ALFI1562011-10-06 19:53:29 // 16490
Melyikre vagy kiváncsi?
'''''2011-10-06 19:52:14 // 16489
Az autók gyorsulását.159jtdm kontra 156jtd.
ALFI1562011-10-06 19:49:22 // 16488
Kivel,mivel,mit?
Remélem nem lessz eső.Szombat reggel minden kiderül.
Remélem nem lessz eső.Szombat reggel minden kiderül.
'''''2011-10-06 19:48:27 // 16487
Majd hétvégén kipróbálhatjátok,hogy kié erősebb.Sajna én nem tudok menni,de szorítok nektek az idő miatt.
ALFI1562011-10-06 19:46:24 // 16486
Lehet.Ki kéne próbálni.Csekővel próbáltuk az enyémet.159 1.9m-jet 150PS VS 156 1.9m-jet 150PS 2 autó volt a különbség.
GTPeti2011-10-06 19:44:13 // 16485
Akkor én meg elmennék a 156 8V+Novitec-kel a 159 16V-től? Hmm. B)
ALFI1562011-10-06 19:36:09 // 16484
Hát én nem voltam elhalva az 59 2.4-től.Pedig gyárilag rá volt töltve a program.ALFA159-el párat gurultunk Kalocsán.Neki is szintén írva van de se katalizátor se dpf nincs benne.A két kocsi nagyából egyet ment.De mind a kettőnktől a 156 1.9m-jet elment.Arra egy novitec volt rádugva.Nekem ez volt a pont az Í-re.
'''''2011-10-06 19:33:19 // 16483
Tudom,hogy nem nekem szólt.Én is Alfinak írtam.
direttore2011-10-06 19:31:14 // 16482
Az olasz ló, meg a német ló valamiért nem ugyanolyan:))) Ja és én is simán verem a 330 D-t a 2,4 jtdm-el:))
direttore2011-10-06 19:29:43 // 16481
Á dehogy......:)))
ALFI1562011-10-06 19:29:01 // 16480
Akkor ott valami nagy gond lehetett.330D kétszázegynéhény ló.A 166 2.4-et a 156 1.9m-jet is veri.
direttore2011-10-06 19:27:22 // 16479
Nem vicc, kiprobáltuk:)))
direttore2011-10-06 19:26:47 // 16478
Helloka!
Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
direttore2011-10-06 19:26:06 // 16477
Szia, nem neked szolt hanem Alfi nevű Alfástársamnak:))))
ALFI1562011-10-06 19:23:11 // 16476
Szia!
166 2.4 veri a 330D BMW-t?Vicelsz?
166 2.4 veri a 330D BMW-t?Vicelsz?
direttore2011-10-06 19:15:27 // 16475
Helloka!
Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
Alánéztél már a 330 D-nek? Láttad a vezérműtengelyét?
Inkább nem mondok semmit, a 159 magasan veri anyagban is. Ja és a 166 2,4 simán verte gyorsulásban:)))
Csak úgy jegyzetként írtam, nem sértésnek, de a németeknek még van mit tanulni az olaszoktól, elvégre a 330 D-ben olasz himbák vannak:)))
'''''2011-10-06 19:10:06 // 16474
Felénk,ha feldobsz egy kavicsot biztos bmw-re esik.Nem szeretem a német autókat,nincs fantáziájuk.
direttore2011-10-06 19:08:08 // 16473
Hali!
Kiszoktam menni az autopályára mikor a dpf regenerálás szükséges, ott 3.-ban 110 km/h val tolom neki és 10-15 perc alatt kész a folyamat. A kérdés az,hogy a többletfogyasztás miből ered. Indulás előtt szoktam egy kicsit melegiteni, de ezt felesleges, mert gyári extraként benne van egy motorelőmelegítő.
Amit észrevettem,hogy kormos a kipufogom belseje, kollégámnak 1,9 jtd van és városban van ugyszintén használva és szép barna.
Ugyhogy passz.
Kiszoktam menni az autopályára mikor a dpf regenerálás szükséges, ott 3.-ban 110 km/h val tolom neki és 10-15 perc alatt kész a folyamat. A kérdés az,hogy a többletfogyasztás miből ered. Indulás előtt szoktam egy kicsit melegiteni, de ezt felesleges, mert gyári extraként benne van egy motorelőmelegítő.
Amit észrevettem,hogy kormos a kipufogom belseje, kollégámnak 1,9 jtd van és városban van ugyszintén használva és szép barna.
Ugyhogy passz.
ALFI1562011-10-06 19:04:20 // 16472
Miért veszed sértésnek a bmw-t?Nagyon jó kocsik azok.
ALFI1562011-10-06 19:03:28 // 16471
Van Q4 abból is.De minek?
'''''2011-10-06 14:26:41 // 16470
Nekem is működik távirányítóról az ablak fel-le.Jó buli,ha egy kávéház teraszán ülsz és rálátsz az autódra,amikor elmegy pár csaj az autód mellett,akkor mozgatod fel-le. :-)
stukker19872011-10-06 14:23:19 // 16469
Azt hol lehet megnézni hogy a köv szervízig hány km-t tehetek még meg?
Csosznorbert2011-10-06 14:20:33 // 16468
".....ennél jobb megoldás egy nem változó geós kicsi turbó a meglévő mellé...."
hogy érti uraságod, hogy mellé??? Bi-turbó??
hogy érti uraságod, hogy mellé??? Bi-turbó??
Csosznorbert2011-10-06 14:18:41 // 16467
Hmmm.... ááááá...... izéééé.... én ugyan nem :P
Na jó, mikor vettem ezt nem tudtam, hogylétezik ebből 2.4 es. A hirdetésekben a legtöbb az 1.9 És mikor láttam, hogy az is tud 150 lovat, nem is böngésztem tovább bővebben. Onnan csak az 1.9 eket néztem.
No de még 2 év 2 hónap és letelik a lízing. Jön a 2.4 :) Abból van Q4 vagy csak a 3.2 JTS az?
Na jó, mikor vettem ezt nem tudtam, hogylétezik ebből 2.4 es. A hirdetésekben a legtöbb az 1.9 És mikor láttam, hogy az is tud 150 lovat, nem is böngésztem tovább bővebben. Onnan csak az 1.9 eket néztem.
No de még 2 év 2 hónap és letelik a lízing. Jön a 2.4 :) Abból van Q4 vagy csak a 3.2 JTS az?
Csosznorbert2011-10-06 14:14:37 // 16466
Semmi se mondtam még, csupán gondolkodtam :) Fogok továbbra is.
A BMW-t meg egyenesen sértésnek veszem. :)
A BMW-t meg egyenesen sértésnek veszem. :)
stukker19872011-10-06 13:32:22 // 16465
Vicc:)
Kipróbáltam,de csak a lehúzás része sikerült!
Kipróbáltam,de csak a lehúzás része sikerült!
ALFI1562011-10-06 13:26:14 // 16464
Nyomd hosszan.Csekő76 is véletlen jött rá.De valahogy be is lehet neki tanítaní.
.....2011-10-06 13:19:31 // 16463
valld be, hogy igazából 2.4-est szerettél volna ;-)
.....2011-10-06 13:16:48 // 16462
Hosszan kell nyomni a zárás vagy nyitás gombot az ablakok fel illetve leengedéséhez.
stukker19872011-10-06 12:41:48 // 16461
Értem.
Kipróbálom én is bár sztem nekem nem csinált még ilyet és mindig visszamentem, hogy felhúzzam magam az ablakot.
Kipróbálom én is bár sztem nekem nem csinált még ilyet és mindig visszamentem, hogy felhúzzam magam az ablakot.
Ruszi2011-10-06 12:31:27 // 16460
Szia az enyémben gyárilag igy működik,sőt le is húzza...
stukker19872011-10-06 11:16:45 // 16459
Láttam videón egy Alfa 159-est aminél távirányító zárás gomb megnyomására felhúzódtak az ablakok...
Ez valami extra cucc beszerelését igényli vagy gyári extraként rendelhető?
Bocsi ha hülye kérdés!
Ez valami extra cucc beszerelését igényli vagy gyári extraként rendelhető?
Bocsi ha hülye kérdés!
ALFI1562011-10-06 09:11:35 // 16458
Nem a két turbó miat van,hogy gyengébb.Azért ne akarjál már egy 4 hengeres motorból egy 5 hengerest csinálni.A te turbód is simán le tudja szállítani azt a levegőmennyiséget amitől lenne 200ló.Talán még a csúcsok is birnának annyi üzemanyagot.És a többi?Az,hogy bírná?Sehogy!Se a kuplung se a hajtás se semmi.Írható rá még pár ló de ne várjál nagy csattanót.Ahogy Erhard is mondja 10%-körül.Ha olyan kocsit szeretnél ami megy is akkor miért nem vettél bmw-t.Mondjuk 330D-t.
Csosznorbert2011-10-06 08:40:42 // 16457
Én még csak gondolkodtam.... valamin, Te meg már azt is tudod, hogy meg lehet valósítani?? :)
Na szálljál ki gyorsan a fejemből!!! :D
Amúgy igen, az motoszkál bennem, ha egyezik a két turbó, akkor az az 1.9 nél is birni kéne a 200 Le - 400 Nm párositást.
No, ezen még agyalok tovább. :)
Na szálljál ki gyorsan a fejemből!!! :D
Amúgy igen, az motoszkál bennem, ha egyezik a két turbó, akkor az az 1.9 nél is birni kéne a 200 Le - 400 Nm párositást.
No, ezen még agyalok tovább. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 08:21:59 // 16456
szerintem meg lehet valósítani csak drága buli mivel nem csak a turbót kell cserélni hozzá ha nem sok minden mást is no meg alulról úgy menne mint egy szívódízel ...ennél jobb megoldás egy nem változó geós kicsi turbó a meglévő mellé ami 1200-tól húz 3000-ig és akkor heppi :)
stukker19872011-10-06 08:12:46 // 16455
Ez miért is lenne jó hír?
Csosznorbert2011-10-05 23:57:35 // 16454
Elkezdtem törni a fejem valamin... Logikusan próbálok gondolkodni.
A 159-nél az 1.9 JTDm 16v és a 2.4 JTDm 20v motorján miben különbözik a két turbó egymástól???
Mert ha esetleg ugyanaz... akkor van okom egy kis happy-re. :)
A 159-nél az 1.9 JTDm 16v és a 2.4 JTDm 20v motorján miben különbözik a két turbó egymástól???
Mert ha esetleg ugyanaz... akkor van okom egy kis happy-re. :)
GTPeti2011-10-05 22:07:43 // 16453
Az enyém angolul fog! B)
stukker19872011-10-05 21:52:39 // 16452
Maximális respect neked!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-05 21:45:31 // 16451
persze nem a darkeside-dal voltam ha nem a compóttal...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-05 21:33:12 // 16450
azt passzolom...
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:28:21 // 16449
..és mikor regisztrálnak?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-05 21:27:19 // 16448
mikor indultam ma pestre egy 159-es állt a buszmegállóban vészvillogóval meg is álltam kérdeztem mi lelte az autót mondták semmi extra csak benzint tankoltak bele és várják a trélert ami pestre vinné mert itt nem vállalják sehol sem a leengedést...gyorsan telefonáltam egyet és már jöttek is értük... közben kérdezgettek miért álltam meg :)
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:24:15 // 16447
Nekem 4,7 sikerült csak, az is dombnak lefelé :-(
Piritu - 1.000.0002011-10-05 21:22:49 // 16446
Az enyém is németül kommunikál :-)
Csosznorbert2011-10-05 21:20:39 // 16445
Én beszélni only külföldiűl legjobb német. Italiano nich ferstéen, und inglánd se. :D
GTPeti2011-10-05 21:13:13 // 16444
De idegenül hat a német szöveg egy Alfa kijelzőjén. :))
stukker19872011-10-05 21:10:59 // 16443
Annyi mindentől függ, hogy erre szerintem senki sem tud neked 100%-os választ adni.
Nekem 3 gyors ötletem van ami a legegyszerűbb:
1: Ha az esetek nagy százalékában csak városban van használva akkor DPF regeneráció gyakorisága drasztikusan megnő ami jelentős többletfogyasztást eredményez. Főleg mivel állandóan meg van szakítva a folyamat a 10Km-es táv miatt.
2: Figyeld az autód viselkedését (alapjárat,erő). Ha valamelyikkel gond van,akkor probléma van az autóddal.
3: Nehéz a lábad:)
A bemelegedéshez csak annyit teszek hozzá, hogy érdemes indulás előtt picit melegíteni. Ezt mindig javasolni szokták dízel autónál. Nem utolsó sorban turbo miatt is fontos. Nem sok idő kell neki. 2-4 percet szoktam személy szerint.
Nekem 3 gyors ötletem van ami a legegyszerűbb:
1: Ha az esetek nagy százalékában csak városban van használva akkor DPF regeneráció gyakorisága drasztikusan megnő ami jelentős többletfogyasztást eredményez. Főleg mivel állandóan meg van szakítva a folyamat a 10Km-es táv miatt.
2: Figyeld az autód viselkedését (alapjárat,erő). Ha valamelyikkel gond van,akkor probléma van az autóddal.
3: Nehéz a lábad:)
A bemelegedéshez csak annyit teszek hozzá, hogy érdemes indulás előtt picit melegíteni. Ezt mindig javasolni szokták dízel autónál. Nem utolsó sorban turbo miatt is fontos. Nem sok idő kell neki. 2-4 percet szoktam személy szerint.
Csosznorbert2011-10-05 21:07:09 // 16442
Nem tudom árt-e vagy használ neki, de amikor csak tehetem pakolom 6.-ik minél elöbb. Sokszor városban 1100-1300 fordulaton gurulgatok.
De persze ha beszabadulok az autópályára.... 170-180 átlag, na és 8-12L közt, mert nekem gyorsulgatni is kell. :)))
De persze ha beszabadulok az autópályára.... 170-180 átlag, na és 8-12L közt, mert nekem gyorsulgatni is kell. :)))
Csosznorbert2011-10-05 21:03:29 // 16441