tirex2016-01-31 15:51:40 // 77409
Rendben, köszi. Majd meglátom, lehet kap egy esélyt. Mindenesetre átgondolandó.
Dömpi (il dottore)2016-01-31 15:49:41 // 77408
Tegnap a beltér cirkunveniálása után ki lett cserélve a kézifékbowden.
blog
blog
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-31 15:48:43 // 77407
amennyit ráköltöttél a DPF szopkodásra annak a kevés hányadából kiírhattad volna és megszűnne minden szopás... mondjuk a szerelőknek is meg kell élniük valamiből szeretik a kitartó ügyfeleket csak jó megoldást nem javasolnak... szerintem a következő,hogy vedd meg az új DPF-et....
.......................2016-01-31 15:46:50 // 77406
passz
közelebbit csak egy kiolvasás tudna mondani
közelebbit csak egy kiolvasás tudna mondani
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-31 15:41:48 // 77405
no megyek kicsit kikormolom a TBi-t, hát ha ma is akad versenyszellemű offos :DDD
Ehhez szerencsére nem szükségeltetik MES, Examiner... benzin kell bele de abból jó sok :DDD
Ehhez szerencsére nem szükségeltetik MES, Examiner... benzin kell bele de abból jó sok :DDD
Giuntini2016-01-31 15:37:09 // 77404
Szerinted mi lehet az enyémmel? Dpf kitisztítva, Egr tökéletes, tegnap Esztergomban voltam, tökéletesen ment, mikor visszajöttem még kimentem az Auchanba, és a pályán odaléptem neki. Tökéletesen működött tempomatot használva is. Mikor lejöttem a pályáról lelassítottam, ismét dobott egy motorkontrollt. A tempomatot utána nem lehet bekapcsolni. Leállítàs utàn ismét aktiválódik, csak ott az a fránya hibaüzenet. Examiner szerint minden jó volt mikor elhoztam, és most is tökéletesen ment. Most már azért nagyon felhúzott.
droberto2016-01-31 15:24:54 // 77403
Akkor mielőbb diagoljad a hibát.
droberto2016-01-31 15:23:59 // 77402
Én is, ha lehetne látatlanba szavazni. :)
Grega4042016-01-31 15:18:00 // 77401
Nekem is volt egy ilyen gyanúm, de akkor lassan le kellene merülnie. Könnyen indítja a motort.
.......................2016-01-31 15:15:44 // 77400
ha a 2,,4 él sokan első tulajként kinyomják a szemét is
ez tud hengerfelyrepedéshez vezetni ,ami itt is előfordult már
ja kihagytam a kipufogó leömlő repedést ,az is gyakori az 5 hengeresen 159 ben
ha kiírtod ezeket a 3betűseket akkor megbízható lesz
ez tud hengerfelyrepedéshez vezetni ,ami itt is előfordult már
ja kihagytam a kipufogó leömlő repedést ,az is gyakori az 5 hengeresen 159 ben
ha kiírtod ezeket a 3betűseket akkor megbízható lesz
pettinke2016-01-31 15:10:42 // 77399
én arra szavazok, hogy zárlatos akku / nincs töltés.
tirex2016-01-31 15:05:48 // 77398
Ajjajj,Akkor lehet hogy marad az 1.9-es motor.Az már bizonyított nekem. Köszi
.......................2016-01-31 15:03:07 // 77397
ú van bőven
szívósor
egr
dpf
strech szíj
injektorok
a korlátozott hely miatt minden nehezen hozzáférhető a motortérben
szívósor
egr
dpf
strech szíj
injektorok
a korlátozott hely miatt minden nehezen hozzáférhető a motortérben
tirex2016-01-31 14:53:20 // 77396
egyenlőre 2.4-est találta azzal a felszereltséggel és olyan árfekvésben ami nekem elfogadható. Akartam kérdezni hogy van-e a 2.4-es motornak valami hátránya azonkívül hogy többet fogyaszt.Valaki tud ilyenről?
Grega4042016-01-31 14:44:28 // 77395
A mai nap Pécsről hazafelé már az M3-on, Miskolctól kb. 100-120 km-re egyszer csak az autó nem akart menni, majd egymás után elkezdte dobálni a hibákat: Motorkontroll "Have engine checked", VDC hiba, ASR hiba, Hill Holder hiba és automata váltó hiba! Az üzemanyag mérő műszer egy darabig össze vissza ugrált, meg kigyulladt a tartalék jelző, aztán az is meghalt. Az autóval kb. 110 km/h sebességgel még eljutottam Miskolcig. Leállítás után újraindítva ugyanezeket a hibákat dobja és az automata "Park" állásból rükvercbe és D-be kapcsolva nagyot ránt. D-ben meg berakja 1-be és nem vált fel. Az automata váltót az előző tulaj felújíttatta, nem tudom mi lehet a hiba. Holnap tudom csak megnézni, milyen hibakódot/kat tárolt.
Szerintetek az automata váltó hibája okozhatja az összes többi hibajelzést, vagy valami elektronikai probléma áll a háttérben.
Szerintetek az automata váltó hibája okozhatja az összes többi hibajelzést, vagy valami elektronikai probléma áll a háttérben.
Grega4042016-01-31 14:09:59 // 77394
Huh, ez durva! Nekem sem volt egyszerű a mai napom, de semmiség ehhez képest. Szerencse, hogy épségben megúsztad.
Hardy2016-01-31 13:49:16 // 77393
Jó nektek. Én meg semmire se tudok. A MES latja az ELM kábelt. De mikor csatlakoznék azt írja ki hogy ez egy ingyenes verzió csak szimulacios módban használható. Pedig nem is igaz mert elvileg nem ingyenes verzió. Igaz megvasarolva se lett.... Viszont a VAG működött vele rendesen. Valakinek ötlete vagy egy működő MES je esetleg. Természetesen nem a vásárolt verzióra gondoltam. 😀
norbi04092016-01-31 12:09:53 // 77392
Motorvezérlőn kívül én sem tudok semmihez csatlakozni.
Haddel2016-01-31 11:44:20 // 77391
Óó ezt nem is tudtam.
atika2016-01-31 11:42:25 // 77390
bocsi a kép lemaradt
Kapcsolódási hiba
ELM 327 ->Ecu connection failed
Ellenőrizze a csatlakozásokat és a port beállításait
Kapcsolódási hiba
ELM 327 ->Ecu connection failed
Ellenőrizze a csatlakozásokat és a port beállításait
atika2016-01-31 11:38:44 // 77389
Ezt dobja
Liquid2016-01-31 11:37:17 // 77388
nincs valami hibaüzenet?
atika2016-01-31 11:34:15 // 77387
MES 2.2 registered
A motorvezérlőhöz egyből csatlakozik de a műszerfal instrumental panelhez nem akar, sőt egyik műszerfal cucchoz sem
A motorvezérlőhöz egyből csatlakozik de a műszerfal instrumental panelhez nem akar, sőt egyik műszerfal cucchoz sem
atika2016-01-31 11:30:50 // 77386
Sőt a mes is eredeti nem heckelt.
Liquid2016-01-31 11:30:27 // 77385
hmm, az érdekes... Milyen MES verzió? demo, eredeti, tört?
atika2016-01-31 11:25:16 // 77384
Elm 327 nem usb-s.
atika2016-01-31 11:24:30 // 77383
Nem
Liquid2016-01-31 11:24:04 // 77382
milyen kábellel próbálod? ELM327 kell, a VAGCom csak a motorvezérlőt éri el
Liquid2016-01-31 11:23:16 // 77381
csak az ABS-hez és a Xenonhoz kell átalakító a 159-nél.
.......................2016-01-31 11:21:46 // 77380
biztos 2,4 et akarsz?
kijárósnak nem ajámlom
sokat fogyaszt ,nehezebb szerelni,stb...
a 2,0 jtdm elég németbe járni
kijárósnak nem ajámlom
sokat fogyaszt ,nehezebb szerelni,stb...
a 2,0 jtdm elég németbe járni
.......................2016-01-31 11:19:36 // 77379
ha fekete lenne már elvittem volna én is
.......................2016-01-31 11:18:24 // 77378
nem biztos hogy van olyan modul a kocsidban amihez a müszerfal menünél kapcsolódnál
az "Instrument Panel Siemens" hez tudsz kapcsolódni?
igazad van ide szines kábel nélkül is kapcsolódik
az "Instrument Panel Siemens" hez tudsz kapcsolódni?
igazad van ide szines kábel nélkül is kapcsolódik
ALFI1562016-01-31 11:12:57 // 77377
Arra már nem.Elkelt.
