b00772017-02-20 19:07:30 // 91838
Jól sikerült a javítás :) Azért még a 250-300 sem kevés szerintem, hallottam, hogy elvileg a fordokban ekkorra már a sokadikat kell cserélni :) Az enyém is biztos kihúzta volna eddig is akár, de városi autó volt, ez gondolom megtette a magáét és 200 körül már haldoklik.
Smith2017-02-20 17:57:46 // 91837
Az 50 EUR nem sok, csak az a baj, mint privát user sem kapom meg a progit "örökre", csak 1 évre szól a frissítés. Aztán fizetni kell újra, ha frissíteni akarok.
Nekem megvan a 3.1-es verzió, igaz, hogy ha van net a gépen, akkor észreveszi a svindlit, és utána újra meg kell adni az aktiváló kódot. De amíg ki nem lépsz, működik, és mivel aktiválós, ezért nem beszélhetünk törésről, ugyanaz a program fut, mint ha megvetted volna.
Nekem megvan a 3.1-es verzió, igaz, hogy ha van net a gépen, akkor észreveszi a svindlit, és utána újra meg kell adni az aktiváló kódot. De amíg ki nem lépsz, működik, és mivel aktiválós, ezért nem beszélhetünk törésről, ugyanaz a program fut, mint ha megvetted volna.
Smith2017-02-20 17:54:24 // 91836
Igen, egy ilyen képernyőt fogsz látni, mint én :)
http://www.alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_159#16480908
http://www.alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_159#16480908
Zselé2017-02-20 17:39:12 // 91835
Énis erre gondoltam. Hogy lehet ezt megnyugtatóan megtudni? kiolvasás?
droberto2017-02-20 17:10:31 // 91834
Tudom. Csak az 5 körösről beszéltem. :)
Csabi2017-02-20 16:13:46 // 91833
Ennek ellenére azért mégis jól bírják , mert 159 es berkekben, ha problémákról van szó a lendkerék ritkán kerül szóba... Ha abból indulunk ki hogy az 59ek 95%-a külföldi és ezeknek (állítólag :) ) a 90%-a tekert km-óra állású akkor a 250-300 akár lehet 4-500 is...
Kolci2017-02-20 16:01:20 // 91832
Hát az 59-nél már "javítottak" a lendkeréken. Az 1.9-es 156-omban 517-né kellet kuplungot cserélni, és természetesen a kéttömegűt is.
Gondolhatod, hogy meglepett, hogy még a gyári cuccok voltak benne, még a csavarok meghúzásának ellenőrzését igazoló festések is sértetlenek voltak nemcsak a kuplungnál, de még a váltó-motor összefogóknál is.
Az 59-nél már úgy csinálták, mint a többi európai, hogy lehetőleg 250-300 között tuti elfáradjon :(
Gondolhatod, hogy meglepett, hogy még a gyári cuccok voltak benne, még a csavarok meghúzásának ellenőrzését igazoló festések is sértetlenek voltak nemcsak a kuplungnál, de még a váltó-motor összefogóknál is.
Az 59-nél már úgy csinálták, mint a többi európai, hogy lehetőleg 250-300 között tuti elfáradjon :(
b00772017-02-20 15:53:19 // 91831
Köszi!
Igen, nekem is ez volt a véleményem. Komplett szettet néztem hozzá amiben elvileg minden benne van a lenkeréktől kezdve a kinyomó csapágyig és tengelyig. Csak nemrég mondta haverom, hogy van olyan autó amiben a lenkerék 400e-et is kihúz, ezek szerint a 159es nem az a fajta, gondoltam inkább rákérezek mielőtt komplett szettet rendelnék.
Igen, nekem is ez volt a véleményem. Komplett szettet néztem hozzá amiben elvileg minden benne van a lenkeréktől kezdve a kinyomó csapágyig és tengelyig. Csak nemrég mondta haverom, hogy van olyan autó amiben a lenkerék 400e-et is kihúz, ezek szerint a 159es nem az a fajta, gondoltam inkább rákérezek mielőtt komplett szettet rendelnék.
