droberto2012-11-02 12:46:55 // 26456
Pedig az lesz az, van ott egy beszúrás, mellyel el van vékonyítva az anyag.
droberto2012-11-02 12:44:39 // 26455
Én is valami ilyesmire gondoltam, csak azzal a különbséggel, hogy a letörés az nem rendelteésszerűen törik le, hanem csak túlhúzáskor. Kéne lennie egy nyomaték értéknek...
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
droberto2012-11-02 10:54:07 // 26454
Köszönöm Uram! Ez már azért így jobban hangzik. :)
Csosznorbert2012-11-02 08:24:06 // 26453
náááááá, akkor átugrik, és csak 1 helyben tekered ha nincs tovább
Bilux2012-11-02 07:12:47 // 26452
Ez ilyen gyárilag akkor van nyomatékra húzva ha letörik a feje ha jól tudom.
.......................2012-11-01 22:48:11 // 26451
De jó ha van egy Fogód is
.......................2012-11-01 22:45:20 // 26450
Vagy ittOetiker bilincs
.......................2012-11-01 22:24:59 // 26449
Kereket levéve hozzàférsz
.......................2012-11-01 22:23:46 // 26448
Bármelyik autósboltban van univerzàlis
droberto2012-11-01 22:12:53 // 26447
Nekem van aknám de az se szupi! Cigány dolog onnan szerelni.
Csápos emelőről ábrándozom! :)
Csápos emelőről ábrándozom! :)
droberto2012-11-01 22:06:49 // 26446
Remélem nem lesz igazad, mert a kormánymű gumiharang bilincs is csak gumiharangostól van.
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
droberto2012-11-01 22:04:20 // 26445
Az a baj,hogy apróságok, de engem nagyon zavarnak... :(
.......................2012-11-01 21:27:42 // 26444
Újra nem lehet visszarakni,csak roncsolàssal bonthatóak,
Megbontàs utàn kell rà új bilincs
Megbontàs utàn kell rà új bilincs
.......................2012-11-01 21:26:21 // 26443
Màs típus is,ez ne zavarjon
droberto2012-11-01 21:24:35 // 26442
A baj az, hogy a vas tele van ilyen apró szerelési gondatlansággal!
droberto2012-11-01 21:23:37 // 26441
Tudja valaki, hogy a féltengely gumiharang bilincseket, hogyan tudom leszedni-visszarakni?
.......................2012-11-01 21:22:38 // 26440
Ez legyen a legnagyobb baj
droberto2012-11-01 21:05:25 // 26439
droberto2012-11-01 21:02:24 // 26438
droberto2012-11-01 21:00:42 // 26437
droberto2012-11-01 20:57:51 // 26436
droberto2012-11-01 20:56:15 // 26435
droberto2012-11-01 20:54:46 // 26434
droberto2012-11-01 20:51:57 // 26433
Liquid2012-11-01 12:55:37 // 26432
csak akkor ha durván gyorsítok, 1-2-3-ban, olyan mintha azzal lenne összefüggésben hogy emelkedik olyankor az autó eleje és lemegy a hátulja. 2 kemény anyag surlódik egymáson. Normál menetben, kanyarban, hátramenetben, fékezésnél nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 12:37:45 // 26431
kanyarban van súrlódó hang vagy egyenesben?
Liquid2012-11-01 12:02:58 // 26430
pénteken, vagy a köv hét elején felemeljük és megnézzük, most ismét mentem vele és inkább előlről vagy középtájról hallom, sajnos csak belülről hallani, de tény hogy ki van kopva a dobbetét hátul
droberto2012-11-01 11:15:16 // 26429
No elállt az eső, megyek bütykölöm az autót. :)))
droberto2012-11-01 11:10:37 // 26428
OFF
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 10:55:50 // 26427
az igazi motorosok Motul-t használnak
droberto2012-11-01 10:52:26 // 26426
OFF
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:
(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:
(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
droberto2012-11-01 10:28:27 // 26425
Így igaz! Ez elkerülhető a gyakori tisztítással és megfelelő kenőanyagok használatával.
droberto2012-11-01 10:27:16 // 26424
Nálam kezdenek ilyen tribológiai paranoiáim lenni...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 10:23:27 // 26423
ezt értem de ha valami hosszabb lesz mint volt az nekem nyúlik az hogy a kopástól egy okozat, a nyúlás meg a végkifejlet :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 10:19:49 // 26422
aham ezt értem de mikor még bicikliztem 1 éves használat után ugyan már miért kellett egy vagy két szemet kiszedni a láncból hogy ismét jó legyen?
