GTPeti2012-05-22 19:04:56 // 21540
Múltkor megnéztem egy 159 lámpaüvegeit és nem találtam rajta semmiféle jelölést. Lehet, hogy csak felületes voltam? Márpedig ez az egyetlen pont, amit tényleg nem lehet "áthidalni".
GTPeti2012-05-22 19:02:42 // 21539
"csak a mérgező gázok szintjét tudta "csökkenteni" a szállóporét (korom) nem!"
Legalábbis a láthatóét nem. A klassz kis DPF pedig igen. Közben gyártja a jó kis karcinogén gázokat.
Legalábbis a láthatóét nem. A klassz kis DPF pedig igen. Közben gyártja a jó kis karcinogén gázokat.
százötvenkilenc2012-05-22 18:57:14 // 21538
Az autóm 2009 es és euro 5 ös.10 évig zöldkártyáztunk itt a műhelyben ugyhogy ebben biztos vagyok.Egyébként meg a 159 1.9 8v először 85kw eu 4-el jött ki.Aztán jött a 88kw eu 5 majd a 100kw eu5 de ez már csak európa bizonyos részeire.
A 85 kw a Stilo,Multipla motorja is ,A 88 kw az enyém és a c Vectra, Zafira stb.A 100 kw pedig a 159 en kivűl másban nem volt.
A 85 kw a Stilo,Multipla motorja is ,A 88 kw az enyém és a c Vectra, Zafira stb.A 100 kw pedig a 159 en kivűl másban nem volt.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:34:54 // 21537
Az EGR+kat+szívósorral a kormot is tudták valahogy csökkenteni. Gyakorlatilag sose füstölt.
droberto2012-05-22 18:22:16 // 21536
Köszi! :)
droberto2012-05-22 18:07:57 // 21535
Igen ezzel akkor is meghökkentettál, hisz én 156-ot akartam venni és részben ez miatt sem azt vettem. Nem akartam mondjuk 2015-re kirekedni a belvárosokból... :)
Legjobb tudomásom szerint az 156-ba még nem tettek DPF-et, csak EGR-t. Így max. csak a mérgező gázok szintjét tudta "csökkenteni" a szállóporét (korom) nem!
Bár tulajdonképpen 2005.01.-tól, újként csak Euro 4-et lehetett eladni...
Európai kibocsátási normák (Wiki)
Legjobb tudomásom szerint az 156-ba még nem tettek DPF-et, csak EGR-t. Így max. csak a mérgező gázok szintjét tudta "csökkenteni" a szállóporét (korom) nem!
Bár tulajdonképpen 2005.01.-tól, újként csak Euro 4-et lehetett eladni...
Európai kibocsátási normák (Wiki)
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:06:06 // 21534
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:02:27 // 21533
...és akkor a lámpába írt engedélyezési jelekről még nem is beszéltünk.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:01:14 // 21532
Akkor a +50%-os Tungsramot javaslom. A 156-nál sokat használtam.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:00:23 // 21531
Elég sokat volt téma az Amorén, olvass vissza :-))
droberto2012-05-22 18:00:17 // 21530
A gyári xenonnak más foncsora => nem jó a fénynyaláb formája => a yard megállít, kérdi, hogy hol van a fényszórómosó berendezés és, miért van a térded előtt magasságállító potméter = Sakk, matt :(
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:59:34 // 21529
Jól tudod, csak euro IV volt. Ezt a 156-ban DPF nélkül is tudta az 1,9 16V.
.......................2012-05-22 17:57:23 // 21528
mi az akadálya?
droberto2012-05-22 17:56:57 // 21527
Hmmm... :(
Azért az én futásteljesítményem mellet, vállalható az élettartam csökkenés!
Azért az én futásteljesítményem mellet, vállalható az élettartam csökkenés!
.......................2012-05-22 17:55:24 // 21526
Ugyan már ,honnan tudnák a sünök ,hogy nem gyári xenon..
a 100 W ost refit pedig úgysem kapcsolod fel sokáig
a 100 W ost refit pedig úgysem kapcsolod fel sokáig
droberto2012-05-22 17:53:37 // 21525
1.9-ből létezett Euro 5? Legjobb tudomásom szerint a pont az Euro 5 miatt, cserélték a motor palettán 2.0-re az 1.9-et, továbbá vették le a 2.4-et.
droberto2012-05-22 17:46:05 // 21524
A xenon utólagos beépítésnek elég sok akadálya van! Ezért én maradok a "hagyományos" izzóknál. Legalábbis egyenlőre biztosan...
Holnap tervezem vinni a vasat műszeres lámpa/ködlámpa beállításra. A tompítottam marhára lefele világít (pedig legfelülre van állítva)!
Holnap tervezem vinni a vasat műszeres lámpa/ködlámpa beállításra. A tompítottam marhára lefele világít (pedig legfelülre van állítva)!
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:44:02 // 21523
A 100 wattos kétszeres hője a lámpának, a pótxenon meg a sünöknek nem fog tetszeni :-(
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:42:57 // 21522
Tapasztalatom szerint a növelt fényerő = csökkent élettartam.
A 159-ben jelenleg normál van.
A 159-ben jelenleg normál van.
droberto2012-05-22 17:41:35 // 21521
Így van, a szűkítés az áramlást gyorsítja, csökkentve ezzel a koromlerakódás veszélyét. Tudomásom szerint erre a gyár is rájött és 2007-től gyárilag bent volt a szűkítő...
.......................2012-05-22 17:35:22 // 21520
egyik sem..
csak az utólagos Xenon szett(az meg fényszóróba nem jó)
Fényszóróba tegyél 100W os izzókat
a tompítottba pedig 55w os Xeon szettet
na ez a combó fog aztán világítani :)
csak az utólagos Xenon szett(az meg fényszóróba nem jó)
Fényszóróba tegyél 100W os izzókat
a tompítottba pedig 55w os Xeon szettet
na ez a combó fog aztán világítani :)
droberto2012-05-22 17:10:07 // 21519
Csontig rágott téma, de a növelt fényerejű H7-es izzók közül kinek melyik vált be legjobban? Ebben az esetben az ár nem döntési tényező. A tartósság annál inkább...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 13:48:13 // 21518
nekem kiírták pedig nem is müxik le sincs dugózva igaz füstöl is az autó 3500 felett de hát ez van...bár nekem sosem volt problémám az EGR-rel de így nem is lesz
százötvenkilenc2012-05-22 13:35:21 // 21517
Ok hogy nem kell mert szerintem se kell az annyira ,mind igaz amit mondasz vagy irsz csak az a baj hogy nem találtam embert még aki ki tudja irni a programból.
Minden más autóban ahol csak lehet mi is lemezelünk vagy golyózunk.
2.0 vw tdi- ken sem lehet sajnos már lezárni mert ügyfélbácsit sajnos zavarja.
Nálunk egyedül a taxisok szarnak a világító lámpára
Minden más autóban ahol csak lehet mi is lemezelünk vagy golyózunk.
2.0 vw tdi- ken sem lehet sajnos már lezárni mert ügyfélbácsit sajnos zavarja.
Nálunk egyedül a taxisok szarnak a világító lámpára
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 12:38:34 // 21516
nekem nincs már EGR szelep és nem lett hangosabb a gép, nem kell az összeköttetés a kipuffcső és a szívócső között, nem kokszosodik el a szívósorom, nem zsuvásodik a motor beltere, csak kizárólag friss levegőt kap ami a legjobb az égésnek, az emisszióra szarok rá :))
hát ezért nem kell az EGR szelep
hát ezért nem kell az EGR szelep
Csabi2012-05-22 12:10:34 // 21515
A szűkítő lemez szerepe az én tudomásom szerint a kipuffgáz "terelése", plusz a szívósor-EGR találkozásánál a koromlerakódás megakadályozása, és nem pedig az EGR szelep "vezérlési hibáinak" a korrigálása.
A hibád leírása kapcsán eszembe jutott egy hasonló eset, ahol egy másik márkánál igaz,de ugyanígy szívtak az EGR rendszer körül...ott az elökatalizátor volt eltömődve, darabokra törve, egy plusz fojtást adva a rendszernek, amikor az egr nyitott akkor jóval több kipuffgáz került vissza a motorba ami miatt rángatott az auto...a katalizátor cseréjével a probléma megszűnt...
A hibád leírása kapcsán eszembe jutott egy hasonló eset, ahol egy másik márkánál igaz,de ugyanígy szívtak az EGR rendszer körül...ott az elökatalizátor volt eltömődve, darabokra törve, egy plusz fojtást adva a rendszernek, amikor az egr nyitott akkor jóval több kipuffgáz került vissza a motorba ami miatt rángatott az auto...a katalizátor cseréjével a probléma megszűnt...
százötvenkilenc2012-05-22 12:00:56 // 21514
A kipufogógáz visszavezetésének kétféle módja:
1. Belsõ kipufogógáz-visszavezetés
A kipufogógáz és a friss keverék (üzemanyag-levegõ) keveredése az égéstéren belül történik, négyütemû motornál a szívó- és kipufogószelep összenyitásával.A változtatható szelepvezérlésnek köszönhetõen a visszavezetési arány terhelés-és fordulatszámfüggõen aktívan befolyásolható.
2. Külsõ kipufogógáz visszavezetés
Az EGR szelep a kipufogócsonk és a szívócsonk között külsõ, kiegészítõ vezetéken történik.Az elsõ rendszereket egy pneumatikus mûködésû tányérszelep vezérelte, majd a késõbbiek során megjelentek a pneumatikus korlátozó-és visszacsapó, valamint a késleltetõ szelepek is.
Az igazi áttörés a korszerû motoroknál a vákuumtól független, elektromos vezérlésû szelepek jelentették, mely gyors reakcióidõt és pontos szabályozást biztosít bármilyen motorterhelésnél.
Az EGR szelep meghibásodásai
Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek: motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítés csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos terheléseknél.
Az EGR szelep meghibásodásának okai:
1.Mechanikai hiba: A szelep elkokszolódása miatt nem tud lezárni az EGR szelep, csökken a visszavezetett kipufogógáz mennyisége, ezáltal olyan motorüzemállapotoknál is kipufogógáz kerül a motorba, amikor nem szabadna pl: a hidegindítás vagy üresjárat során.A vákuumcsövek, és a nyomás-átalakítók meghibásodása is kihat az EGR szelepre.
2.Elektromos hiba:
Ilyenkor a nagy hõterhelésnek kitett vezérlõ elektronika megy tönkre.
1. Belsõ kipufogógáz-visszavezetés
A kipufogógáz és a friss keverék (üzemanyag-levegõ) keveredése az égéstéren belül történik, négyütemû motornál a szívó- és kipufogószelep összenyitásával.A változtatható szelepvezérlésnek köszönhetõen a visszavezetési arány terhelés-és fordulatszámfüggõen aktívan befolyásolható.
2. Külsõ kipufogógáz visszavezetés
Az EGR szelep a kipufogócsonk és a szívócsonk között külsõ, kiegészítõ vezetéken történik.Az elsõ rendszereket egy pneumatikus mûködésû tányérszelep vezérelte, majd a késõbbiek során megjelentek a pneumatikus korlátozó-és visszacsapó, valamint a késleltetõ szelepek is.
Az igazi áttörés a korszerû motoroknál a vákuumtól független, elektromos vezérlésû szelepek jelentették, mely gyors reakcióidõt és pontos szabályozást biztosít bármilyen motorterhelésnél.
Az EGR szelep meghibásodásai
Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek: motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítés csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos terheléseknél.
Az EGR szelep meghibásodásának okai:
1.Mechanikai hiba: A szelep elkokszolódása miatt nem tud lezárni az EGR szelep, csökken a visszavezetett kipufogógáz mennyisége, ezáltal olyan motorüzemállapotoknál is kipufogógáz kerül a motorba, amikor nem szabadna pl: a hidegindítás vagy üresjárat során.A vákuumcsövek, és a nyomás-átalakítók meghibásodása is kihat az EGR szelepre.
2.Elektromos hiba:
Ilyenkor a nagy hõterhelésnek kitett vezérlõ elektronika megy tönkre.
százötvenkilenc2012-05-22 11:58:05 // 21513
Az EGR szelep mûködési elve
Az EGR szelep biztosítja az összeköttetést a kipufogócsõ és a szívórész között és szabályozza a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét.Amikor a kipufogógáz egyes összetevõit visszavezetjük a friss, beszívott levegõhöz, az égési hõmérséklet csökken az égéstérben ( benzinmotorokná kb.650 C fok-ra, diesel motoroknál kb. 450 C fok-ra).Az alcsonyabb égési hõmérséklet megakadályozza a nitrogénoxidok kialakulását.EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelõanyag fogyasztás is, diesel motoroknál pedig mérséklõdik a zajszint.
Hát erre való még az egr szelep!
Az EGR szelep biztosítja az összeköttetést a kipufogócsõ és a szívórész között és szabályozza a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét.Amikor a kipufogógáz egyes összetevõit visszavezetjük a friss, beszívott levegõhöz, az égési hõmérséklet csökken az égéstérben ( benzinmotorokná kb.650 C fok-ra, diesel motoroknál kb. 450 C fok-ra).Az alcsonyabb égési hõmérséklet megakadályozza a nitrogénoxidok kialakulását.EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelõanyag fogyasztás is, diesel motoroknál pedig mérséklõdik a zajszint.
Hát erre való még az egr szelep!
százötvenkilenc2012-05-22 11:55:27 // 21512
A visszaküldött gázt hűti
százötvenkilenc2012-05-22 11:53:12 // 21511
Ennek a részecskeszűrésnek nem sok értelme van tényleg.
Látott már valaki regent úgy hogy a dpf ki van szedve?
Netudjátokmeg 100 méteren belül semmit nem lehet látni a kocsi mögött 10 15 percig.
Kérdem én mennyi elégetetlen gázolaj kerül a zöldek orrába ilyenkor.Ezt minden dpf es autó csinálja csak nem láttszik a szűrő miatt mert az elégeti a nagyját de attól a mennyiség még ugyanaz.Persze ha el tudja égetni és nem a motorolajba kerül.
Tavaly legalább 10 HDI motort cseréltünk ez miatt.Nem a chiptuning olvasztotta el a szelepeket meg a dugattyukat hanem az euro 5 ös faszság.
Legközelebb akkor veszek euró x motoros autót ha már a Ferrari is használja a még nem létező dízeljeiben.
Lassan eljutunk odáig hogy autópályán közlekedni egészségkárositóbb lesz a sok regen miatt mint városban.
Látott már valaki regent úgy hogy a dpf ki van szedve?
Netudjátokmeg 100 méteren belül semmit nem lehet látni a kocsi mögött 10 15 percig.
Kérdem én mennyi elégetetlen gázolaj kerül a zöldek orrába ilyenkor.Ezt minden dpf es autó csinálja csak nem láttszik a szűrő miatt mert az elégeti a nagyját de attól a mennyiség még ugyanaz.Persze ha el tudja égetni és nem a motorolajba kerül.
Tavaly legalább 10 HDI motort cseréltünk ez miatt.Nem a chiptuning olvasztotta el a szelepeket meg a dugattyukat hanem az euro 5 ös faszság.
Legközelebb akkor veszek euró x motoros autót ha már a Ferrari is használja a még nem létező dízeljeiben.
Lassan eljutunk odáig hogy autópályán közlekedni egészségkárositóbb lesz a sok regen miatt mint városban.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-22 11:46:19 // 21510
hűtési szerepe? mennyit hűl a kipuffgáz 30-40cm-en, mennyi a beszívott levegő hőfoka? inkább fűt mint hűt....
százötvenkilenc2012-05-22 11:42:11 // 21509
Ja és a töltőnyomás is ugrál olyankor.
százötvenkilenc2012-05-22 11:39:16 // 21508
Igen a mitoban javitottak az egr vezérlésen meg a 2.0 ban is .A z 1.9 16 v eleve igy készült,de az én nyolcszelepesem a stilo euro 5-ösitett változata elektromosan vezérelt folytószeleppel.Egyszerüen a nyolcszelepes motor nem jó alap az euro 5 re de azért mókoltak valamit hogy mégis megfeleljen.További megoldás nincs rá ennyi kezek szét.
A tizenhatszelepes motor az más tészta ott tényleg a szivócsonk ilyenkor a ludas k kell tisztitani vagy ha elkopott ki kell cserélni és kész.A nyolcszelepesnél nincsenek a szivocsonkban másodlagos folytólapátok ott ezt szoftveresen "oldották" meg akinek nem jó ott adnak egy szükitőt az egérhez és kész .Ha igysem jó akkor megindul atalálgatás hogy ez meg az de igazából megindul egy vesszőfutás ami sehova sem vezet.
Van lehetőség az egr t levakolni: jó lesz de nem tanácsos mert több az annál mint hogy vissza engedi a gázokat,hűtési szerepe is van meghát világitani fog a mil lámpa,Aztán még lehúzhatom a lmm ről a vezetéket igy is jó lesz mert vészüzemben nem működteti az egr-t plusz világitani fog a mil plusz nem megy a tempomat minden olyan esetben amikor hibajelzés van/mil/ a müszerfalon.
Tehát egyenlőre ez van
A tizenhatszelepes motor az más tészta ott tényleg a szivócsonk ilyenkor a ludas k kell tisztitani vagy ha elkopott ki kell cserélni és kész.A nyolcszelepesnél nincsenek a szivocsonkban másodlagos folytólapátok ott ezt szoftveresen "oldották" meg akinek nem jó ott adnak egy szükitőt az egérhez és kész .Ha igysem jó akkor megindul atalálgatás hogy ez meg az de igazából megindul egy vesszőfutás ami sehova sem vezet.
Van lehetőség az egr t levakolni: jó lesz de nem tanácsos mert több az annál mint hogy vissza engedi a gázokat,hűtési szerepe is van meghát világitani fog a mil lámpa,Aztán még lehúzhatom a lmm ről a vezetéket igy is jó lesz mert vészüzemben nem működteti az egr-t plusz világitani fog a mil plusz nem megy a tempomat minden olyan esetben amikor hibajelzés van/mil/ a müszerfalon.
Tehát egyenlőre ez van
.......................2012-05-22 11:16:20 // 21507
A Mito ban és a Fl utáni 159 2,0 JTDm ben semmi baja az EGR nek,más a konstrukció
és hibátlanul mükszik
Nem véletlenül a kis pillangók miatt rángat a kocsid?
azt cserélted?
töltönyomás is ugrál a rángatás közben?
