Fórum >> Típusok >> 159

Kompressz úr2011-07-03 13:15:51 // 14690
Az enyémre a kötelező most 16.000 Ft B9-ben.
stukker19872011-07-03 13:03:00 // 14689
Értem:)
Gábor792011-07-03 12:50:40 // 14688
:-)
Egyrészt úgy értettem, hogy akinek van pénze min. 3MFt-ért autót venni, az ne nézze, hogy 2-3eFt-al többet kell évente fizetni a kötelezőért (amúgy megnéztem az én adataimmal, 1.000Ft-al fizetnék többet 1 év alatt, mint most 156-ra). Másrészt pedig szerintem inkább arra kell felksézülni, hogy ha veszel egy ~10MFt-os autót ~3MFt-ért, akkor abban - ahogy előttem már többen leírták - nagy valószínűséggel nem 80-98ekm van, hanem jóval több. Ez pedig szerintem azt rejti magában, hogy nagyobb valószínűséggel romolhatnak el benne dolgok. Mivel egy 159-eshez jellemzően nem annyiba kerül az alkatrész, mint egy F Astrába, így vélhetően ez lesz inkább plusz költség a mostani állapothoz képest, nem pedig a KGFB plusz díja (igyekeztem mindent feltételes módban írni, hiszen ez sem törvényszerű).
Gábor792011-07-03 05:44:40 // 14686
Szerintem a legbiztosabb választ akkor kapod meg, ha beírod az adatokat egy kalkulátorba, egyszer 1.9-el, majd 2,4-el. De azt gondolom, hogy nincs nagy különbség, nyilván biztosítótól is függ, mert sztm mindegyik másként határozza meg, hogy mi az a tényező (pl. kor, teljesítmény), amit figyelembe vesz és milyen szintnél emel (pl. 30 év alatt, 100LE felett stb...).
De ha már 159-ben gondolkodsz, és 2,4 is felmerül, akkor ne a KGFB díj miatt aggódj :-))
stukker19872011-07-03 00:13:23 // 14685
Srácok!

Tudom h nem feltétlenül ide illő a kérdés,de azért felteszem!:D

Mennyi a különbség első autó esetében a KGFB összegében, ha 1,9 vagy 2,4 mocija van a 159-nek?
Piritu - 1.000.0002011-07-02 21:11:44 // 14683
Az olajat elfelejtettem kiolvasni, abból egyértelmű lenne. No, majd holnap megnézem. Viszont, ahogy látom hamarosan regenerálni fog a Párduc :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-02 20:59:01 // 14682
nem tudom nekem kb 6e km alatt elfogyott a tesztolajam ...visított is a coputer ...
Piritu - 1.000.0002011-07-02 20:54:11 // 14681
No megnéztem a progit:
2070 - Részecskeszûrõ eldugult
Verschmutz. Partikelfilter
Particle filter obstruction (google fordító: Részecskeszűrő elzáródása)
2075 - Olaj elhasználódás foka
Verschlechterungszahl des Öls
Oil deterioration indicator (google: Olaj romlását jelző)

Szóval itt sem egyértelmű, viszont ez is benne volt a Párducban:
"Km-állás utolsó regen óta: 714,3 km
Részecskeszûrõ eldugult: 99,17 %"
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-02 20:13:52 // 14680
lehet rosszul lett lefordítva a program ....ez alapján az elhasználódás foka 86% mivel matematikailag 1-től indulunk felfelé nem pedig 100-tól vissza felé....a DPF sem 58% vissza felé eldugulásra ha nem 42% ami kiír....
Piritu - 1.000.0002011-07-02 20:00:56 // 14679
A 86% szerintem a jelenlegi állapotára utal, 16%-ot romlott.
Ruszi2011-07-02 17:22:12 // 14678
Csak azt nem értem,hogy 1000km után miért ilyen magas az olaj elhasználtsága.
Ruszi2011-07-02 16:35:08 // 14677
Cak úgy:
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-28 13:25:34 // 14675
jobb felső képen ahova becsatlakozik a stabpálca....első lépésben stabpálca nem egy horror tétel
Norby2011-06-28 12:55:24 // 14674

Valahol lehet látni, azt ami nekem kellene?
Matta1562011-06-28 12:43:40 // 14673
A 156-é is, én azt tettem!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-27 20:24:49 // 14672
a 166 faceliftnek pont akkora az első jele mint az 59-nek ha normálisan ki lehet szedni és átrakni akkor pont ugyan úgy fog kinézni mint a gyári ha nem lehet szépre megalkotni akkor marad a gyári
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-27 20:13:58 // 14671
inkább 13-14e az első jel...
Matta1562011-06-27 17:37:22 // 14670
Rakok majd fel egy képet az elejéről, nem lehet észrevenni.
Wr dieselt rakom bele én is, ez nem spórolás hanem leleményesség, van akinek sokat jelent a mai világban 10 ezer ft :S
Kompressz úr2011-06-27 16:47:04 // 14669
Én úgy vagyok ezzel, hogy ha már prémium autóm van, akkor pont az elején, ahol kiüti mindenkinek a szemét, nem barkácsolós megoldást alkalmazok...mint ahogy az olajon se illik spórolni. Szerintem.
Matta1562011-06-27 16:22:10 // 14668
Nekem 16 ezer lett volna az új a Fiatnál és 7 volt a sima, így nekem is megért 9 ezret fél óra pepecselés :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-27 08:51:22 // 14667
:DDD régen volt már 10e....
Kompressz úr2011-06-27 08:40:29 // 14666
Ha ezt tudom, akkor 12 ezret mondok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-27 08:12:26 // 14665
annyiért hozhatsz nekem is :)
.....2011-06-27 08:02:05 // 14664
Szia, az alfa amore ftp oldalán fent van, onnan le tudod tölteni.
Csosznorbert2011-06-26 23:56:28 // 14663
Sziasztok Alfa fanok. Új vagyok még itt mint a legjobb barátom egy 159 SW is.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. "Kis" barátom belga származású, így a könyvek is.
A netet már széttúrtam magyar nyelvű könyv miatt de nem sok sikerrel. Esetleg valaki tud segíteni, hogy hol tudok magyar nyelvű kezelési utasítást szerezni a kocsihoz. Akár új is jó megvételre.
Előre is köszönöm a segítséget.

