A tartályban van egy kis szűrő ami az 1,9-be szerelteknél (főleg) hajlamos az elszabadulásra,ami egy fojtást ad a szivattyúnak....ha ez nincs a helyén habosodik az olaj,búg-sír a szivattyú...de sokaknál a tartályból is kinyomja az olajat a légzőn keresztül...
Ha nem akarsz feleslegesen tartályt cserélni nézd meg, hogy a szűrő a helyén van e...(le kell szívni az olajat a tartályból)
Csabi2017-02-22 18:02:16 // 91915
David | Centocinquantanove2017-02-22 17:48:02 // 91914
Tisztelt Cartársak!
Segítséget kérnék a következőben:
Ugye most estem át a lendkerék, kuplung és társai történeten, erről bővebben a blogomban itt.
A lényeg, hogy a szervizbe vitelkor nem volt semmi baja a szervónak, de amióta visszakaptam, azóta búg. Egyből hívtam a szerelőt, és mivel hangokat, zörejeket elég nehéz szóban leírni, azt mondta, hogy biztos a kuplung vagy lendkerék, kell neki kis idő amíg bekopik, túl új minden.
Közben észrevettem, hogy a kormány tekergetésére erősödik a búgás, végül egyértelművé vált, hogy a szervó az.
A szerelő állítja, hogy a lendkerék cseréjéhez nem bontottak, nem piszkáltak szervó csövet sehol, még alul a körmányműnél sem, ezért még ő maga sem érti az összefüggést.
Amit tudunk:
- a szervóolaj színe egészséges pirosas színű
- a szervóolaj szintje rendben van
- a tartály kupakját letekerve az látszik, hogy valamennyire habosodik az olaj
(nem vészes de egyértelműen buborékos a teteje)
Ez a buborékosodás mennyire normális? Milyen mértékig?
Lehet e, hogy esetleg mégis a lendkerék cseréjekor a szereléskor valami történhetett valamelyik szervó csővel? (megtört esetleg vagy bármi más?)
Egy Cartárs már javasolta a tartály cserét, de az meg végképp távol esik a lendkerék és kuplung szerelési helyeitől... Vagy tényleg lehet véletlen egybeesés?
Segítséget kérnék a következőben:
Ugye most estem át a lendkerék, kuplung és társai történeten, erről bővebben a blogomban itt.
A lényeg, hogy a szervizbe vitelkor nem volt semmi baja a szervónak, de amióta visszakaptam, azóta búg. Egyből hívtam a szerelőt, és mivel hangokat, zörejeket elég nehéz szóban leírni, azt mondta, hogy biztos a kuplung vagy lendkerék, kell neki kis idő amíg bekopik, túl új minden.
Közben észrevettem, hogy a kormány tekergetésére erősödik a búgás, végül egyértelművé vált, hogy a szervó az.
A szerelő állítja, hogy a lendkerék cseréjéhez nem bontottak, nem piszkáltak szervó csövet sehol, még alul a körmányműnél sem, ezért még ő maga sem érti az összefüggést.
Amit tudunk:
- a szervóolaj színe egészséges pirosas színű
- a szervóolaj szintje rendben van
- a tartály kupakját letekerve az látszik, hogy valamennyire habosodik az olaj
(nem vészes de egyértelműen buborékos a teteje)
Ez a buborékosodás mennyire normális? Milyen mértékig?
Lehet e, hogy esetleg mégis a lendkerék cseréjekor a szereléskor valami történhetett valamelyik szervó csővel? (megtört esetleg vagy bármi más?)
Egy Cartárs már javasolta a tartály cserét, de az meg végképp távol esik a lendkerék és kuplung szerelési helyeitől... Vagy tényleg lehet véletlen egybeesés?
tirex2017-02-22 17:36:39 // 91913
Jól néz ki. Én ma próbáltam fel egy 20 colos RS4 felnit, 9 széles, hát nem erre való. Kicsi a hely. .)))
Nivan842017-02-22 17:08:58 // 91912
Nivan842017-02-22 17:05:59 // 91911
Felmegy. É alufelnin használom téliként. Kanyarban nem túl fickós, viszont nagyon komfortos a ballonossága miatt. Ahol 215/55tel csapódott az alja, ott ezzel viszont átmegy simán.
