156er2012-10-27 20:14:04 // 26220
én is így csináltam, nincs vele gond. nálam is fém gyűrűs volt(156).
droberto2012-10-27 18:53:33 // 26219
Áhhh...
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
GTPeti2012-10-27 18:52:13 // 26218
Súlycsökkentés. :)
droberto2012-10-27 18:48:59 // 26217
Ha addig nem jön jobb ötlet, akkor maradok a csípőfogós elcsípésnél és a kábelkötözőnél...
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
Dömpi (il dottore)2012-10-27 18:48:18 // 26216
Ez olyan, mint a Luis de Funes Fantomas filmjeinek utópisztikus citroen-je ... szerintem k.va sz@r.
droberto2012-10-27 18:44:12 // 26215
Végül is...
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
droberto2012-10-27 18:42:18 // 26213
Tévedtem ismét ő nyert! :(
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
Csabi2012-10-27 17:47:15 // 26212
Nálam műanyag volt, simán csak elcsípte a Szaki, aztán gyorskötözövel meg pótolta, gyors és egyszerű volt, vagyis Nekem annak tűnt:) Sok sikert!
droberto2012-10-27 17:21:50 // 26211
Próbáltam, de most jól visszamegyek - 2 langallóval a hasamban - és legyőzöm! :D
.......................2012-10-27 17:14:38 // 26210
a hosszani rudat nem lehet kihúzni?
.......................2012-10-27 17:12:41 // 26209
de a fullextrás 190euró
sok
sok
droberto2012-10-27 17:11:28 // 26208
Köszi megpróbálom, sok más lehetőségem nincs. Elég feszes ott a cula, egy élmény lesz az összerakás... :(
droberto2012-10-27 17:10:23 // 26207
Ez azért elég nevetséges! :(
.......................2012-10-27 17:09:55 // 26206
már 40euert kapsz
atu
atu
.......................2012-10-27 17:06:52 // 26205
már árulnak 2,2 milert is 159 5hengerest
159
159
.......................2012-10-27 17:05:57 // 26204
az a karika fel van hasítva ,két fogóval szét kell fordítani ,
és a hosszani rúdról lejön
de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
és a hosszani rúdról lejön
de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
.......................2012-10-27 17:03:54 // 26203
nincs,villany nélkül nem lehet bezárni
GTPeti2012-10-27 16:58:50 // 26202
Elég lett volna a biztosítékot kivenni.
'''''2012-10-27 16:54:57 // 26201
Zárd le és utána vedd le a sarut.Ez csak tipp!
droberto2012-10-27 16:52:43 // 26200
Lehúztam a sarut az ülésfűtés projekt miatt!
droberto2012-10-27 16:51:33 // 26199
GTPeti2012-10-27 16:44:12 // 26197
Hány sima emelő árát kérik el ezért? :)
droberto2012-10-27 16:41:52 // 26196
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Liquid2012-10-27 16:27:02 // 26195
ez jóarcú szerszám :)
Liquid2012-10-27 16:26:47 // 26194
komolyabban szerencsére még nem, kop-kop
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
.......................2012-10-27 15:58:37 // 26193
.......................2012-10-27 15:51:46 // 26192
az ültetéssel hogy boldogulsz?
csaptad már oda az alját?
csaptad már oda az alját?
imi1562012-10-27 15:27:48 // 26191
Igen:-)!Ebből is látszik,hogy van benne anyag:-)).
GTPeti2012-10-27 15:23:25 // 26190
Szépek ezek a téli kerekek is.
Liquid2012-10-27 15:15:18 // 26189
'''''2012-10-27 14:39:14 // 26188
Azon kívül,hogy bűn ronda,minek a nyolc kerék? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 14:39:12 // 26187
szerintem ez oly messze van hogy én már nem fogom megélni no meg a kőolaj és a földgáz sem fog kifogyni ...szóval kapufa
.......................2012-10-27 13:59:55 // 26186
.......................2012-10-27 13:57:14 // 26185
ez 640 ló és 55milla az ára
én el lennél egy fele ilyen erössel
negyed árért
én el lennél egy fele ilyen erössel
negyed árért
.......................2012-10-27 13:47:06 // 26184
ha sinen betolható lenne az akkupacket,és 10 perc alatt kicserélhetö lenne
+ csak bérelnénk az akkut
akkor talán,
de én biztos nem fogok 150km erenként 5 órát állni
nekem ez tetszene
0-100 4sec
+ csak bérelnénk az akkut
akkor talán,
de én biztos nem fogok 150km erenként 5 órát állni
nekem ez tetszene
0-100 4sec
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:35:36 // 26183
palagáz ...
droberto2012-10-27 13:34:39 // 26182
A jövő szerintem a hidrogén, meg az üzemanyagcella.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:33:42 // 26181
van akksi csak egy Budapest-Bécs-Budapest viszonylatban kb 3x kell megállni tölteni ami jó pár óra, arról meg már senki nem beszél hogy 4-5 év után kukás az akku az új meg potom 1 mihály....tényleg megéri az elektoronyos autó nyugdíjas rákbetegeknek :D
droberto2012-10-27 13:33:36 // 26180
Így van, az akksi a szűk keresztmetszet. Lehet már megvan a megoldás, csak különböző üzleti érdekek visszatartják.
GTPeti2012-10-27 13:28:33 // 26179
Így van... Akkor is az akksin múlik minden. Félvezetőink vannak 50 éve. Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy az elektromos autó legfontosabb alkatrésze a kerék. :)
Mind fontos, de jelenleg akksink nincs. Az összes többi valamilyen formában rég óta az autók része.
Mind fontos, de jelenleg akksink nincs. Az összes többi valamilyen formában rég óta az autók része.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:25:15 // 26178
mivel a világgazdaság a kőolajra és földgázra épül ezért akik ezt uralják ők mondják meg ki a dinoszaurusz ...
a világ változik de úgy ahogy ők akarják :P
a világ változik de úgy ahogy ők akarják :P
Shadin2012-10-27 13:23:01 // 26177
.......................2012-10-27 13:20:51 // 26176
nemerdemes tökölödni,direkben és OK
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:19:07 // 26175
megfelelő "steuerung" (vagyis félvezető) nélkül baxhatod az akksit
GTPeti2012-10-27 13:17:45 // 26174
Egy elektromos autó "alap építőeleme" az akkumulátor.
...minden más már ma is kész van, ez igaz.
...minden más már ma is kész van, ez igaz.
Shadin2012-10-27 13:17:37 // 26173
Hi!
Tudja valaki, hogy az alső kis fék nyergeinek a csúszkája milyen méretű és fajtájú szerszámmal bontható? A 40-es torx kicsi. Torx egyáltalán?
köszi
Z
Tudja valaki, hogy az alső kis fék nyergeinek a csúszkája milyen méretű és fajtájú szerszámmal bontható? A 40-es torx kicsi. Torx egyáltalán?
köszi
Z
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:16:33 // 26172
amikor még mindenki lovaskocsin járt, és megjelentek az első autók, a szkeptikusok ugyanezt mondták
A világ változik Erhard! A dinoszauruszok pedig ...
A világ változik Erhard! A dinoszauruszok pedig ...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:13:13 // 26171
francokat a jövő a CNG, de mivel az angoléknak sikerült levegőből benyát csinálni igaz 1 hónap alatt 4l-et én nem zárnám ki, hogy a belsőégés örök marad....az elektromos jobban környezet szennyező mint a belsőégésű no meg az akku előállítása horror, a kapacitása nulla, ellenben 4-5 év után kuka ezért nem élet képes a hybrid sem ...
Online tag
0
Vendég0
482