Haddel2016-01-31 11:11:29 // 77376
Igen,tényleg igazad van! Arra érdemes lenne lecsapni.Fiatal ,és gyönyörü autó ,első kézből.
atika2016-01-31 11:04:51 // 77375
Köszi. Ezekkel tisztában vagyok megis vannak az átalakítóim, viszont pl a műszerfalhoz akarok csatlakozni akkor nem írja hogy melyik színű átalakító kell tehát úgy gondoltam egyik sem. Ezért vannak kérdéseim. A 156 nál csináltam ezeket a dolgokat, az alapokat tudom csak a 159 nél nem akar jól működni. Ezért vagyok értetlen, bocsi.
Shadin2016-01-31 10:56:59 // 77374
.......................2016-01-31 10:49:39 // 77373
"Green Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 1) = Engine, ABS, Power Steering
Red Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 2) = Airbag
Yellow Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 3) = CAN
16 Pin ODB2 USB Diagnostic Lead ELM 327 v1.4
Red Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 2) = Airbag
Yellow Adaptor Lead (FiatEcuScan Adaptor 3) = CAN
16 Pin ODB2 USB Diagnostic Lead ELM 327 v1.4
.......................2016-01-31 10:49:04 // 77372
azért mert más porton vannak
kell hozzá színes átalakító kábel és máris ok lesz
szines kábelek elm327 hez
a progi írja is hogy yellow ,green, red amikor csatlakozni akar
kell hozzá színes átalakító kábel és máris ok lesz
szines kábelek elm327 hez
a progi írja is hogy yellow ,green, red amikor csatlakozni akar
atika2016-01-31 10:25:07 // 77371
Kösz az eddigi segítséget! Van még egy kis gondom. Miért van az hogy a motor adatait tudom olvasni de a többihez nem csatlakozik a mes. A 156- nál simán ment minden de itt nem akar.
Giuntini2016-01-31 10:21:40 // 77370
Ott van Krisz autója. Szerintem annak az ára is nagyom jó.
'''''2016-01-31 07:09:14 // 77369
Csak azt tudtom,hogy Gerjenben készítik,négy fajtát de nem árulják csak a cég beszállítóinak adnak belőle. :-)
Haddel2016-01-30 23:16:25 // 77368
Húú részvétem! De szerencse, hogy neked nem lett bajod.
Pityukoma2016-01-30 23:07:29 // 77367
Nagyon sajnálom, de örülök hogy neked nem esett bajod!
Liquid2016-01-30 21:03:17 // 77366
részvétem :(
Ami jó a rosszban, hogy tényleg szépen vizsgázott élesben a 159
Ami jó a rosszban, hogy tényleg szépen vizsgázott élesben a 159
yani🍀2016-01-30 20:57:33 // 77365
Őszintén sajnálom ami történt. Remélem gyorsan találsz megfelelő utódot.
droberto2016-01-30 20:57:00 // 77364
Milyen bor ez?
Finom nagyon, ha tippelnem kéne Cabernet Suvigon. :)
Talán kissé túl bariq-olt, de mindenképp jó. (Sajnos most ez a divat)
Finom nagyon, ha tippelnem kéne Cabernet Suvigon. :)
Talán kissé túl bariq-olt, de mindenképp jó. (Sajnos most ez a divat)
tirex2016-01-30 20:53:49 // 77363
A hugom már meghirdette reggel kint, ketten már ma jelentkeztek hogyha elintéztem a biztosítót érdekelné őket. Ha nem kell senkinek hazahozom, anyámnál vidéken eláll.
tirex2016-01-30 20:51:24 // 77362
Köszi nektek. Totálkárra írta a rendőrség, nem kínlódok vele eladom. Sajnos kell egy másik mert ezzel jártam ki minden 7en dolgozni. Már bújom az osztrák német oldalakat, lehet 2.4 Jtd lesz.
droberto2016-01-30 20:48:40 // 77361
Ahogy a képeken látszik, megnyekkent a tetőív az A oszlop tövében.
B oszloptól hátrafele viszont menthető. Donornak még jó. :)))
B oszloptól hátrafele viszont menthető. Donornak még jó. :)))