Fórum >> Típusok >> 159

imi1562011-10-23 20:04:04 // 16856
Nekem-sajna-összehasonlítási alapom nincs,mivel ez az első autóm amiben van.
Összességében nincs vele bajom,bár biztosan van olyan off,amiben jobban működik-mint írtad is:).
GTPeti2011-10-23 20:04:02 // 16855
Az Alfának is kéne csinálnia egy olyan notebookot, mint az Acer Ferrari. És FES-t + kábelt mellékelni és gyári extraként kínáln. :)
Csosznorbert2011-10-23 19:49:30 // 16854
Nem a műszerfal. Fiat ECU Scan progi és egy OBD kábel. :)
Kompressz úr2011-10-23 19:49:07 // 16853
Alapvetően nekem sincs bajom az esőszenzorral, de néha azért tud bolond módon törölni, illetve az sem igazán kényelmes, hogy mindig be kell kapcsolni, még akkor is, ha előzőleg automata állásban maradt a kapcsoló. A CLK-m automatáját nem kell külön, minden egyes alkalommal bekapcsolni, ha egyszer automatán van, akkor azon is marad, ez sokkal kényelmesebb (ha már egy kényelmi funkcióról van szó).
GTPeti2011-10-23 19:45:16 // 16852
Ofi azt mondta, hogy ki lehet kapcsolni.
imi1562011-10-23 19:38:50 // 16851
Csak akkor bajos egy kicsit mikor ilyen egészen apró köd szerű valami esik.Akkor nem nagyon találja el az ütemet.
imi1562011-10-23 19:37:47 // 16850
Meglepődve olvasom,amit írsz.
Én ki vagyok vele békülve.Nálam elfogadhatóan működik:).
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-23 19:33:00 // 16849
nekem is volt szélvédő csere de előtte is ugyan ilyen szar volt mint most
.....2011-10-23 19:29:52 // 16848
Nálam egy darabig jól működik, aztán össze-vissza töröl. Volt szélvédőcsere a "szakember" nem tudta bepattintani a helyére, több tubus zselé és többszöri próbálkozásra sikerült,de szerintem tönkretette. Az lenne a legjobb,ha ki lehetne kapcsolni szoftveresen és "manuális" módon működne.
Piritu - 1.000.0002011-10-23 19:21:39 // 16847
Rendkívül örültem, amikor NEM volt a leszállított Párducban. Az eredeti extralista alapján szériatartozék lett volna :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-23 19:20:59 // 16846
katasztrófa vagy nem látok semmit vagy a 10 cseppet törli egyfolytában úgy hogy már nyikorog az atya úristen is
direttore2011-10-23 19:19:49 // 16845
Hali, neked %-osan írja ki a műszerfal, az tuti!:)
direttore2011-10-23 19:18:50 // 16844
Várjuk a fejleményeket, én is rékérdezek:)
.....2011-10-23 19:10:42 // 16843
Majd írd meg hogy sikerült -e kiírni. Én kikötöttem,de ott a figyelmeztetés úgyhogy visszaraktam a csatiját.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-23 19:07:20 // 16842
azt hiszem beszélek a programírós emberkével agyamra megy ez a fos esőszenzor ...a világon az egyik legszarabb találmány...remélem ki lehet írni!
GTPeti2011-10-23 18:57:26 // 16841
Ha Euro 7-es motorod lenne, akkor már ma este le kéne nyomni a gázt, hogy holnapra felpöröjön a motor. :))
Csosznorbert2011-10-23 18:56:18 // 16840
20 perc majd padlógázas autózás után a 89%-os DPF bezony 13% ra kihányta magát.
Ami mindig gyanús ilyenkor, hogy egy árva fekete füstfelhőt nem látok távozni a pufiból.
Lehet már Euro 7-es mocim van. :DD
GTPeti2011-10-23 15:27:22 // 16839
Ha kilóg az nem baj. Épp ellenkezőleg. Akkor nem csúszik fére a szalag.
DrB2011-10-23 15:24:58 // 16838
Ja, és a bilincs elég vékony, 0,5-1 cm széles. A szalag mindenképp kilógna alóla mindkét irányba.
GTPeti2011-10-23 15:24:53 // 16837
Jaa!! Akkor jó! Én már megszokásból gondolok mindig a legrosszabbra. :))
DrB2011-10-23 15:23:34 // 16836
Az egy összekattintós bilincs, könnyen nyitható, így simán körbe tudom tekerni a tápkábel bilincsen átfutó részét, nem kell mikrosebészkedni.
GTPeti2011-10-23 15:19:58 // 16835
Leömlőre nem ragasztanám, de a "normál" hőt a motortérben bírni fogja. Főleg, ha egy bilincs alá van betuszkolva. (Mert ha jól értem ez a cél. Csipesszel csinálnám.)
DrB2011-10-23 15:18:13 // 16834
Kösz, így már megtaláltam. S tudod esetleg, hogy mindkettő eléggé hőálló-e?
DrB2011-10-23 15:16:26 // 16833
Zacskós tortellini. :D
GTPeti2011-10-23 15:13:37 // 16832
Ma konzervebéd volt? :)
GTPeti2011-10-23 15:13:06 // 16831
Powertape a másik neve. Az OBI-ban garantáltan találsz. Ez olyan 5cm széles szalag, textil erősítéssel. Ilyennel szokták pl. a leszakadt lökhárítót átmenetileg maradásra bírni.
DrB2011-10-23 15:12:22 // 16830
Ma én csináltam az ebédet. :)
DrB2011-10-23 15:10:39 // 16829
Kösz a tippet. És ez a Tesa elég hőálló, hogy a motortérben használjam?

Az F1 szalagot nem találom a gugliban...
GTPeti2011-10-23 15:08:15 // 16828
Ezért cserébe 1 hétig a doktor úr viszi ki a szemetet. :)
Csosznorbert2011-10-23 15:05:40 // 16827
Feleséged megmondja mit ajánl. :)))
Hiába. Hova is lennénk nők nélkül??? :D
GTPeti2011-10-23 15:02:19 // 16826
A Tesa textilszalag remek megoldás lenne. (Ez amúgyis az "elhallgattató csodafegyver".) De ha csak sima F1 szalagot veszel, az is jó.

Látod, az Alfa még a közös családi programmról is gondoskodik! B)
DrB2011-10-23 14:57:23 // 16825
Zörgés - Harmadik felvonás (Bocs, ha valakit untat):

Gondoltam, mielőtt nekiesek leszedni az említett borítóelemet, benyúlok az elemen található szellőzőrostélyon valami elég hosszú rúddal, hogy megmozgassam az légminőségellenörző szenzort rögzítő bilincset, tényleg ki van-e lazulva? Hát nem volt, áll, mint a cövek. Feleségemmel sokadjára beültünk az autóba, ő nyomta a gázpedált, én meg füleltem a motortérben. Ezt egyébként a szerelővel is végigjátsztottuk. A zaj így is középről jött, nem az említett szenzor felől. Whiteshark blogjában említett zajforrásnak is utánanéztem. Először azt hittem, megvan a megoldás. Az üzemanyagszűrőből kijövő egyik csövet rögzítő műanyagbilincs nem volt rendesen rázárva. Whitesharkkal ellentétben nekem közvetlen mellette megy a klímának(?) egy fémcsöve, amihez hozzá is ért. De ez sem segített. Aztán rányomtam a motorborítóra különböző pontokon. Ha az akksi felöl nyomtam le, elhalkult a zörgés. Lekaptuk a motorborítót. A feleségem szúrta ki végül, hogy az akksiból jövő tápkábelt két műanyagbiincs rögzíti, amelyikből az akksihoz közelebb eső nem feszül rá a tápkábelre, az szabadon tud benne mozogni. Ez nem is lenne baj, de ez a bilincs egy fémlemezen ül, egy csavar rögzíti alulról. Ez a csavar nálam meglazult, emiatt baromira lötyög a bilincs. Így a motor rázkódásától mozgó tápkábel zörgeti a műanyagbilincset ezen a fémlemezen. A szerelő is lekapta a motorborítót járó motornál, én meg nyomtam a gázpedált, de ő sem szúrta kis a dolgot. Egy nő kellett hozzá! :))

A csavar lefele néz, nem férek hozzá csavarhúzóval. Sok mindent le kellene kapni, hogy hozzáférjek. Ennyire meg nem bízom magamban. Viszont ha valamivel körbetekerném a tápkábel bilincsen átmenő részét olyan vastagon, hogy a bilincs rendesen ráfeszüljön, akkor nem rezegne be többet. Sima szigszalagnál valami hőállóbra és vastagabbra gondoltam, aminek az egyik oldala ragad is.

Mit ajánlotok?
Csosznorbert2011-10-23 13:53:34 // 16824
Jaaaaaj, ezt most miért ilyen nagyban???
Csosznorbert2011-10-23 13:48:57 // 16823
Futómű szakszerű beállitása. Szaki ott bujkál az Alfi alatt. :)))

DrB2011-10-23 12:44:01 // 16822
Köszi! Ezt az ábrát én is megtaláltam. Tegnap be is próbálkoztam egy lapos fejű csavarhúzóval. Be is megy a "bolha" pereme alá, de óvatosan felfelé feszegetve nem akar kipattani, helyette a "bolha" feje barmolódik csak szét... A szerviz CD szerszám gyanánt vmilyen kést ír. Na, megnézem ma újra. Kösz a tanácsot még egysezr!
Csosznorbert2011-10-23 12:33:29 // 16821
Jobban ám. Tudtam én hogy a 10 feletti übersok. De mikor én elindulok melóba, akkor egy zötyögös kavicsos dombon megyek fel, ahol max. 3. sebességig váltok fel. És ilyenkor a pillanatnyi fogyi mindig 20-25 L. Ezért meg se lepődtem hogy 10.5 re jön ki az átlag.
imi1562011-10-23 11:33:52 // 16820
Az már sokkal jobban hangzik:-)!
direttore2011-10-23 10:54:00 // 16819
Köszi, már meg is van!:))
.....2011-10-23 10:51:56 // 16818
A 16799 hozzászólásban megtalálod.
direttore2011-10-23 10:49:30 // 16817
Hali! Ehhez a service CD-hez hogy lehetne hozzájutni? torrentben is megfelel, csak le tudjam tölteni:) kösz a választ!
cseko762011-10-23 10:02:50 // 16816
6,7 l és ebben is vannak 180-200 ra való gyorsítgatások :)
.....2011-10-23 10:00:10 // 16815
Lapos csavarhúzóval ki lehet pattintani a műanyag "bolhákat" és még 2 csavar is rögzíti, a szélvédő szélénél műanyag takaró alatt egy "torx" és középen egy csillagfejű csavar.
DrB2011-10-23 00:08:01 // 16814
Megnéztem az említett műanyag takaró elemre vonatkozó részt a szerviz CD-n. Nem lettem okosabb a leszedését illetően. Szükséges szerszámként egy kést említ, de hogy hogyan kell/lehet eltávolítani a rögzítő patenteket, az nem derül ki... Majd holnap megpróbálom egy konyhakéssel :)
Csosznorbert2011-10-22 23:32:51 // 16813
Ezt még kiolvasni is elég..... :DD
Pedig aztán én is ausztriában dolgozok.
Csosznorbert2011-10-22 23:27:23 // 16812
Igen 6. Kellemes utazótempó.
DrB2011-10-22 23:02:42 // 16811
ezek a kilométer hosszú összetett szavak még hagyján, én az élőbeszédben használt rövidítésektől vagyok ki, míg rájöttem anno, mit akarnak, mikor i. O-t mondanak :D
GTPeti2011-10-22 22:55:04 // 16810
És olyan szavak miatt, mint a Luftgütesensorbefestigung érdemes is olvasni. :))
DrB2011-10-22 22:51:55 // 16809
ezért kellett tegnap több ezer hsz-t átnyálaznom, nyelvgyakorlásnak-tanulásnak is jó :D
DrB2011-10-22 22:50:36 // 16808
A zaj nálam nem búgás, mint ahogy a blogodban írod, hanem egyértelmű zörgés. A mostani téligumicsere keretében erre is ránézettem a szervizzel, de azon túl, hogy meghúzták az ablaktörlőkarok alatt található műanyag borítást csavarjait, más ötletük nem volt. A zaj meg nem, hogy jobb lett volna, hanem még erősebb is lett... Míg a legtöbben a légminőségmérő szenzort, illetve az azt a karosszériához rögzítő műanyagbilincs meglazulását említették, volt akinél a hűtőfolyadék tartály alsó rögzítési pontja és a karosszéria közé tett filcanyag segített, más az ebből a tartályból kivezető csöveket hajlítgatta kicsit arrébb...
GTPeti2011-10-22 22:45:27 // 16807
Ha a németek elkezdenek egy ilyen témát, addig nem nyugszanak, míg le nem írják a megoldást. Mindezt jó szaftosan hosszú és alapos posztokban. És ez jó. :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak