piktortom2011-11-06 17:05:31 // 17154
Legyen?
Piritu - 1.000.0002011-11-06 16:58:54 // 17153
direttore2011-11-06 16:33:02 // 17152
Kicsit füstöl majd, meg kurva büdös lesz a gáz ami kijön, de legalább kitakarodik a korom a szabadba. :))
Csosznorbert2011-11-06 14:27:59 // 17151
Ki lesz nálam is, csak most télen nem biztos hogy akarok vele foglalkozni, de tavasszal mindenképp, és akkor megy egy program irás is.
Csosznorbert2011-11-06 14:26:45 // 17150
Nekem is astra van. dupla kilowattra olcsóbb lettem. De hozzátartozik hogy sürgös volt az átiratás miatt, és hirtelen ezt tudtuk.
Tibcsi1662011-11-06 12:51:08 // 17149
Ez mindenképpen igaz. De az EGR-nek nincs akkora nagy jelentősége ebből a szempontból. A DPF lenne a döntő, ha azt csinálná amire kitalálták!! De már közben kiderült, hogy KÁROSABB az egészségre, mintha nem lenne benne!! Ez nem vicc, én is ezért gondolkodtam sokat, de kicsit utánanéztem és arra jutottam, hogy jobb ha kiiktatom!
ALFI1562011-11-06 10:19:37 // 17148
Ezeket meg se nézem.Az astra egy román biztosító aminek még csak irodája sincs.
'''''2011-11-06 07:36:05 // 17146
Nekem mér 70.000km előtt cserélték.Nem a km számít hanem a használati mód.
Csosznorbert2011-11-06 07:29:06 // 17145
Mégiscsak jobb egy oxigéndús levegő, mint az a kormos szar...
Meg akkor egy hibaforrással kevesebb. :)
Meg akkor egy hibaforrással kevesebb. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-06 07:22:41 // 17144
főleg 76e km-nél semmi baja a szívósornak.....
direttore2011-11-05 19:03:39 // 17143
Aha, köszi jó lenne, csak az easy downloader jön be sajna:)))
direttore2011-11-05 17:52:55 // 17141
Hali!
Amit az Alfánál használnak alkatrészkeresésre gyári progi, olyat nem tud valaki? Ahol látni az egyes elemeket gyári számmal stb...:)))
Amit az Alfánál használnak alkatrészkeresésre gyári progi, olyat nem tud valaki? Ahol látni az egyes elemeket gyári számmal stb...:)))
Kompressz úr2011-11-05 14:34:59 // 17140
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján én azért óvakodnék a bizonytalan hátterű egyesületektől és társaságoktól.
Ruszi2011-11-05 11:58:05 // 17139
Ma ismét számolgatam a kötelezőt, és láss csodát már 11024Ft+adó(3300Ft) ért is lehet159-es 2.4-re biztositást kötni.Az Asztra biztositónál a Wabard Biztosító Zrt-nél és a Közlekedési Biztosító Egyesület(KÖBE) bár itt van Tagdíj: 150 Ft/hó.Ja és szerintem mindegy hol van a kötelezöm mert úgysem nekem fizet.DD!!!
Tibcsi1662011-11-05 11:28:08 // 17138
OK kösz a tippet! gondolom ez már sokkal kisebb meló, mint az egész szívósor leszedése.
SKrisz2011-11-05 09:48:14 // 17137
Használ valaki Blue&Me kihangosítót iPhonenal? Mióta feltöltöttem a telóra az iOS 5 -öt, azóta behalt a Bleu&Me. Minden funkció működik, csak épp a központi kijelzőn bármilyen telefonos történés van (bejövő hívás, kimenő hívás, telefonkönyben keresés, stb...) nem ezek jellenek meg, hanem átvált dátumra... Így "vakon" telefonálni meg elég xar dolog :( Biztos vagyok benne, hogy beállítási vagy szoftveres gond, de ezért nem mennék a szervízbe asztalt csapkodni... Nincs valakinek ötlete mi lehet a megoldás?
ALFI1562011-11-05 09:39:49 // 17136
Van vele valami gond?Vagy minek akarod ledugózni?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-05 07:02:25 // 17135
akkor igaz az elmélet ha a szívósor miatt rángat csak nálam meg nálad nem amiatt rángat semmi köze hozzá....én a helyedben hagynám a szívósor pucolást a pillangóházat kell inkább ...
Tibcsi1662011-11-04 23:41:54 // 17134
Jaa már kezdem érteni a dolgokat :) Ha leszűkítjük az EGR-t akkor kevesebb kormos levegő megy vissza a szívósorba azaz nem rángat annyira. De ledugózni simán nem lehet mert gondolom akkor a computer észreveszi és letilt vagy hibakódot add. Viszont ha csak simán szűkítjük attól még a szívósor még fog kormot kapni csak kevesebbet de ettől még éppen úgy be tud dugulni, azaz megint pucolni kell.. lapátok beszorulnak- letörnek.. stb. Tehát ez a szűkítés nem végleges megoldás. Azaz jobb az EGR-t lezárni (progiból kikapcsolni) és kész.. Jól gondolom a dolgokat ??
Csosznorbert2011-11-04 23:31:24 // 17133
Mert Alfi szerint nem lehet csak úgy ledugózni, én meg nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-04 22:32:32 // 17132
akkor meg minek? zárva van :P
Csosznorbert2011-11-04 22:20:10 // 17131
Csak ha kiiratom a progiból?
ALFI1562011-11-04 21:59:22 // 17130
Nem lehet.
Csosznorbert2011-11-04 21:32:21 // 17129
Ezt az EGR-t szabad fullba is ledugózni???
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-04 21:31:44 // 17128
ja meg már nem is müxik :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-04 21:18:47 // 17127
nekem még a gyári EGR lakik a gépben 150e van benne lassan már nem is pucolgatom nem ott lakik a korom ha nem utána....
Shadin2011-11-04 19:20:10 // 17126
A motor üzemi hőfokra melegedése közben nem "slusszol", ill. teljesen stabil az alapjárat. Előtte nem volt az. A 2000-3000 közötti alkalmi rángatások megszűntek...
Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.
Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.
Tibcsi1662011-11-04 15:43:02 // 17125
Ez új hír nekem! Mit is jelent ez az EGR szűkítés és miért jó ?
Shadin2011-11-04 10:27:45 // 17124
Ugyanez volt nekem is, és megszűnt amikor betettem az EGR szűkítést.
☻SKULL☻2011-11-03 22:20:27 // 17122
én Szatyi-tól vettem, és vadi új volt.
Ferko2011-11-03 22:15:52 // 17121
Jah és a lényeg. Hol vetted a sínt? Márkakereskedésben? Mennyi volt az ára?
Ferko2011-11-03 22:15:15 // 17120
Gondolom így a rozsdát és az egyéb kellemetlenségeket is ki lehet zárni.
☻SKULL☻2011-11-03 22:14:16 // 17119
gyárilag van a szettben gumi tömités de én raktam szélvédő ragasztót is, így tuti lett beázás ellen.
Ferko2011-11-03 22:12:21 // 17118
A 166 egy mellék (nem lekicsinylően értendő) projekt lesz. Egy nem mindennapi használatra szánt autó. A 166 V6 egy nagy, még (!) valóra nem váltott álom.:-)
Kompressz úr2011-11-03 22:09:36 // 17117
Már a 166 nem is jó...? :)
Ferko2011-11-03 22:05:44 // 17116
És nem ázik be, nincs hézag a kasznin?
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
☻SKULL☻2011-11-03 21:55:32 // 17115
Üdv !!! tutira nincs kiképzés, én utólag szereltem itt van pár fotó róla.
Ferko2011-11-03 21:44:16 // 17114
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Csosznorbert2011-11-03 21:20:59 // 17113
én se akarom elkiabálni, de az enyém is szépen muszikál :)
cseko762011-11-03 20:45:19 // 17112
vagy jól karbantartani :)
Kompressz úr2011-11-03 20:42:25 // 17111
Érdekes módon nekem eddig sikerült...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-03 20:03:39 // 17110
olyan nincs :P
Kompressz úr2011-11-03 18:07:55 // 17109
Vagy egyszerűen csak jó autót kell venni :P
'''''2011-11-03 17:59:45 // 17108
Osztom a véleményed!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-03 17:50:27 // 17107
így van jól teszed az összes hibaforrástól meg kell szabadulni és utána élményautó lesz az 59 el sem akarod adni :P
Tibcsi1662011-11-03 17:29:59 // 17106
Érdekes enyém 2007-es, tehát nem lehet a tied újabb verzió. . Én sem értem?? De sajnos ez van, én is sokat olvastam a fórumon és ezt tartom a legjobb és legolcsóbb megoldásnak, ha kiiktatom. (és az autószerelő barátom is ezt javasolta)
Kompressz úr2011-11-03 17:08:18 // 17105
2006. augusztusi vásárlás.