Csosznorbert2012-03-19 00:46:56 // 19956
Nálam fel-le. :P
stukker19872012-03-18 23:57:53 // 19955
Erre a felvetésre én is kíváncsi vagyok,mert ha már nyomógombos,akkor legalább ne kellene folyamatosan nyomva tartani...
Elég baj az hogy pár konkurensnél sokkal zajosabban indul(mint a traktor):)
Elég baj az hogy pár konkurensnél sokkal zajosabban indul(mint a traktor):)
ferike1592012-03-18 23:32:37 // 19954
Sziasztok!
Tudtok valahol olcsón 159-re emblémát az elejére?
Tudtok valahol olcsón 159-re emblémát az elejére?
droberto2012-03-18 22:48:24 // 19953
Kérdés 3.:
Nincs valakinek esetleg facelift előtti használatija!
Link is jó lenne!
Nincs valakinek esetleg facelift előtti használatija!
Link is jó lenne!
droberto2012-03-18 22:39:48 // 19952
Kérdés 2:
A motor (Diesel) indításával kapcsolatban a könyve az alábbiakat írja:
"Az alábbiak szerint járjunk el:
❒ húzzuk be a kéziféket;
❒ a gázpedál lenyomása nélkül, nyomjuk
le a padlóig a tengelykapcsoló
pedált;
❒ kapcsoljuk a sebességváltó kart
üres állásba;
❒ helyezzük be teljesen, ütközésig az
elektronikus kulcsot a gyújtáskapcsolóba;
Kigyullad a műszercsoport
mvisszajelző lámpája;
❒ várjuk meg, amíg a mfigyelmeztető
lámpa kialszik, ez annál hamarabb
bekövetkezik, minél melegebb
a motor;
❒ röviden nyomjuk meg a START/
STOP gombot azonnal, mihelyt a
mvisszajelző lámpa kialszik. Ha
az indítással túl sokáig várunk, az izzítógyertyák
által végzett előmelegítés
hatástalanná válik.
Az indítómotor automatikusan működik,
amíg a motor beindul.
Álló motornál, a gyújtáskapcsolóba helyezett
elektronikus kulcs esetén, a tengelykapcsoló
pedál benyomott állapotában
a START/STOP gomb rövid
megnyomásával lehet az automatikus
indítást aktiválni.
Hideg időben az indítómotor működtetése
előtt tanácsos mindig megvárni,
amíg a mvisszajelző lámpa kialszik.
FIGYELMEZTETÉS A motor indítása
csak a fékpedál benyomva tartásával is
lehetséges. Ebben az esetben az automatikus
indítás nem kapcsol be. Ilyenkor
nyomjuk meg a START/STOP gombot
és azonnal engedjük el, amint a motor
beindult."
Tudtátok már úgy elindítani alfátokat, hogy a start gombot csak egy pillanatra nyomjátok meg? Nekem csak úgy indul, hogy nyomva tartom.
Valamit félreértek?
A motor (Diesel) indításával kapcsolatban a könyve az alábbiakat írja:
"Az alábbiak szerint járjunk el:
❒ húzzuk be a kéziféket;
❒ a gázpedál lenyomása nélkül, nyomjuk
le a padlóig a tengelykapcsoló
pedált;
❒ kapcsoljuk a sebességváltó kart
üres állásba;
❒ helyezzük be teljesen, ütközésig az
elektronikus kulcsot a gyújtáskapcsolóba;
Kigyullad a műszercsoport
mvisszajelző lámpája;
❒ várjuk meg, amíg a mfigyelmeztető
lámpa kialszik, ez annál hamarabb
bekövetkezik, minél melegebb
a motor;
❒ röviden nyomjuk meg a START/
STOP gombot azonnal, mihelyt a
mvisszajelző lámpa kialszik. Ha
az indítással túl sokáig várunk, az izzítógyertyák
által végzett előmelegítés
hatástalanná válik.
Az indítómotor automatikusan működik,
amíg a motor beindul.
Álló motornál, a gyújtáskapcsolóba helyezett
elektronikus kulcs esetén, a tengelykapcsoló
pedál benyomott állapotában
a START/STOP gomb rövid
megnyomásával lehet az automatikus
indítást aktiválni.
Hideg időben az indítómotor működtetése
előtt tanácsos mindig megvárni,
amíg a mvisszajelző lámpa kialszik.
FIGYELMEZTETÉS A motor indítása
csak a fékpedál benyomva tartásával is
lehetséges. Ebben az esetben az automatikus
indítás nem kapcsol be. Ilyenkor
nyomjuk meg a START/STOP gombot
és azonnal engedjük el, amint a motor
beindult."
Tudtátok már úgy elindítani alfátokat, hogy a start gombot csak egy pillanatra nyomjátok meg? Nekem csak úgy indul, hogy nyomva tartom.
Valamit félreértek?
droberto2012-03-18 22:31:10 // 19951
Úgy látom magammal beszélgetek; Nem baj. Vannak még témáim! :)))
Kérdés:
Tempomat visszaállításra a könyv az alábbit írja:
"Ha a berendezés pl. a fékpedál vagy a
tengelykapcsoló pedál lenyomása miatt
automatikusan kikapcsolt, a memorizált
sebesség a következőképpen állítható
vissza:
❒ a gázpedál fokozatos lenyomásával
gyorsítsuk fel a gépkocsit a memóriába
írt sebesség értékének közelébe;
❒ kapcsoljuk azt a sebességfokozatot
(4. vagy 5.), amely a sebesség előző
tárolásakor volt bekapcsolva;
❒ nyomjuk meg a RES gombot (a
kapcsolókar végén)."
Nos, nekem az első kettővel vannak problémáim! Nektek így már sikerül "visszahívni" a korábban belőtt sebességet.
Valamit félreértek, vagy csak Béla vagyok?
Kérdés:
Tempomat visszaállításra a könyv az alábbit írja:
"Ha a berendezés pl. a fékpedál vagy a
tengelykapcsoló pedál lenyomása miatt
automatikusan kikapcsolt, a memorizált
sebesség a következőképpen állítható
vissza:
❒ a gázpedál fokozatos lenyomásával
gyorsítsuk fel a gépkocsit a memóriába
írt sebesség értékének közelébe;
❒ kapcsoljuk azt a sebességfokozatot
(4. vagy 5.), amely a sebesség előző
tárolásakor volt bekapcsolva;
❒ nyomjuk meg a RES gombot (a
kapcsolókar végén)."
Nos, nekem az első kettővel vannak problémáim! Nektek így már sikerül "visszahívni" a korábban belőtt sebességet.
Valamit félreértek, vagy csak Béla vagyok?
papajax2012-03-18 22:26:41 // 19950
Sejtettem, hogy annyira nem komfortos a 19", kiindulva a marea weekendem 17" 205/40 gumikkal......:):):)
Azon gondolkodtam, hogy esetleg 18" is elég lenne, de gondolom sok különbség nincs a kettő között komfortérzetre.....
Majd elválik, hogy mi lesz a döntés, bár még az is lehet, hogy a jelenlegire veszek nyári gumit.
Azon gondolkodtam, hogy esetleg 18" is elég lenne, de gondolom sok különbség nincs a kettő között komfortérzetre.....
Majd elválik, hogy mi lesz a döntés, bár még az is lehet, hogy a jelenlegire veszek nyári gumit.
droberto2012-03-18 22:24:08 // 19949
Ma mentem egy Pest karinnyát (230 km) és az alábbi tapasztalataim születtek:
- A kerékcsere miatt a korábbi (valós)90/(óra)100 km helyett most 100/100 lett. (19,5! mm átmérő különbség)
- fogyasztásom ~0,5 l-t emelkedett. 90 km/h-nál 5,6 helyett 6,1 l/100 km-t fogyaszt!
- átlagom a comp szerint - 230 km-re vetítve - 6,6 lett, ami a valóságban 6,44 l/100 km-t jelent (ilyen se volt még, hogy vas többet mutasson mint a valóság). Ennyit a Novitec-es csalásról, fogyasztáshamisításról! :) Hozzá kell tennem még, hogy nagyon kevés még az adatom és nagyon sok a változó. Gondolok itt a kerékre, a boxra, a hőmérsékletre a nagyszervizre.
Egyébként őszintén, én marhára sokallom ezt a fogyasztást. Hozzá kell tennem az út alatt történt egy regen is, ami számításom szerint 0,2 l-t tett az átlagra. Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!
- A kerék többet elvett a teljesítményből, mint amit a box hozott! ;(
- Továbbra is csúszik a kuplungom, amivel nem tudom mit kezdjek! Ötlet esetleg?
- Elkezdett valami nyikorogni menet közben. Erős a gyanúm, hogy fék! Lassan kéri az új tárcsákat és betéteket.
- A kerékcsere miatt a korábbi (valós)90/(óra)100 km helyett most 100/100 lett. (19,5! mm átmérő különbség)
- fogyasztásom ~0,5 l-t emelkedett. 90 km/h-nál 5,6 helyett 6,1 l/100 km-t fogyaszt!
- átlagom a comp szerint - 230 km-re vetítve - 6,6 lett, ami a valóságban 6,44 l/100 km-t jelent (ilyen se volt még, hogy vas többet mutasson mint a valóság). Ennyit a Novitec-es csalásról, fogyasztáshamisításról! :) Hozzá kell tennem még, hogy nagyon kevés még az adatom és nagyon sok a változó. Gondolok itt a kerékre, a boxra, a hőmérsékletre a nagyszervizre.
Egyébként őszintén, én marhára sokallom ezt a fogyasztást. Hozzá kell tennem az út alatt történt egy regen is, ami számításom szerint 0,2 l-t tett az átlagra. Így 6,24-et kapunk, ami figyelembe véve a 90% városon kívüli 90-es tötyörgést, k..va sok. Nagy kerék ide, vagy oda!
- A kerék többet elvett a teljesítményből, mint amit a box hozott! ;(
- Továbbra is csúszik a kuplungom, amivel nem tudom mit kezdjek! Ötlet esetleg?
- Elkezdett valami nyikorogni menet közben. Erős a gyanúm, hogy fék! Lassan kéri az új tárcsákat és betéteket.
droberto2012-03-18 22:04:10 // 19948
Vele is beszéltem!
droberto2012-03-18 22:03:02 // 19947
Nagy szerencsém volt, az biztos! Van ám ennek azért nem kevés árnyoldala is! Pontosabban fogalmazva a Design leszámítva csak hátránya van. Bővebben írtam erről a blogomban.
droberto2012-03-18 21:59:56 // 19946
Akkor jó nektek!
droberto2012-03-18 21:59:06 // 19945
Ha megtudsz tán valamit, akkor ne kímélj minket! :)
droberto2012-03-18 21:58:07 // 19944
A jobb minőségű gépjárműriasztókhoz (pl.: META) is lehet venni ablakemelő modult, ami csévélgetni tudja az ablakokat. Sőt ha jól rémlik akkor a sima 10k HUF-os bicskakulcsot is lehet programozni hasonlóra. Akkor ezeket miért lehet forgalmazni és beszerelni?
Miféle EU-s szabvány lehet ez?
Ezzel a dologgal most érdekes vizekre eveztél! Nagyon, nagyon kíváncsivá tettél, hogy vajon ezt az un. komfortfunkciót, hogyan lehetne a FES-el előcsalogatni! Múltkor, pont ezeket az ablakos dolgokat nézegettem, de az az igazság, hogy eléggé töröm az angolt.
Ha valahogy nyomra tudnál vezetni, akkor igazán hálás lennék.
Miféle EU-s szabvány lehet ez?
Ezzel a dologgal most érdekes vizekre eveztél! Nagyon, nagyon kíváncsivá tettél, hogy vajon ezt az un. komfortfunkciót, hogyan lehetne a FES-el előcsalogatni! Múltkor, pont ezeket az ablakos dolgokat nézegettem, de az az igazság, hogy eléggé töröm az angolt.
Ha valahogy nyomra tudnál vezetni, akkor igazán hálás lennék.
droberto2012-03-18 21:51:18 // 19943
Nem értem a visszafejlődés okát!
Kell itt lennie valaminek!
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a germanoidwagenek ablakmozgatási szintjétől, képességétől, még így is jóval magasabban vagyunk. Azt hiszem....
Kell itt lennie valaminek!
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a germanoidwagenek ablakmozgatási szintjétől, képességétől, még így is jóval magasabban vagyunk. Azt hiszem....
droberto2012-03-18 21:46:53 // 19942
droberto2012-03-18 21:45:58 // 19941
Megnéztem én is! Így igaz! A hátsó oldalablakok, csak lefele automaták, felfele "húzva" kell tartani. :(
Ha azt vesszük, akkor a használati is igazat mond (vagy félig hazudik).
A dupla klikk nem működik!
Mondjuk nem tudom, hogy Alfáinknál lehet-e olyan, hogy tanítási funkció...?!?
Ha azt vesszük, akkor a használati is igazat mond (vagy félig hazudik).
A dupla klikk nem működik!
Mondjuk nem tudom, hogy Alfáinknál lehet-e olyan, hogy tanítási funkció...?!?
droberto2012-03-18 21:41:05 // 19940
papajax2012-03-18 21:10:13 // 19939
Köszi a tippet, bár nem az ezüst is tetszik...:)
.......................2012-03-18 20:00:25 // 19938
Itt is van saválló ragazzon
csak drágább
csak drágább
.......................2012-03-18 19:54:29 // 19937
papajax2012-03-18 19:34:25 // 19936
Naggyon jó lett, bár sikerülne találnom normális áron ilyeneket....:)
Grat hozzá.
Grat hozzá.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-18 19:10:58 // 19935
jaja így müxik :)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:41:04 // 19934
Ha elég, ha nem ott csak egy lesz :-DD
SKrisz2012-03-18 16:37:51 // 19933
Értem én, de következő 9 hónapban neked elég1 olajcsere? :))
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:32:15 // 19932
Már három hónapja a második évünket tapossuk :-)
SKrisz2012-03-18 16:28:32 // 19931
Miért nem kell? Nincs még 1 év garid a vasra?
Piritu - 1.000.0002012-03-18 16:26:02 // 19930
Ennek jó lenne utána járni. Elvileg még egyszer megyek olajcserére, aztán a garancia miatt többé nem kell. Akkor meg lehetne csináltatni.
pettinke2012-03-18 14:48:11 // 19929
assz'em csak 2008-ig tudták. onnantól valami lökött EU-szabály miatt ezt a funkciót kikapcsolták. de mintha az rémlene, hogy Examinerrel a márkaszerviz élesíteni tudná.
Piritu - 1.000.0002012-03-18 13:51:56 // 19928
Nálam csak lefelé megy, felfelé ez se "biztonságos" :-(
(A 147-em tudta le és fel is.)
(A 147-em tudta le és fel is.)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 13:51:08 // 19927
Hm, ilyen szöveg az enyémben nincs, vagy nem találom :-(
Hanyadik oldal?
Hanyadik oldal?
SKrisz2012-03-18 11:20:56 // 19926
Az enyém már csak lefelé tudja. Fel nem... :(
'''''2012-03-18 10:55:29 // 19925
Ha sokáig nyomod folyamatosan a kulcson a bezárás gombot,a leengedett ablakokat felhúzza.Nyitás gomb folyamatosan nyomva,leengedi az üvegeket.Ezt szerintem mindegyik tudja.
droberto2012-03-18 09:25:09 // 19924
Majd lecsekkolom ezt a Windows-os dupla klikk módszert! :)
droberto2012-03-18 09:22:29 // 19923
Ez én is olvastam, de ezzel a módszerrel nem lesz hátul önmőködő.