Csosznorbert
Kompressz úr2011-06-26 21:47:35 // 14662
Nekem megért 10.000 Ft-ot a gyári új embléma....
Matta1562011-06-26 21:28:30 // 14661
Ciao, én is pont tegnap csináltam.
A 156-é is 75mm átmérőjű leköszörültem a hátulját simára, magának a pajzsnak a felületét is felérdesítettem Palma tex el össze, és kb fél-a mm-er marad a rés, na azt szilóval bekentem és olyan mint az új :D
'''''2011-06-26 13:15:39 // 14660
Ma Pécsről kifelé menet gyorsultam egy 1.75tbi giu-val.200-ig ugyan úgy mentünk,utána kénytelen voltam elengedni,mert az asszony is bent ült mellettem.Ha kicsit megpiszkálnák,egész jól menne. :-)
Gábor792011-06-25 08:29:06 // 14659
Elég sz.rul nézett már ki ahhoz, hogy szétszedje :-)
'''''2011-06-25 07:06:50 // 14658
Képes voltál ezért szétszedni?
Fangio2011-06-24 23:02:13 // 14657
Kíváncsiságból szétszedtünk egy első 159-es "pajzsot", érdekelt, hogy van beletéve a jel.
Az embléma egy vékony lemez, ragasztóval felragasztva. Méretileg megegyezne egy sima hagyományos jellel, de mivel ez vastagabb, így kiemelkedne a pajzsból.
'''''2011-06-24 19:19:55 // 14655
Na,van már új jeled?
Matta1562011-06-23 20:20:39 // 14654
Üdv Cartársak ! Eladók a 16x7 coll-os gyári alufelnieim. Az alkatrészek rovatba tettem a hirdetést, ha valakit érdekel, írjon bátran. Ciao!
BeeGee2011-06-22 21:31:26 // 14653
Annyiból pont vehetnél egy 3.2 biturbo Maseratit :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 20:58:25 // 14652
én maradok a jól beváltnál :) majd lövök egy képet a kipuffról 1000km után ...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-22 20:53:01 // 14650
már előrébb írtuk hogy a multipower specs ha már selenia
gekki2011-06-22 20:29:03 // 14649
kár, hogy nem csináltak egy olyan szintű turbó motort a 159-be mint amilyen annak idején a 155 Q4 motorja volt az akkori 2,5 dízelhez képest...
tudom, így is kevés a TBi vásárló és ha még nagyobb, mondjuk 6 hengeres 2,5 vagy 3,0 motor lenne benne még kevesebben engedhetnék meg maguknak...

az én álmom akkor is az, hogy egy szép 159 SW-be beépíteni egy 3,2-es biturbó maserati motort :))))) tudom, hogy eszetlenség, és teljesen felesleges de a fííííííííling az biztos, hogy semmihez (vagy nem sok mindenhez) nem lenne hasonlítható :)
(meg kérdés, hogy műszakilag hogyan lehetne megoldani...)
GTPeti2011-06-22 20:22:23 // 14648
De nem az a kérdés, hogy a polcon van-e, hanem, hogy ők, a szakértők ajánlják-e.
joe752011-06-22 20:20:00 // 14647
Aham.......köszi!
Piritu - 1.000.0002011-06-22 20:18:57 // 14646
Náluk láttam. Az itteni olajszakértők véleménye érdekelne :-))
GTPeti2011-06-22 20:16:28 // 14645
Ofit már kérdezted?
Piritu - 1.000.0002011-06-22 20:15:29 // 14644
Újra kérdezem, nem ilyen olaj kellene a kormosba?
Piritu - 1.000.0002011-06-22 20:11:08 // 14643
A 235 lovas un MultiAir technológiás. Szerintem fizikailag is más a vezérmű rendszere.
joe752011-06-22 19:42:32 // 14642
Amúgy tudja valaki hogy a 159-esben 200 LE-t teljesítő 1.8 TB és a Giulietta-ban 235 Le-t teljesítő 1.8 TB motorok között van bármi fizikai különbség, vagy csak szoftveres?
joe752011-06-22 19:37:02 // 14641
Nehéz ügy ez, mert 1.8 TBi-ből használtat nem nagyon kapni, a 2,4 JTD-ből meg újat.....
Az 1.8 TBi a hülye regadó miatt lényegesen olcsóbb azonos felszereltség mellett, de ez csak itthon igaz.
A fogyasztása a benzines turbónak ahogy előttem is írták min. 3-4 literrel több, bár állítólag ott nagyobb különbséget lehet elérni a kíméletes használat és a toljuk neki mint állat üzemmódoktól függően.
Ami lényeges lehet még , ill. én figyelembe venném, az eladhatóság. A diesel -már ha lehet ilyet említeni- jobban tartja valamelyest az árát, könnyebben eladható, mint egy turbós benzines...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak