Fórum >> Típusok >> 159

Tibcsi1662012-09-29 20:58:50 // 25131
Én ehhez nem értek. pl . felköszörülni??
Pityukoma2012-09-29 20:56:59 // 25130
Azt hiszem akkor én is nekiveselkedek. Úgy is lóg az alsó motor burkolatom. Valahol megsikáltam az alját és átszakadt a csavar feje a műanyagon. A csavar pedig nem jön ki, hanem forog a betéttel együtt. Úgyhogy sajnos le kell fúrnom onnan. A hozzávalókat már beszereztem. Új csavar + szegecs anya.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:56:53 // 25129
passzolom de ami kopott azzal mit lehet kezdeni?
Liquid2012-09-29 20:56:44 // 25128
próbáltad átmeppelni a com-portot? én átállítottam COM-1-re és 38400-ra a sebességet úgy elvben menni kell ELM327-tel
Tibcsi1662012-09-29 20:52:27 // 25127
Amúgy a kehelyt lehet javítani??
Dömpi (il dottore)2012-09-29 20:51:51 // 25126
Hali!
Két dolog:
1) rángatás: nekem is rángatott. Eleinte azt hittem nagy rá a 255/40/19. Aztán azt hittem a féltengelycsukló. Aztán kicseréltem a lengőkarszilentet...és láss csodát! Nem rángat!
2) Fogyasztás: ma leugrottunk Ópusztaszerre. 105 km, normál országúton (100 - 110 km-es tempóval, persze városban 50 - 70 km között). Átladfogyi: 6,1. És ami megdöbbentő! A TRIP A átlag is lement 6,2-re - eddig 8 felett volt kicsivel. Úgy látszik, a napi munkábajárás (15 km) TRIP B átlagait és az abból számolt TRIP A nagyátlagot nézni, és abból messzemenő következtetéseket levonni félrevezető.
Tibcsi1662012-09-29 20:48:19 // 25125
Majd dobjál fel képeket. Sajnos KUL-ra nem tudok menni, melózok szombaton :(
Tibcsi1662012-09-29 20:44:05 // 25124
egy 100as elég lesz :)
Tibcsi1662012-09-29 20:43:12 // 25123
Ááá dehogy kb. 1 óra/oldal. Kerék le, belső bilincs leszed és kidob:) Porvédő gumi összehúz. Zsír bele. Porvédő vissza új bilincs rá. Kerék vissza és kész :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:41:28 // 25122
egy darabig biztos :)
Tibcsi1662012-09-29 20:39:17 // 25121
Hát akkor jó lesz a Phon féle használt 25ért.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:36:04 // 25120
egy csillag 13-15e, a kehely meg 40-50e....
'''''2012-09-29 20:34:35 // 25119
Ezek a szakik csak ígérgetnek de még semmi.Jövő hétvégére a led is elkészül és a nitróhoz is újra át lesz írva a program.Remélem minden összeáll a talira.
Pityukoma2012-09-29 20:31:38 // 25118
Hogy csináltad? Nagy meló? Kell hozzá v.mit venni? Pl: új bilincs, meg ilyenek.
Tibcsi1662012-09-29 20:30:50 // 25117
Ezt nem kérdeztem de majd rákérdezek.
Tibcsi1662012-09-29 20:29:18 // 25116
Ma megzsíroztam a kormánymű fogaslécet. Elég kevés zsír volt benne. Nem volt száraz de azért messze volt a zsíros állapottól! MINDENKINEK köszi az infót, hogy érdemes megnézni!! Lehet nálam is hamar beszart volna ha így megyek tovább.
Pityukoma2012-09-29 20:28:01 // 25115
Lehet hogy azzal jobban járnál. Kérdés hogy vissza adják-e a zsét? Ha nem akkor marad a visszajavítás. Phon mit mondott tudni mennyi van a bontottban? Mármint Km.
Tibcsi1662012-09-29 20:24:42 // 25114
Az tényleg egész jó! Kíváncsi vagyok az EBC-Yellow mennyit bír majd.
Tibcsi1662012-09-29 20:21:48 // 25113
Ja ezzel azért vigyázni kell!! Pesten biztos nem járkálnék vele ;) Mi van a LEDel nem került még bele ??
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:18:17 // 25112
eddig olyan 40-50e környékén és azért nem igazán volt kímélve
Tibcsi1662012-09-29 20:11:56 // 25111
Mennyit mentél vele?
Tibcsi1662012-09-29 20:10:27 // 25110
Csak a jobb oldal volt 30. A ballal nem volt akkor gond, azt 10ért csinálták. Tehát a kettő együtt 40 volt.
'''''2012-09-29 20:09:20 // 25109
Ma sikerült felszentelnem az első lökös toldatot. :-( Pécsen egy huplin behullámzott a vas és odab@szta az elejét.Szerencsére csak alul karcoltam össze a fújást.
Tibcsi1662012-09-29 20:08:03 // 25108
Akkor küldjem vissza, hogy cseréljék a kehelyt is? Akkor ez nem garanciális probléma, hanem plusz pénz ??
Nem egyszerűbb egy használtat berakni? Phon hozna 25ért olyat ami nagyon jó állapotban van.
Pityukoma2012-09-29 20:02:26 // 25107
Így gondolom én is. Nekem 60K volt a két oldal. Tibinek pont a fele. Valamit biztosan kihagyhattak. Ekkora eltérés nem lehet két szerelő áraiban. Vagy mégis?
Csosznorbert2012-09-29 20:01:50 // 25106
Érdekel a dolog..... csavarja az orrom a gyári gyertya illata :)) még alszok rá egyet, át kell rendeznem az itthoni büdzsét :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 19:08:25 // 25105
vissza térve a fékemre szerintem megint ATE lesz igaz nem olcsó de nagyon pozitív vele a tapasztalatom
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 18:50:26 // 25104
30-ba max a csillagot cserélték az meg úgy csak akkor ér valamit ha a kehely nincs kikopva, gondolom az is meg van kopva ezért ráz még mindig
droberto2012-09-29 18:24:30 // 25103
Olyan szép mint az enyém! :)
droberto2012-09-29 18:20:55 // 25102
11,7V-al már nem hajlandó elindulni az autó. Nem bírta a vagy 4 órán tartó gyújtáson tartást. :( Hiába odavan az akksim.
droberto2012-09-29 18:00:29 // 25101
Köszi a támogatást! Ne csinálj semmit, mert sikerült megoldanom! A hülye Windows duplikálta a Com portokat. Kitöröltem és most csodák csodájára jó. Nem emlékeztem rá, hogy csak kettőnek kell lennie. :)
GTPeti2012-09-29 17:30:03 // 25100
"Szerintetek is az interfész ment el vadászni?"
Szerintem a nem sokkal valószínűbb, mint az igen. Nem stimmel vmi a Bluetooth beállításoknál. (Erről nem a dongle tehet.) Most így hirtelen nem tudok segíteni, hogy mit kéne. (Majd előszedem vmikor a saját BT-somat és akkor tudok majd infót írni.)
Péter1452012-09-29 17:26:20 // 25099
Új korszakba léptem, ha csak így, de akkor is. :-)
droberto2012-09-29 17:25:29 // 25098
Hát a mai napom nem úgy sikerül, ahogyan terveztem.
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.

A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
Tibcsi1662012-09-29 17:12:50 // 25097
Fogalmam sincs. Lehet, hogy a centrírozás vagy a kehelycsere elmaradt. Én nem voltam ott. Valamit hegesztettek rajta és azt mondák most 100% jó. Hát én nem így érzem :( 30eFt-ba került. Remélem visszaadják!
Pityukoma2012-09-29 15:51:57 // 25096
Én sem tudtam :-) pont ezeket, és engem is Peti világosított fel , pár ezer hozzászólással (HSZ-el) ezelőtt.. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:55:20 // 25095
turbócső lenne mindig kifújna, hidegen nálam is van pár percig hang olyan mint ha a felesleges nyomást elengedné a turbó de nem ilyen hangosan.....
Coolby2012-09-29 14:42:07 // 25093
Ohh. Az kár... reméltem, hogy megoldódott. és korrekt a hely, visszafogják adni az összeget
Coolby2012-09-29 14:38:06 // 25092
Annak megállapításához, hogy a turbocsoő fúj-e ki, ahhoz szakii kell vagy alánézve megtalálható?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:18:14 // 25091
meg talán még ki is szokták centirozni de nem biztos
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:12:35 // 25090
kelyhet meg csillagot is cseréltek?
Tibcsi1662012-09-29 14:07:01 // 25089
Sajnos nem :( 60-80 között sokkal kisebb mértékben de még mindig rángat és nem akar javulni. Azt hiszem ez a jobb féltengely felújítás nem sikerült 100% Fogok venni egy használt féltengelyt és megnézzük azzal. Ha az nem rángat, akkor kérem vissza a felújítás pénzt garanciában ;)
.......................2012-09-29 12:51:20 // 25087
Nekem úgy tűnik ,a valamelyik turbocső kifúj,a 156 Gt tulajuknál ismert a probléma,
ha görgö lenne alapjáraton is szólna
Coolby2012-09-29 11:51:20 // 25086
Hi. Mi a helyzet 90%os megjavult oldalrángatással? Lett 100%os?
Coolby2012-09-29 11:50:05 // 25085
Lehet igazad van, ez is egy jó tippnek tűnik. Lehet rá kell nézetnem a dologra, mert én igy sztem nem tudom megállapítani...

Folyamatosan tartok tőle amúgy, mikor jön vmi plusz költség autóra, de eddig hálisten csak a kötelezőket kellett rákölteni... koppkopp
droberto2012-09-29 11:38:32 // 25084
Elértek egy szintre a CR dízelek, ahonnan a technika jelen állása és az emissziós korlátozás már engedi továbblépni őket, legalábbis nem nagy léptékben. Szeretett gyártónk, ezen belül is kezd nagyon elmaradni a dízelek fejlesztésével. Legutóbbi dobásuk 2010-ben az E5-öt tudó 1.6 és 2.0 JTD volt. Azóta elviszi az idejüket a Chrysler-es fúzió. :(
A benzimotorok fejlesztés a válság előtti időszakban indult meg, a befecskendezési nyomások növelésével és a motorok feltöltésével. A fejlődésüket segítette a recesszió és az károsanyag kibocsájtási korlátozás miatti downsizing.
A Muliair és a Twinair jó, de szerintem ez még csak egy köztes lépcső a dízelverő benzinmotorok fejlesztésében. Érződik nagyon rajtuk, hogy a fő feladatuk a hegyi levegőt kell kipufogása.
Egyszer még szeretnék egy korszerű benzinest...
.....2012-09-29 10:18:03 // 25083
Erhard -nál nézted a gyárit?
Csosznorbert2012-09-29 10:11:11 // 25082
NGK gyertya 5700/ darabért érdekel? :DDDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak