Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-18 20:10:34 // 16690
no malacpersely lesz? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-18 20:03:16 // 16689
de lehet csinálni belőle csak nem box-szal ha nem programmal...
DrB2011-10-18 19:47:03 // 16688
Ez igaz, de javítás, legalábbis, amilyen következményekkel járt a dolog nálam, sokkal többe fájt (volna, ha nem lett volna használtautó garim).
ALFI1562011-10-18 19:43:21 // 16687
Attól függ honnan.
DrB2011-10-18 19:41:28 // 16686
A trailer a legkevesebb... :)
ALFI1562011-10-18 19:40:36 // 16685
Nem szabad kockáztatni.Többe kerül a trailler.
'''''2011-10-18 19:39:58 // 16684
Mondtam neki,hogy ha lejön adok neki egy tízezrest.Utána kezdünk csak az autókról beszélni (puntót beszámolja).Ha nem tudunk megegyezni,megfordul és megy.Én még így is jobban járok,nem baszok el egy napot vele.
DrB2011-10-18 19:39:43 // 16683
Lehet, én sem várok 70 e km-nél tovább. Egyszer elég volt sz...ni...
'''''2011-10-18 19:37:20 // 16682
Nekem is max 80.000Km mondtak a vezérléscserére.74.000-nél be is szart volna.
ALFI1562011-10-18 19:35:58 // 16681
Még helybe is viszik?De jó dolgod van :)
DrB2011-10-18 19:35:15 // 16680
Túl vagyok a téli gumi cserén és egy általános tél eleji átnézésen is, minden rendben van a vassal.

Rákérdeztem arra is, ők mint márkaszerviz, a 2.4 JTDm-nél mennyi km után ajánlják a vezérlés cserét? Többen emlékeztek biztos, nálam 60 ezer km-nél szállt el a vízpumpa a megfelelő következményekkel, azóta 50 e km került bele. Azt mondta a műhelyvezető, ő 80 e km után melegen ajánlja. A benzines Alfákra egyébként pedig 60 e km-ert mondott.

Még egy adalék, ha ez bármit jelent is. Saját maga egy 2.0 JTDm 159-est hajt. De azt ő is elmondta, rendszeres városi használatra ezek a diesel motorok nem valóak...
'''''2011-10-18 19:33:25 // 16679
Ő jön le a héten.Különben a 200 lovat én sem akarom elhinni.Már csak küszöböt és hátsó szárnyat akarok rátenni.Meg lehet a tetejét kéne feketére fóliázni.Mindegy,előre nem akarok inni a medve bőrére.Legyen nálam aztán megint indul a tuning projekt.
ALFI1562011-10-18 19:28:13 // 16678
A 155loból akkor se lessz 200.Olyan 180 lehet.De mindegy is.Az 59-et letólja.Mikor hozod el?
'''''2011-10-18 19:26:20 // 16677
Írd le légyszí a telefonszámát és hogy hová valósi az oldalamra.Holnap elküldeném neki.
'''''2011-10-18 19:24:27 // 16676
A srác azt mondta róla,hogy novitec box van benne,lefújó szelep,kipuff rendszer,kipuff dob,ültetés és keményebb rugók,szélesítés.Majd meglátjuk. :-) Asszonynak csak elég lesz.
ALFI1562011-10-18 19:21:09 // 16675
20.000
'''''2011-10-18 19:20:45 // 16674
Végül is puntó alkatrészekből van a nagy része.Nem jó összehasonlítani a két autót.Az áruk sem egyforma újonnan.Viszont röhej,hogy a mitó jobban tartja az árát.
DrB2011-10-18 19:16:49 // 16673
Ez durva lehet... :)
ALFI1562011-10-18 19:16:10 // 16672
Mindjárt megnézem csak megint nem jön be a használtautó.Egyébként ez lessz amit belinkeltél?Miért erősebb?
'''''2011-10-18 19:16:05 // 16671
Árakat is tudsz?
DrB2011-10-18 19:15:41 // 16670
A motorral, a menetdinamikával nem volt semmi bajom, attól fülig ért a szám. :D
ALFI1562011-10-18 19:13:31 // 16669
Ha mi közel vagyunk akkor itt tudok.De pesten a kollárchip is biztos csinálja.
'''''2011-10-18 19:12:03 // 16668
Egy kolléga kérdezi,hogy tud-e valaki Pest és közelében dpf kiírásra valakit?
'''''2011-10-18 19:04:39 // 16667
Ilyen. :-)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_distinctive_novitec_200hp-5169471
ALFI1562011-10-18 18:59:47 // 16666
Miért abba milyen motor lessz?
'''''2011-10-18 18:56:17 // 16665
Úgy néz ki,a héten összeáll a Mito.Majd én is írok beszámolót,bár az kicsit erősebb lesz. :-)
DrB2011-10-18 12:18:50 // 16664
Erősen szubjektív vélemény következik! Előre bocs minden MiTós cartárstól. :)

Ma vittem téligumi és tél előtti átnézésre a vasat. A szervizvezető, gondolom, nem minden hátsó szándék nélkül egy MiTót adott csereautónak mára. Eddig mindig egy Fiat 500-assal "szúrta" ki a szemem. :)

Egy Multiair TB verzióról van szó, DNA kapcsolóval. Hogy hány lóerő, nem tudom pontosan. A 135 lovas verzióra tippelek, biztos nem a 170 lovas. 9 e km van benne. Elég jól felszerelt, amennyire körbe néztem az utastérben. Automata klíma, Blue and Me, fedélzeti komputer, Start and Stop, 16 collos kerekek, fényre sötétedő tükrök, stb.

Épp második autót keresünk a feleségemnek, nálam a Mitó is felmerült, így most kapóra jött a dolog. Tulajdonképpen most egy szubjektív összehasonlítás következik ezen Mito és a 159-esem között, azért is ebbe a topikba írom. Két elvárásom volt vele szemben, mielőtt beleültem. Egyrészt a vezetési élmény: gyorsulás, agilitás, menetstabilitás, váltó, fékek. Másrészt a minőségérzet és a belső tér vezetőorientált hangulata, amit a 159-esben megszoktam.

Kezdem az utóbbival. Sajnos, érezhetően más kategória a Mito, mint a 159-es, mind anyagválasztásban, mind a belső tér vezetőorientáltságában. A középkonzol nagy részét borító puha, benyomható felület tetszetős, de a többi műanyag elem erősen átlagos minőségű mind kinézetre, mind tapintásra. A rádiót körülvevő kemény, kopogós és csúnyán fényezett műanyag elem, ami a kormányon is visszaköszön, pedig számomra(!) elég illuzióromboló, főleg egy Alfától... Az ajtók nyitódása és csukódása, belértve a motorháztetőt és a csomagtartó ajtaját is, sem kelt bennem igazi minőségérzetet. Összeségében a belső tér végett nem érzem, hogy egy, az átlagtól elütni akaró, egyediséget sugárzó autóban ülnék.

Vezethetőség, vezetési élmény. Itt már sokkal vegyesebb benyomást tett rám a vas. A DNA kapcsoló nagyon állat. Nem hinném, hogy sűrűn elkapcsolnék D állásból, annyival élvezetesebb az egész autó. :) Ebben az állásban a maga 135 lovával megindul, mint a disznó, s 140-ig meg is marad a dinamika. Nagyon teszett a motorhang is. Össze kellene hasonlítani, de simán lehet, hogy 120-140-ig pariban lenne a 159 2.4 JTDm-mel. 140-től aztán érzetre nekem elfogy a dinamizmus, de relatív gyorsan megvan a 160 is. 160 felett, autópályán próbáltam, viszont már bizonytalanná, könnyűvé vált nekem a MiTo, nem is mertem tovább forszírozni. Normál sebességtartományban, kanyargós utakon sem adja közel sem azt a stabilitást a futómű, mint a 159-ben. A váltója pedig nekem túl puha, s sokszor bizonytalan. A fék pedig baromi fent fog és számomra nem igazán jól adagolható.

A motor dinamizmusa viszont annyira élvezetes D állásban, hogy majd kétszer akkor kerülővel mentem hazáig. :)

Szóval, összességében többet vártam. Valószínűleg irreálisak az elvárásaim, és hülyeség a két autót összehasonlítani. Más kategóriában játszanak. Csak a sokat emlegetett alfás feelinget, amit vártam, nem éreztem, pedig nekem alfáéktól csak a saját 159-esemmel van tapasztalatom.

Remélem, legközelebb egy Guliettát kapok az 1.8-as TBi-vel. :)

Még egyszer bocs minden MiTo-stól!
stukker19872011-10-18 10:46:01 // 16663
STP Diesel Treatment

Ilyet használt már vki?:)
Kaptam egy flakonnal rokontól(Nő) és most azon morfondírozok,hogy bele merjem-e önteni a vasba?!
Pityukoma2011-10-18 00:32:26 // 16662
Sziasztok egy kis segédlet: http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Kicsit bénázik az ürge, de azért hátha tudtam segíteni :-)
Csosznorbert2011-10-17 22:31:53 // 16661
Hova gondolsz? különben is lafog a vége, falsot ütne :D
GTPeti2011-10-17 22:30:58 // 16660
De ugye nem az axiálcsuklókkal doboltok? :))
Csosznorbert2011-10-17 22:28:59 // 16659
Jól látod. :) Alfi mellett adjuk a ritmust :)
Piritu - 1.000.0002011-10-17 22:14:37 // 16658
Jól látom, az egy dobfelszerelés a háttérben? :-)
Csosznorbert2011-10-17 21:41:55 // 16657
Alig használt axiálcsuklók eladók. :DDDD

Na most viccen kivül... Azért szépen oda volt!

Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 21:29:50 // 16656
igen a lélek megnyugszik :)
direttore2011-10-17 21:12:31 // 16655
:) arra jó,hogy tudod, hogy ott hiba egyelőre nem lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 21:05:49 // 16654
semmit sem éreztem utána
direttore2011-10-17 21:05:04 // 16653
érezted utána,hogy tisztább?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 20:44:25 // 16652
ennyi :) nagy csodára ne számíts én 110e-nél pucoltam de alig volt koksz ...
direttore2011-10-17 20:39:58 // 16651
Rendben. kitisztitom utána megszárad és teszem vissza a helyére, ennyi az egész?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 20:38:42 // 16650
nem igazán brigéciol jobb
direttore2011-10-17 20:35:49 // 16649
kösz Mester. Azzal a konyhai hideg zsíroldóval okés?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 20:21:31 // 16647
4 csavar tartja azt leszeded utána meg az egr 3 csavarral jön szét és lehet pucolni
ALFI1562011-10-17 20:20:59 // 16646
Nagyon.
direttore2011-10-17 20:18:13 // 16645
És azt is könnyű kiszedni?
Nem fog ott folyni semmi, nem kell légteleníteni stb, ha jól tudom?
Shadin2011-10-17 20:17:25 // 16644
Most, hogy nem limpel, nincs vele gondom. A szívósor csappantyúihoz mennyire kell szétbombázni a gépet?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 20:11:29 // 16643
persze nem nehéz de nem is az EGR a legkoksztosabb ha nem utána a pillangóház
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-17 20:09:56 // 16642
no ha neked ilyen jól muzsikál akkor nem is kell hozzá nyúlni
direttore2011-10-17 20:03:35 // 16641
Hello!

Az EGR szelep kitisztitása, nagy meló, otthon könnyen elvégezhető?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak