Fórum >> Típusok >> 159

'''''2012-05-05 06:56:42 // 21071
Tudom,hogy jó és véd az első sárvédő gumi, de nem szép.Bocs.
Csosznorbert2012-05-05 00:23:52 // 21070
igy első ránézésre nekem nagyon furán néz ki, mintha nem tetszene
droberto2012-05-04 21:41:08 // 21069
Ez durva volt nagyon!
Foltba fújták és telibe lakkozták, vagy az egészet újrafényezték? Jó lett a szín? Milyen festékkel festettek?
Az enyém is elkezdett a pusztulást, a küszöb elején alul ledobta magáról a festéket.
Tegnap előtt bázissal lejavítottam:

Remélem, még nem későn!
A sárfogót milyen indítékkal tetted rá? Hátra is teszel fel?
Mennyibe került?
Majd csinálj róla távolabbról is fotókat, hogy mit mutat az autón!
.....2012-05-04 18:28:09 // 21068
A FES-ben nálatok működik a "víz a gázolajban lámpa" ha tesztelitek?
Lehet csak a gyári szűrővel együtt működik, figyelmeztet?
A 147-nél olvassa és utána kiírja a figyelmeztetést a középső kijelzőn.
Ezt írja a 159-nél :
EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
KESZ
147-nél : EXECUTING ACTUATOR...
Víz a gázolajban lámpa (ha van)
Aborting...
ABORTED
Pityukoma2012-05-04 12:19:21 // 21067
Végre túl vagyok a sárvédő projekten, visszakaptam szeretett vasamat. Csináltam pár képet az előtti és az utáni állapotról. Blogot majd később írok róla most nincs időm, szaladni kell dolgozni. Íme a képek:
droberto2012-05-04 09:18:53 // 21066
Remélhetőleg ezzel végleg megoldódott a problémád!
Csabi2012-05-04 08:32:27 // 21065
Tegnap elvittem a vasat egy klímáshoz(ősszel Ő cserélt gázt a rendszerben) emelt terhelésnél ismét az egekben volt a klímanyomás, amit 100g gázleengedéssel megoldott, +kifúvatta a klímahűtőt levegővel, bár elötte én kimostam amennyire tudtam. Szóval most 13-17 bar között mozog a nyomásom,bármely terhelésen, és fordulaton, a hűtés tökéletes. :)
Csabi2012-05-02 18:29:56 // 21064
Van, fél perc járás után kezd erősödni, de nem vészes...
.......................2012-05-02 18:18:52 // 21062
Nektek van áz 5 hengeresben melegen alapjáraton rezgés a kormányon?
tulajdonképpen az egész autó eleje
SKrisz2012-05-02 17:44:52 // 21061
Ja... Ez van. Addig kell mindent elrendezni, amíg tart a garancia :)
Csabi2012-05-02 17:14:19 // 21060
Elengedte a gázt?
SKrisz2012-05-02 16:26:57 // 21058
Klímahűtő nyomor van... Cserélik gariban.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-02 12:56:29 // 21057
biztosíték jó?
SKrisz2012-05-02 12:27:11 // 21056
Sajnos nem, pedig valami hasonlóban bíztam én is, de még ma délelőtt sem ment.
.......................2012-05-02 12:14:55 // 21055
húzd le a csatit az EGR szelepröl
sípolni fog ,minden inditáskor
de megszünik a gond
és kevesebbet fog enni ,1 literrel
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-02 12:01:12 // 21054
nálam is volt ilyen 2x leállítod eltelik 20 perc és utána minden ok...
cseko762012-05-02 11:51:19 // 21053
de jó kis szőnyeg, látszik, h szinte nem is volt használva. jó kis 2,4 :)
SKrisz2012-05-02 11:17:34 // 21052
Klíma parajelenségek nálam is vannak :( Tegnap Szombathelyre befelé menet tökéletesen működött, aztán 30 perc múlva, amikor indultam volna haza, se kép se hang... Ma viszem szervízbe megnézetni, fogalmam sincs róla mi lehet a gond...
Pityukoma2012-05-02 11:05:11 // 21051
Szia, ALFI156 hirdet szőnyeggarnitúrát. Hsz: 21047. Szerintem jól néz ki.
sas-1592012-05-02 10:16:07 // 21050
Üdv!

Mopa kartársnak válaszolva, nekem pont ugyanezt a rángatást produkálja, mióta EGR cserém volt.
Előtte semmi tünet nem volt, de mégis hibaüzenetet küldött mindig az EGR, ezért lecseréltük. A szerelő a felújítottat ajánlotta, mert szerinte az is vadiúj, csak az újrafelhasználási előírások miatt úgy adnak el több új alkatrészt, mintha felújított lenne.
Miután bekerült az "új", felújított EGR, azonnal elkezdte a rángatást, de mindig csak bizonyos fordulatszám és turbo nyomás értéknél.
Szal nálam tuti az a ludas, viszem is vissza egy újabb cserére.
Alfa156SW2012-05-02 08:50:14 // 21049
keresek Alfa 159-hez Bézs belső elemeket Konzolokat!
bal oldali ablak emelő kapcsoló modul,közép konzol fém betét,váltó kart körbe övező Bézs színű fém keret,és fém dísz csíkok!

és ha van gyári új szőnyeg garniturát is!

képeket tettem fel arról amiket keresek!

06709400131
droberto2012-05-02 06:34:39 // 21048
Én így járok:
Első: 2,9 bar; Hátsó: 2,7 bar
Legyen miből ereszteni... :)
Csosznorbert2012-05-02 00:19:08 // 21047
3 bar????? :O nálunk a traki R42 es gumijában van 1.2 :)))

Jó oké, a 12 tonnás pót 8 barra fel van küldve :)
Piritu - 1.000.0002012-05-01 21:43:25 // 21045
A könyve alapján elöl 2,7 hátul 2,5. Max terhelésnél 3,0 ill. 2,8.
Petya159ti2012-05-01 21:28:49 // 21044
Tudja valaki hogy 159 ti-nek mennyi a megfelelő guminyomàs?
235/40 R19 a mèret.
droberto2012-04-30 22:22:44 // 21043
Meg a nagynyomású sűrített levegő itt-ott a festéket is leszedi! Ezért is festettem vissza...
droberto2012-04-30 22:21:28 // 21042
Épp csak annyira dörzsöltem, hogy a bogarak fejét ki tudjam szedni. Egyébként elhajtja! Meg csak fel-le lehet húzgálni! :)
Csosznorbert2012-04-30 20:44:01 // 21041
drótkefe nem hajtogatja el a lamellákat?
ALFI1562012-04-30 19:59:17 // 21040
Eladó új szőnyeg garnitúra 4db. 6000HUF
GTPeti2012-04-30 19:46:17 // 21039
A FES egy klassz kis progi! B)
Csabi2012-04-30 19:26:32 // 21038
Ma megcsináltam a klíma diagot, és arra jutottam amit már többen is említettetek...koszos a hűtőm...
Meglepett a 3.5 FES mert a klíma funkció kibővült elég sok infoval, napsugárzás mérő, belső hőmérséklet, párologtató hőmérséklet és még vagy ezer paraméter....
No de visszatérve: Csináltam egy diagrammot,a piros vonal a nyomóoldal és a maximuma ~32bar körül van, ahol már működik a kompresszor védelme..ez okozza a kompresszor "ki-be kapcsolgatását" valójában csak a nyomás ingadozik 25-32bar között...
A klíma alacsony terhelésén( alacsony ventilátor fokozat) semmi gond a nyomás normál(15-18bar),de amikor a ventilátort felemeltem rögtön emelkedett a nyomás is,aztán ki is akadt(32bar!)....gondolom a megnövekedett térfogatáramot már nem tudja visszahűteni a klímahűtő. =>jöhet a tisztítás

Megnéztem az elpárologtató hőfokát is, a kompresszor bekapcsolása után ~1 percel már 1°C-os volt ami oké...
droberto2012-04-29 21:32:37 // 21037
Megértelek! Nekem is lepattant a peremről matricán belül a festék. Lépnem kell mielőbb! Én vettem már Nero Carboniot hozzá ecsetelgetni!
Várjuk a beszámolót! :)
droberto2012-04-29 21:29:54 // 21036
Az összetartás gyáritól való eltérése csak egy dolog, az állítható, a dőlés viszont nem.
A helytelen gumikopást a kettő eggyütt hozhatja létre. Bizonyos dőléshez, meghatározott összetartás kell, hogy a gumi futófelülete párhuzamos legyen az autó alsó síkjával (úttal).
Itt találsz egy hasznos kis írást a futóműállítással kapcsolatban.
.......................2012-04-29 21:15:19 // 21035
A helytelen összetartás miatt eszi meg
Pityukoma2012-04-29 21:10:21 // 21034
Még nem foglalkoztam vele. Most jobban idegesít hogy 2-3 napra ott kell hagynom a fényezőnél a sárvédő perem rozsdátlanítása, festése miatt :-( Majd csinálok képeket előtte/utána állapotról.
droberto2012-04-29 20:56:06 // 21033
Az akkor tiszta szerencse, hogy nem dőltél el! :) Volt tartásod! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-29 20:52:51 // 21032
este a vízszinteshez reggel a függőlegeshez viszonyítva :)
droberto2012-04-29 20:50:44 // 21031
Jólvan most megnyugodtam, hogy nem csak engem idegesít! :)
Ötleted van, hogy mit lehetne oda aláragaszttani, ami merevítené is és a gurtnis rész nem fejtené le? Szilóval lehetne ragasztani, az rugalmas!
droberto2012-04-29 20:48:33 // 21030
Nézd meg, járasd meg, menj vele egy kört amikor jó meleg van és készíts a nyomásról egy diagrammot! Szerintem is segít majd a tisztítás, csak nem tudom hogy férsz hozzá egyszerűen... Alulról talán tudsz fúvatni, de a bogarakat nem tudod kiszedni szerintem, hacsak le nem szeded a lököst!
Pityukoma2012-04-29 20:46:58 // 21029
Viccet félretéve :-) nekem is mindig felette marad. Már rutinból nyúlok oda és igazítom meg.
Csabi2012-04-29 20:45:06 // 21028
Köszi, követem az instrukcióid! :)
droberto2012-04-29 20:41:41 // 21027
Én is elég sok bogarat koszt fújtam, drótkeféltem ki, mikor szétszedtem!
Csabi2012-04-29 20:37:38 // 21026
Köszi a hozzászólást! :) Közben olvasgattam én is, és az elkoszolódott hűtő miatti hőmérséklet és nyomásnövekedés okozhatja a kompresszor védelmi kikapcsolását, valamint a gáz túltöltés is. Nálam mindkettő fenn állhat mivel ősszel lett gázzal utántöltve, és a hűtőm is elég "bogaras" . Holnap megnézem FES-sel a klímanyomást hátha jutok valamire...:)
Pityukoma2012-04-29 20:35:59 // 21025
Az tényleg jobb ha merevebb :-DD
Pityukoma2012-04-29 20:34:04 // 21024
Szia, ahogy DrB cartárs írta nekem is hasonlókat produkált mikor megvettem. Nézd meg a klímahűtő és a vízhűtő közötti vékony rést. Telerakodik falevéllel, bogarakkal, zacskó darabbal...stb. Hűtőfelület lecsökken, gáznyomás felmegy, a biztonsági nyomás kapcsoló lekapcsolja a rendszert, és a kompresszor szerencsétlen meg erőlködik azért van kerregő hangja. Óvatosan nyúlj be a két hűtő közé (ügyelj nehogy elgörbítsd a lamellákat) és piszkáld ki amit tudsz. Ha van lehetőséged sűrített levegővel fúvasd ki hátulról előre felé, esetleg slaggal is moshatod. Ne túl nagy nyomással! Nekem azóta jól működik. Remélem a tiéd is csak a dzsuva miatt rakoncátlankodik. Várom a fejleményeket. Üdv :-)
droberto2012-04-29 20:33:41 // 21023
SW-sek! Nektek is mindig a csomagtérroló behúzásakor a nút fölé megy két oldalt hátul a matéria? Míg hidegebb volt a fogantyú trükkös felfele feszítésével meg tudtam oldani a problémát. Mostanra ehhez is ellágyult az anyag. Lehet ragasztok arra a részre velami merevebb anyagot...
droberto2012-04-29 20:18:25 // 21022
A függőlegeshez, vagy a vízszinteshez viszonyítva? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak