Sziasztok!
Szakmailag már rég jártam erre . ;-)
Pár napja megint motorolaj jelent meg az autó alatt . Az olajgombára gyanakodtam ,
ezért kiszedtem . A 27-es villáskulcs súlyától meg is lazult ... hát nem is értem ,
mindegy is . Raktam alá új tömítést és visszaraktam .
A kérdésem az lenne , hogy át tud "szakadni" az olajgomba belseje és a csatlakozón
folyni ki az olaj ? Szerintetek lehetséges ?
Köszi .
emGéza2017-02-17 12:18:26 // 91715
_Ata_2017-02-17 12:07:00 // 91714
Szép! Ez nem egy Váci úti irodaház mélygarázsa? :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-17 12:04:27 // 91713
Még szerencse hogy neked nem fáj a derekad. Ilyen mélyre ülni :-)
Shadin2017-02-17 11:18:24 // 91712
RomeoOne2017-02-17 10:17:31 // 91710
Itt a kép legtetején látható rögzítési pontot kell úgy rögzíteni, hogy ne tudjon elmozdulni azon a villán a műanyag. Az enyémen rá lett tekerve a műanyagra egy réteg... Meg nem mondom, hogy mi, droberto majd elárulja :D
Biztos van Hardy-nak vagy Piritunak ( vagy másnak) konkrétan erről szóló blogja, de nem találtam.
Biztos van Hardy-nak vagy Piritunak ( vagy másnak) konkrétan erről szóló blogja, de nem találtam.
Hege2017-02-17 09:37:31 // 91709
Egyszer körülnéztem a motortérben is hátha onnan jön és akkor rátaláltam a légszűrő csőnek vagy a szervo tartály rögzítőjének (már konkrétan nem emlékszem melyik volt) az egyik támasztó részére ami szintén mozgatásra olyasmi hangot adott. Azt gondoltam megtaláltam, befújtam szilikonnal az nem is nyekerget tovább, de sajnos a hibám továbbra is fent maradt. Majd körülnézek megint hátha valamit kihagytam.
Hege2017-02-17 09:28:58 // 91708
Akkor neked szerencséd volt. Sajna nekem nem múlt el. Viszont én is a jobb oldalra gyanakodom.
Hege2017-02-17 09:27:21 // 91707
Voltam már futóművesnél, szervizben, és a szerelőmnél is. Persze mikor: amikor nem csinálta, eljöttem tőlük utána pár nap múlva újra előjött. Próbáltam már azt is hogy megfújtam a szilenteket, hogy nem-e valamelyikkel lesz a gond. A nyekergés megmaradt plusz amikor rossz úton mentem akkor a a szillent a szilikon hatására megmozdult a perselyben és teljesen más hangon elkezdet az is nyekeregni, de szerencsére az nem lett tartós visszaállt a helyére.
RomeoOne2017-02-17 08:44:03 // 91706
A turbócsövek körül nézz szét. Ott szokott nyekeregni, a lefogatásnál. Könnyen orvosolni lehet.
_Ata_2017-02-17 08:08:07 // 91705
Szia!
Nekem kerékcsere ment nehezen, meg lett rángatva rendesen mire sikerült a csavarokat kiszedni, utána nyekergett kanyarodásoknál az autó elég hangosan (jobb elölről). Nekem szerelő miután megnézte azt mondta hogy lengőkar, túl "feszes". Kb 2 hét után elmúlt, most semmi hang.
Nekem kerékcsere ment nehezen, meg lett rángatva rendesen mire sikerült a csavarokat kiszedni, utána nyekergett kanyarodásoknál az autó elég hangosan (jobb elölről). Nekem szerelő miután megnézte azt mondta hogy lengőkar, túl "feszes". Kb 2 hét után elmúlt, most semmi hang.
yani🍀2017-02-17 08:07:36 // 91704
Valószínűleg valamelyik felső lengőkar gömbfeje lesz. Menj el jó futóműveshez az megmondja pontosan mi a probléma!
Hege2017-02-17 07:58:23 // 91703
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, volt-e már valakinek olyan hogy "nyekerget" az autója. Néha olyan mint egy lovaskocsi és nem mindig csinálja. A futómű felől lehet hallani, de érdekes, hogy csak akkor, ha finoman gyorsítok. Rossz úton nem csinál semmit, csendben van csakis gyorsításkor és akkor ha nem intenzív a gyorsítás csak olyan "szokványos" öreguras. Megrángattunk mindent de nem találjuk. Nem lóg semmi. Ez azóta van mióta kicseréltem az első fékeket (tárcsa+betét). Nem tudom van-e hozzá köze?
Jobban örülnék ha inkább kopogna, mert akkor tutira meglenne a bűnős.
Szívesen fogadnék egy pár tanácsot ezzel kapcsolatosan.
Köszönöm.
Segítséget szeretnék kérni tőletek, volt-e már valakinek olyan hogy "nyekerget" az autója. Néha olyan mint egy lovaskocsi és nem mindig csinálja. A futómű felől lehet hallani, de érdekes, hogy csak akkor, ha finoman gyorsítok. Rossz úton nem csinál semmit, csendben van csakis gyorsításkor és akkor ha nem intenzív a gyorsítás csak olyan "szokványos" öreguras. Megrángattunk mindent de nem találjuk. Nem lóg semmi. Ez azóta van mióta kicseréltem az első fékeket (tárcsa+betét). Nem tudom van-e hozzá köze?
Jobban örülnék ha inkább kopogna, mert akkor tutira meglenne a bűnős.
Szívesen fogadnék egy pár tanácsot ezzel kapcsolatosan.
Köszönöm.
Shadin2017-02-17 07:18:36 // 91702
Hát 10 mm-t lehetne emelni rajta :-)
Reggeli gyerekvivős kör 11L, dugó pálya, város, kvázi tatásan.
2.0 ezt az etapot 8L-rel oldotta meg.
Cserébe 4km és üzemmeleg a motor és meleg az utastér.
Ja és NE közlekedjetek nyári gumival.
Reggeli gyerekvivős kör 11L, dugó pálya, város, kvázi tatásan.
2.0 ezt az etapot 8L-rel oldotta meg.
Cserébe 4km és üzemmeleg a motor és meleg az utastér.
Ja és NE közlekedjetek nyári gumival.
Shadin2017-02-17 06:08:19 // 91701
Meglepően komfortos, pedig nagyon feszes. Feljebb lehet állítani, már ha itthon ért valaki az ilyen lengéscsillapítókhoz. De ja kicsit lapos. Viszont 4 markos legény ült benne :-)
Jossi2017-02-17 05:15:30 // 91700
Köszi!! Végül is csak azért érdeklődtem mert van egy garnitúra eladó 19" felni 225/35R19-es jó állapotú gumival!! De akkor hagyom a fenébe, marad a meglévő 18" !! Csak elég jó vételnek tűnt!
Liquid2017-02-16 23:29:33 // 91699
Itt kiválóan meg tudod nézni :)
A 225/35R19 nagyon nem váltóméret, a 225/50R17-nél is 17mm-rel kisebb, amennyiben nem akarsz zabszemmel közlekedni, úgy nem javaslom, még akkor sem ha nincs semmi ültetés.
Ha nem tetszik a gyári méret akkor inkább ezek közül válassz olyat ami értelmes árban van:
225/40 R19
245/35 R19
245/40 R19
255/35 R19
A 225/35R19 nagyon nem váltóméret, a 225/50R17-nél is 17mm-rel kisebb, amennyiben nem akarsz zabszemmel közlekedni, úgy nem javaslom, még akkor sem ha nincs semmi ültetés.
Ha nem tetszik a gyári méret akkor inkább ezek közül válassz olyat ami értelmes árban van:
225/40 R19
245/35 R19
245/40 R19
255/35 R19
Jossi2017-02-16 23:05:04 // 91697
Sziasztok!! Mi történik akkor ha a gyári ajánlott méretű 235/40 R19 gumi helyett 225/35 R19 -est teszek fel!! Kösz a válaszokat!!
RomeoOne2017-02-16 22:01:07 // 91696
Hu, ez az én ízlésemnek sok. Olyan, mintha dugig lenne pakolva. Lassan a hasán csúszik :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 21:33:59 // 91695
perfekt :)))
Csabi2017-02-16 21:27:17 // 91694
Annyira nem vagyok képben, de most ez a 2.0 utódja, és a TI-re még 20mm van ültetve?
yani🍀2017-02-16 21:00:35 // 91692
Majd tényleg össze kell futnunk egyszer és összehasonlítani!
Shadin2017-02-16 20:58:11 // 91691
A második olyan jó mondat h lopom...
Shadin2017-02-16 20:57:53 // 91690
Tatásan igen. max 2000 giri :-)
Ez egy dízel és egy benzines ötvözete egy kis villamos fíling fűszerezéssel és libatoll könnyedséggel :-D
Ez egy dízel és egy benzines ötvözete egy kis villamos fíling fűszerezéssel és libatoll könnyedséggel :-D
yani🍀2017-02-16 20:51:04 // 91689
Most azt mondod, hogy ez az ideális városi autó?:-)
Shadin2017-02-16 20:21:40 // 91688
Városban kevesebbet fogyaszt mint országúton :-)
yani🍀2017-02-16 20:20:44 // 91687
Majd összehasonlítjuk a boxot és a tiéd progiját:-) Ha nincs nagy különbség, akkor nem piszkálom.
Shadin2017-02-16 20:13:39 // 91686
BDM100 Galletto V54 mindent visz...
yani🍀2017-02-16 19:59:50 // 91685
Tényleg:-(
Én nem tudtam kiolvasni.
Én nem tudtam kiolvasni.
