Először gyári dísztárcsát szerettem volna én is, de végül ez lett. Az nem tetszik, hogy domború, nem pedig homorú, mint a gyári. Lehet nem olyan kívánatos így a vas, de télen nekem megteszi.
Apropó, téli felni. Múltkor is említettük itt, mennyire nehéz dolga van annak, aki nem gyári felnit akar a 159-re. A héten láttam egy 159 TI-t ezzel a 17-es felnivel.
Bár szerintem régebbi széria, legalábbis én nem találtam a jelenlegi ENZO kínálatban, de nekem tetszik. Azért a kupakot lecserélném Alfásra.
Chianti2016-01-27 23:07:02 // 77209
Haddel2016-01-27 21:49:44 // 77207
Látod ,ez a baj! Igyál még! :)
Liquid2016-01-27 21:40:19 // 77206
hányszor egyet? :D
droberto2016-01-27 21:30:36 // 77204
Pedig csak egy deci bort ittam. :)
Akkor ez lehet koszos, összeesett légszűrőtől és tömörtelen csövezéstől. :)
Akkor ez lehet koszos, összeesett légszűrőtől és tömörtelen csövezéstől. :)
droberto2016-01-27 21:28:47 // 77203
Na mizu... nyikkan már háromba? :)))
Csabi2016-01-27 21:27:42 // 77202
koszolódni tud, így írta ;)
droberto2016-01-27 21:26:40 // 77201
Brutál... lecsúszik a légy is róla. :)
droberto2016-01-27 21:25:02 // 77199
Nem MAP (szívőcső nyomás/hőmérséklet) érzékelőt akartál írni?
Az LLM nem tud kokszolódni, mert a légszűrő után de még a turbó előtt van.
Az LLM nem tud kokszolódni, mert a légszűrő után de még a turbó előtt van.
Dömpi (il dottore)2016-01-27 21:13:43 // 77198
szombaton segítek neked...lehet ketten többre megyünk :)
Dömpi (il dottore)2016-01-27 21:08:51 // 77197
végre valaki! végre nem csak én járok télen acélfelnivel és dísztárcsával :)
yani🍀2016-01-27 20:03:53 // 77196
Ragaszd le maszkolószalaggal.
Pityukoma2016-01-27 19:51:02 // 77195
Ma gondoltam egy nagyot és vettem fűtőszál javító festéket. Jött a hideg idő és azt vettem észre hogy a 7-8-as fűtőszálam nem működik. Jól láthatóan az előző tulaj valamit betömködött a kalaptartóra és felsértette egymás alatt a gyári réteget. Csináltam olyan pacsmagot a festékkel hogy csak na. Enyhén szólva undorító lett. Ezért még mielőtt teljesen megszáradt le is töröltem. Adnak hozzá egy sablont amit rá kell ragasztani a sérülésre, de nem jó mert aláfolyik és kb 2x olyan széles a nyílása mint a gyári vastagság. No sebaj -gondoltam- és ismét neki futottam, de már sablon nélkül. Sikerült még nagyobb absztrakt mintát festenem az üvegre :-( Ezt is letöröltem :-( A végére már úgy fázott a kezem hogy képtelen voltam a kis ecsettel remegés nélkül matatni. Teljes kudarc :-(((
Kap még egy esélyt ha megint lesz egy kis időm. Úgy gondoltam hogy vagy szig. szalagot vagy celluxot ragasztok a sérült rész alá és fölé, aztán festek. Hátha....
Ha nem jön össze és megint bénázok, akkor elviszem egy szakemberhez:-)
Valaki csinált már ilyet? Hol rontottam el?
Kap még egy esélyt ha megint lesz egy kis időm. Úgy gondoltam hogy vagy szig. szalagot vagy celluxot ragasztok a sérült rész alá és fölé, aztán festek. Hátha....
Ha nem jön össze és megint bénázok, akkor elviszem egy szakemberhez:-)
Valaki csinált már ilyet? Hol rontottam el?
