direttore2011-12-20 12:58:19 // 18071
Csak az enyém nem csavaros, ezért érdekelt volna, hogy néz ki:)))
Csabásos2011-12-20 08:46:43 // 18070
"A végtelenbe & tovább!"Szervíz-menet-javítás.mert rosszalkodik a légzsák!:(
Csosznorbert2011-12-20 08:23:35 // 18069
Meglesem majd, de nem nagy eresztés, késsel alányúlsz finoman a 4 saroknak és felhajtod a matricát. :)
direttore2011-12-19 23:43:19 // 18068
Fotot tegyél már fel róla, köszi!
Csosznorbert2011-12-19 23:10:45 // 18067
Csavaros. :) matrica alatt :)
direttore2011-12-19 21:47:09 // 18066
itt találtam egy egész jó készletet, s jó az ár is !
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
direttore2011-12-19 21:46:23 // 18065
Nem csavaros, nem tudom,hogy pattintsam szét. Szerintem visszaküldöm anank akitől vettem vaterán.
GTPeti2011-12-19 21:27:03 // 18064
Ha szétszednéd és lőnél a NYÁK-ról egy nagyfelbontású képet, többet lehetne mondani róla.
direttore2011-12-19 21:21:45 // 18063
Igy van, sajna most vettem én is egyet (kék-sárga) és csak a motor funkciót viszi, pedig új? kábel.
GTPeti2011-12-19 21:14:20 // 18062
Ez az ELM327 kábelek egy részére (a régebbi változatokra) vonatkozik. Mielőtt vki belefog, érdemes tisztázni, hogy egyáltalán ilyen kábele van-e. SZVSZ
A tipp amúgy nem rossz!
A tipp amúgy nem rossz!
direttore2011-12-19 21:10:21 // 18061
Hali!
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
DrB2011-12-19 20:21:16 // 18060
Hazainduláskor, még Németországban egy Shell kútnál tankoltam meg a vasat. A szerelőm tanácsára most V Power Diesel került bele. Na nem a kevesebb fogyasztás vagy jobb menetzeljesítmény miatt, hanem a szaki szerint a téli hidegben a plusz adalék jót tesz kenés szempontjából, egyenletesebb a motor járása, nem kopik annyira. Ezt nem a Shellre mondta, hanem általában a drágább üzemanyagvariánsokra. Na, de ez mellékvágány a sztori szempontjából. Miközben beállok a kúthoz, egy alkalmazott tisztogatja épp a töltőfejeket. Önkiszolgáló kút, be sem próbálkozik, hogy ő tankoljon ill. a drágábbik üzemanyagot ajánlgassa. Látja, hogy a V Powert tankolok. Kedvesen megszólít, s élénken próbál lebeszélni róla. Hogy mennyivel drágább, s valójában semmi érdemi különbség, sem jobban nem fog menni, sem érdemben nem fog kevesebbet fogyasztani az autó. Mondtam, mindezt tudom, nem is ez a cél. Lényeg a lényeg, kicsit szürreális élmény volt, hogy épp lebeszélni próbálnak róla, mint rám tukmálni. :)
direttore2011-12-19 19:32:27 // 18059
Kösz, nem szükséges, ha te is azzal csináltad és ment minden funkció akkor nem a progi rossz.
'''''2011-12-19 19:31:44 // 18058
Na,csúszkáltatok ma?Én csak kicsit. :-)
.....2011-12-19 19:30:36 // 18057
Igen azzal, de van egy másik változatom is, amiért nem szól a vírusirtó.
direttore2011-12-19 19:14:23 // 18056
Az melyik? Te is az én fajtámmal csináltad, nem?
