SKrisz2011-08-24 21:32:57 // 15617
Ne tedd :) Örüljünk annak, hogy van több ellenpélda arra, hogy a 159 megbízhatatlan :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:28:51 // 15616
azt írtam hogy új árán egy 13 millás autó amit használtan vettem (nem 10 évesen) 3 évesen 80e km-rel nem ezt vártam el 60e kilométer használat során...
Csosznorbert2011-08-24 21:28:13 // 15615
Nem várt kiadások mindenhol vannak az életben. Nem csak a kocsinál. De aki használt kocsit vesz, főleg ahogy Piritu mondja 100e km felett, az meg ne is lepődjön meg.
Az enyémben most nemrégg lett meg a 170 ezredik km. két nap alatt tettem bele 1000-et.
Persze nem várom, de azzal tisztában vagyok, hogy akár több 100 ezres alkatrész ktsg is lehet akármikor.
És itt jön a képbe Erhard.... :))))) (majd) :D
Az enyémben most nemrégg lett meg a 170 ezredik km. két nap alatt tettem bele 1000-et.
Persze nem várom, de azzal tisztában vagyok, hogy akár több 100 ezres alkatrész ktsg is lehet akármikor.
És itt jön a képbe Erhard.... :))))) (majd) :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:25:32 // 15614
persze minden második tulajnak az előző gazdája csodaszert töltögetett :) akkor nem hívnának két hetente DPF hülyeséggel kapcsolatban....pl
én csak viszonyítani tudok 13millás gépet másik 13 millás géphez mihez mit keresnek ...na ezért lepődök meg :DDD
én csak viszonyítani tudok 13millás gépet másik 13 millás géphez mihez mit keresnek ...na ezért lepődök meg :DDD
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:24:45 // 15613
Amikor megvetted már régen nem 13 millás autó volt, azt az előző gazdája élvezte és támasztott elvárásokat. :-(
Mondjuk tény, hogy egy "felső" kategóriás autónak simán el kellene mennie 2-300 ezer km-t több százezres kiadások nélkül, de mint tudjuk a fogyasztói társadalom ezt hozta magával.
Mondjuk tény, hogy egy "felső" kategóriás autónak simán el kellene mennie 2-300 ezer km-t több százezres kiadások nélkül, de mint tudjuk a fogyasztói társadalom ezt hozta magával.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:20:35 // 15612
Érdekes, hogy ezek pont a téged lepnek meg, mások hozzád járnak ilyen cuccokért :-DD
Szerintem, egy használt, 100e felett futott kocsinál nincs olyan, hogy nem várt kiadás. Mindent lehet várni. Főleg úgy, hogy nem tudod mi történt vele addig. (Tekerteknál még hatványozottabban érvényes.)
Honnan tudod, hogy a kocsid előző gazdája nem töltött-e bele valami "csodaszert" a motorba/üzemanyagba, ami hazavágta féltávnál a DPF-et? Sehonnan.
(Nem várt kiadás volt a 156-omban a turbó csere? Nem, várható volt, a box miatt...)
Szerintem, egy használt, 100e felett futott kocsinál nincs olyan, hogy nem várt kiadás. Mindent lehet várni. Főleg úgy, hogy nem tudod mi történt vele addig. (Tekerteknál még hatványozottabban érvényes.)
Honnan tudod, hogy a kocsid előző gazdája nem töltött-e bele valami "csodaszert" a motorba/üzemanyagba, ami hazavágta féltávnál a DPF-et? Sehonnan.
(Nem várt kiadás volt a 156-omban a turbó csere? Nem, várható volt, a box miatt...)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:13:55 // 15611
méghozzá elég drága szívás ha jobban belegondolunk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:12:56 // 15610
igen egy használt autó olcsóbb mint egy új pont a harmada sem volt az enyém de egy 13 millás autótól nem ezt vártam még használtan sem ha kíváncsi vagy az őszinte véleményemre ...
Csosznorbert2011-08-24 21:11:04 // 15609
Mikor a b.nőm lehajol elém és ..... az is szívás. :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 21:07:53 // 15608
a nem várt kiadás az a szívás.. szerintem pl egy 200e-re tervezett DPF ne menjen tönkre 100e-nél mert az nem várt kiadás, egy szívósor se menjen tönkre 100e-nél mert szívás, az hogy WRD olajat ír a könyve szívás ...soroljam még? :)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:03:41 // 15607
Kérdés, hogy mit nevezel szívásnak? Valószínű, hogy a használt azért olcsóbb az újnál, mert már elromolhat benne valami, ezzel számolni kell. A Spiderben pl. komplett váltót, első futóművet és még sok minden mást cseréltem, mégse mondanám, hogy szívás volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 20:59:50 // 15606
az élet nem habostorta lehet sokat szívtál a nőkkel nekem meg velük nem volt bajom :D
Csosznorbert2011-08-24 20:59:25 // 15605
Akkor (de min 28hónap múlva) az enyém is eladó lesz :P
Kompressz úr2011-08-24 20:54:59 // 15604
Sokszor már én szégyellem magam, hogy nem panaszkodhatok...