Shadin2017-02-16 19:58:07 // 91684
plusz a féknyereg is ezüst, tehát nem Ti
Shadin2017-02-16 19:57:33 // 91683
nekem is van :-)
tényleg nem jó?
tényleg nem jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 19:12:04 // 91682
furcsa egy jószág... majdnem TI de még sem TI, fekete a műszerfal betét a többi ezüst... ilyen nem volt... se xenon, se TI felni, szervizkönyv sincs... hááát
yani🍀2017-02-16 19:10:54 // 91681
Nekem van felesleges mpps. ATibihez nem jó🙂
Roll19832017-02-16 18:35:14 // 91679
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239611256&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=tbi&pageNumber=1&action=topOfPage&top=1:1
Ez egész pofás.
Ez egész pofás.
Shadin2017-02-16 18:28:32 // 91678
MPPS kell a Galletto szar...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 18:04:09 // 91677
Nem tudom kiolvasni sajna. A galletto kábel ide kevés. Egyébként az a terv, ha lesz időm és lelki erőm átírom :-)
'''''2017-02-16 17:34:09 // 91676
Nem írtad még át a progit??? Tudsz állítani a gázpedál érzékenységén.
Én külön kértem Mankyt,hogy írja sokkal érzékenyebbre.
Én külön kértem Mankyt,hogy írja sokkal érzékenyebbre.
RomeoOne2017-02-16 17:04:17 // 91675
Én amikor írattam, akkor ez volt a legfőbb szempont. Hogy sokkal közvetlenebb legyen. A késleltetett reakciótól én is a falra másztam
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 16:52:57 // 91674
Azért szólj nekem is, ha berlina TBi TI van a láthatáron bőrös műszerfallal :-) Lehet elgondolkodnék. Addig mondjátok, hogy bele visztek a hülyeségbe.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 16:47:12 // 91673
Viszont a gázpedált azt ritka vacakul programozták fel, erre nem tudok mást mondani. :-) Egy érzéketlen dodzsem pedál, ez ront legtöbbet az egész autón szerintem. Hogy a gyermekemet idézzem "Tetszik az előadás", de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem hiányzik az ahogy nyomom úgy ugrik érzés. :-)
Ez egyszerűen nem olyan és ez sajnos sokat öl a vezetési élményen. Kanyarokból kifelé pl, de akár városban is, ha csak úgy normálisan, de dinamikusan hajtom, akkor nem igazi, nem lehet érezni a pedál reakciót, de az egész autón érezni, hogy kínszenvedés neki a forgalom tempójában közlekedni. Akkor talál magára, amikor odatiprok neki. Olyankor iszonyatosan tudja, a váltó is dobálja fel le, pörög, hörög, rugaszkodik, az vadállat. De nem lehet állandóan nyélgázon veretni. Sőt általában nem így szeretnék közlekedni vele :-D Értem én, hogy nem városi autó, de egy finomabb, direktebb hangolást megérdemelt volna.
Ez egyszerűen nem olyan és ez sajnos sokat öl a vezetési élményen. Kanyarokból kifelé pl, de akár városban is, ha csak úgy normálisan, de dinamikusan hajtom, akkor nem igazi, nem lehet érezni a pedál reakciót, de az egész autón érezni, hogy kínszenvedés neki a forgalom tempójában közlekedni. Akkor talál magára, amikor odatiprok neki. Olyankor iszonyatosan tudja, a váltó is dobálja fel le, pörög, hörög, rugaszkodik, az vadállat. De nem lehet állandóan nyélgázon veretni. Sőt általában nem így szeretnék közlekedni vele :-D Értem én, hogy nem városi autó, de egy finomabb, direktebb hangolást megérdemelt volna.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 16:39:03 // 91672
még várj 1-2 napot :)
Roll19832017-02-16 16:12:51 // 91671
Úgy látom tbi-t kell vennem, ha már ennyien mondjátok. :D Mondjuk nagy választék nincs belőle.
Giuntini2017-02-16 15:22:48 // 91670
Ebben egyetértünk, teljesen más világ! Főleg a 2,4!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 13:09:17 // 91669
jaja nincs értelme szerintem sem.... underworld ...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-16 12:25:04 // 91668
Igen, a 2.4-nél a hang az nagyon sokat dob a feelingen. Az full vigyor. Egy TBi-t kipróbálnék azért, gondolom könnyedebb feeling :-) A 2.4 automata sosem lesz egy gázreakció bajnok, viszont olyan piszok gyorsan kapcsol, amivel sokat kompenzál ezen. Soha az életben nem tudnék olyan gyorsan visszakapcsolni manuálisan. Meg felfelé sem. A 2.4 igazi nagyautós romboló feeling. De ez benne a jó, illik hozzá a hang, a váltó, de még a monstrum súlya is :-)
Shadin2017-02-16 12:22:37 // 91667
Nem lehet összehasonlítani a benzinest a dízellel. Semmi értelme. Teljesen más mindkettő.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-16 11:54:02 // 91666
hát nem egészen, ott mindennel kell játszani ezért nem is egy egyszerű játék....nekem meg volt mind a három 2.0, 2.4, 1.8, teljesen más világ a TB benya mint a dejzel