.....2011-12-19 19:12:07 // 18055
és ha kipróbálnád a másik FES 3.3 változatot? átküldjem?
direttore2011-12-19 18:52:40 // 18054
Igen, csak abban nincs műszerfal menü:(
.....2011-12-19 18:34:24 // 18053
Lehetséges. Én nem szedtem még szét, csak a fólia alatt néztem meg neked, hogy van -e csavar. Előtte a FES2.6-ot használtam azzal is jól működött.
direttore2011-12-19 18:32:13 // 18052
minden ok, már tegnap win7-et tettem, fel com1 portra állitottam, mégse megy.
direttore2011-12-19 18:30:27 // 18050
Baszki te szerencsés vagy, mert hekkelt kábeled van.:))
direttore2011-12-19 18:29:54 // 18049
ezek szerint láttad,hogy van alatta csavar:)))
direttore2011-12-19 18:29:16 // 18048
Azóta nekem se jött válasz, de ugyanaz van nálam is.:))))
direttore2011-12-19 18:28:44 // 18047
ok megprobálom majd, reméljük okés lesz.
.....2011-12-19 18:23:51 // 18046
még nem szedtem le, de ha a fém részt (ahol a sebességfokozatokat írja) kipattintod, alatta van egy csavar, gondolom ha kicsavarod lejön a váltógomb
Csosznorbert2011-12-19 18:21:56 // 18045
Ezügyben vele kéne konzultálnod, nem tudom a 156 os átkötés érvénye-e a 159 esetében is??
Váltógombot még nem, de tippem a felső takarólap, ahol a számok vannak, annak a kipattintása (????).
Én a tükröt akarom majd valahogy szétbarmolni, mert 100 fölött remeg a tükörlap, és nem akarom elhagyni sehol. Nem sokára úgyis téli leállás, akkor lesz 1-2 hónapom a kocsira. :))))
Váltógombot még nem, de tippem a felső takarólap, ahol a számok vannak, annak a kipattintása (????).
Én a tükröt akarom majd valahogy szétbarmolni, mert 100 fölött remeg a tükörlap, és nem akarom elhagyni sehol. Nem sokára úgyis téli leállás, akkor lesz 1-2 hónapom a kocsira. :))))
direttore2011-12-19 18:18:14 // 18044
A váltógombot szedte már le valaki? Az enyém most elforog de sehogy se jön le, mi lehet benne, hogy lehet leszedni?
direttore2011-12-19 18:17:10 // 18043
De nála olvastam én is, jól emlékszel, csak megoldás kellene rá valahogyan!
direttore2011-12-19 18:16:18 // 18042
Akkor egy hacker segítsen hogy kell légyszi!:)))
Csosznorbert2011-12-19 18:16:14 // 18041
Nem biztos, hogy nála olvastam. Még az illető személy hivta fel a figyelmet erre. (valamiért a Peti rémlik) De ez kimondottan a kábelre vonatkozik.
direttore2011-12-19 18:12:19 // 18040
Zsolti159-nek megy, akkor neki spéci kábelje van. GTPeti a 156-ra irt a blogjában:))
Csosznorbert2011-12-19 18:11:29 // 18039
Az nekem se műkődik. Állitólag valamit hackelni kell a kábellel.
Többet GTPeti blogjában olvashatsz, ha jól emlékszek.
Többet GTPeti blogjában olvashatsz, ha jól emlékszek.
direttore2011-12-19 18:02:51 // 18038
Gyerekek!
Vettem egy kibaszott ELM327 kábelt a vaterán és akármit csinálok vele a FiatEcuScan 3.3 -on belül CSAK egyedül a MOTOR résszel hajlandó kommunikálni a Műszerfal, szervíz stb funkciókkal nem. Azt irja connection failed. Már oprendszert is cseréltem a laptopon, portokat variáltam de semmi. Ez normális így? Ha valaki tudja pls válaszoljon! köszi!