Csosznorbert2012-11-01 09:57:02 // 26421
És egy laza kopott lánc a fogaskereket is kikezdi idővel!
Csosznorbert2012-11-01 09:52:36 // 26420
Osztom, ez így a pontos, volt már dolgom láncokkal. Főleg a megfelelő kenés hiánya és a por okozta csapkopás. (de inkább nagyrészt)
droberto2012-11-01 09:37:59 // 26419
A lánc hossza a használat során nő. A hossznövekedés nem a hevederek nyúlásából ered, hanem a csapkopásából.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 09:15:26 // 26418
na de ha nagyobb átmérőre a nyárinak, mint a télinek és az nem ér bele akkor meg hogyan? nézzétek meg a rugót nincs e eltörve a futómű hátul atombiztos 165e km-nél még arra nem gyanakodnék
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-01 09:08:54 // 26417
mibe fogadjunk hogy nyúlik? :)
Lewes2012-11-01 09:06:33 // 26416
Szia!
Ugyanilyen motoros a kocsim, vezérlésmódosító csere megoldja, kb 50-60e a 2 db. Én már cseréltem. Otthon simán kicserélitek, kb 10 perc az egész.
Ugyanilyen motoros a kocsim, vezérlésmódosító csere megoldja, kb 50-60e a 2 db. Én már cseréltem. Otthon simán kicserélitek, kb 10 perc az egész.
droberto2012-10-31 23:52:51 // 26415
A pontosság kedvéért: egy lánc nem nyúlik, hanem kopik. :)
droberto2012-10-31 23:49:21 // 26414
A ti kerék nekem sem fér be, csak ha lehajtom az ülést.
A napokban én is cserélek télire, de most egy teherautós családtagot kérek meg, hogy levétel után furikázza le a mosóba a kerekeket.
Tavasszal olyan ügyes voltam, hogy összegumiztam a "C" oszlopot. :(
A napokban én is cserélek télire, de most egy teherautós családtagot kérek meg, hogy levétel után furikázza le a mosóba a kerekeket.
Tavasszal olyan ügyes voltam, hogy összegumiztam a "C" oszlopot. :(
Liquid2012-10-31 21:47:40 // 26413
igen, elvben gyári 17-es, tudtommal nem is nagyon megy fel más a nagyfékre, lehet hogy kezd odalenni valami a hátsó futóműben?
Ha igen mit/hogyan teszteljek?
Ha igen mit/hogyan teszteljek?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-31 21:27:09 // 26412
hát ez meg hogyan lehet? gyári a 17es felni? gondolom az
Liquid2012-10-31 21:23:39 // 26411
igen, pont ezért aggaszt engem is
Dömpi (il dottore)2012-10-31 21:22:43 // 26410
Ez igencsak érdekes. A 225/50 R17 14mm-rel kisebb mint a 235/40 R19.
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
Liquid2012-10-31 21:05:01 // 26409
Jóestét!
Úgy néz ki megvan a surlódás oka, a hátsó kerék eléri a lökös alsó peremét, és a dobbetétet, akkor ha izomból indulok el. Kérdés az hogy ez normális-e, szerintem nemnagyon. Ránézésre minden a helyén van, nem zörög, kotyog semmi, a nyári kerekekkel nem volt ilyen gond (235/40R19) csak a télivel (225/50R17)
A dobbetét ki van kopva, illetve ahogy nézem a lökös peremén is van 1-2mm-es kopás, ezért valszeg már előző télen is megvolt ez az elődömnél, csak kakált rá.
Úgy néz ki megvan a surlódás oka, a hátsó kerék eléri a lökös alsó peremét, és a dobbetétet, akkor ha izomból indulok el. Kérdés az hogy ez normális-e, szerintem nemnagyon. Ránézésre minden a helyén van, nem zörög, kotyog semmi, a nyári kerekekkel nem volt ilyen gond (235/40R19) csak a télivel (225/50R17)
A dobbetét ki van kopva, illetve ahogy nézem a lökös peremén is van 1-2mm-es kopás, ezért valszeg már előző télen is megvolt ez az elődömnél, csak kakált rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-31 20:41:24 // 26408
vezmód hiba vagy a lánc meg van nyúlva.....
Coolby2012-10-31 20:15:19 // 26407
A csomagtartóban a 4 gumi volt, az ülésen a 4 felni... fordítva kellett volna, sajnos... Körültekintéssel volt berakva, de sajnos nem elég jól...