Haddel2016-01-27 19:29:04 // 77194
Huu nagyon szép lett!! Sunáznám!!😃😃
Pityukoma2016-01-27 19:26:48 // 77193
Vaooo, Shadin enyhén fogalmazott :-)))
Csabi2016-01-27 18:38:13 // 77192
"Egycsapásra megoldódott minden problémám."
Ez nálam is így történt...Hihetetlen, h mennyi szívást tud okozni...
Ez nálam is így történt...Hihetetlen, h mennyi szívást tud okozni...
Csabi2016-01-27 18:22:27 // 77191
Szabolcs 1592016-01-27 18:16:06 // 77190
Chianti2016-01-27 18:09:45 // 77189
Természetesen "műszerfalápolót" akartam írni... :o)
Chianti2016-01-27 18:08:15 // 77188
Pedig csak egy nagynyomású kézi mosót, meg egy prémium gépi programot kapott...
Na meg belső takarítást, műszarfalápolót, ablaktisztítót... és sok sok szeretetet :o)
Amúgy a valóságban nem ilyen ám a Rosso , csak az átlagos digitális masinák nem tudnak mit kezdeni a piros színnel. De tény, hogy gyönyörű lett.
Na meg belső takarítást, műszarfalápolót, ablaktisztítót... és sok sok szeretetet :o)
Amúgy a valóságban nem ilyen ám a Rosso , csak az átlagos digitális masinák nem tudnak mit kezdeni a piros színnel. De tény, hogy gyönyörű lett.
Shadin2016-01-27 18:01:11 // 77187
Mint Salamon töke :-)
Chianti2016-01-27 17:44:00 // 77186
Dömpi (il dottore)2016-01-27 16:00:01 // 77185
Ma meguntam várni a szerelőmre! (szegényt nem hibáztathatom, két hete javítják nála a csápos emelőt, így csak aknáról tud szerelni, a műhely fele kapacitással megy a munka meg csak torlódik).
Szóval nem vártam tovább, elvittem beállíttatni a futóművet a megszokott futóművesemhez - blog.
7végén Pityukomával kicseréljük a kézifékbowdent, Yanival pedig lehet megpróbáljuk beapplikálni a LED-es nappali menetfény/ködlámpa-kombót.
Előre is köszönöm mindkét Cartársnak, hogy szorult helyzetben ennyire segítőkészek!
U.I.
Szivárog a váltóolaj a rövid oldal (bal) kihajtásnál, úgy tűnik nem bírta a féltengelyszimmering a váltószerelést.
Úgyhogy csak kell kérnem a szerelőmnél egy rendkívüli időpontot, ez az ő sara részben, ezt ki kell javítania.
Szóval nem vártam tovább, elvittem beállíttatni a futóművet a megszokott futóművesemhez - blog.
7végén Pityukomával kicseréljük a kézifékbowdent, Yanival pedig lehet megpróbáljuk beapplikálni a LED-es nappali menetfény/ködlámpa-kombót.
Előre is köszönöm mindkét Cartársnak, hogy szorult helyzetben ennyire segítőkészek!
U.I.
Szivárog a váltóolaj a rövid oldal (bal) kihajtásnál, úgy tűnik nem bírta a féltengelyszimmering a váltószerelést.
Úgyhogy csak kell kérnem a szerelőmnél egy rendkívüli időpontot, ez az ő sara részben, ezt ki kell javítania.
Pityukoma2016-01-27 15:20:18 // 77184
Én az ex-be vettem új EGR-t mikor kiolvasztotta a szívósort. Majd pár ezer km után elkezdte a szokásos ~1800rpm körüli rángatást. No ez már felbosszantott:-( és én is kiírattam a pi..ba! Általában a gyári megoldás híve vagyok, de itt kivételt tettem. Egycsapásra megoldódott minden problémám. Azóta az új gazdinál szolgál (KicsiJoe CarTárs).
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-27 15:15:40 // 77183
ma a garázsban behekkelem :D
Pityukoma2016-01-27 15:14:33 // 77182
No erre kivi leszek :-) Mikor szereled be?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-27 14:58:18 // 77181
no itt van a Novitec.... hát ezen nincs potméter semerre meg kb akkora mint a motorvezérlő...