Vettem egy kibaszott ELM327 kábelt a vaterán és akármit csinálok vele a FiatEcuScan 3.3 -on belül CSAK egyedül a MOTOR résszel hajlandó kommunikálni a Műszerfal, szervíz stb funkciókkal nem. Azt irja connection failed. Már oprendszert is cseréltem a laptopon, portokat variáltam de semmi. Ez normális így? Ha valaki tudja pls válaszoljon! köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-19 15:54:54 // 18037
persze nincs tisztogatás már:) gondolom mikor tesztelték az új 59-et pályán nyári melegben körözgettek 100kmet 130-cal utána meg 100km-et 50-nel és 0 tisztítás ...na így jön ki az álom 6.XX fogyi....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-19 15:29:55 // 18036
én már kezdek rájönni erre a gyári fogyasztásos témára ...fűtött garázsból indulva szfvár mellöl-BP-Visegrád-BP-home....szombaton vadas forgalom Bp-en Vasárnap semmi, autópálya 145 tempomat, közút 100-110, comp szerint az átlagsebesség 65km/h a fogyi 7,1L...
Piritu - 1.000.0002011-12-18 22:12:43 // 18035
A Párduccal innen egy 716 km-es etapot mentünk a következő kútig. Kényelmesen,106-os átlaggal, egy kajaszünettel és 6,8-as fogyival :-)
Bilux2011-12-18 21:31:15 // 18034
Bilux2011-12-18 19:14:16 // 18033
Igen és marhára zavaró mikor reggel a hideget nyomja a képembe mert 50 fokos a hűtővizem. Vagyis bocsánat a lábtérre nyomja mindig autómatice.
Ezért erre az 5 kilométeres távra inkább kikapcsolom.
Ezért erre az 5 kilométeres távra inkább kikapcsolom.
Piritu - 1.000.0002011-12-18 19:06:44 // 18032
hm... nem tűnt fel, csak a 159-nél :-)
Bilux2011-12-18 18:51:40 // 18031
De önállósítja magát ezért is kapcsolom ki teljesen. Ezért automata. Míg el nem éri a megfelelő hőmérsékletet addig magától felnyomja a venti sebességét, hogy minél előbb elérje a beállított hőmérsékletet. Persze ha már kicsit meleg is a víz.
Tehát ha én egyes fokozatra állítom a ventit leállítom újraindítom akkor lehet hogy egyes fokozattal indulok, de ahogy melegszik a víz úgy nyomja fel a venti fokozatot is.
Én ezt tapasztaltam.
Tehát ha én egyes fokozatra állítom a ventit leállítom újraindítom akkor lehet hogy egyes fokozattal indulok, de ahogy melegszik a víz úgy nyomja fel a venti fokozatot is.
Én ezt tapasztaltam.
Piritu - 1.000.0002011-12-18 18:44:23 // 18030
Ott emlékeim szerint nem önállósította magát amúgy sem. Ennyit a fejlődésről :-DD
Csosznorbert2011-12-18 18:15:13 // 18029
Közbe meglett, hála piritunak. :) De hogy mikor fogom kipróbálni azt még nem tudom...
.....2011-12-18 17:30:04 // 18028
így van, mindenki maga dönti el
GTPeti2011-12-18 17:26:36 // 18027
Egyetértek! Tényleg mindenki maga dönti el, hogy egy jó kis rootkitet telepít, vagy 49 eurót ad ki egy f@sza kis programmra.
GTPeti2011-12-18 17:17:23 // 18025
"a vírusirtót kapcsold ki a művelet alatt."
Na igen...
Na igen...
Bilux2011-12-18 16:46:03 // 18024
156-ban én ha rövid távot megyek teljesen letekerem a ventilátort így kikapcsol a digit klíma.
Tehát nem fűt nem hűt. Én is inkább a motornak adom a meleget.
Tehát nem fűt nem hűt. Én is inkább a motornak adom a meleget.
.....2011-12-18 16:10:12 // 18023
Műszerfal menü és azon belül Siemens Instrument Panel. Van egy klíma menü is Delphi climate control, de ott nem találtam beállítási lehetőségeket.
Csosznorbert2011-12-18 14:01:43 // 18022
Mindenesetre ezeknek az "olasz csodáknak" lelkük van, és lehet meglepődünk rajt, de talán van magánéletük, és azt élik is, ahogy a példák mutatják. :))))))
Online tag
0
Vendég0
530