Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 12:47:49 // 15490
én simát tankolok :) nem tudom mivel jobb egy prémium üa 1 biztos hogy drágább :D
Shadin2011-08-22 12:31:37 // 15489
Amikor sima OMW-t raktam bele, na akkor dugult el a DPF:-)
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Egyébként lehet, hogy nem venni észre a különbséget, de a prémium anyagokban más az adalékolás, magasabb a cetán szám, elvileg jobb a porlasztócsúcsoknak az üzemanyagszűrőnek stb... És szeretném azt hinni, hogy tényleg Az osztrákoktól jön...
Piritu - 1.000.0002011-08-22 11:27:29 // 15488
Hm ez érdekes. Nálam pont jobban kerregett a 156 mindenféle prémiummal, mint a "simával". Füstölni meg semmivel sem...
DrB2011-08-22 11:21:00 // 15487
Télen szoktam az OMV-tól az alpesi dieselt tankolni. Nyáron én sem vettem észre különbséget a normál és premium dieselek között.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-22 11:20:33 // 15486
van olyan hogy nem az OMW-nél tankolok akkor nem is megyek el annyit ...
DrB2011-08-22 11:19:16 // 15485
Nekem nem füstűl,mindegy, mit tankolok bele. Igaz, benne van még a DPF, egér, frászkarika... :)
'''''2011-08-22 11:14:25 // 15484
A komputer nekem eddig azt mutatta amit beletankolásnál az óra mutatott.Eddig nem csalt.A jobb üzemanyag különbségét még én sem vettem észre.
Tibe2011-08-22 10:54:02 // 15483
Én amikor megvettem a gépet az összes féle dízelt kipróbáltam és a premium omw-s jött be leginkább. Kevésbé füstöl vele a gép padlógáznál, kicsivel jobb a fogyasztás és főleg télen simább a motor járása. Szal nekem bejött.
DrB2011-08-22 07:48:05 // 15482
A klímám nekem is érdekesen működik már a megvétel óta, akkor volt a vasban 57 ezer km. A kezdetektől alkalmanként gyorsításkor előjött egy furcsa zaj a motortér felől, ami az idővel egyre gyakoribb lett, miközben a klíma egyre kevésbé hűtött. Szerviz, gázbemérés, gáz hiányzik, feltöltés, utána megint jó volt. Aztán fél éven belül ugyanaz a sztori, pont a rekkenő nyári kánikula közepén, zaj előjött, klíma nem hűtött. Épp itthon voltam, bemérettem, nem hogy kevés lett volna benne a gáz, hanem túlnyomást mutatott. A klímás szerint a radiátor volt túl elbogarasodva, ami már szignifikánsan lecsökkentette a hűtőfelületet. Radiátor kipucoltat, gáz csere, nyomás ellenőrzés, aztán minden jó volt megint. Idővel megint előjött persze a hiba, klíma bemér, gáz egy része hiányzik, de a kontrasztanyagos vizsgálattal nem látták, hol szökik. Mondják, használjam tovább, majd meglátjuk. Persze, az újra töltés megint orvosolta a problémát egy ideig. Pár hónap múlva, megint a legnagyobb melegben egyszer csak érzem, melegszik a beltér, rá pár percre, egy gyorsításnál megint előjött ez a furcsa hang a motortér felől. Klíma lekapcs, izzad és káromkodik. Még vagy 150 km előttem volt. 10 km-t bírtam. Mondom, nem érdekel, visszakapcsolom. Bazdmeg, működik, semmi furcsa hang, csak hűt. A fontos tudni, hogy mindeddig 99%-ban full automata módban használtam a klímát, de akkor csak a fél automata üzemmódba kapcsoltam vissza véletlenül. Úgy pedig már több hónapja működik. Persze, valami nem stimmel, valszeg a mágneskapcsoló (vagy mi), külföldi fórumokon ezt írják gyakori hibának. Szabi után meg is nézetem. Az okosokat kérdezem, miként használja ezt a mágneskapcsolót a rendszer másképp fél automata módban mind fullban?
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
Az, hogy valamikor hosszú perceket kell várni, mire a beállított hőfok alapján várt hideg levegőt el kezdi fújni, máskor meg azonnal, s nem várt módon lefagyaszt, a megvétele óta így van, klíma újra töltés ide vagy oda... :)
DrB2011-08-22 07:28:28 // 15481
Nálam is konzekvensen 2-3 decit csal a komp lefelé... :)
DrB2011-08-22 07:27:48 // 15480
Nem régi már az akksid? Nekem akkor produkálta ezt, mikor már a halálán volt. Akksi csere, aztán minden jó volt megint.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:57:28 // 15479
Mit tapasztaltál?
Tibe2011-08-21 21:55:21 // 15478
Omw premiumot tegyél bele, ott lesz különbség..... én csak azt tankolok.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:41:55 // 15477
A múltkor tankoltam vépúdert a Párducba, most fogyott ki. Semmi különbséget sem fedeztem fel, talán annyit, hogy egy kicsivel többet ivott belőle.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 19:25:08 // 15476
Az 59 fedélzetije nagyon is pontos, gyakorlatilag a tankolásból számolt decire egyezik. Az 56-é szisztematikusan csalt lefelé majd egy litert....
Shadin2011-08-21 11:25:04 // 15475
Akármi lehet, ABS jeladó, perdület érzékelő, kormányfordulat érzékelő ill. kormányspirál. Fel kell dugni kompjúterre
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Vagy csak csapatni akartál, hosszan nyomtad a kikapcsoló gombot és beragadt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-21 11:24:15 // 15474
nem müxik a VDC meg a lejtőnmegálló funkció
Shadin2011-08-21 11:19:43 // 15473
Általában 7,3-at mutat a comp. és 7,5 körül tankolok.
Penge2011-08-20 20:14:05 // 15472
Sziasztok! Mi lehet a prszöném oblémám ha az autom azt írja ki VDC unavallable Consult handbook, Hill holder unavallable Consult handbook? Ha valaki tud segíteni azt megköszöném mert én nem igazán értem mi a baja, és nem tudom mi tévő legyek. Előre is köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 18:17:10 // 15471
remélem nem a computer adatait veszed alapul ...az csal valamennyit ...csak mert az mjet 56-om evett 6L-et ami azért 300kg-mal könyebb :)
Shadin2011-08-20 16:16:10 // 15470
Én csak betartottam a sebességhatárokat, BP-Dunaújváros szakaszon. 5,5 liter :-) Majd el aludtam.
Miután kifújtam sűrített levegővel a nyomáskülönbség szenzor csövét ás betettem az EGR szűkítőt, hibátlan a DPF működés. 16-85% között mozog. És az M6-os 20Km-es szakaszán is ki tudja pucolni magát...
Jó hétvégét.
Miután kifújtam sűrített levegővel a nyomáskülönbség szenzor csövét ás betettem az EGR szűkítőt, hibátlan a DPF működés. 16-85% között mozog. És az M6-os 20Km-es szakaszán is ki tudja pucolni magát...
Jó hétvégét.
'''''2011-08-20 13:46:31 // 15469
140-160 közt mentem.Nem mertem gyorsabban menni,féltem a trafitól.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 11:53:53 // 15468
nem rég vittek egyel nekem nem kéne nagyon "nyers" ez az automata az 59-ben
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 11:49:30 // 15467
jajaj :)) tojáshéj volt a talpad alatt? 7.1 vazz nyugdíjas tempó
'''''2011-08-20 11:44:40 // 15466
Tegnap mentem autópályán 600km,(Győr-Bonyhád).Nem tempomattal mentem végig,a fogyim így 7.1 lett 124km/h átlagnál.Sokan voltak a pályán és viszonylag sokat kellett fékezzek és gázt adjak de szerintem így sem rossz.
cseko762011-08-20 11:22:01 // 15465
nálam a tempomat csinált ilyet :)
GTPeti2011-08-20 10:54:31 // 15464
SZVSZ egy klímakompresszor vagy jó, vagy nem jó. Én inkább kontakthibára, vagy sw-problémára tippelnék.
'''''2011-08-20 09:39:28 // 15463
Néha,ha kézzel rányomok párat a levegőbefújás gombra,akkor hirtelen full-ra ugrik,majd gyors visszafelé nyomkodás,bepróbálja még egyszer a full-t és utána visszaugrik. Ez csak nagy ritkán jön elő. Biztos ezért mondják az alfákra,hogy lelkük van! :-)
ALFI1562011-08-20 07:08:57 // 15462
Balázs 156SW-nek csinálta ezt.Klímakompresszor csere lett a vége.
W.2011-08-20 06:42:53 // 15461
Anno a 166-ban csinálta ezt, miután ki lett szedve többször az ICS. Valamilyen vezérlési hiba jött elő párszor, azután magától eltűnt.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-20 06:14:24 // 15460
ilyennel nem de olyan "gyakran" van hogy a klíma kijelzője eltűnik aztán újra indításnál minden a régi ....szarolasz :)
GEORGE2011-08-19 23:34:38 // 15459
Ha eljön a csere és automata kerül elém nem mondok rá nemet :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-19 23:25:31 // 15458
Ma érdekes dolgot tapasztaltam.
Jöttünk vagy 220km-t dög melegben a Párduccal végig kellemes 23 fokban ücsörögve. Néha - ha erősen tűzött a nap - olyan hideget fújt be, hogy majd lederesedett az orrom. Megálltunk vagy egy órára (fa alatt árnyékban), közben besötétedett, majd elindulva NEM működött a klíma. Hidegebb levegő jött be az ablakon, mint a rostélyon. A motort többször leállítottam, újra indítottam, semmi. Már kezdtem nagyon morgolódni a holnapi utazás miatt, meg mert már csurgott a hátamon a víz.
Aztán megálltunk a rokonoknál vagy fél órára. Induláskor helyreállt a rend és újra dolgozik ahogy kell.
Mi történhetett? Találkoztatok már ilyennel??
Jöttünk vagy 220km-t dög melegben a Párduccal végig kellemes 23 fokban ücsörögve. Néha - ha erősen tűzött a nap - olyan hideget fújt be, hogy majd lederesedett az orrom. Megálltunk vagy egy órára (fa alatt árnyékban), közben besötétedett, majd elindulva NEM működött a klíma. Hidegebb levegő jött be az ablakon, mint a rostélyon. A motort többször leállítottam, újra indítottam, semmi. Már kezdtem nagyon morgolódni a holnapi utazás miatt, meg mert már csurgott a hátamon a víz.
Aztán megálltunk a rokonoknál vagy fél órára. Induláskor helyreállt a rend és újra dolgozik ahogy kell.
Mi történhetett? Találkoztatok már ilyennel??
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-19 07:02:34 // 15457
kellemes nyaralást :)
Piritu - 1.000.0002011-08-19 06:06:40 // 15456
Jó utat! :-)
Csosznorbert2011-08-19 04:38:00 // 15455
Napsütéses (majd ha felkel) :DD gyönyörü reggelt a cartársaknak.
Kiváló nap egy kis tengerparti utazásra. Tütüke feltankolva, lemosva, sör bepakolva és indulás. Majd jövünk. :)
Kiváló nap egy kis tengerparti utazásra. Tütüke feltankolva, lemosva, sör bepakolva és indulás. Majd jövünk. :)
Sandree802011-08-18 23:47:32 // 15454
OK köszi, akkor jól emlékeztem. :)
Na megyek felrakom magam töltőre, mert holnap meló van!
Majd beszámolok a fejleményekről!
Jó éjt!
S.
Na megyek felrakom magam töltőre, mert holnap meló van!
Majd beszámolok a fejleményekről!
Jó éjt!
S.
Csosznorbert2011-08-18 23:27:24 // 15452
Ja és ne ijedj meg, a kábel trapéz alakú ( a csat. része) a kocsié meg téglalap. De ez csak mellékes dolog. Nekem a ledek vannak lefelé, de nem is néztem forditva rá-e megy, de asszem nem.
Csosznorbert2011-08-18 23:25:29 // 15451
Igen, pontosan ott. :)
Sandree802011-08-18 23:19:08 // 15450
Köszi Urak a sok hozzászólást, 7végén megnézem. Csak még egy kérdés... A csatlakozót a kormány alatt balra találom, ahol a biztosítéktábla is van?
Köszi:
Sandree80
P.s.: Külön köszönet GTPeti "ELM327 kábel" blogjáért... :)
Köszi:
Sandree80
P.s.: Külön köszönet GTPeti "ELM327 kábel" blogjáért... :)
GTPeti2011-08-18 21:54:14 // 15449
Ajánlom a blogom. ;)
Kábelből az 1.3-as is tökéletes. Számunkra SEMMI különbség nincs a kettő között.
Kábelből az 1.3-as is tökéletes. Számunkra SEMMI különbség nincs a kettő között.
'''''2011-08-18 21:44:24 // 15448
Jöttem már onnan vissza szerviz üzemmódban.Érdekes volt.
Csosznorbert2011-08-18 21:36:46 // 15447
Az enyémben még bent van... egyelőre... Én holnap kormolom ki a horvátoknál.
Meg mindjárt vizsgázik a kocsi, hogy teljesít hosszú távon. :)
Meg mindjárt vizsgázik a kocsi, hogy teljesít hosszú távon. :)
cseko762011-08-18 19:47:48 // 15446
Nálam nem problémás, szól normálisan :)
Piritu - 1.000.0002011-08-18 17:36:28 // 15445
Nem csak az érzékenysége, az egész :-(
.....2011-08-18 17:04:22 // 15444
Ez teljes, az összes paramétert ki lehet pipálni. Nem kell telepíteni sem, bent van az original fájl is,de a másikkal indítsd.
Skodra2011-08-18 17:02:13 // 15443
Köszi! Ez a teljes verzió ,vagy csak a DEMO ami 4 paraméter jelzést enged egyszerre??
.....2011-08-18 16:47:51 // 15442
FiatEcuScan2.6 Download. A beállításoknál beállítod a nyelvet magyarra.
Skodra2011-08-18 16:38:37 // 15441
Szia! A Fiat Ecu Scan magyarosítást hol tudnám letölteni??Köszönettel!