Kolci2017-02-20 15:44:57 // 91830
Háááát sanszos, hogy az sincs a helyzet magaslatán. Én cserélném a lendkereket is, mert ha azért szét kell szedni akkor az nem jó. Ez már nem a 156, hogy a dupláját is kibírja a kéttömegű. A hátsó főtengelyszimeringet, és a hidraulikus kinyomócsapágyat semmi esetre se hagyd bennt, mrt azok is meg tudják adni magukat, és egy nyaralásnál külföldön..........
Liquid2017-02-20 15:43:54 // 91829
A MES-t sztem érdemes megvenni, bár egyszerű hiba kiolvasásra a demo is elég.
A tört verziókkal nekem csak a szívás volt.
A tört verziókkal nekem csak a szívás volt.
ProdyG2017-02-20 15:32:40 // 91828
Rászánom magam a hibakód kiolvasó kütyü vásárlására, mert előbb-utóbb úgyis kell...
A Multiecuscan programot mindenképp meg kell venni, vagy okosba is működik (nmag)?
ELM327 kiolvasóra mennyi pénzt érdemes szánni?
köszi!
A Multiecuscan programot mindenképp meg kell venni, vagy okosba is működik (nmag)?
ELM327 kiolvasóra mennyi pénzt érdemes szánni?
köszi!
b00772017-02-20 15:27:26 // 91827
Sziasztok,
Most lesz majd 200e km az autómban, a kuplung más sajnos néha csúszkál... Ezért cserés lesz, az lenne a kérdésem, hogy a kettős tömegűt is illik/kell már cserélni ennyi km-nél?
Elvileg ezek még a gyáriak benne, a szervizkönyve szerint nem voltak cserélve, mivel külföldi magánszemélytől vettem és az eddigi tapasztalataim szerint valós a szervizkönyv én ebben az esetben is valósnak tartom, tehát elvileg ez még a gyári kuplung és kettős tömegű van benne.
Most lesz majd 200e km az autómban, a kuplung más sajnos néha csúszkál... Ezért cserés lesz, az lenne a kérdésem, hogy a kettős tömegűt is illik/kell már cserélni ennyi km-nél?
Elvileg ezek még a gyáriak benne, a szervizkönyve szerint nem voltak cserélve, mivel külföldi magánszemélytől vettem és az eddigi tapasztalataim szerint valós a szervizkönyv én ebben az esetben is valósnak tartom, tehát elvileg ez még a gyári kuplung és kettős tömegű van benne.
RomeoOne2017-02-20 15:20:53 // 91826
Lehet, hogy pont regenerált?
Zselé2017-02-20 15:08:17 // 91825
Nem de nem is a zörgés érdekel hanem az alapjárat ugrálása
yani🍀2017-02-20 14:49:36 // 91824
Próbáltad levett hátsó dobbal? Akkor is zörgött?
Kolci2017-02-20 14:12:48 // 91823
nem lehet, hogy a dpf-ben összetört egy része a szűrőtestnek?
Egy 59 ről már vettünk le úgy hátsó dobot, hogy ki tudtunk belőle rázni egy pár db szűrőtestet. utána belenéztünk hátulról a dpf-be és egy része levált, bár azt nem értettük, hogy miért, mert külsérelmi nyomok nem voltak.
Ha nagyobb mennyiség tört össze, lehet, hogy az folytja a motort, és pár darab meg hátúl zörög.
Egy 59 ről már vettünk le úgy hátsó dobot, hogy ki tudtunk belőle rázni egy pár db szűrőtestet. utána belenéztünk hátulról a dpf-be és egy része levált, bár azt nem értettük, hogy miért, mert külsérelmi nyomok nem voltak.
Ha nagyobb mennyiség tört össze, lehet, hogy az folytja a motort, és pár darab meg hátúl zörög.