Kompressz úr2011-08-24 20:50:32 // 15603
Én használt autóval se szoktam szívni :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 20:47:58 // 15602
nekem ez már a sokadik használt autóm és mindegyikkel volt szívás :)
'''''2011-08-24 20:21:36 // 15601
Ha végre kiadják a 169-et eladom neked az enyémet! :-)
mizooo2011-08-24 19:22:37 // 15600
Írhattok akármilyen rosszat nekem úgyis lesz egyszer egy ilyen autóm :P... Amúgy rendszeresen beolvasgatok és olyan nagy baj szerintem nincs, a 156 Topicban szélesebb a hibaskála.
Abarai2011-08-24 19:15:15 // 15599
Minden autós fórum minden márka- vagy típustopicjában ez megy. :)
A legtöbben csak akkor írnak, ha valami baj van a technikával. Amíg megy, legfeljebb olvasgatnak... vagy azt se.
A legtöbben csak akkor írnak, ha valami baj van a technikával. Amíg megy, legfeljebb olvasgatnak... vagy azt se.
SKrisz2011-08-24 18:14:13 // 15598
Hát nem gonolom, hogy a 159-ről valós képet mutat, ha csak a topicot olvasom...
Piritu - 1.000.0002011-08-24 18:11:16 // 15597
Már nekem is feltűnt, amikor vettem, hogy csak gond van a 159-el, legalább is a topik alapján :-)
Kompressz úr2011-08-24 18:00:23 // 15596
Lassan át kellene nevezni a topikot, hogy "159 -egy új korszak szívás", annyi panasz van itt.
Cgo2011-08-24 16:45:02 // 15595
ez erdekes, az en autom forditva mukodik :) valamelyik nap reggel 12 fok volt, paratartalom millio - az auto ugy ment, mint a vaddiszno. Aztan szaraz, forro idoben olyan normalisan. Ezt mar tobbszor megfigyeltem az evek alatt, eso utan imadok leginkabb vezetni.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 16:31:37 // 15594
Nagy valószínűséggel ők sem tudnak majd semmit mondani :-(
Többet mondana, ha megtudnád, hogy hová hordták szervizelni, az ottani nyilvántartásba elvileg beírják az óraállást.
Többet mondana, ha megtudnád, hogy hová hordták szervizelni, az ottani nyilvántartásba elvileg beírják az óraállást.
Sandree802011-08-24 15:51:27 // 15593
Akkor nincs más hátra, és elmegyek, megnézetem márkaszervizben...
'''''2011-08-24 14:36:56 // 15592
Sokáig már nem marad így.Ha végre kitisztítom a régi légbeömlő torkot,utána berakom lapátok nélkül és viszem átírni újra a vezérlést.
DrB2011-08-24 14:13:15 // 15591
Értem. Nálam ilyen nincs, szemben az időjárás függő dinamizmussal. Igaz, olyan apán 1.4-es benzines G Astrájában is megfigyeltem...
SKrisz2011-08-24 13:46:38 // 15590
'''''2011-08-24 13:23:13 // 15589
Ez a hullámzás olyan mintha ütemesen járna a lábam a gázpedálon.Mindegy milyen idő van.Csak kigyorsításkor jelentkezik,olyan mintha ütemesen egyszer picit kevesebb,egyszer picit több anyagot kapna.Természetesen még így is sokkal erősebb mint a gyári 200le.
sxr852011-08-24 11:26:50 // 15588
Az amugy butaság ha lendkereket cserélek kuplung szett cseréje nélkül?
sxr852011-08-24 10:47:13 // 15587
Kinyomott kuplunggal is ugyanaz...
sxr852011-08-24 10:46:26 // 15586
Hát igen így lenne a legszebb, csak költségoldalról nem mind1 :)
.....2011-08-24 10:37:39 // 15585
kinyomott kuplunggal milyen a hangja?
.....2011-08-24 10:35:38 // 15584
ha már szét van szedve, mert csak így látni pontosan mi a baja, illő lenne mindent cserélni, szerkezet,tárcsa,kinyomó,lendkerék és le van a gond :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 10:32:11 // 15583
ezt így kézrátétellel meg hallásra senki sem fogja megmondani lehet a kinyomócsapágy el van nyalódva és az adja a hangot vagy a lendkerék....
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:19:47 // 15582
"a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg" - Nem hiszem, itt adatátvitel van egy soros porton. Ha az egyik adat átmegy, akkor a többi is. Ugyan azon a csatlakozón jön.
sxr852011-08-24 10:18:30 // 15581
Irigylésre méltó :) Már csak egy dolog izgatja a fantáziámat: tuti, hogy a kettőstömegű rendetlenkedik nekem? Van ennek módja, hogy egyértelműen meg lehessen bizonyosodni? Hozzátenném, hogy a hozzászólásokból már kezdek egyre biztosabb lenni, de...nem kéne potyára kicserélni :)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:18:06 // 15580
Ha nulla, akkor törölték. Az eddigi fórumozásaim alapján nem lehet visszahozni az eredeti állást. Emlékeim szerint egyszer lehet "újra indítani" a km számlálót, hogy a vevő 0 km-es autót vehessen át, de azt is csak egy bizonyos km érték alatt. Utána nem indul újra.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 08:06:00 // 15579
míg volt DPF-em nekem volt olyan jelenség hogy nyomtam a gázt és le, föl ugrált a turbónyomás az autó meg nem akart menni.....most konstans maximum turbónyomáson gyorsul az autó mikor beszéltünk Georgeval akkor tapasztaltam a hintázást, azóta sem...olyan mint a dízelmozdony :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-24 08:02:58 // 15578
no reggel teszteltem, hülyeséget írtam tegnap váltásnál nincs semmilyen hang sem :) motorféknél 2-esben van egy klattyanó hang ha jól kigyorsítok és utána motorfékre teszem....de az is olyan halk hogy le kell kapcsolni a zenét, ablakokat fel, klíma kikapcs :)
Sandree802011-08-24 07:51:56 // 15577
0-t ír ki :(
De azt olvastam, hogy a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg, remélem, hogy csak erről van szó... Nem volt bemutató-autó, céges vas volt...
De azt olvastam, hogy a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg, remélem, hogy csak erről van szó... Nem volt bemutató-autó, céges vas volt...
Csabi2011-08-23 23:28:33 // 15576
Nekem simán nullát mutat, szervizben amikor rádugták a gyári diagnosztikát ott is nulla, bár nem nagyon értett a programhoz az Emberke! Valami diagguru :) biztos elő tudná hozni a valós kilométert!
Piritu - 1.000.0002011-08-23 23:06:32 // 15575
A mai világban nem kell furcsállni semmit. Mint írtam nekem egy sérült jobb hátsó ajtós autót adtak el épként újonnan.Ha pl bemutatóautó volt simán lehet tekerve. A másik 156-ban nekem vissza volt tekerve a óra 8400 km-el, így tüntették el a magán használatot. A szervizkönyv semmit sem jelent, nekem utólag adtak egyet a tekert órájú 156-hoz, persze tök üreset.
Ha kipipálod a km-t nullát ír ki, vagy semmit?
Ha kipipálod a km-t nullát ír ki, vagy semmit?
Csosznorbert2011-08-23 23:00:06 // 15574
nálam a turbonyomás gázadásra fel (1700rpm) , majd le, (2000) majd fel(2200) és nagyjából kis ingadozással ott tart...
DrB2011-08-23 22:49:29 // 15573
no, ilyesmi nálam nincs
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 22:45:46 // 15572
olyan mint ha hintázna az autó de sem a fordulat nem esik le se a turbónyomás sem....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-23 22:44:27 // 15571
hullámzóan gyorsul ez a helyes kifejezés :)
DrB2011-08-23 22:41:02 // 15570
Írjátok ezt a "hullámzó" gyorsulást. Azt értitek ezalatt, hogy gyorsítás közben nem egyenletesen húz az autó? Vagy hogy néha jobban gyorsul, máskor meg lomhább? Ha az utóbbi, az nálam is megvan a megvétele óta. Ahogy ErHard írja, az időjárással függ össze, amennyire megfigyeltem. Nálam nem is annyira a hőmérséklettel, mint inkább a páratartalommal, legalábbis ez a legújabb tippem. :) A mai rekkenő hőségben, nálunk megvolt a 38 fok, úgy gyorsult, mint az álom, még 1-es és 2-es fokozaban is, a hangja is gyönyörű volt, öröm volt vele menni. Tegnapelőtt, mikor itt sokkal párásabb volt az idő, meg olyan kelletlen volt az egész viselkedése, a hangja sem volt az igazi.
Sandree802011-08-23 22:39:11 // 15569
Szia Piritu!
Ebben a km mutatós dologban (FiatECUScan) mennyire vagy biztos? Picit furcsállanám, ha a szervizkönyves FAM-os autó óráját babrálták volna, de ha ez van, utánajárok.
Köszi:
S.
Ebben a km mutatós dologban (FiatECUScan) mennyire vagy biztos? Picit furcsállanám, ha a szervizkönyves FAM-os autó óráját babrálták volna, de ha ez van, utánajárok.
Köszi:
S.
sxr852011-08-23 22:12:11 // 15568
Kivancsian varom az észrevételeidet :)