és hibátlanul mükszik
Nem véletlenül a kis pillangók miatt rángat a kocsid?
azt cserélted?
töltönyomás is ugrál a rángatás közben?
pettinke2012-05-22 10:59:02 // 21506
az én autómban (1.9 16V) nincs szűkítő, benne van a DPF, 4 év / 70e km után teljesen jól viselkedik, pedig 90%ban városban járok vele - nem rángat, húz mit a nyavalya, sőt azt mondanám, beérett a motor új korához képest.
szerintem nincs jobban elbakva mint a konkurrencia, ahol meg FAP löttyöt kell öntögetni a DPF-hez a kocsiba (és nézz körül fórumokon, az is el tud dugulni :-) )
az egy másik kérdés, hogy van-e értelme egyáltalán az EuroX normáknak, ahol a nagy kormot kiszűrjük, a nano-méretű, komolyan rákkeltő dolgot meg kiböfögtetjük ...
szerintem nincs jobban elbakva mint a konkurrencia, ahol meg FAP löttyöt kell öntögetni a DPF-hez a kocsiba (és nézz körül fórumokon, az is el tud dugulni :-) )
az egy másik kérdés, hogy van-e értelme egyáltalán az EuroX normáknak, ahol a nagy kormot kiszűrjük, a nano-méretű, komolyan rákkeltő dolgot meg kiböfögtetjük ...
százötvenkilenc2012-05-22 10:23:11 // 21505
A hiba piszkálás előtt is meg volt.
Ez valami egr vezérlési hiba különben a gyár miért ad bele szűkitőt.
Meg aztán milyen dolog az hogy elbasszuk az egr programot és ahelyett hogy javitanánk szoftveresen vagy visszahivnánk,adunk helyette egy egr szűkitő lemezt ami nem túl sokat ér.Nem baj hogy ezzel cumizik a fél alfás társadalom.Lett volna jobb szórakozásom mint az hogy szűkitőket gyártok vagy dpf et furkálok vagy az összes többi feleselges dolgot amit végig csináltam.Akárhogyis nézzük ez el van b.va
Én ebből a szakmából élek 18 éve és még fogok is de azt biztosan mondhatom nektek hogy ezt az egr dpf euro 5 bermuda háromszöget nem minden autógyár FAK-olta el ennyire.
Ez valami egr vezérlési hiba különben a gyár miért ad bele szűkitőt.
Meg aztán milyen dolog az hogy elbasszuk az egr programot és ahelyett hogy javitanánk szoftveresen vagy visszahivnánk,adunk helyette egy egr szűkitő lemezt ami nem túl sokat ér.Nem baj hogy ezzel cumizik a fél alfás társadalom.Lett volna jobb szórakozásom mint az hogy szűkitőket gyártok vagy dpf et furkálok vagy az összes többi feleselges dolgot amit végig csináltam.Akárhogyis nézzük ez el van b.va
Én ebből a szakmából élek 18 éve és még fogok is de azt biztosan mondhatom nektek hogy ezt az egr dpf euro 5 bermuda háromszöget nem minden autógyár FAK-olta el ennyire.
Csosznorbert2012-05-22 00:24:31 // 21504
Nálatok is néha behal az oldal?? Tölt, de semmi, aztán vége..... :((
Csosznorbert2012-05-21 22:50:56 // 21503
Nekem ha tönkremegy, akkor repül ki a prog. ból :)
Piritu - 1.000.0002012-05-21 22:42:21 // 21502
Anno abból indultam ki, ha 145 ezernél kicserélem és még ennyit elmegy, akkor se nagyon kell vele belátható időn belül foglalkoznom. Kínlódjon vele a következő tulaj 5-10 év múlva! :-DD
Csosznorbert2012-05-21 22:36:39 // 21501
én amióta fullba dugóztam az EGR-t azóta folyamatos az EGR hibakód.... semmi machina, csak egy teli lemez került közé, na erre varrjon valaki gombot :)
pettinke2012-05-21 21:03:05 // 21500
hát ... nemtom.
ez egy olyan kérdés volt, hogy "ha most betekerek egy izzót az íróasztallámpába, akkor mikor fog legközelebb kiégni?"
az EGR szelep élettartam nagyon függ az autód használati módjától, az olajtól, amit töltesz bele, az üzemanyagtól, stb.
meg lehet az EGR gyári hibás is.
ha azt a 120e-t te tetted bele és ugyanígy fogod eztán is használni az autót, akkor ... talán az új is él ennyi ideig.
ez egy olyan kérdés volt, hogy "ha most betekerek egy izzót az íróasztallámpába, akkor mikor fog legközelebb kiégni?"
az EGR szelep élettartam nagyon függ az autód használati módjától, az olajtól, amit töltesz bele, az üzemanyagtól, stb.
meg lehet az EGR gyári hibás is.
ha azt a 120e-t te tetted bele és ugyanígy fogod eztán is használni az autót, akkor ... talán az új is él ennyi ideig.
Piritu - 1.000.0002012-05-21 21:02:51 // 21499
A szervizben 100 és 200 közé tették. Nekem a 156-nál 145 ezer környékén jött elő.
GTPeti2012-05-21 21:01:45 // 21498
A második helyet csak akkor keresse fel vki, ha tömve van a bukszája... Náluk nincs kis hiba.
pettinke2012-05-21 20:59:46 // 21497
szerintem ehhez nem Alfa-zseni kell (annál is inkább, mert amikről beszélsz, az mind Bosch-cucc), hanem motordiagnoszta. így fórumon keresztül meg végképp nem lehet rá mit modani :-)
novothauto
vagy
injektor
a rángatás az megvolt már akkor is mikor belenyúltatok a programba?
novothauto
vagy
injektor
a rángatás az megvolt már akkor is mikor belenyúltatok a programba?
Alfa156SW2012-05-21 17:53:42 // 21496
1.9JTD 16V a motor amiről szó van!
Alfa156SW2012-05-21 17:51:39 // 21495
Sziasztok EGR Szelep hiba milyen idő közönként szokott előjönni?
értem én ezt úgy,hogy most ha cserélem akkor egy darabig nyugodt lehetek?
MOST 102000 km-VAN Az autóban most kezdett előjönni a hiba!
értem én ezt úgy,hogy most ha cserélem akkor egy darabig nyugodt lehetek?
MOST 102000 km-VAN Az autóban most kezdett előjönni a hiba!
.....2012-05-21 17:02:18 // 21494
Nálam 3 évig bírta a gyári akku.
W.2012-05-21 16:58:50 // 21493
droberto2012-05-21 15:56:22 // 21492
Az, hogy francia alapból nem vet rá jó fényt és igazából nincs olyan termékük, ami kiemelkedő lenne.
százötvenkilenc2012-05-21 15:47:34 // 21491
sziasztok
Tele a bütyim a jtd vel.Nincs itt egy alfa zseni aki meg tudná mondani miért rángat az autóm /159 8v mjet/ Kiszedtük a dpf-et kiirtuk a progiját uj az lmm uj az egr a map szenzor
és a szolenoid is uj de még mindig rángat.A turbót is kitisztitottuk de akkor is rángat.
Pécsi "márkaszerviz "csak tátog velük együtt mi is.Ha lehúzom a lmm-t akkor minden ok de azért világitó mil lámpával mégsem illik járni.Egyébként jól megy jól fogyeszt került bele egy kis optimalizálás de a hiba megmaradt.
A szívósor tiszta.
Előre is köszönöm.
Tele a bütyim a jtd vel.Nincs itt egy alfa zseni aki meg tudná mondani miért rángat az autóm /159 8v mjet/ Kiszedtük a dpf-et kiirtuk a progiját uj az lmm uj az egr a map szenzor
és a szolenoid is uj de még mindig rángat.A turbót is kitisztitottuk de akkor is rángat.
Pécsi "márkaszerviz "csak tátog velük együtt mi is.Ha lehúzom a lmm-t akkor minden ok de azért világitó mil lámpával mégsem illik járni.Egyébként jól megy jól fogyeszt került bele egy kis optimalizálás de a hiba megmaradt.
A szívósor tiszta.
Előre is köszönöm.