Pedig a könyve ezt írja:
"A mind a négy ablaknál elektromos ablakmozgatással
felszerelt változatoknál
az automatikus ablaknyitás/zárás az
összes ablaknál működik."
Én ennyit találtam a becsípődésgátlóra:
"Egyes változatoknál
és piacokon az utas oldali elülső,
és a hátsó ablaküvegek olyan, az
ablakszigetelő gumitömítésbe épített
becsípődésgátló biztonsági rendszerrel
vannak felszerelve, amely érzékeli, ha
a záródás során valamilyen akadály kerül
az üveg útjába, és ilyen esetben az
érzékelő azonnal megállítja a mozgást,
és visszafelé mozgatja az üveget.
Ez a rendszer különösen hasznos, amikor
pl. gyermekek véletlenül működtetik
az ablakmozgatást, ezen kívül (egyes
változatoknál/piacokon) lehetővé teszi
az ablakok nyitását/zárását a távirányítóval,
a gépkocsi elhagyásakor."
Lehet, hogy az enyémben ez nincs?!?
Pedig a könyve ezt írja:
"A mind a négy ablaknál elektromos ablakmozgatással
felszerelt változatoknál
az automatikus ablaknyitás/zárás az
összes ablaknál működik."
Én ennyit találtam a becsípődésgátlóra:
"Egyes változatoknál
és piacokon az utas oldali elülső,
és a hátsó ablaküvegek olyan, az
ablakszigetelő gumitömítésbe épített
becsípődésgátló biztonsági rendszerrel
vannak felszerelve, amely érzékeli, ha
a záródás során valamilyen akadály kerül
az üveg útjába, és ilyen esetben az
érzékelő azonnal megállítja a mozgást,
és visszafelé mozgatja az üveget.
Ez a rendszer különösen hasznos, amikor
pl. gyermekek véletlenül működtetik
az ablakmozgatást, ezen kívül (egyes
változatoknál/piacokon) lehetővé teszi
az ablakok nyitását/zárását a távirányítóval,
a gépkocsi elhagyásakor."
Lehet, hogy az enyémben ez nincs?!?
Piritu - 1.000.0002012-03-18 09:08:57 // 19922
"A gombok egyikét röviden megnyomva
az ablaküveg elmozdulása “szakaszos”,
míg hosszú megnyomás hatására
bekapcsol a “folyamatos, automatikus”
működtetés mind nyitás, mind
zárás irányban.
Az ablaküveg a kívánt helyzetben az A,
a B, a C vagy a D mozgatógomb ismételt
megnyomására áll meg."
Egyenlőre ennyit találtam a könyvben, becsípődésgátlóról nem találtam semmit. Csak egy figyelmeztetést, hogy ne csukjunk oda semmit.
az ablaküveg elmozdulása “szakaszos”,
míg hosszú megnyomás hatására
bekapcsol a “folyamatos, automatikus”
működtetés mind nyitás, mind
zárás irányban.
Az ablaküveg a kívánt helyzetben az A,
a B, a C vagy a D mozgatógomb ismételt
megnyomására áll meg."
Egyenlőre ennyit találtam a könyvben, becsípődésgátlóról nem találtam semmit. Csak egy figyelmeztetést, hogy ne csukjunk oda semmit.
droberto2012-03-18 08:57:50 // 19921
Hmmm! Ez érdekes gondolat...
Ha már itt tartunk, nekem a becsípődésgátlót sem sikerült előcsalogatnom!
A könyve valami gumitömítésbe épített becsípődésgátlóról ír, mellyel akadály esetén visszafordul az üveg.
Tudomásom szerint a vezérlő az áramot figyeli!
Nézegettem FES-el is, de az én kezemet úgy oda szorította mint állat!
Akkor az enyém most nem gyerekbarát kivitel? :)
Ha már itt tartunk, nekem a becsípődésgátlót sem sikerült előcsalogatnom!
A könyve valami gumitömítésbe épített becsípődésgátlóról ír, mellyel akadály esetén visszafordul az üveg.
Tudomásom szerint a vezérlő az áramot figyeli!
Nézegettem FES-el is, de az én kezemet úgy oda szorította mint állat!
Akkor az enyém most nem gyerekbarát kivitel? :)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 08:47:40 // 19920
Tudom :-)
Piritu - 1.000.0002012-03-18 08:47:15 // 19919
Szerintem nem variálás, hanem valami hülye biztonsági előírás lehet, hogy véletlenül nem szorítsd oda a hátsó utas fejt az ablakkal.
droberto2012-03-18 08:13:50 // 19918
Ma majd megnézem én is, de csak így lehet!
Nem tudom minek kell variálni! GRRR!
Nem tudom minek kell variálni! GRRR!
W.2012-03-18 07:58:28 // 19917
Ha jól emlékszem, ott fordítva van. Ha kétszer emeled vagy nyomod, akkor megáll.
droberto2012-03-18 07:05:44 // 19916
Ohh! Nem értem, hogy ez a mondat miért nem fért bele a 400 oldalas könyvébe.
Illetve az sem értem, hogy akkor az elsők akkor hogyan lesznek automaták dupla érintés nélkül...
Illetve az sem értem, hogy akkor az elsők akkor hogyan lesznek automaták dupla érintés nélkül...
W.2012-03-18 06:28:27 // 19915
Nem erősen kell húzni, mert letörik, hanem egymás után 2x kell lenyomni vagy felhúzni és akkor aut.lemegy vagy felhúzódik!
droberto2012-03-18 01:40:40 // 19914
Majd' el felejtettem:
Az ablakemelő lelkivilágával kapcsolatban, a hátsók miként automatizálhatók? Az elsők is érdekesen válnak azzá. Ha jól érzékeltem akkor, ha erősen meghúzom, vagy lenyomom a gombot, akkor lesznek önműködők.
Tudomásom szerint mind a négy automata...
Tévedek?
Az ablakemelő lelkivilágával kapcsolatban, a hátsók miként automatizálhatók? Az elsők is érdekesen válnak azzá. Ha jól érzékeltem akkor, ha erősen meghúzom, vagy lenyomom a gombot, akkor lesznek önműködők.
Tudomásom szerint mind a négy automata...
Tévedek?
droberto2012-03-18 00:26:31 // 19913
Sikerült meggyógyítanom, a betegeskedő, a jobb oldali, hátsó utastér világítás kapcsolóját!
A hiba oka, csúnya kontakthiba volt a panelen!
A hiba oka, csúnya kontakthiba volt a panelen!
droberto2012-03-18 00:23:30 // 19912
droberto2012-03-17 22:43:27 // 19911
Neked már felköltözött a motortérbe!
droberto2012-03-17 22:42:47 // 19910
Ez az új generációs DPF!
Piritu - 1.000.0002012-03-17 17:04:48 // 19909
GTPeti2012-03-17 15:12:01 // 19908
"Alacsonyfojtású DPF" rulez. :)
direttore2012-03-17 14:52:20 // 19907
DPF problémásoknak ajánlom:
http://www.ebay.it/itm/Tubo-rimozione-filtro-antiparticolato-DPF-FAP-Alfa-Romeo-159-Brera-Spider-/190653909813?pt=Ricambi_automobili&hash=item2c63dbcb35
http://www.ebay.it/itm/Tubo-rimozione-filtro-antiparticolato-DPF-FAP-Alfa-Romeo-159-Brera-Spider-/190653909813?pt=Ricambi_automobili&hash=item2c63dbcb35