csinálok képeket belülről is
9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
szép
belsö felszerel´tség?
3.300.000 Forintért
alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!
na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
mennyiért sikerült hozzájutni?
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00336/00336898t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00336/00336899t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00336/00336900t.jpg)
Na végre haza hoztam az autót amit hosszas keresgélés után végre sikerült megtalálnom!
2006-os gyártású
2008-ig állt Olaszországban a szalonban majd haza jött
2008-tól 2010 .10.09 ig állt Gödöllőn A Fiat Darázsba,majd onnét adták el
első Forgalomba helyezés 2010.10.09
Valós KM 37880 Szervizkönyves műszerrel bevizsgált!
a mito az mito, az 59 meg 59
a Mito ban is a motor nyakán van,soha nem volt vele baj a 3,5 fél év alatt
A 2.0 JTD leömlőjében jó helye van.
GTPeti2012-08-11 13:13:09 //
23310
(Egy kondenzátor ugye nem tranzisztor, egy IGBT pedig az.)
GTPeti2012-08-11 13:12:26 //
23309
Teljesen másról beszélünk. Egy IGBT-t még meg tudok különböztetni egy kondenzátortól. ;)
'''''2012-08-11 13:12:03 //
23308
Itt egy kerámia bevonat amit szerettél volna. :-) Egyébként azt nem egészen értem,hogy miért jó,ha meleg a motor?Régen bordázott hengerek voltak,most víz hűtés.
nem kondenzátort raknak, hanem IGBT-modult, olyat, amit mi gyártunk (Infineon Cegléd). Nem szárad ki, mert egy DCB kerámia lapon microchip van, az egész meg szilikongyantával van kiöntve. Köze nincs a régi, hagyományos kondenzátorokhoz. Ez fog menni a hibridkocsikba is, és évek óta ezekkel a félvezetőkkel mennek a fél világ metrói, villamosai és superexpresszei.
GTPeti2012-08-11 12:57:10 //
23306
Én meg veszek egy másik 156 8V-t alkatrésznek a köv 20 évre. :PP
még ha jól tudom nincs itt 1.8Tibi tulaj, egyről hallottam újonnan vette de 6e km után leadta mert 3x kellett trélerezni külföldről :(
remélem valamennyi autót ezzel szerelik most már :)))
GTPeti2012-08-11 12:50:39 //
23303
Nem a mérnököknek, mert az kiadás. Hanem a (szak)szervízeknek, mert az bevétel. (Részesedés+gyári alkatrészek.)
Ezt csak azért csinálják,hogy a Mérnököknek legyen munkájuk,
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
GTPeti2012-08-11 12:40:52 //
23301
Valamelyik német gyártó találta ki, hogy kis akkut tesznek az autóba és mellé egy bazi kondenzátort. Így megspórolnak rémületes 5 kilót. És spec. akksi kell, no meg a kondenzátor is gondolom 5 évente kiszárad... "Autógyártás én így szeretlek..." B)
na igen a start-stop rendszer igen jó lesz most kapunk hozzá akkukat gondolom nem 2ft lesz hozzá, amit megspórol az ember a ki-be kapcsoláson az akkun vissza hozza :P
+ egy ötlet,mivel az a baj ,hogy nem éri el a 650 Cfokot ,meg lehetne próbálni a kipuf elsö szakaszát szigetelni a DPF ig,olyan anyaggal mint a gözvezetékeket sziegelik
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
GTPeti2012-08-11 12:34:03 //
23298
A DPF szerintem egy teljesen eltolt fejlesztés.
A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
Igazad van,az autó meghatározó,
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni
én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök
a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
GTPeti2012-08-11 12:26:42 //
23296
Féltem, hogy ide lyukadunk ki. Ebben a véleményedben Piritu is meg fog erősíteni.
Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
szerintem ,nem kellene ezt a diesel használatot eröltetni
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda
mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való
nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
kiírja a kijelzöre,legalábbis a Mito
DPF is clogged,see handbook
A turbótól félek én is...
Azért a limp mód előtt a 2. sikertelen regeneráció után azért a műszerfal sárga DPF ikonja tudomására hozza a USER-nek, hogy most már oda kéne figyelni, és csapatni kéne egyet:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00336/00336896t.jpg)
GTPeti2012-08-11 11:58:40 //
23292
Erre azt szokták mondani, hogy ki lehet kapcsolni. :)
ALFI1562012-08-11 11:58:07 //
23291
Már mint nem az 59 meg a többi amibe van dpf.Az ténleg nem városba való!
ALFI1562012-08-11 11:56:36 //
23290
És a start-stop rendszer?Megyek pályán megálok tankolni vagy pihenni és rögtön leáll.Azzal mi van?
ALFI1562012-08-11 11:55:37 //
23289
Én is.Ment is a háztól.Ment az akár 160-at is csak mire felgyorsult az sok idő volt.Majd jött egy kis emelkedő el is ment az erő ismét.Én ebből nem kérek!
GTPeti2012-08-11 11:32:47 //
23288
Mondjuk "a racing után nem állítjuk le"-t azért nem írják bele, mert a turbócsere zsíros akció, jó üzlet. Megkockáztatom, nyugaton 3000 ojró alatt nem úszod meg. (Suckszervízben, természetesen, oda járnak a népek.)
Viszont az, hogy járogatsz az autókáddal és egyszer csak azt mondja, "szervízmód"... az egy picit inkorrekt kib....
GTPeti2012-08-11 10:41:02 //
23287
Ezekkel egyet értek.
Vannak íratlan szabályok egy korszerű autónál amiket "illik" betartani.
Ezt is azok közé sorolandó, hogy pl:
- hidegen nem nyomjuk
- racing után nem állítjuk le
Engem inkább az zavar, hogy ezekről a problematikákról az autógyártók hallgatnak. Sőt vad PR-osaik még képesek az ellenkezőjét is állítani. :(
Szükség lett volna a TRIP és Range közé egy DPF tömődés állásra és sokkal kevesebb anyázás lenne meg limp mód lenne!
Gondolom a tiedbe is, B-s Selénia WRD-t tankoltak a gyári előírás szerint.
Lehet, hogy még nincs kiforrva/elhelyezve úgy mint a 2.0 JTD-nél, de amíg nincs gond vele, SZVSZ addig nem lenne szabad kiírni.
Sokan csak mint lehetséges főgonoszra tekintenek személyében. Főleg azok akik felülnek az autóipar problémáit igazán nem ismerő, vagy csak önös érdekieket figyelembe vevő chipmestereknek. Tisztelt a kivételnek persze.
GTPeti2012-08-11 10:23:10 //
23283
" No ekkor kell kimenni a városból egy hosszabb túrára!"
Elértük, hogy az autó szabja meg, hogy mennyit/hogyan használd. Klassz. :)
Pont az a baj, hogy ezt sehonnan. Az autógyártók ezt próbálják leplezni a Userek elől. :( (szerintem ez legalább akkor hiba mint egyes autóknál a vízhőfokmérő levétele a műszerfalról)
Csak azt látod, amikor már tisztít. Megnő a fogyasztás és picit mélyebb hangja (többet utóbefecskendez) lesz és tűzforró a kipufogó gáz...
Ez egyetlen amit tehetsz, hogy FES-el megnézed, hogy hány százalékon áll az eltömődés, illetve mennyi az utólsó 5 regen közt megtett átlagtáv, és ezek alapján kiszámolod, hogy kb. hol fog eltömődni. No ekkor kell kimenni a városból egy hosszabb túrára!
GTPeti2012-08-11 09:59:42 //
23281
A diesel városba való (vagy legalábbis ott is használható).
Csak nem egy kidolgozatlan műszaki félmegoldással ellátva. SZVSZ.
a diesel nem városba való..
mindegyik diesel DPF eltömödik a városban
menni kell vele egy tempós 200 km és máris jó lesz
'''''2012-08-11 08:34:32 //
23279
Ha már nagy a gáz,szerviz üzemmódba rakja az autót és ki is írja a hibát.Sajna én már jöttem Horvátból haza szerviz üzemmódban. :-(
jól teszed nekem lassan 50e km óta nincs és nincs is semmi hiba jelenség.... ez a dpf olyan mint egy lappangó rák :(
én is szerdán voltam Münchenbe szerencsére egy dugó sem volt viszont láttam elég sok alfát pl ahol érdekeltségünk van egymás mögött állt két fehér 159 sw ti meg egy spider :)) volt egy pár mito meg julis is... no meg rengeteg ferrari meg mazer :P
azt honnét tudjátok,hogy mikor dugul el a DPF?
Nekem is normált írt.
A DPF hőmérsélet a lényeg! A korom 550-600°C felett ég jól! 2-2,5k f/min, konstans sebesség és semmi padló vagy motorfék. :)
Én kihoztam egy 2x25 km-es, oda visszára és kb. 15-30 km közt égetett...
Én a másodikat tartom valószínűsíthetőnek!
Végül is ésszerű üzleti magatartás!
GTPeti2012-08-11 00:01:27 //
23273
Csak itt kb. 100 Bömösre német autóra jut 1 Alfa. :)
Ennyit a sokat dícsért bömös és egyéb OFF-okról:
Szerdán mentem Münchenbe. Egész úton simán ment minden, sehol egy dugó. München alatt, Holzkirchen magasságában a 8-ason, óriási dugó, 1 óra araszolás. Mikor végre nekiindultunk, 6 OFF mellett mentem el, amik áltak a leállósávon, felnyitott géptetővel és gőzölgő hűtővel. Megjegyzem ebből 2 bömös, egy VW a többi meg francia szar.
És akkor ők jönnek, hogy "szarolasz", mi?