Shadin2017-02-22 16:55:26 // 91910
Hasonló, csak a kiegyenlítő felé menő vékonyabb...
Tozo2017-02-22 16:41:35 // 91909
Üdv,
sajnos szomorú döntést kellett hoznunk, 5 és fél év után eladó sorba került az autónk. Ha vki itt a fórumon vagy ismerőseitek közül keres 1.9-es dízelt, akkor ajánlom figyelmetekbe / figyelmébe!
Napi használatú autó, mindig minden szervizt megkapott, csak bele kell ülni és menni vele sok-sok kilométert...
Sajnos időhiány miatt a blogom elég hiányos a javításokkal kapcsolatban, de a hirdetés nagy vonalakban tartalmaz mindent, de kérdés esetén telefonon további infó.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_8v_progression_1.9_jtdm-11162166
Üdv, Zoli
sajnos szomorú döntést kellett hoznunk, 5 és fél év után eladó sorba került az autónk. Ha vki itt a fórumon vagy ismerőseitek közül keres 1.9-es dízelt, akkor ajánlom figyelmetekbe / figyelmébe!
Napi használatú autó, mindig minden szervizt megkapott, csak bele kell ülni és menni vele sok-sok kilométert...
Sajnos időhiány miatt a blogom elég hiányos a javításokkal kapcsolatban, de a hirdetés nagy vonalakban tartalmaz mindent, de kérdés esetén telefonon további infó.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_8v_progression_1.9_jtdm-11162166
Üdv, Zoli
emGéza2017-02-22 16:19:15 // 91908
RomeoOne2017-02-22 16:13:58 // 91907
Mi az, hogy még? Nem tán télit akarsz rárakni így február vége felé?
Shadin2017-02-22 15:59:35 // 91906
Nehezen autózható, mert túl könnyű az eleje és erős a ménes, most meg még nyári patkókon fut :-D
RomeoOne2017-02-22 15:57:29 // 91905
Helyes, törd be a vadlovat :D
Shadin2017-02-22 15:40:21 // 91904
Ez is olyan volt mint az EGR hűtő fedél elrepedése :-)
Öten toltunk egy próbakört az Infopark körül, felszántottuk az aszfaltot, mire visszaértünk maga alá pisilt. Jobb volt ez így mint a pályán, mert ez mindenképp megadta volna magát. El volt fáradva az anyag, elporladt. Lehet h savval töltötték fel a hűtővíz rendszert....
Öten toltunk egy próbakört az Infopark körül, felszántottuk az aszfaltot, mire visszaértünk maga alá pisilt. Jobb volt ez így mint a pályán, mert ez mindenképp megadta volna magát. El volt fáradva az anyag, elporladt. Lehet h savval töltötték fel a hűtővíz rendszert....
Shadin2017-02-22 15:36:06 // 91903
Betörési fázis van, de az erősebb kutya ba.....k :-)
Bepróbálkozott, de már rendben vagyunk.
Bepróbálkozott, de már rendben vagyunk.
David | Centocinquantanove2017-02-22 15:28:33 // 91902
Valamit nem jól raktak össze a szervizben, amióta visszakaptam az autót búg a kormányszervó... :(
Mehetek vissza, remélem nem komoly ügy.
Mehetek vissza, remélem nem komoly ügy.
emGéza2017-02-22 15:16:45 // 91901
Szia és köszi a választ ! :-D
Azért az 50e km sokkal több mint a 22e km .
Matekozva : 26e VS 18e , Forintba értve .
És mit / milyet raktál helyette ?
Most Erhard gyári minőségűt küld . Remélem holnapra és újra használhatom
a kerékcsapágy cseréléséhez vásárolt szerszámokat . Amik kezdik visszahozni
az árukat :-) . Most lesz a 3. . Azért kíváncsi leszek , hogy ... és mit szól hozzá a
jobb oldal .
Azért az 50e km sokkal több mint a 22e km .
Matekozva : 26e VS 18e , Forintba értve .
És mit / milyet raktál helyette ?
Most Erhard gyári minőségűt küld . Remélem holnapra és újra használhatom
a kerékcsapágy cseréléséhez vásárolt szerszámokat . Amik kezdik visszahozni
az árukat :-) . Most lesz a 3. . Azért kíváncsi leszek , hogy ... és mit szól hozzá a
jobb oldal .
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-22 15:10:09 // 91900
semmi baj nem lett, hajtogatja, mint levelestésztát és közben fülég ér a szája :) És a zuzmók is életben maradnak :PPP
RomeoOne2017-02-22 14:50:51 // 91899
Akkor nem lett tán nagyobb baj? Mint a múltkor, mikor ez EGR szelep miatt gőzmozdony lett a kocsiból :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-22 14:48:41 // 91898
semmi nincs vele élvezi a Tibi létet :)
RomeoOne2017-02-22 14:41:21 // 91897
Na mi a helyzet Shadinnal? Most olvasgatom a blogokat és látom, hogy a kocsi már el is folyatta a hűtővizet?
TáDé2017-02-22 14:25:09 // 91896
Szia!
Nálam az SNR is egy évet bírt ki, igaz ez kb. 50 ekm ...
Nálam az SNR is egy évet bírt ki, igaz ez kb. 50 ekm ...
Tocke2017-02-22 13:57:56 // 91895
A nyári gumiszettem pedig 215/60 R16. Ez egy picit magasabb mint a 225/55 R16, de így is leér az orra mindenhol.
RomeoOne2017-02-22 13:56:31 // 91894
Nyilván attól függ, hogy milyen széles a felni. A 7"-os azért már kicsit szűk a 225-nek, de fel fog rá menni.
Tocke2017-02-22 13:54:29 // 91893
Ahogy Dömpi is írta, nekem is ez a méret van fent téliből acélfelnin. Teljesen jó.
Dömpi (il dottore)2017-02-22 12:47:56 // 91892
Felmegy, nekem most ez a téli méretem, ráadásul acélfelnin
Invisible2017-02-22 11:56:41 // 91891
Invisible2017-02-22 11:55:08 // 91890
Angelo2017-02-22 11:27:32 // 91889
Sziasztok!
Úgy volt,hogy idén nyáron váltok és nagyobb felnire cserélem a jelenlegi 16-os szettet. Az élet úgy hozta,hogy más projektek miatt nem valósul meg a méretváltás, és marad a 16-os gyári alufelni cucc.
Viszont erre kell vennem tavasszal egy új nyári garnitúrát,aminek a méretén gondolkodok,hogy melyik lenne a legjobb.Eddig a gyári méretet használtam, vagyis a 215/55 R16-ot.Az a merész gondolatom támadt,hogy kicsit változtatnék,és 225/55 R16-ot használnék.Erről mi a véleményetek?Illetve,egyáltalán felmegy-e a felnire,és ha igen,akkor volt-e vki itt a fórumon,aki használta ezt a méretet,és van saját tapasztalata.
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat,és aki esetleg javasol pluszba még gumitípust is,az lenne a nonpluszultra:D
Köszipacsi
Úgy volt,hogy idén nyáron váltok és nagyobb felnire cserélem a jelenlegi 16-os szettet. Az élet úgy hozta,hogy más projektek miatt nem valósul meg a méretváltás, és marad a 16-os gyári alufelni cucc.
Viszont erre kell vennem tavasszal egy új nyári garnitúrát,aminek a méretén gondolkodok,hogy melyik lenne a legjobb.Eddig a gyári méretet használtam, vagyis a 215/55 R16-ot.Az a merész gondolatom támadt,hogy kicsit változtatnék,és 225/55 R16-ot használnék.Erről mi a véleményetek?Illetve,egyáltalán felmegy-e a felnire,és ha igen,akkor volt-e vki itt a fórumon,aki használta ezt a méretet,és van saját tapasztalata.
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat,és aki esetleg javasol pluszba még gumitípust is,az lenne a nonpluszultra:D
Köszipacsi
BigBratyó2017-02-22 08:33:16 // 91887
Nekem is ugyanez a hiba. A csomagtér zárban van egy mikrokapcsoló, ami a zár nyelvének állásától függően kapcsolja a csomagtér világítást. Cserélni nem lehet, így zárszerkezet csere a megoldás. Még nem jutottam el odáig (meg télen a hidegben nem is volt sok kedvem..), bontóból kellene egyet szereznem..
Haddel2017-02-22 05:36:33 // 91886
Chianti2017-02-21 22:54:36 // 91885
Lehet nem kéne többet találkoznunk, mert megfertőzöm a vasadat... :o) A féked nem kezdett el visítani? Ezzel kapcsolatban azóta is várom a válaszokat... De semmi gond, ha legközelebb megyek a cuccért, majd ránézünk a fékekre is. Azóta egyébként nem visít annyira, de azért cincog, úgyhogy szét kell szedni...
Smith2017-02-21 22:17:59 // 91884
A leírást persze nem olvastam el. User error. :D Köszi! A leírás stimmel, azonban a megnevezés tényleg megtévesztő.
Piritu - 1.000.0002017-02-21 22:11:51 // 91883
Ott van mellette a magyarázat is, ami egyértelművé teszi:
"Shows the number of km travelled since the last replacement of the particulate filter.
When the 'particulate filter replacement' procedure has been performed this parameter is set to 0 km."
"Shows the number of km travelled since the last replacement of the particulate filter.
When the 'particulate filter replacement' procedure has been performed this parameter is set to 0 km."
Piritu - 1.000.0002017-02-21 22:07:53 // 91882
Az utolsó dpf csere óta megtett km ennyi, nem annyinál volt cserélve.
Haddel2017-02-21 22:01:42 // 91881
Az a baj ,hogy nem ég alapból ,ha kinyitom az ajtót.
Smith2017-02-21 21:44:57 // 91880
Értettük így is :-D
Amúgy nekem a 166-ban volt ilyen pislákolós. Sose jöttem rá mi okozza, de együtt tudtam élni vele 10 éven át :)
Amúgy nekem a 166-ban volt ilyen pislákolós. Sose jöttem rá mi okozza, de együtt tudtam élni vele 10 éven át :)
Haddel2017-02-21 21:41:50 // 91879
Hú ,de szépen írtam újmagyarul😃 Bocs a helyesírási hibákért.
Smith2017-02-21 21:41:35 // 91878
Ez tök jó szett, 180-ért minden. Nem aprópénz, de elviselhető. :)
Haddel2017-02-21 21:39:39 // 91877
Hétvégén beszéltük Chiantival ,hogy nem ég a csomagtartó világitésa ,de néha pislákolnakmaz izzók ,és bakker va vettem észre ,hogy nálam is ez a helyzet. Mi lehet a baja? Mi szokott tönkre menni? Járt már igy valaki? Kapcsoló ,vagy kábeltörés az ajtónál?
Haddel2017-02-21 21:30:04 // 91876
Enyém is zörög most regenkor ,ha motorfék üzemmód van. Pedig új a kipufogó ,arra gondoltam a hőterelő lemez zörög nálam.
Zselé2017-02-21 21:24:22 // 91875
Valószínű ez lehetett, mert azóta sem fordult elő a probléma
Liquid2017-02-21 20:47:56 // 91874
jól mondja yani, szét kell szedni, nem egy ördöglakat.
Danijb2017-02-21 20:43:57 // 91872
Óvatosan nagy nyomásúval ki lehet fújni
yani🍀2017-02-21 20:38:29 // 91871
Megpróbálhatod szétszedni és kitakarítani, max néhány órát veszthetsz. Nem egy bonyolult szerkezet, Dömpivel kb. 2 éve megcsináltuk az övét, amit ebléma csere közben eltörtünk. Azóta is működik.
Danijb2017-02-21 20:32:38 // 91870
Sziasztok!
Sw hátsó csomagtèr nyitó embléma nehezen jön vissza nem akar működni. Lehet javítani?
Köszönöm
Sw hátsó csomagtèr nyitó embléma nehezen jön vissza nem akar működni. Lehet javítani?
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-21 20:27:02 // 91869
Viszont a MES-ben "Odometer at last replacement "-et ír, szóval akkor a meghatározás félrevezető.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-21 20:23:24 // 91868
Jé és tényleg.. :-)
Marseus2017-02-21 20:18:47 // 91867
Ennyivel nagyon kiegyeztem volna én is a 2.4 - nél. Azért jó érzés,h már mögötted van mih..?!.. :-)) Mostmár jöhet a turbó...:-D
yani🍀2017-02-21 20:18:45 // 91866
Szerintem félreérted. Az utolsó DPF csere óta megtett távolság 118600 km
119 km különbség a két számláló között simán elmegy.
119 km különbség a két számláló között simán elmegy.