látom erről is lespórolták a második kipufogócsövet, mint az enyámről...viszont a helye ott van, úgyhogy valószínűleg cserélve volt a hátsó lökhárító...csak nem kaptak hozzá hozzávalót.
Ha van kisgyerek érdemes meggondolni a világos bézs belsőt!
Dömpi (il dottore)2012-01-23 09:10:45 // 18685
Dömpi (il dottore)2012-01-23 09:05:10 // 18684
Sziasztok! Bocsi.kicsit le vagyok maradva, de azért reagálok:
Első szélvédőfűtés: az enyémben nem fűtőszálak vannak, hanem amikor bekapcsolom, extra erősen fokozaton, koncentráltan a szélvédőre fújja a meleg levegőt kb. 2 percig, aztán automatán kikapcsol. A külső tükörben gyanítom fűtőszál van. Minden esetre pillanatok alatt leszedi a jeget.
Garázs: igan van nekem is, de napközben a cég parkolójában (nincs mélygarázs) áll a kocsi, így télen este 8-körül, mikor hazaindulok az irodából igencsak le tud fagyni.
Vezérléscsere: a 200k-t a fiat szervízben mondták. Ezért nem is viszem oda. Én most a hétvégén Ruville-t teszek bele, az 32k, de a szett nem tartalmazza a vízpumpát, az külön 10-12k, szóval lesz egy 50-es az anyag. Olajcsere (Selenia) + szűrő, pollenszűrő és levegőszűrő kijön egy 20-asból, munkadíj pedig (nekem haveri alapon) 15k lesz. Szóval 100k alatt leszek.
Ha a váltóhoz hozzá kellene nyúlni, akkor az kemény - a múlt héten néztem utána:
- kettőstömegű (középkategóriás): 100k
- kuplungtárcsa: 60k
- kuplungszett: 50k
Gyári alkatrészekkel biztosan drágább, én maradok egy középáras német cuccnál, a gyári sem bírja tovább szerintem. Kettőstömegűt is lehet kapni 400k-ért is...de minek?
Első szélvédőfűtés: az enyémben nem fűtőszálak vannak, hanem amikor bekapcsolom, extra erősen fokozaton, koncentráltan a szélvédőre fújja a meleg levegőt kb. 2 percig, aztán automatán kikapcsol. A külső tükörben gyanítom fűtőszál van. Minden esetre pillanatok alatt leszedi a jeget.
Garázs: igan van nekem is, de napközben a cég parkolójában (nincs mélygarázs) áll a kocsi, így télen este 8-körül, mikor hazaindulok az irodából igencsak le tud fagyni.
Vezérléscsere: a 200k-t a fiat szervízben mondták. Ezért nem is viszem oda. Én most a hétvégén Ruville-t teszek bele, az 32k, de a szett nem tartalmazza a vízpumpát, az külön 10-12k, szóval lesz egy 50-es az anyag. Olajcsere (Selenia) + szűrő, pollenszűrő és levegőszűrő kijön egy 20-asból, munkadíj pedig (nekem haveri alapon) 15k lesz. Szóval 100k alatt leszek.
Ha a váltóhoz hozzá kellene nyúlni, akkor az kemény - a múlt héten néztem utána:
- kettőstömegű (középkategóriás): 100k
- kuplungtárcsa: 60k
- kuplungszett: 50k
Gyári alkatrészekkel biztosan drágább, én maradok egy középáras német cuccnál, a gyári sem bírja tovább szerintem. Kettőstömegűt is lehet kapni 400k-ért is...de minek?
dfg (Tanárúr)2012-01-23 08:53:48 // 18683
ALFI1562012-01-23 08:20:07 // 18682
Teljessen egyetértek.Szerintem meg biztos,hogy nem lessz utód.Főlleg nem egyterű,SUV-ból.Abból már megcsinálták a fiattal.Én biztos,hogy C-t nézném meg az 1-est.Az 59-en már túl vagy.(vagytok)
droberto2012-01-22 23:11:31 // 18681
Én azért bízom az olaszokban! Tudják ők a dolgukat! Jó lenne ha, ebből a Chrysler-es fúzióból valami jól sülne ki! Pont neked mondom... előtte a MB-el voltak és jól kijöttek; egy darabig legalábbis. Mondjuk itten most már más a leosztás, de én egyáltalán nem temetném konszernünket.
Hiányozni fogsz innen! Remélem egyszer még visszatérsz! ;)
Hiányozni fogsz innen! Remélem egyszer még visszatérsz! ;)
Kompressz úr2012-01-22 23:02:58 // 18680
Őszintén szólva nem sok reményt fűzők az utódhoz. Sanszosnak tartom, hogy egy konszernelemekből összelegózott Chrysler alapú valami lesz, ha lesz.
Az asszonynak lesz az utód, különben. Ő meg azt mondta, hogy jó lesz valami kisebb vagy egy C-klasse :-P Én megmaradok a CLK-nál.
Az asszonynak lesz az utód, különben. Ő meg azt mondta, hogy jó lesz valami kisebb vagy egy C-klasse :-P Én megmaradok a CLK-nál.
droberto2012-01-22 22:47:01 // 18679
Ezt nem teljesen értem! Ilyet még nem tapasztaltam!
droberto2012-01-22 22:44:18 // 18678
Végtére is a nevedben is benne van! :)
Nem tudom mik az igényeid, de én ezek közül most ismét 59-et vennék!
Talán a C Klassét megnézném. Az 1-es, a Delta és a Giu, meg egyel kisebb. (C-szegmens)
A 3-er az miért nincs a listádon?
Én a helyedbe megvártam volna a cserével a Giulia-át, az lesz a D kategóriás 159 utód!
Nem tudom mik az igényeid, de én ezek közül most ismét 59-et vennék!
Talán a C Klassét megnézném. Az 1-es, a Delta és a Giu, meg egyel kisebb. (C-szegmens)
A 3-er az miért nincs a listádon?
Én a helyedbe megvártam volna a cserével a Giulia-át, az lesz a D kategóriás 159 utód!
Kompressz úr2012-01-22 22:17:34 // 18677
Mert csak. Néha venni kell valami újat :-)
Versenyben van egy újabb 159, C klasse, 1er BMW, Lancia Delta vagy egy Giu (ez a legkevésbé esélyes).
Versenyben van egy újabb 159, C klasse, 1er BMW, Lancia Delta vagy egy Giu (ez a legkevésbé esélyes).
droberto2012-01-22 22:07:45 // 18676
Miért adtad el? Mit veszel helyette?
Kompressz úr2012-01-22 22:01:38 // 18675
A két üvegréteg között van egy fóliaréteg, tényleg érezhető a különbség, nem éget a nap mögötte. Nekem volt ilyen az autómban.
droberto2012-01-22 21:47:45 // 18674
Itt tedd fel kérdéseid:
http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12
http://www.duett.hu/tempomat.php
http://www.guruloextra.hu/tempomat.html
http://tempomatszereles.hu/
http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12
http://www.duett.hu/tempomat.php
http://www.guruloextra.hu/tempomat.html
http://tempomatszereles.hu/
papajax2012-01-22 21:40:59 // 18673
Csak be kell szerezni a gyári kart meg a kábelt.Elvileg elő van készítve a helye.
ALFI1562012-01-22 21:40:30 // 18672
40.000 a csere.
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:36:07 // 18671
A gyári színezett üveg annyira sötétített, amit a szabályok megengednek. A fényáteresztő képessége mindenhol megegyezik azzal, amennyi a sofőr melletti ablakon lehet.
A "sötétítés" olyan, mintha befóliáznád.
A "sötétítés" olyan, mintha befóliáznád.
droberto2012-01-22 21:32:36 // 18670
Corn2012-01-22 21:29:44 // 18669
Az enyémben újkora óta így lóg. Megcsúszott Giuseppe kezében az olló...
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:26:46 // 18668
Mert a többin gyárilag sötétítés van.
droberto2012-01-22 21:25:03 // 18667
Esélyes igen, de akkor miért csak az elsőn?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-22 21:24:58 // 18666
miért lenne jobban elterjedt? idén hányszor kellett kapargatni a szélvédőt? gondolom skandináviában jobban elterjedt
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:24:09 // 18665
A Fókuszon nem láttam szálat.
droberto2012-01-22 21:23:59 // 18664
Bocs! Ezt írja:
57J Hővisszaverő első szélvédő, fűtéssel az ablaktörlő lapátoknál Prog: 49 000 Dist: 49 000
57J Hővisszaverő első szélvédő, fűtéssel az ablaktörlő lapátoknál Prog: 49 000 Dist: 49 000
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-22 21:23:53 // 18663
solar fóliás gondolom
droberto2012-01-22 21:22:24 // 18662
Szabi(kispalinagyobbikfia)2012-01-22 21:21:23 // 18661
ennyi :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-22 21:21:02 // 18660
télen a garázs hasznos :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-22 21:19:31 // 18659
akkor gáz ha nincs casco és cserélni kell saját zsebből :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2012-01-22 21:19:01 // 18658
Céges mondeo-n is ilyen a szélvédő. Télen nagyon hasznos, de engem pl zavarnak a szálak... :(
ALFI1562012-01-22 21:17:30 // 18657
Vékony szálak futnak.Ha nagyon nézel az ég felé látni.
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:16:22 // 18656
Nincs háló, az üvegre van felgőzölve egy vékony fémréteg, az a fűtés. Nem is látni.
ALFI1562012-01-22 21:16:14 // 18655
Ültél már olyanba amibe van?Észre se veszed.