Szili82016-01-27 13:48:29 // 77179
Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hol lehet beszerezni a hátsó ülés alatt lévő patentokat ami elől fogja az ülést , mert ki kellett szednem aztán eltötek. Berlina típusúba kellene.
Érdeklődök, hogy hol lehet beszerezni a hátsó ülés alatt lévő patentokat ami elől fogja az ülést , mert ki kellett szednem aztán eltötek. Berlina típusúba kellene.
Hati2016-01-27 13:22:24 // 77178
Ha nem boldogulsz vele, az a legegyszerűbb ha kiíratod a pi..ba!
Korábban nekem is volt egr gondom, megakadt, megszorult, pucoltam, megint, aztán cseréltem, meguntam, kiírattam, azóta is hibátlan, no hiba, és a fogyi is kisebb lett 0,5-el!
Korábban nekem is volt egr gondom, megakadt, megszorult, pucoltam, megint, aztán cseréltem, meguntam, kiírattam, azóta is hibátlan, no hiba, és a fogyi is kisebb lett 0,5-el!
Giuntini2016-01-27 13:16:38 // 77177
Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem, hogy az elkoszolódott légtömegmérő milyen hibajelenséget produkál?
Shadin2016-01-27 12:21:34 // 77176
Így igaz, tesztelni lehet ledugózva meg leszedett működtető blokkal is, de nem lehet lehúzott stekkerrel.
Shadin2016-01-27 12:20:24 // 77175
A töltőfeszültség minden esetben ~14,4 volt
Alfonis2016-01-27 12:10:45 // 77174
dede. EGR ledugózásnál csak hibaüzenet jön. MIL lámpa világítani fog de ennyi. Szervíz módba csak dpf miatt dobja asszem. igaz?
Nivan842016-01-27 11:58:57 // 77173
Cartársak,
Mi az 1.9 8v jtdm motor generátorának a gyári mértékű töltőfeszültsége.
Mi az 1.9 8v jtdm motor generátorának a gyári mértékű töltőfeszültsége.
Mattee892016-01-27 07:38:12 // 77172
Köszönöm a tippet, ezeket átnézem majd hétvégén. Azt meg lehet csinálni, hogy próbaképpen "ledugózom" az EGR szelepet? Tudom hogy igazából az ECU-ból is ki kellene írni, ezt csak a hiba kiszűrésének az idejéig csinálnám meg, vagy ilyenkor nem fog üzemelni rendesen a paripa?
Greentimus2016-01-27 07:28:12 // 77171
Szerintetek mi lehet a jelenség forrása? Novemberben fel lett újítva az önindító és azóta mikor beröffen a motor, de még a gombon van az ujjam van egy csúnya hang. Mintha surlódna valami aztán elengedem a gombot és elhallgat. A visszahúzó tekercsre tippeltünk, garanciában ki is lett cserélve, hibátlan elvileg az önindító, de a hang megmaradt. Tuti nem az okozza. A lendkerék csinál ilyet? Az csattanna leállításnál ha nem benyomott kuplunggal állítanám le a kocsit, tehát már nem egészséges.
Másik furcsaság : új jelenség. Kb a 10 fokos mélygarázsból kijövök a kb. 3 fokba és 2 km után megfog a piros (tehát hideg a motor), akkor hallok egy ütemes búgást, mintha az alapjárat ingadozna, közben pedig teljesen stabil. Csak álló helyzetben hallom és nem tudom, hogy üzemmelegen milyen lenne, mert egyszer a közeli Tescoban voltam, egyszer a szervizbe meg vissza, és ezalatt nem melegedett be.
Másik furcsaság : új jelenség. Kb a 10 fokos mélygarázsból kijövök a kb. 3 fokba és 2 km után megfog a piros (tehát hideg a motor), akkor hallok egy ütemes búgást, mintha az alapjárat ingadozna, közben pedig teljesen stabil. Csak álló helyzetben hallom és nem tudom, hogy üzemmelegen milyen lenne, mert egyszer a közeli Tescoban voltam, egyszer a szervizbe meg vissza, és ezalatt nem melegedett be.
.......................2016-01-27 02:55:58 // 77170
Szivosor kis pillagóknál vacs kirepedt intercooler csőnél el tud szökni a töltőnyomás
Bár akkor lenne hibakód is
Szerintem neked egyszerűen szorul az egr ,ott is elmegy a nyomás ha nem zár le
Bár akkor lenne hibakód is
Szerintem neked egyszerűen szorul az egr ,ott is elmegy a nyomás ha nem zár le
Hardy2016-01-26 22:13:09 // 77169
Ugyan erről beszélgettünk mi is. Míg nálunk itt töltik rendszám nélkül az egész hétvégét mert ha pénteken megfogom és nincs nála pénz csak hétfőn kap addig máshol simán tovább engedik őket. Pedig a törvények mindenhol egyformák.
Liquid2016-01-26 21:48:48 // 77167
mindig csak ez a száguldozás, fújjj! :DDD
Dömpi (il dottore)2016-01-26 21:42:36 // 77166
Oké, elfogadom!
De akkor a k*rva románok miért ússzák meg?
Itt a 4-esen ne tudd meg miket művelnek! A helyi kollégáid meg le sem sz*rják őket.
(Már vagy 20 éve M4-nek kellene lennie a határig.)
De akkor a k*rva románok miért ússzák meg?
Itt a 4-esen ne tudd meg miket művelnek! A helyi kollégáid meg le sem sz*rják őket.
(Már vagy 20 éve M4-nek kellene lennie a határig.)
Hardy2016-01-26 21:40:39 // 77165
Mattee892016-01-26 21:04:59 // 77164
A repedésre én is gondoltam, de akkor folyamatos lenne a hiba gondolom, de nem az, ezért is vakarom a fejem kicsit :)
Laci822016-01-26 20:26:11 // 77163
A turbónyomás mutatója nem éri el az 1,6-ot. Ha nagyon fütyül lehet valahol elszökik a nyomás.nézd meg nincs-e kirepedve valahol valamelyik cső.Amikor meg folyamatos vezetés közben mozog le fel a turbónyomás mutatója akkor lehet regenerál..akkor szokta ezt csinálni.
Mattee892016-01-26 20:21:23 // 77162
Sziasztok, lenne egy kérdésem a JTD tulajokhoz: padlógázon gyorsításkor a turbónyomás meddig kell felmenjen? Egészen a maximum 1.6 bar-ig? Valamint létezik ebben a konstrukcióban valami olyan szelep vagy akármi ahol ez a nyomás el tud "szökni"? Olyan problémával küzdök, hogy néha gyorsításkor nem jön meg a turbó ereje, olyankor magasabb fordulatszámon fütyül is, aztán van amikor gondol egyet és megindul. Azt figyeltem még meg, hogy a turbónyomás a visszajelzőn kb 3/4-ig megy fel, es valtozatlan gyorsítás mellett vissza is esik kicsit. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Bármilyen tanácsot szívesen veszek. És bocsi hogy eltértem kicsit az aktuális témától :)
Laci822016-01-26 19:41:45 // 77161
Milyen jó,hogy van köztünk rendőr is... :-) én szeretem a rendőröket....még nem volt velük bajom... (szerencsére..) JAA Hardy az a kép múltkor amin 190-et mutatott a kmóra.... hát az izé...... csak egy kihalt földes úton volt.. :-)
Hardy2016-01-26 19:24:36 // 77160
Az a baj nem igazán árulják el milyen rendszerük van és hogyan működik. De gondolom jobb mint a mienk. És mi most azt csináljuk hogy a kis laptopommal feljelentkezek az 5-10 km vel korábbi kamerára megmondom neki kiket szürjön és szól ha olyan autó jön. Jelenleg visszamenőleg fel évre a ki nem fizetett útdíj bírságot nézzük. Ha nem fizet marad a rendszám.
Online tag
2
Vendég2
542
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Off-os verdák, tapaszta...
- MiTo
- Motorsport
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...