Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 21:05:30 // 7632
	szerintem azok FAP folyadékos szarok :)
	
GTPeti2010-08-16 20:59:32 // 7631
	Tudod mit nem értek? Hogy a régebbi autókba szánt (No-ban 300 ojróval támogatott) DPF-eket ki és mikor tisztíccsa? (Bedobnak egy Wick tablettát a tankba?)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:55:20 // 7630
	nekem most az is jól viselkedik...jót tett a Catacleen :) már nem rángat tisztogatás közepette ...persze azért várom az ú DPF-et...
	
GTPeti2010-08-16 20:52:04 // 7629
	Mire eladjátok az 59-et, doktoráltok DPF-ből... :))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:36:06 // 7628
	hm... kb 4-5 tulajt ismerek akinek beugrik a Motorkontroll hiba de semmi más jelenség...engem ez elkerült eddig 35e km óta kopp, kopp, kopp...
	
ALFI1562010-08-16 19:32:22 // 7627
	Neked volt azóta hibaüzenet?
	
ALFI1562010-08-16 17:15:29 // 7625
	Turbó nem.Olvastasd ki.Szerintem a vákumnyomás szabályzót fogja neked is kiírni.Amit takarítass ki az a MAP szenzor meg az EGR.
	
enká2010-08-16 17:08:38 // 7624
	yoyo :)
Az előző pár napban nálam is előugrott a check engine barátunk és leszabályzott az elektronika. Általában 120-130-as tempónál és hosszabb utakon (min. 30-40 km megtétele után).
Leállás, újraindítás után a leszabályzás eltűnik, a hibajel marad. Többszöri útrakelés után általában a hibajel is eltűnik, hacsak nem jelentkezik időközben újra a hiba.
Hiba kiolvasás még nem volt, ám én csak holnap cserélem le az előző tulaj által berakott - állítólag - méregdrága shell 5W 40-es olajat a részecskeszűrőbarát 5w 30-ra. Talán ezzel a hiba is megszűnik. De persze lehet, hogy semmi köze hozzá. Hozzászólásaitokat olvasva lehet EGR, LMM, turbó hiba is simán.
Majd jelentkezem :).
	
Az előző pár napban nálam is előugrott a check engine barátunk és leszabályzott az elektronika. Általában 120-130-as tempónál és hosszabb utakon (min. 30-40 km megtétele után).
Leállás, újraindítás után a leszabályzás eltűnik, a hibajel marad. Többszöri útrakelés után általában a hibajel is eltűnik, hacsak nem jelentkezik időközben újra a hiba.
Hiba kiolvasás még nem volt, ám én csak holnap cserélem le az előző tulaj által berakott - állítólag - méregdrága shell 5W 40-es olajat a részecskeszűrőbarát 5w 30-ra. Talán ezzel a hiba is megszűnik. De persze lehet, hogy semmi köze hozzá. Hozzászólásaitokat olvasva lehet EGR, LMM, turbó hiba is simán.
Majd jelentkezem :).
ALFI1562010-08-15 09:26:51 // 7623
	Így van!Aki ilyenre adja a fejét az kérdezze Imit.Ő már végigjárta az 1.9-el ezt.
	
GEORGE2010-08-14 23:25:05 // 7622
	Mesélj :-)
	
GEORGE2010-08-14 23:24:33 // 7621
	Állítólag nem olyan egyszerű chippelni a részecskeszűrő miatt....inkább 2,4-et kellett volna venni :-)
	
GEORGE2010-08-14 23:23:50 // 7620
	Vannak már olyan ledes "izzók2 amibe van gyárilag ellenállás, így nem jelez hibát a compjuter.
	
ALFI1562010-08-14 22:20:13 // 7619
	Mit?
	
W.2010-08-14 22:10:24 // 7618
	Tapasztalatok:  1590km, 7.0 liter/100km átlag, 105km/H átlagseb!!!.  A fék nem valami fasza, az órája 160 felett kb. 10-et csal és kell bele még egy kis kraft, úgy hogy ,meg lesz csippelve a drága. Ültetve necces az utazás, de fekszi a kanyarokat rendesen...
	
.....2010-08-14 13:41:27 // 7617
	ööö.......... mindenesetre köszi a tippet! Ez egy jó ötlet, majd kipróbálom a philips, osram cool blue izzót.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 13:21:36 // 7616
	én? :) viszont kitaláltam egy tuti nappali fényt 59-re...
	
GTPeti2010-08-14 13:15:54 // 7615
	Nahátakkormeg miért panaszkodol? :))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 13:13:53 // 7614
	SCT White Xenon :DDD van vagy 200ft sem :P
	
GTPeti2010-08-14 11:54:28 // 7613
	Teljesen igaz, nem te vagy az első akitől ilyet hallok...
Én vennék egy jobbfajta hidegebb fényű (festett búrájú) izzót. Olyat, mint pl. a Philips CoolBlue / OSRAM Diadem. Ezek -bár kék a búra - nem a feltétlenül világítanak kéken. Inkább fehéren.
	
Én vennék egy jobbfajta hidegebb fényű (festett búrájú) izzót. Olyat, mint pl. a Philips CoolBlue / OSRAM Diadem. Ezek -bár kék a búra - nem a feltétlenül világítanak kéken. Inkább fehéren.
ALFI1562010-08-14 09:32:57 // 7612
	Ezen én is gondolkoztam már.Így úgy néz ki mint ha egy gyertya égne bent és az világítana.De nem akarok gondot magamnak különböző ledes izzókkal így marad.De ha sikerül valami tutira bukkanod akor jelezz.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 09:02:37 // 7611
	LED-del csak a gond van ...én maradtam a hagyományosnál...úgy sem látom előröl az autót :P
	
.....2010-08-14 08:08:14 // 7610
	Milyen izzót érdemes venni a helyzetjelző helyére ami fehéren világít a xenon mellett? A led-est nézegettem, de ahhoz ellenállás is kell égőnkén hogy ne jelezze  kiégett. A xenon gázzal töltött helyzetjelzőről meg azt olvastam, hogy megolvasztotta a foglalatot.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-13 10:50:28 // 7609
	nem...eddig
	
ALFI1562010-08-13 09:20:47 // 7608
	Az érzékelők,szenzorok tisztításával kapcsolatba.Állítólag alul a szívocsonkot is le szokták bontani és ott is tisztítani valamit.Hallotatok vagy olvastatok már róla valamit?Akár ülföldi oldalon,fórumon?
	
ALFI1562010-08-12 21:02:04 // 7607
	És mi van azokkal aik már az egész évet kifizették?
	
GTPeti2010-08-10 12:36:40 // 7606
	(Amúgy sorry, tudom nem poltopik.)
	
GTPeti2010-08-10 12:33:35 // 7605
	Maradjunk annyiban, hogy - "a másik" kivétel nélkül mindent rosszul csinált - címszó alatt a gazdagoknak kedveznek... Ugyanez igaz az ingatlanadóra is. Ott is csak a határt kellett volna feljebb tolni, hogy az igazán tehetőseknek kelljen jobban hozzájárulni.
	
Don Gombóc2010-08-10 08:29:27 // 7604
	Tegnap előtt egyébként a Hír tv-ben bemondták, hogy a második részletet nem kell bepengetni. Pont odakapcsoltam amikor mondta az ember.
	
Don Gombóc2010-08-10 08:28:08 // 7603
	Ezt nem értem én sem.
Ha tételezzük fel, az adózott fizetésedből, vagy az adózott nyereségedből vásárolsz nagy értékű ingatlant vagy autót, azután még fizess éves luxusadót. Ez olyan mint a dögöljön meg a szomszéd lova is mondás. Azért mert mi adott esetben nem engedhetünk meg magunknak ilyen autót, azért a másik az szívjon. Éppen elég gusztustalanság van még a világban.
	
Ha tételezzük fel, az adózott fizetésedből, vagy az adózott nyereségedből vásárolsz nagy értékű ingatlant vagy autót, azután még fizess éves luxusadót. Ez olyan mint a dögöljön meg a szomszéd lova is mondás. Azért mert mi adott esetben nem engedhetünk meg magunknak ilyen autót, azért a másik az szívjon. Éppen elég gusztustalanság van még a világban.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-09 20:00:00 // 7602
	a legjobb technikai adat ha mész és kipróbálod az autót saját magad :P
	
GTPeti2010-08-09 19:56:13 // 7601
	(OFF Aki négykettes Q7-et, vagy Astont vesz, az tuti, hogy az adózott jövedelméből tette. Világos. ON)
	
Piritu - 1.000.0002010-08-08 22:27:44 // 7600
	Szép és jó, csak, pl. négyajtós vagy az SW adatai vannak itt megadva?  A 2,0 itt sincs.
	
Piritu - 1.000.0002010-08-08 22:24:51 // 7599
	Modjuk a hivatalos műszaki adatait :-)
Mindazt, amit a többirőllehet tudni
	
Mindazt, amit a többirőllehet tudni
ALFI1562010-08-08 22:21:51 // 7598
	Az meg EGR pont most volt pucolva.DPF szar?Arra vajon mijen hibát ír ki?Mert ha kiolvassuk akkor a vákumszenzort írja.Vajon arra is azt írja?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 22:21:32 // 7597
	az mindegyiknek olajpermetes....
	
ALFI1562010-08-08 22:19:46 // 7596
	Akkor lehet csak annyi,hogy valahol farsot szív?Most mikor cserélték a szervóolajat le volt bontva az alja.Alánéztem az alsó coolercsőnél olajpermetes volt.Azt valahol kihordta.Lehet ott szív farsot?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 22:18:38 // 7595
	az EGR lehet ilyen hogy kiakad ...pl vagy a DPF szar...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 22:16:05 // 7594
	az membrános az is vagy jó  vagy nem....
	
ALFI1562010-08-08 22:14:10 // 7593
	És a vákumszenzor?
	
Poló2010-08-08 22:13:19 // 7592
	
	
ALFI1562010-08-08 22:13:10 // 7591
	Ráadásul nem is akkor mikor nyomom.A multkor is sima utazó 90-100 körül.Most is mikor visszavettem ráadásul akkor jött elő.Nem is akkor mikor lepadlóztam.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 22:11:51 // 7590
	mit szeretnél tudni?
	
Piritu - 1.000.0002010-08-08 22:09:32 // 7589
	Honnan lehet hozzájutni a 159 2,0JTDM és 1,8TiBi műszaki adataihoz?
Az Alfaromeo.hu nem ismeri ezeket a motorokat :-(
	
Az Alfaromeo.hu nem ismeri ezeket a motorokat :-(
GEORGE2010-08-08 21:55:52 // 7588
	Szerintem meg a fizetésemből levont adó után kussoljanak szépen!!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 21:44:20 // 7587
	kinyomott kuplungnál is 0.8 volt a töltőnyomás? LMM nem csinál ilyet hogy 800km-ig jó utána meg nem, aztán megint jó 800km-ig...
	
ALFI1562010-08-08 21:40:51 // 7586
	De miért kéne megadóztatni?Ha abból vette ami után már leadózott.Hányszor kell leadózni?
	
ALFI1562010-08-08 21:39:12 // 7585
	Na most jöttünk haza a Balatonról és hazafele jövet az utolsó 40 kilóméteren megint csak 0.8 volt a töltőnyomás motorkontrol lámpával párosulva.Amióta minden ki lett puceválva 800km.óta nem jött elő.Lehet csak cserélni kell a vákumnyomásérzékelő szenzort?Vagy légtömegmérőt?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 21:06:26 // 7584
	Ja köszönet Banánnak :) Meg rádugtuk a notit a gépre ha már van egy kis időnk a DPF 52%-os volt hazafelé puccantott is egyet ...ha jól emléxem az utolsó puccantás 510 mp-ig tartott...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-08 20:52:04 // 7583
	Ma végre nem esett és fújt így az 1 hónapja csomagtartómban lötykölődő sport tárcsák értelmet nyertek :) Az első tapasztalat hogy csendesebb mint az EBC úgy látszik nem annyira uborkareszelő remélem lesz is annyira jó ...
	
Online tag
0
		Vendég0
135
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05