GTPeti2012-01-22 21:15:09 // 18654
Ezt tényleg remek. Bár én sosem szoknám meg a hálót a szemem előtt. :)
ALFI1562012-01-22 21:13:22 // 18653
Nagyon jó,hogy nem kell kapargatni.1 perc és már olvad is le a legvastagabb jég is.
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:11:43 // 18652
Ismerős kókuszában is van.
droberto2012-01-22 21:10:45 // 18651
Én is csak Galaxy-ban láttam ilyet!
GTPeti2012-01-22 21:10:13 // 18650
Kettőstömegű + kuplungszett mondjuk olyan 130-150 (pontos árakért goto Ofi v. Erhard) + mdíj, ami szerintem 20-30eFt. (Csak tipp.)
GTPeti2012-01-22 21:09:03 // 18649
Abszolút így van. Szerintem korrekt árakon lehet hozzá alkatrészeket kapni. Amúgy, a kisebb szervízigényű autókhoz tartozik, akárcsak egy 156, vagy Marea JTD.
GTPeti2012-01-22 21:07:45 // 18648
Igazad van Alfi, a váltóolaj is jó ötlet!
200ekm után majd érdemes a generátort átnézetni és vmikor esélyes lesz a kuplungcsere, ajánlott a kettőstömegűvel egybekötni.
200ekm után majd érdemes a generátort átnézetni és vmikor esélyes lesz a kuplungcsere, ajánlott a kettőstömegűvel egybekötni.
droberto2012-01-22 21:07:08 // 18647
Ilyenek!


Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!


Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 21:06:40 // 18646
természetesen mint minden újabb autónál előfordulnak gondok , de ezeket természetesen orvosolja az ember .
én úgy gondolom , hogy az alfához sem drágábbak az alkatrészek , de javítsatok ki ha nem így van .
egy kettőstömegű és kuplungcsere kompletten milyen árban van ?
én úgy gondolom , hogy az alfához sem drágábbak az alkatrészek , de javítsatok ki ha nem így van .
egy kettőstömegű és kuplungcsere kompletten milyen árban van ?
ALFI1562012-01-22 21:04:32 // 18645
Szerintem nem 100ezer után hanem akármennyivel is vesz az ember kocsit amivel kezdeni kell:Olajcsere,összes szűrő csere,vezérléscsere kompletten vízpumpástól,folyadékok cseréje,fék,hűtőközeg,szervó.Én a váltóolajat is lecserélném.
GTPeti2012-01-22 21:02:21 // 18644
A Marea hűtője a 110 lovas JTD-nél sokkal masszívabb egyébként. Na meg, duplaventillátoros is.
ALFI1562012-01-22 21:01:08 // 18643
Miért mihez lehet a fordon kívül?Szerintem semmihez.
GTPeti2012-01-22 20:58:51 // 18642
Nem tudom, hogy a 159-ben ugyanolyan gagyi fajta hűtő van-e. Mert a 156-ban elég tré, és idővel sajnos "elporlad". Na meg örök sláger a termosztát, ez 4 éves kor után szokott jönni. (Van akinél többet kibír.) No meg útfüggően a lengőkarok.
A többi típushibát pedig délelőtt már leírták a cartársak. ;)
(EGR, szívócső, tőcsavar, kormánymű, elszabadult szervoszűrő.)
A többi típushibát pedig délelőtt már leírták a cartársak. ;)
(EGR, szívócső, tőcsavar, kormánymű, elszabadult szervoszűrő.)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 20:55:01 // 18641
még egy kérdés :
100e után milyen szervízigényei vannak és mikor az autónak és kb milyen árban ?
100e után milyen szervízigényei vannak és mikor az autónak és kb milyen árban ?
GTPeti2012-01-22 20:52:28 // 18640
Múltkor volt szó róla, hogy a 8V-s JTD motorhoz vmi 40e körül van a full vezérlésszett... Oké, ehhez jön még az olaj+szűrő, az mondjuk 15eFt, a légszűrő az 4eFt és a munkadíj. A 200eFt az SZVSZ durva lehúzás.
droberto2012-01-22 20:52:16 // 18639
Tudomásom szerint 159-hez nem lehetett első szélvédő fűtést kérni, csak lapát lefagyás kiolvasztót.
ferike1592012-01-22 20:47:30 // 18638
Sziasztok!
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
droberto2012-01-22 20:36:47 // 18637
Milyen szélvédő fűtésed van? Törlő lapátok alatti fűtőszálas?
papajax2012-01-22 20:22:02 // 18636
Az enyémben nincs(progression),bár az enyém ilyen szempontból teljesen alap felszereltség.Azt tudom, hogy a kollégám stilojába sikerült berakni a gyári tempomatot, csak valami kábel kellett, meg a gyári kar, meg egy kis programozás, amit házilag megoldott és azóta tökéletesen működik a gyári visszajelzőkkel....