Zselé2017-02-20 13:51:33 // 91822
Sziasztok, elég ilyesztő dolgot produkalt ma az auto, remélem valaki ismeri a jelenség okát: tehát még mindig nem került sor a hátsó dobom cseréjére, igy néha néha gázelvételre és alapjáraton is csörömpölni kezd az auto. Ez nem is akkora meglepetés, viszont miközben csörömpölt, megálltam a pirosnál, és alapjáraton 800-1100 között ütemesen ugrált a fordulat, ezzel együtt pedig jókat rándult a kasztni is. Mikor zöldre váltottunk elindultam, majd kb 1 km mulva leparkoltam, addigra szépen egenletesen járt a motor, a kipufogo is elkussolt... Ez milyen jelenség lehet?
Liquid2017-02-20 13:35:34 // 91821
ennél azért bővebb volt a lista amikor még motoról is nagyobb volt a választék
yani🍀2017-02-20 13:27:56 // 91820
David | Centocinquantanove2017-02-20 13:05:29 // 91819
Homokfújás és újrafújás?
Smith2017-02-20 12:09:18 // 91818
ProdyG2017-02-20 11:09:15 // 91817
Igen, a Prodrive-ot mondom én is, azért az már gyári kategória számomra, még ha Brera-ra is rakták alapból.
droberto2017-02-20 10:54:46 // 91816
A 18", a Juliska felnije.
19-ben nics gyári, csak a Prodrive-os.
19-ben nics gyári, csak a Prodrive-os.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-20 10:53:24 // 91815
gyáriban olyan nem van, ha jól emléxem
ProdyG2017-02-20 10:49:29 // 91814
A 8C felni a legszebb, de 19"-ben :D
Kócosw2017-02-20 09:43:17 // 91813
en is igy latom, ebböl meg kel l lemenjen hacsak nem jön vki aki beleszeret.
a 19 es ti-ket en is hianyolom..
a 19 es ti-ket en is hianyolom..
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-20 09:40:44 // 91812
szép bár szerintem kissé drága, a 8C felni is szép, de nem 19' ennek az autónak az ára érzésem szerint inkább 3,7-3,8... bár biztos elviszik, mivel nincs konkurencia
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-20 09:26:47 // 91810
Na ez igen... ez már néz ki valahogy :-) Ilyesmit kerestem eredetileg, csak ritka mint a fehér... TBi TI :-). Mondjuk nekem a 'hagyományos' Ti felnivel teljes a kép.
avvocato2017-02-20 08:54:28 // 91809
Igen, mert 235/45r18 a rá való méret. A felni viszont jó, az enyémen is ilyen van, nekem azt mondta, hogy a TI-hez ezt is lehetett választani. Mondjuk nem is bánom, hogy nem 19-es, mert komfortosabb. Valószinű, hogy azért van rajta 40-es, mert az elterjedtebb, ezért olcsóbb, de a 19-nek kellene 40-esnek lennie.
RomeoOne2017-02-20 08:42:20 // 91808
Mondjuk nem rá való gumi van rajta, ha azt adta meg méretnek, amit rajta látott.
yani🍀2017-02-19 21:44:07 // 91806
Az elején még írt néha, hogy mennyire tetszik neki, de mostanában nem is hallottam felőle.:-(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-19 20:19:31 // 91805
jah, kérdeztem miért, de még nem mondott semmit... :(
RomeoOne2017-02-19 19:15:36 // 91803
Én nem is kínlódok vele tovább. Téli felninek jó így is, nyárra meg van most már másik. Egyébként sokkal szebb, meg tisztább lett így is, csak nem annyira makulátlan mint amilyenek terveztem.
tdemeter2017-02-19 17:04:59 // 91802
Sajna ugyanez a helyzet nalam is:(
Az en helyzetem 1 fokkal rosszabb: az egesz 59-es paletta egyetlen olyan felnijet hasznalom amelyik festett is es polirozott. Egyszeru lenne elvinni es lefujatni, de senki sem vallalja a polir reszet. Jo magyar honban csak az egyszeru melokat csinaljak, a tobbi mar bonyolult lenne:(
Az en helyzetem 1 fokkal rosszabb: az egesz 59-es paletta egyetlen olyan felnijet hasznalom amelyik festett is es polirozott. Egyszeru lenne elvinni es lefujatni, de senki sem vallalja a polir reszet. Jo magyar honban csak az egyszeru melokat csinaljak, a tobbi mar bonyolult lenne:(
Chianti2017-02-19 16:14:04 // 91801
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem. A hátsó fékem iszonyatosan visít, szét kellene kapnom, megnézni mi a gond a betétekkel, de még nem szedtem ki soha őket. Valakinek van esetleg fényképes blogja róla? Az elsőket már rendbe raktam, de a hátsó valahogy nem igazán egyértelmű nekem...
RomeoOne2017-02-19 15:17:50 // 91800
Hétvégén úgy gondoltam nekiállok letisztítani a felniket, lassan úgy is lekerülnek és elrakatom a gumissal. A küllők mögött már rajta volt ez a fekete, zsíros mocsok, azt akartam kicsit leszedni. A konklúzió az lett, hogy ez jó példája a kínlódós és értelmetlen munkának :D
A 20 küllő ilyen szempontból borzasztó csapás, nem lehet beférni közé rendesen, a hajlatokat sem éred el gyökérkefével... És végül, amit le akartam szedni, ez a rászáradt rozsda vagy mi... Az fent maradt. Már az első után láttam, hogy ez egy elég felesleges munka lesz, de azért csináltam, ha már elkezdtem. Aztán mikor már a 4. kereket kellett volna leszedni és az egy méteres nyomatékkulcs sem akartam elforgatni a kerékcsavart, akkor elhangzott a mondat, amivel minden munka befejezettnek tekinthető.
Egyébként mindet lekenegettem Brigéciollal, meg átmostam (azt is, amelyik végül nem lett leszedve, de azt csak kívülről, meg ameddig beértem a küllők közé), de a képen látható rozsdaszerű cucc nem jött le.

A 20 küllő ilyen szempontból borzasztó csapás, nem lehet beférni közé rendesen, a hajlatokat sem éred el gyökérkefével... És végül, amit le akartam szedni, ez a rászáradt rozsda vagy mi... Az fent maradt. Már az első után láttam, hogy ez egy elég felesleges munka lesz, de azért csináltam, ha már elkezdtem. Aztán mikor már a 4. kereket kellett volna leszedni és az egy méteres nyomatékkulcs sem akartam elforgatni a kerékcsavart, akkor elhangzott a mondat, amivel minden munka befejezettnek tekinthető.
Egyébként mindet lekenegettem Brigéciollal, meg átmostam (azt is, amelyik végül nem lett leszedve, de azt csak kívülről, meg ameddig beértem a küllők közé), de a képen látható rozsdaszerű cucc nem jött le.

Zselé2017-02-19 14:24:45 // 91799
A korábbi offosommal ugyanez volt télen. Javaslom, mielőtt nagy bontásba kezdesz, nézd meg a biztosítékot!;)
emGéza2017-02-19 12:59:13 // 91798
Még be se rozsdásodott a kerékagy s már cserélhetem is újra .!?
Zúg a csapágy ... egy hete kezdte ... 22ezer km-t bírt ... BTA gyártotta ...
ég veled - ég veled ...
:-D Közel 80 fillér volt / km . Azért így már nem is olyan rossz . :-D
Szerencse , hogy az olajgomba nem csepeg ! Csak valami fakezű nem húzta meg .
Zúg a csapágy ... egy hete kezdte ... 22ezer km-t bírt ... BTA gyártotta ...
ég veled - ég veled ...
:-D Közel 80 fillér volt / km . Azért így már nem is olyan rossz . :-D
Szerencse , hogy az olajgomba nem csepeg ! Csak valami fakezű nem húzta meg .
Tocke2017-02-19 07:42:53 // 91797
Köszi az ötleteket mindenkinek, ma délelőtt megpróbálom:)
ZoliNix2017-02-18 22:02:51 // 91796
Szia Tomi!
A regenerálásokat mindig jól elkaptam amíg jól látszottak (pilanatnyi fogyi 17-19L, morgás, szag). Aztán lefalaztuk az egr-t és a szoftverfrissítéssel minden megváltozott. Nincs kiugróan magas fogyasztás, a hangján sem nagyon hallani, viszont a szaga megmaradt, főleg ha a városi tötymörgésben behozza a huzat a füstöt. Kb tudom mennyit bír, ha észreveszem, lenullázom a napi kilómétert és így tudom mikor kell odafigyelni.
A szakszervzes fickó azt mondta ne nézegessem, ha nem sikerül megcsinálnia, majd legközelebb újra próbálja.
(de azért én szeretem tudni mi történik, nem csak menni a vakvilágba)
Vagy Te sem veszed észre, vagy nincs mit regeneráljon.
A regenerálásokat mindig jól elkaptam amíg jól látszottak (pilanatnyi fogyi 17-19L, morgás, szag). Aztán lefalaztuk az egr-t és a szoftverfrissítéssel minden megváltozott. Nincs kiugróan magas fogyasztás, a hangján sem nagyon hallani, viszont a szaga megmaradt, főleg ha a városi tötymörgésben behozza a huzat a füstöt. Kb tudom mennyit bír, ha észreveszem, lenullázom a napi kilómétert és így tudom mikor kell odafigyelni.
A szakszervzes fickó azt mondta ne nézegessem, ha nem sikerül megcsinálnia, majd legközelebb újra próbálja.
(de azért én szeretem tudni mi történik, nem csak menni a vakvilágba)
Vagy Te sem veszed észre, vagy nincs mit regeneráljon.
Liquid2017-02-18 21:05:52 // 91795
nincsmit :) Az enyém szivárgott, azért kellett szétkapnom. A szivattyúra csatlakozó "könyök" repedt el. Spriccelt, de foltot hagyott a garázsban.
balu8072017-02-18 20:59:57 // 91794
Köszönöm, holnap megnézem mi lehet a gond.
Liquid2017-02-18 19:40:30 // 91793
A bal első doblemezt ha megbontod elöl, alul, és kifordítod a kereket akkor hozzáférsz. Ott van a kerék előtt, a szivattyúk a tartály hátsó részén vannak a kerék felől.
Haddel2017-02-18 19:38:11 // 91792
Ahhoz sztem ke kell szedni a lökháritót.
balu8072017-02-18 19:33:37 // 91791
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy hol találom az ablakmosó szivattyúzni és mit kell lebontani, hogy hozzaferhek? Nem akar vizet spriccelni a szélvédőre, az ablaktörlő lapát elindul. Esetleg valakinek van ötlete , hogy szivattyú hiba, vagy csak valamiféle duguláselhárítás lehet?
Gyapi Ɨ|ѯ2017-02-18 18:31:04 // 91790
Berlinán a belső csomagtér nyitást ki-be lehet kapcsolni a fedélzeti comp-ról. Előbb nézd meg, lehet csak be kellene kapcsolni.
Tom_1562017-02-18 17:19:09 // 91789
Igen én is futóműre gondoltam, de ott már cserélve voltak a lengőrakok. Az a gond, hogy néha csinálja néha nem. Mondta valamelyik szerelő, hogy lehet a kettőtömegű lesz, de akkor miért nem csinálja mindig. (Egyébként a kettøstömegűnek leállításnál semmi hangja) féltengely belső csukló?
Online tag
1
Vendég1
639