofás.
Shadin2017-02-16 18:28:32 // 91678
MPPS kell a Galletto szar...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 18:04:09 // 91677
Nem tudom kiolvasni sajna. A galletto kábel ide kevés. Egyébként az a terv, ha lesz időm és lelki erőm átírom :-)
'''''2017-02-16 17:34:09 // 91676
Nem írtad még át a progit??? Tudsz állítani a gázpedál érzékenységén.
Én külön kértem Mankyt,hogy írja sokkal érzékenyebbre.
RomeoOne2017-02-16 17:04:17 // 91675
Én amikor írattam, akkor ez volt a legfőbb szempont. Hogy sokkal közvetlenebb legyen. A késleltetett reakciótól én is a falra másztam
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 16:52:57 // 91674
Azért szólj nekem is, ha berlina TBi TI van a láthatáron bőrös műszerfallal :-) Lehet elgondolkodnék. Addig mondjátok, hogy bele visztek a hülyeségbe.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 16:47:12 // 91673
Viszont a gázpedált azt ritka vacakul programozták fel, erre nem tudok mást mondani. :-) Egy érzéketlen dodzsem pedál, ez ront legtöbbet az egész autón szerintem. Hogy a gyermekemet idézzem "Tetszik az előadás", de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem hiányzik az ahogy nyomom úgy ugrik érzés. :-)
Ez egyszerűen nem olyan és ez sajnos sokat öl a vezetési élményen. Kanyarokból kifelé pl, de akár városban is, ha csak úgy normálisan, de dinamikusan hajtom, akkor nem igazi, nem lehet érezni a pedál reakciót, de az egész autón érezni, hogy kínszenvedés neki a forgalom tempójában közlekedni. Akkor talál magára, amikor odatiprok neki. Olyankor iszonyatosan tudja, a váltó is dobálja fel le, pörög, hörög, rugaszkodik, az vadállat. De nem lehet állandóan nyélgázon veretni. Sőt általában nem így szeretnék közlekedni vele :-D Értem én, hogy nem városi autó, de egy finomabb, direktebb hangolást megérdemelt volna.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 16:39:03 // 91672
még várj 1-2 napot :)
Roll19832017-02-16 16:12:51 // 91671
Úgy látom tbi-t kell vennem, ha már ennyien mondjátok. :D Mondjuk nagy választék nincs belőle.
Giuntini2017-02-16 15:22:48 // 91670
Ebben egyetértünk, teljesen más világ! Főleg a 2,4!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 13:09:17 // 91669
jaja nincs értelme szerintem sem.... underworld ...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 12:25:04 // 91668
Igen, a 2.4-nél a hang az nagyon sokat dob a feelingen. Az full vigyor. Egy TBi-t kipróbálnék azért, gondolom könnyedebb feeling :-) A 2.4 automata sosem lesz egy gázreakció bajnok, viszont olyan piszok gyorsan kapcsol, amivel sokat kompenzál ezen. Soha az életben nem tudnék olyan gyorsan visszakapcsolni manuálisan. Meg felfelé sem. A 2.4 igazi nagyautós romboló feeling. De ez benne a jó, illik hozzá a hang, a váltó, de még a monstrum súlya is :-)
Shadin2017-02-16 12:22:37 // 91667
Nem lehet összehasonlítani a benzinest a dízellel. Semmi értelme. Teljesen más mindkettő.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 11:54:02 // 91666
hát nem egészen, ott mindennel kell játszani ezért nem is egy egyszerű játék....nekem meg volt mind a három 2.0, 2.4, 1.8, teljesen más világ a TB benya mint a dejzel
yani🍀2017-02-16 11:34:23 // 91665
Nekem volt-van mindkettő, így van némi tapasztalatom a témában.
A 2.0-át Manky írta. nem volt ugyan annyira kihegyezve mint Shadiné, de határozottan erősebb lett, mint a gyári állapot. A Tibi gyári állapotban tudja azt, mint egy 2.0 húzva.
Manky nem ír benzinest, és nem is szívesen engedném, hogy valaki az enyémen próbálkozzon, ezért kapott boxot.
RomeoOne2017-02-16 11:24:23 // 91664
Alapvetően én is benzinpárti vagyok, de a 2.0-val teljesen elégedett vagyok, mióta meg van írva. Elhiszem, hogy jobb egy megírt TBi, de ennyiért nem cserélném le a mostanit egy ugyanolyan korú autóra, ha belevesszük, hogy mennyi rizikót rejthet egy használtautó vètele. De azèrt ki akarom majd próbálni, ha lesz rá alkalom :)
Shadin vèlemènye érdekelne, mert ö Manky-val mindent kihozott a 2.0-ból, hogy ahhoz kèpest mit érez.
Meg még valami. Manky csak dízellel foglalkozik, mert tapasztalata szerint benzinesből (gondolom szívó) nem lehet számottevő teljesítménynövekedést kihozni. Akkor mivel màsabb egy TBi? Itt a tuning a turbónyomas módosítàsát jelenti?
yani🍀2017-02-16 11:15:10 // 91663
Nem értem miről beszélsz:-)
Shadin2017-02-16 11:13:41 // 91662
:-D
yani🍀2017-02-16 10:56:43 // 91661
Akkor az még gyári volt. Most kapott még 36 pacit. 3000 felett teljesen más világ lett.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-16 10:33:35 // 91660
Már zuzmó barát, El hagyta a sötét oldalt, már nem piros a kardja :-)
Liquid2017-02-16 10:32:03 // 91659
Így van, egy gyári 2.4 azért nem egy kapkodó idegbeteg :)
Írt az mást a zuzmó helyett, csak még nem tudjuk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 10:17:54 // 91658
próbálj ki egy nem írt 2,4-et... tudod almát az almával...vagy próbáld ki Shadinét az írt, 240 lóra, kicsit más világ :)))) és nem írtja a zuzmót :DDDDDD
Giuntini2017-02-16 09:40:33 // 91657
Én már vezettem, és nem indult meg a vezérhangya. Nagyon jó, nagyon finom, de hiányzik belőle az állat, ami a 2,4-ben benne van. A 2,4-nél biztos a hang is nagyon nagyot dob, annak idején Pityukoma is ezt mondta, pedig akkor már Tibi volt.
Giuntini2017-02-16 09:32:02 // 91656
Tegnap töltöttük be a 10 éves kort. 2007 február 15-én adták át a salzburgi szalonban. Voltak nagyon kemény dolgok, de újjászületett kezem alatt. Nagyon jól érzem magam vele, és a 2,4 valódi űber állat. Nálam csakis a 2,4!!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak