Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-10-11 21:09:13 // 16539
Akkor hogy a fütyibe mérték a gyárban?
Eddig minden autóm "hozta" a gyári vegyes fogyit, az euro5-nek valahogy nem sikerül. Amúgy nem sokallom a 6,5-7-et, de minek a parasztvakítás a gyár részéről?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-11 21:01:29 // 16538
sehogy vagy 500km 130-cal, 500km tréler :)
Piritu - 1.000.0002011-10-11 20:56:45 // 16537
Nagyon kíváncsi lennék, hogy a gyári 4,4-es országúti fogyi hogyan érhető el...
Csosznorbert2011-10-11 20:40:54 // 16536
Axiálcsukló lógás, kerék külső élén.... 1 cm kotty ide-oda. Azért az már nem kevés.... :(
Még péntekig ki kell húznia :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-11 09:30:45 // 16535
ez a jó kis euro4 meg 5 áldása ...ezért kamu az egész euro szabvány mivel kb 2x annyi üzemanyagot éget így el az autó de jól hangzik hogy csak 150 a co-ja csak 2x 150 :P
stukker19872011-10-11 09:03:05 // 16534
Hát igen! Normál,kicsit spórolósnak mondható elindulásnál gyakorlatilag mindenki lerajtol lámpánál. Az 1600kg és a 0-hoz közelítő nyomaték alacsony fordulatszámon elég kiábrándító.

A másik véglet amit te is említesz az a nagy gázos elindulás. Akkor figyelni kell rá h senkit se kapjak el hátulról. DE ez NEM átlag használat.
Piritu - 1.000.0002011-10-10 21:08:15 // 16533
Szóval, 5 napi bp-i kocsikázás után csak megerősíteni tudom: a 159 nem erre való.
A lámpánál lájtosan indulva otthagy mindenki, persze ilyenkor 9-en belüli városi átlag jön ki. Felépült turbónyomással indulva meg otthagyom a sort 10 méteren belül, természetesen 15+ literes átlaggal. A kettő között - hála az euro5-nek - nincs átmenet. Hála a hatalmas turbólyuknak (3-5 mp is lehet!!) egy csomó manővernek "neki kell készülni".
Bakker, nem gondolhatták komolyan az Alfa mérnökei, hogy hirtelen lepadlózva a gázt (tipikus duplakuplung közé tett gázfröccs esete) az alapjárati fordulatszám változatlan marad, a kocsi le sem reagálja :-(
Hazafelé kiérve a városból újra elemében volt, km falásra termett. Kényelemben, nyugalomban és elmaradó OFF-ok között.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-10 20:29:47 // 16532
országúton 140-150 autópályán néha 220 :P
Grando2011-10-10 20:06:58 // 16531
Ahogy jöttünk, nem. ;)))
Csosznorbert2011-10-10 20:04:35 // 16530
Autópályán én is mindig küldöm, ott sose megyek a külső sávban. Az nem áll meg 7 alatt soha. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-10 10:04:12 // 16528
nekem meg 8.4L lett bár az is igaz hazafelé 130km volt az átlag a comp szerint :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-09 21:16:14 // 16527
azt nem tudom ki volt a leggyorsabb
'''''2011-10-09 15:49:33 // 16526
Sajna programot szerveztünk már jóval előtte és nem tudtam már lemondani.Azért kíváncsi vagyok,hogy sikerült.
Csosznorbert2011-10-09 14:20:42 // 16525
Én meg nem akartam kimenni a pályára... :P
GTPeti2011-10-09 14:14:20 // 16524
Ezekszerint nem füstölted ki őket. :))
'''''2011-10-09 13:56:18 // 16523
Na,meséljetek!Mi volt Kaposon?KI volt a leggyorsabb?
.....2011-10-09 08:32:01 // 16522
Azt hittem, hogy csak nekem nem ad hangot, ki van kapcsolva. A menüben csak a hangerőt tudtam állítani. A 147-nél minden gomb csipog.
Csosznorbert2011-10-09 01:09:33 // 16521
Kaposújlak, új rekord. 410 km, 5.8 L átlagfogyi... Nagy taps magamnak. Egy ilyen nagyobb kör sose állt meg 7 liter alatt. :)
Csosznorbert2011-10-07 23:38:13 // 16520
526 km, Szhely Budapest, 36.5 lityi nafta... M1-en volt 160-170.
Meg is lepődtem mikor esőben ráfékeztem. Sürgösen kell 4 új gumi. :(
Kompressz úr2011-10-07 22:46:21 // 16519
A kéziféket legalább kiengedhetted volna :D
Piritu - 1.000.0002011-10-07 22:43:40 // 16518
Adalék a városi fogyasztáshoz, ma Budapest 2,0 kormos:
- átlagsebesség: 4 km/ó
- menetidő: 1 óra 40 perc
- átlagfogyasztás: 15,4 liter/100 km
Élvezem a pesti közlekedést :-)
Pityukoma2011-10-07 17:34:10 // 16517
Nekem csak a parkoló fény bekapcsoláskor pittyen egyet. A többi kapcsoló nem ad hangot.
.....2011-10-07 09:23:38 // 16516
A 145-be világított nálam, itt nem is figyeltem,de szerintem nem világít. Én kíváncsi lennek arra,hogy a gombok megnyomásakor van -e csipogó hang? pl a klíma vezérlőn vagy a hőmérséklet állítón?
Csosznorbert2011-10-07 09:11:36 // 16515
eddig még sose figyeltem. de szerintem nálam se
Csosznorbert2011-10-07 09:08:43 // 16514
Hát kérlek szépen.... akad errefelé pár dombocska, ami nem is olyan picurka dombocska. benyás rönyómmal meghaltam arra.
ALFI1562011-10-07 07:42:44 // 16513
Hol laksz Alpokba?
ALFI1562011-10-07 07:42:14 // 16512
Nem világít.
Pityukoma2011-10-07 01:48:28 // 16511
Hali Cartársak! Egy kérdés nehogy hülyén haljak meg. Nektek világítanak a "bajusz " kapcsolók végei? Használtan vettem így nem tudom hogy kéne-e. Mielőtt neki állok az izzó keresgetésének. Már a 3. FIAT Croma-nál tartottam mikor: Jé ennek világítani kell? Az utána következőkön az volt az első amit megcsináltam. 1 izzó és száloptikával kivezetve a fény a kapcsolók végeihez. Köszi... :-)
GTPeti2011-10-06 22:13:56 // 16510
És még hányat kell aludnod? :)
Csosznorbert2011-10-06 21:59:01 // 16509
Hű olasz párti lettem, és maradok is.
Csosznorbert2011-10-06 21:57:52 // 16508
Q4?? Nem tudom az kéne, jobban megy a havas uton. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 21:18:08 // 16507
most 20 éves lennék meg sem állnék nyugatig az biztos...
ALFI1562011-10-06 21:16:50 // 16506
Sajnos én is így érzem :(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 21:10:28 // 16505
:( és ez még csak rosszabb lesz ....
stukker19872011-10-06 21:03:27 // 16504
Annál messzebb már nem is lehetne menni kis hazánkon belül.

