Fórum >> Típusok >> 159

Csosznorbert2011-08-24 21:11:04 // 15609
Mikor a b.nőm lehajol elém és ..... az is szívás. :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:07:53 // 15608
a nem várt kiadás az a szívás.. szerintem pl egy 200e-re tervezett DPF ne menjen tönkre 100e-nél mert az nem várt kiadás, egy szívósor se menjen tönkre 100e-nél mert szívás, az hogy WRD olajat ír a könyve szívás ...soroljam még? :)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:03:41 // 15607
Kérdés, hogy mit nevezel szívásnak? Valószínű, hogy a használt azért olcsóbb az újnál, mert már elromolhat benne valami, ezzel számolni kell. A Spiderben pl. komplett váltót, első futóművet és még sok minden mást cseréltem, mégse mondanám, hogy szívás volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 20:59:50 // 15606
az élet nem habostorta lehet sokat szívtál a nőkkel nekem meg velük nem volt bajom :D
Csosznorbert2011-08-24 20:59:25 // 15605
Akkor (de min 28hónap múlva) az enyém is eladó lesz :P
Kompressz úr2011-08-24 20:54:59 // 15604
Sokszor már én szégyellem magam, hogy nem panaszkodhatok...
Kompressz úr2011-08-24 20:50:32 // 15603
Én használt autóval se szoktam szívni :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 20:47:58 // 15602
nekem ez már a sokadik használt autóm és mindegyikkel volt szívás :)
'''''2011-08-24 20:21:36 // 15601
Ha végre kiadják a 169-et eladom neked az enyémet! :-)
mizooo2011-08-24 19:22:37 // 15600
Írhattok akármilyen rosszat nekem úgyis lesz egyszer egy ilyen autóm :P... Amúgy rendszeresen beolvasgatok és olyan nagy baj szerintem nincs, a 156 Topicban szélesebb a hibaskála.
Abarai2011-08-24 19:15:15 // 15599
Minden autós fórum minden márka- vagy típustopicjában ez megy. :)

A legtöbben csak akkor írnak, ha valami baj van a technikával. Amíg megy, legfeljebb olvasgatnak... vagy azt se.
SKrisz2011-08-24 18:14:13 // 15598
Hát nem gonolom, hogy a 159-ről valós képet mutat, ha csak a topicot olvasom...
Piritu - 1.000.0002011-08-24 18:11:16 // 15597
Már nekem is feltűnt, amikor vettem, hogy csak gond van a 159-el, legalább is a topik alapján :-)
Kompressz úr2011-08-24 18:00:23 // 15596
Lassan át kellene nevezni a topikot, hogy "159 -egy új korszak szívás", annyi panasz van itt.
Cgo2011-08-24 16:45:02 // 15595
ez erdekes, az en autom forditva mukodik :) valamelyik nap reggel 12 fok volt, paratartalom millio - az auto ugy ment, mint a vaddiszno. Aztan szaraz, forro idoben olyan normalisan. Ezt mar tobbszor megfigyeltem az evek alatt, eso utan imadok leginkabb vezetni.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 16:31:37 // 15594
Nagy valószínűséggel ők sem tudnak majd semmit mondani :-(
Többet mondana, ha megtudnád, hogy hová hordták szervizelni, az ottani nyilvántartásba elvileg beírják az óraállást.
Sandree802011-08-24 15:51:27 // 15593
Akkor nincs más hátra, és elmegyek, megnézetem márkaszervizben...
'''''2011-08-24 14:36:56 // 15592
Sokáig már nem marad így.Ha végre kitisztítom a régi légbeömlő torkot,utána berakom lapátok nélkül és viszem átírni újra a vezérlést.
DrB2011-08-24 14:13:15 // 15591
Értem. Nálam ilyen nincs, szemben az időjárás függő dinamizmussal. Igaz, olyan apán 1.4-es benzines G Astrájában is megfigyeltem...
SKrisz2011-08-24 13:46:38 // 15590
Ez bizony így van, aztán setöbbször. Ha 0 át mutat, akkor az 99,9%, hogy buherált futásteljesítmény miatt van...

'''''2011-08-24 13:23:13 // 15589
Ez a hullámzás olyan mintha ütemesen járna a lábam a gázpedálon.Mindegy milyen idő van.Csak kigyorsításkor jelentkezik,olyan mintha ütemesen egyszer picit kevesebb,egyszer picit több anyagot kapna.Természetesen még így is sokkal erősebb mint a gyári 200le.
sxr852011-08-24 11:26:50 // 15588
Az amugy butaság ha lendkereket cserélek kuplung szett cseréje nélkül?
sxr852011-08-24 10:47:13 // 15587
Kinyomott kuplunggal is ugyanaz...
sxr852011-08-24 10:46:26 // 15586
Hát igen így lenne a legszebb, csak költségoldalról nem mind1 :)
.....2011-08-24 10:37:39 // 15585
kinyomott kuplunggal milyen a hangja?
.....2011-08-24 10:35:38 // 15584
ha már szét van szedve, mert csak így látni pontosan mi a baja, illő lenne mindent cserélni, szerkezet,tárcsa,kinyomó,lendkerék és le van a gond :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 10:32:11 // 15583
ezt így kézrátétellel meg hallásra senki sem fogja megmondani lehet a kinyomócsapágy el van nyalódva és az adja a hangot vagy a lendkerék....
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:19:47 // 15582
"a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg" - Nem hiszem, itt adatátvitel van egy soros porton. Ha az egyik adat átmegy, akkor a többi is. Ugyan azon a csatlakozón jön.
sxr852011-08-24 10:18:30 // 15581
Irigylésre méltó :) Már csak egy dolog izgatja a fantáziámat: tuti, hogy a kettőstömegű rendetlenkedik nekem? Van ennek módja, hogy egyértelműen meg lehessen bizonyosodni? Hozzátenném, hogy a hozzászólásokból már kezdek egyre biztosabb lenni, de...nem kéne potyára kicserélni :)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:18:06 // 15580
Ha nulla, akkor törölték. Az eddigi fórumozásaim alapján nem lehet visszahozni az eredeti állást. Emlékeim szerint egyszer lehet "újra indítani" a km számlálót, hogy a vevő 0 km-es autót vehessen át, de azt is csak egy bizonyos km érték alatt. Utána nem indul újra.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 08:06:00 // 15579
míg volt DPF-em nekem volt olyan jelenség hogy nyomtam a gázt és le, föl ugrált a turbónyomás az autó meg nem akart menni.....most konstans maximum turbónyomáson gyorsul az autó mikor beszéltünk Georgeval akkor tapasztaltam a hintázást, azóta sem...olyan mint a dízelmozdony :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 08:02:58 // 15578
no reggel teszteltem, hülyeséget írtam tegnap váltásnál nincs semmilyen hang sem :) motorféknél 2-esben van egy klattyanó hang ha jól kigyorsítok és utána motorfékre teszem....de az is olyan halk hogy le kell kapcsolni a zenét, ablakokat fel, klíma kikapcs :)
Sandree802011-08-24 07:51:56 // 15577
0-t ír ki :(
De azt olvastam, hogy a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg, remélem, hogy csak erről van szó... Nem volt bemutató-autó, céges vas volt...
Csabi2011-08-23 23:28:33 // 15576
Nekem simán nullát mutat, szervizben amikor rádugták a gyári diagnosztikát ott is nulla, bár nem nagyon értett a programhoz az Emberke! Valami diagguru :) biztos elő tudná hozni a valós kilométert!
Piritu - 1.000.0002011-08-23 23:06:32 // 15575
A mai világban nem kell furcsállni semmit. Mint írtam nekem egy sérült jobb hátsó ajtós autót adtak el épként újonnan.Ha pl bemutatóautó volt simán lehet tekerve. A másik 156-ban nekem vissza volt tekerve a óra 8400 km-el, így tüntették el a magán használatot. A szervizkönyv semmit sem jelent, nekem utólag adtak egyet a tekert órájú 156-hoz, persze tök üreset.
Ha kipipálod a km-t nullát ír ki, vagy semmit?
Csosznorbert2011-08-23 23:00:06 // 15574
nálam a turbonyomás gázadásra fel (1700rpm) , majd le, (2000) majd fel(2200) és nagyjából kis ingadozással ott tart...
DrB2011-08-23 22:49:29 // 15573
no, ilyesmi nálam nincs
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 22:45:46 // 15572
olyan mint ha hintázna az autó de sem a fordulat nem esik le se a turbónyomás sem....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 22:44:27 // 15571
hullámzóan gyorsul ez a helyes kifejezés :)
DrB2011-08-23 22:41:02 // 15570
Írjátok ezt a "hullámzó" gyorsulást. Azt értitek ezalatt, hogy gyorsítás közben nem egyenletesen húz az autó? Vagy hogy néha jobban gyorsul, máskor meg lomhább? Ha az utóbbi, az nálam is megvan a megvétele óta. Ahogy ErHard írja, az időjárással függ össze, amennyire megfigyeltem. Nálam nem is annyira a hőmérséklettel, mint inkább a páratartalommal, legalábbis ez a legújabb tippem. :) A mai rekkenő hőségben, nálunk megvolt a 38 fok, úgy gyorsult, mint az álom, még 1-es és 2-es fokozaban is, a hangja is gyönyörű volt, öröm volt vele menni. Tegnapelőtt, mikor itt sokkal párásabb volt az idő, meg olyan kelletlen volt az egész viselkedése, a hangja sem volt az igazi.
Sandree802011-08-23 22:39:11 // 15569
Szia Piritu!

Ebben a km mutatós dologban (FiatECUScan) mennyire vagy biztos? Picit furcsállanám, ha a szervizkönyves FAM-os autó óráját babrálták volna, de ha ez van, utánajárok.

Köszi:
S.
sxr852011-08-23 22:12:11 // 15568
Kivancsian varom az észrevételeidet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 22:02:41 // 15567
erre nem igazán figyeltem még holnap meglesem :)
sxr852011-08-23 21:47:38 // 15566
Nekem is kb., habár lehet 4-5-6ban már a menetzaj miatt nem olyan feltűnő. Neked olyankor van "klattyanás" ha egyenletes tempónál, mondjuk harmadikban hirtelen elveszed a gázt?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 21:32:34 // 15565
nekem nagyon halk klattyanás van az is 1,2,3-ban...utána nincs
sxr852011-08-23 21:27:36 // 15564
Engem rettentő módon idegesít, szerintem ez a végét járja. Ha olyan hangja lenne neked mint nekem akkor Te is le szeretnéd cserélni :) Ez konkrétan nagyon hangos, ha Miskolcon jársz szivesen tartok egy bemutatót :) Tehááát, hol is lehet ilyet 93-ért boltolni? Komolyan érdekelne...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 21:20:04 // 15563
egyébként meg nálam váltásnál már 60e km óta van klattyanó hang ami természetes is lehet...vannak ilyen típusú lendkerekek, kinyomócsapágyak :P
Amíg nem ráz vagy nincs hangja esetleg nem veszi be normálisan az egyest addig nem fogom cseréltetni, egy lendkeréknek el kell mennie normálisan használva 200e km-et...addig még van 58e-em :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 21:16:26 // 15562
pontosan 93e az már 100 alatt van :P
sxr852011-08-23 21:08:26 // 15561
Hát persze, gondolom 2,4-hez még több, de ez se kevés. Igazából én 140-ért láttam Valeot az Unixnál, Sachs-t 278-ért, ezért mondtam, hogy borsos. A 100e valahogy egy lélektani határ. Az viszont érdekelne hol lehet 100-nál kevesebbért hozzájutni? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 21:04:33 // 15560
no meg sokaknak akinek kicserélték átalakítósra a motorbakokat rázta szét ...az kb egy kettőstömegű ára...jól kitalálták :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak