Piritu - 1.000.0002011-08-22 21:32:38 // 15509
sem
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 21:30:04 // 15508
persze kb 2 hónap alatt meg is jött :P Te sem gondolod komolyan....
Piritu - 1.000.0002011-08-22 21:11:21 // 15507
A nyomatékhegyeknek is vannak árnyoldalai :-)
.....2011-08-22 20:55:28 // 15506
.....2011-08-22 20:44:14 // 15505
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 20:40:50 // 15504
no ma motorféknél fékezésre egy klattyanást hallottam elölről pár km után meg kitéve üresbe folyamatos klattyogást még a kormányon is éreztem....holnap szerelő, nagyon féltengely gyanús :(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 20:20:28 // 15503
Te mindig olyan doktorosan fogalmazol :)))
Kompressz úr2011-08-22 20:15:14 // 15502
Ezt mondtam én is, csak körülményesebben :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 20:04:09 // 15501
persze ezek alapján cserélj vezérlést 30e-ként mert az olcsóbb mint egy hengerfej, vegyél Motul olajat mert azzal jobban bírja a motor és bár 2x annyi mint más olaj de ugye ez olcsóbb mint egy komplett blokk stb, stb, stb :D
Piritu - 1.000.0002011-08-22 20:02:37 // 15500
Amit előbb-utóbb, így is, úgy is meg kell venni. Ha ezt a negyed misit pluszban beruházod, mondjuk 30ezerrel később :-)
Shadin2011-08-22 18:31:16 // 15499
Többe kerül 4 új porlasztócsúcs :-)
Tibe2011-08-22 18:21:49 // 15498
:) Nem csak a marketing szöveget nyomta :)) Én évi 12-14 ezret teszek a kocsiba csak, szal 200 ezer sokára jön össze :)) De viccet félretéve nekem bejött és maradok is nála, úgy érzem megéri.
Kompressz úr2011-08-22 17:30:49 // 15497
A saját tapasztalatomból kiindulva (sosem sufni kúton tankolva, de prémium gázolajat csak ritkán adva), a dpf és egyéb mizériákat nem feltétlen a magyar üzemanyag okozza.
Nálam 105.000 km alatt egyetlen, általatok említett parajelenség sem volt tapasztalható, pedig legfeljebb nyaralások idején kapott extra üzemanyagot Mézesmadzag úr.
Nálam 105.000 km alatt egyetlen, általatok említett parajelenség sem volt tapasztalható, pedig legfeljebb nyaralások idején kapott extra üzemanyagot Mézesmadzag úr.
Piritu - 1.000.0002011-08-22 17:24:11 // 15496
"omw-s haverom oktatott ki" - biztos, hogy nem a kötelező marketing feladatot mondta fel? Az oldalukon is ezt írják :-DD
Amúgy az a 20-30 inkább 30-40 Ft. 200e km-en a különbség bőven negyed misi. Biztos megéri?
Amúgy az a 20-30 inkább 30-40 Ft. 200e km-en a különbség bőven negyed misi. Biztos megéri?
Piritu - 1.000.0002011-08-22 17:13:44 // 15495
Én láttam. A listában ki kell pipálni és akkor lekérdezi. Pl. a május 8-i lekérdezés:
"READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 13 431,7 km
Km-állás utolsó regen óta: 295,2 km
Részecskeszûrõ eldugult: 35,84 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 939 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 568 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 627,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Olaj elhasználódás foka: 75,99 %
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod"
"READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 13 431,7 km
Km-állás utolsó regen óta: 295,2 km
Részecskeszûrõ eldugult: 35,84 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 939 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 568 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 627,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Olaj elhasználódás foka: 75,99 %
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod"
Csabi2011-08-22 15:24:37 // 15494
A km számlálót Én sem látom, mert valszeg megpiszkálták h ne mérje, legalább is ezt gondolom.. :)
Tibe2011-08-22 15:15:28 // 15493
Az omw-s premium dízelben alig kimutatható a kéntartalom, szemben a többi dízellel és ez az egy valóban az osztrákoktól jön és nem csak adalékanyagot tesznek a mol-os dízelbe. Ugye nem kell mondanom hogy először a kén és kénszármazékok rakódnak le majd fogják meg a kormot. Nekem mióta megvan a gép sosem rángatott, nem kellett egr-t se pucolni stb.... ennyit megér simán az a 20-30 ft többlet literenként.
Jah és ezt nem én találtam ki, omw-s haverom oktatott ki. :)
Srácok azt nem hiszem el hogy egy részecskeszűrő nélküli nagynyomású dízel nem kormol padló gáznál, ennyire ne legyünk elfogultak :) Mindegyik dob egy kis pamacsot padlónál, és a kevésbé széthajtottak utána már nem füstölnek, a széttaposottak pedig folyamatosan utána is :D
Jah és ezt nem én találtam ki, omw-s haverom oktatott ki. :)
Srácok azt nem hiszem el hogy egy részecskeszűrő nélküli nagynyomású dízel nem kormol padló gáznál, ennyire ne legyünk elfogultak :) Mindegyik dob egy kis pamacsot padlónál, és a kevésbé széthajtottak utána már nem füstölnek, a széttaposottak pedig folyamatosan utána is :D
Sandree802011-08-22 15:09:30 // 15492
Sziasztok!
Tegnap sikerült a FiatECUScan-t rákötni a vasra, OBD2 kábellel, de pár adatot nem látok. Pl megtett km...
Nálatok is így van ez?
Köszi:
Sandree80
Tegnap sikerült a FiatECUScan-t rákötni a vasra, OBD2 kábellel, de pár adatot nem látok. Pl megtett km...
Nálatok is így van ez?
Köszi:
Sandree80
Piritu - 1.000.0002011-08-22 12:53:56 // 15491
Nem is beszélve, mondjuk 200e km-en mekkora különbség adódik :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 12:47:49 // 15490
én simát tankolok :) nem tudom mivel jobb egy prémium üa 1 biztos hogy drágább :D
Shadin2011-08-22 12:31:37 // 15489
Amikor sima OMW-t raktam bele, na akkor dugult el a DPF:-)
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Piritu - 1.000.0002011-08-22 11:27:29 // 15488
Hm ez érdekes. Nálam pont jobban kerregett a 156 mindenféle prémiummal, mint a "simával". Füstölni meg semmivel sem...
DrB2011-08-22 11:21:00 // 15487
Télen szoktam az OMV-tól az alpesi dieselt tankolni. Nyáron én sem vettem észre különbséget a normál és premium dieselek között.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 11:20:33 // 15486
van olyan hogy nem az OMW-nél tankolok akkor nem is megyek el annyit ...
DrB2011-08-22 11:19:16 // 15485
Nekem nem füstűl,mindegy, mit tankolok bele. Igaz, benne van még a DPF, egér, frászkarika... :)
'''''2011-08-22 11:14:25 // 15484
A komputer nekem eddig azt mutatta amit beletankolásnál az óra mutatott.Eddig nem csalt.A jobb üzemanyag különbségét még én sem vettem észre.
Tibe2011-08-22 10:54:02 // 15483
Én amikor megvettem a gépet az összes féle dízelt kipróbáltam és a premium omw-s jött be leginkább. Kevésbé füstöl vele a gép padlógáznál, kicsivel jobb a fogyasztás és főleg télen simább a motor járása. Szal nekem bejött.
DrB2011-08-22 07:48:05 // 15482
A klímám nekem is érdekesen működik már a megvétel óta, akkor volt a vasban 57 ezer km. A kezdetektől alkalmanként gyorsításkor előjött egy furcsa zaj a motortér felől, ami az idővel egyre gyakoribb lett, miközben a klíma egyre kevésbé hűtött. Szerviz, gázbemérés, gáz hiányzik, feltöltés, utána megint jó volt. Aztán fél éven belül ugyanaz a sztori, pont a rekkenő nyári kánikula közepén, zaj előjött, klíma nem hűtött. Épp itthon voltam, bemérettem, nem hogy kevés lett volna benne a gáz, hanem túlnyomást mutatott. A klímás szerint a radiátor volt túl elbogarasodva, ami már szignifikánsan lecsökkentette a hűtőfelületet. Radiátor kipucoltat, gáz csere, nyomás ellenőrzés, aztán minden jó volt megint. Idővel megint előjött persze a hiba, klíma bemér, gáz egy része hiányzik, de a kontrasztanyagos vizsgálattal nem látták, hol szökik. Mondják, használjam tovább, majd meglátjuk. Persze, az újra töltés megint orvosolta a problémát egy ideig. Pár hónap múlva, megint a legnagyobb melegben egyszer csak érzem, melegszik a beltér, rá pár percre, egy gyorsításnál megint előjött ez a furcsa hang a motortér felől. Klíma lekapcs, izzad és káromkodik. Még vagy 150 km előttem volt. 10 km-t bírtam. Mondom, nem érdekel, visszakapcsolom. Bazdmeg, működik, semmi furcsa hang, csak hűt. A fontos tudni, hogy mindeddig 99%-ban full automata módban használtam a klímát, de akkor csak a fél automata üzemmódba kapcsoltam vissza véletlenül. Úgy pedig már több hónapja működik. Persze, valami nem stimmel, valszeg a mágneskapcsoló (vagy mi), külföldi fórumokon ezt írják gyakori hibának. Szabi után meg is nézetem. Az okosokat kérdezem, miként használja ezt a mágneskapcsolót a rendszer másképp fél automata módban mind fullban?
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
DrB2011-08-22 07:28:28 // 15481
Nálam is konzekvensen 2-3 decit csal a komp lefelé... :)
DrB2011-08-22 07:27:48 // 15480
Nem régi már az akksid? Nekem akkor produkálta ezt, mikor már a halálán volt. Akksi csere, aztán minden jó volt megint.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:57:28 // 15479
Mit tapasztaltál?
Tibe2011-08-21 21:55:21 // 15478
Omw premiumot tegyél bele, ott lesz különbség..... én csak azt tankolok.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:41:55 // 15477
A múltkor tankoltam vépúdert a Párducba, most fogyott ki. Semmi különbséget sem fedeztem fel, talán annyit, hogy egy kicsivel többet ivott belőle.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 19:25:08 // 15476
Az 59 fedélzetije nagyon is pontos, gyakorlatilag a tankolásból számolt decire egyezik. Az 56-é szisztematikusan csalt lefelé majd egy litert....
Shadin2011-08-21 11:25:04 // 15475
Akármi lehet, ABS jeladó, perdület érzékelő, kormányfordulat érzékelő ill. kormányspirál. Fel kell dugni kompjúterre
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-21 11:24:15 // 15474
nem müxik a VDC meg a lejtőnmegálló funkció
Shadin2011-08-21 11:19:43 // 15473
Általában 7,3-at mutat a comp. és 7,5 körül tankolok.
Penge2011-08-20 20:14:05 // 15472
Sziasztok! Mi lehet a prszöném oblémám ha az autom azt írja ki VDC unavallable Consult handbook, Hill holder unavallable Consult handbook? Ha valaki tud segíteni azt megköszöném mert én nem igazán értem mi a baja, és nem tudom mi tévő legyek. Előre is köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 18:17:10 // 15471
remélem nem a computer adatait veszed alapul ...az csal valamennyit ...csak mert az mjet 56-om evett 6L-et ami azért 300kg-mal könyebb :)
Shadin2011-08-20 16:16:10 // 15470
Én csak betartottam a sebességhatárokat, BP-Dunaújváros szakaszon. 5,5 liter :-) Majd el aludtam.
Miután kifújtam sűrített levegővel a nyomáskülönbség szenzor csövét ás betettem az EGR szűkítőt, hibátlan a DPF működés. 16-85% között mozog. És az M6-os 20Km-es szakaszán is ki tudja pucolni magát...
Jó hétvégét.
Miután kifújtam sűrített levegővel a nyomáskülönbség szenzor csövét ás betettem az EGR szűkítőt, hibátlan a DPF működés. 16-85% között mozog. És az M6-os 20Km-es szakaszán is ki tudja pucolni magát...
Jó hétvégét.
'''''2011-08-20 13:46:31 // 15469
140-160 közt mentem.Nem mertem gyorsabban menni,féltem a trafitól.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 11:53:53 // 15468
nem rég vittek egyel nekem nem kéne nagyon "nyers" ez az automata az 59-ben
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 11:49:30 // 15467
jajaj :)) tojáshéj volt a talpad alatt? 7.1 vazz nyugdíjas tempó
'''''2011-08-20 11:44:40 // 15466
Tegnap mentem autópályán 600km,(Győr-Bonyhád).Nem tempomattal mentem végig,a fogyim így 7.1 lett 124km/h átlagnál.Sokan voltak a pályán és viszonylag sokat kellett fékezzek és gázt adjak de szerintem így sem rossz.
cseko762011-08-20 11:22:01 // 15465
nálam a tempomat csinált ilyet :)
GTPeti2011-08-20 10:54:31 // 15464
SZVSZ egy klímakompresszor vagy jó, vagy nem jó. Én inkább kontakthibára, vagy sw-problémára tippelnék.
'''''2011-08-20 09:39:28 // 15463
Néha,ha kézzel rányomok párat a levegőbefújás gombra,akkor hirtelen full-ra ugrik,majd gyors visszafelé nyomkodás,bepróbálja még egyszer a full-t és utána visszaugrik. Ez csak nagy ritkán jön elő. Biztos ezért mondják az alfákra,hogy lelkük van! :-)
ALFI1562011-08-20 07:08:57 // 15462
Balázs 156SW-nek csinálta ezt.Klímakompresszor csere lett a vége.
W.2011-08-20 06:42:53 // 15461
Anno a 166-ban csinálta ezt, miután ki lett szedve többször az ICS. Valamilyen vezérlési hiba jött elő párszor, azután magától eltűnt.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 06:14:24 // 15460
ilyennel nem de olyan "gyakran" van hogy a klíma kijelzője eltűnik aztán újra indításnál minden a régi ....szarolasz :)