Mivel megszűnt a munkahelyem,így nem nagyon szeretném felélni a tartalékaimat utazásra.
Így sajnos nem tudok....:(

Még szerencse hogy nem hiteles az autóm,különben most verhetném a fejem a falba:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 21:02:25 // 16503
vagy ha jársz szfvár felé valamikor szívesen látlak
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 21:01:23 // 16502
gyere el most szombaton ott meg tudod nézni milyen lett
ALFI1562011-10-06 20:58:19 // 16501
Kaposra mész?
stukker19872011-10-06 20:53:28 // 16500
Kiváncsi lennék a te gépedre nagyon...
Márcsak a program miatt is...


Sztem ki lehet békülni az 1,9 menetdinamikájával. Számomra egyedül a 1. és 2. fokozatban tűnik halottnak. Már emberi(könnyű lábas) fordulatszámon.

Ez nyilván adódik abból h lehetne könnyebb/erősebb/más áttételezésű.

Számomra pl 1. és 2-ben a régi 146 Boxer is iszonyat gyenge volt.

A Mazda6 ugyanezekben a fokozatokban jobban bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 20:46:27 // 16499
szombatra záporok várhatóak nem esős időt mond tehát megyek...oksa mehetünk lent pár kört mire leérek úgy is kikormolom a kis füstöst :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 20:44:46 // 16498
már megint a mi megy jobban :)) egy 330d 231le simán körberöhög bármelyik dejzel Alfát :( én 200-ig vagyok pariban velük de ha az is piszkált lenne akkor semeddig sem lennék vele pariban...
ALFI1562011-10-06 20:42:13 // 16497
Én akkor megyek ha nem esik.Majd gurulunk egyet.Meg odacsalunk egy 159 1.9-et is.Akkor már nézzük meg a különbséget ha egyszer ott vagyunk.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-06 20:34:21 // 16496
én mindenképp megyek Kaposon van egy kis dolgom no meg az újlaki talit sosem hagyom ki!
ALFI1562011-10-06 20:12:07 // 16495
Nem indultál bénán.Én is mentem 4-5-öt.Te is többet mentél.Én próbáltam mindenhogyan.Úgy is,hogy kikapcsoltam a kipörgésgátlót.Még is elment.
ALFI1562011-10-06 20:10:38 // 16494
Ha nem esik reggel elmegyünk.Ha jön Erhard is (gondolom ő is csak akkor jön ha nem esik) akkor egyet azért megyünk.Kiváncsi vagyok én is.De Kalocsán láttuk :(
'''''2011-10-06 20:09:04 // 16493
Az tényleg jól megy.Mentem ellene, (igaz,hogy bénán indultam) de lehagyott fél kocsihosszal.Sajna amikor rajtelektronikás verseny volt,ő nem volt ott.
direttore2011-10-06 20:04:41 // 16492
:)) Nem baj ha a 156 osok még nagyot mernek álmodni:)))
'''''2011-10-06 20:00:05 // 16491
Gondolom lesz ott minden.Kíváncsi lennék ErHard gépére mostani progival kontra arra az 1.9 jtd-re.Szerintem (ha egyszerre indulnának) most már a 2.4 nyerne.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak