Csosznorbert2012-11-16 22:07:03 // 26870
Ennyi..... :)
droberto2012-11-16 22:05:10 // 26869
Csosznorbert2012-11-16 22:03:52 // 26868
Jobb első ajtó...... sajnálom, nem birtam már magamban tartani :)))
De viccet félretéve, egyszer meglepett egy kis viz belül.
De viccet félretéve, egyszer meglepett egy kis viz belül.
droberto2012-11-16 21:53:48 // 26867
Az AB a legutolsó újság amire alapoznék. SZVSZ jobb, ha kivered a fejedből és inkább elkezded a topikot visszaolvasni. Hidd el itt az igazság és nem az Auto Bild lapjain.
A 159-es Alfa egy bitang jó autó, persze vannak vele problémák, de mikkel nincsenek?
Anno 2 évig vásároltam az AB-et, de soha-de soha nem győzött le összehasonlító tesztben német vasat, más nemzet járgánya. Az olaszok tesztjénél meg mindig ezeréves apróságokkal/sületlenségekkel hozakodtak elő.
Pl.: ha nincs kilincs a csomagtérajtón akkor összekened a kezed vele. Pont mint hogyha a kilincs tiszta maradna esőben. Bruhaha...!
A 159-es Alfa egy bitang jó autó, persze vannak vele problémák, de mikkel nincsenek?
Anno 2 évig vásároltam az AB-et, de soha-de soha nem győzött le összehasonlító tesztben német vasat, más nemzet járgánya. Az olaszok tesztjénél meg mindig ezeréves apróságokkal/sületlenségekkel hozakodtak elő.
Pl.: ha nincs kilincs a csomagtérajtón akkor összekened a kezed vele. Pont mint hogyha a kilincs tiszta maradna esőben. Bruhaha...!
droberto2012-11-16 21:47:15 // 26866
Persze leget más is a hiba, de egy termosztát bárhol megszorulhat, nyitott és zárt állásban is, bár az olasz vasaknál általában középállásban ragad meg. A Tipo-mnál is így volt.
droberto2012-11-16 21:45:23 // 26865
A nagyfékes (330 mm) 159-re 17"-tól felfele jók a gyári felnik!
droberto2012-11-16 21:43:05 // 26864
Köszi az infót!
atesssz2012-11-16 21:38:36 // 26862
Nem autót keresek, hanem a lista tartalmának hátterére voltam kíváncsi, hogy van-é valami valóságalapja.
'''''2012-11-16 21:30:53 // 26861
Miért nem olyan nyelven keresel autót,amilyent értesz is? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-16 21:26:33 // 26860
na ez tök jó ha a 3-as a 10. akkor az 59 a 9. a viccet félre téve mondjuk 4-5-6 éves korig vizsgálva oda írjam mindegyik mellé mit visznek vagy keresnek? vicc ez az egész lista ...
atesssz2012-11-16 21:22:39 // 26859
sajnos még annyira nem értek jól árja nyelven, de van rá esély
Piritu - 1.000.0002012-11-16 21:19:42 // 26858
Jól értem, hogy ezek a műszaki vizsgán felvett hiányosságok alapján felállított sorrend? Mert akkor inkább a gazdákat (szervizhátteret) minősíti.
atesssz2012-11-16 21:12:31 // 26857
Liquid2012-11-16 21:01:02 // 26856
szerintem csak túlgyúrtad magad :))
Liquid2012-11-16 21:00:31 // 26855
olyasmi nálam is, kitölti a felni belsejét a fék
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-16 21:00:08 // 26854
hát az 59-et nagyon nem a 186cm magas, gyerekes emberkéknek találták ki az biztos :)
Csosznorbert2012-11-16 20:59:47 // 26853
tipped?
esetleg levegős lehet? de eddig meg nem? holnap ránézek, vagy talán vizpumpa???
esetleg levegős lehet? de eddig meg nem? holnap ránézek, vagy talán vizpumpa???
Liquid2012-11-16 20:59:34 // 26852
én is tartottam kicsit tőle és régebben egyáltalán nem akartam 159-cet, mert mindenki azt nyilatkozta, hogy annyival nem nagyobb belsőre, dögnehéz, tankszerű, nincs benne vezetési élmény, aztán 1x vezettem egyet és megtetszett, van vezetési élmény csak kell hozzá megfelelő motor, a súlyát nem mindig lehet "hangsúlyosan érezni", a futóműve nagyon jó a féke brutális, a kinézete pedig mindent visz :)
Szóval hajrá!
Persze az eredeti árához és a prémiumságához aránylik a fenntartási költsége is, de ezt mérlegelni kell.
Szóval hajrá!
Persze az eredeti árához és a prémiumságához aránylik a fenntartási költsége is, de ezt mérlegelni kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-16 20:58:45 // 26851
a 3-as dízel bökő hányadik? annál jobb a minősége az 59-nek előtte kéne lennie az a valós helyezés...
'''''2012-11-16 20:58:13 // 26850
Legalábbis a németek szerint,akik kicsit sem elfogultak! :-) Egyébként semmi baj a Phedrával,de nagyon másra találták ki mint a 159-et.
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:56:19 // 26849
Nekem sincs több, mint 2-3 mm a féknyereg és a küllő belső éle közt.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-16 20:55:22 // 26848
az a legalja olaszfrancia fos :) lehet veszek inkább egy pásszátot az biztos benne van az első tízbe
'''''2012-11-16 20:54:28 // 26847
Ezt az ajtóbeázást én is csodálkozva olvastam.Még nem hallottam róla.
Liquid2012-11-16 20:53:57 // 26846
az enyém is gyári, sokküllős és felmegy a nagyfékre, igaz hogy nagyon kevés hely marad mellette, előtte
atesssz2012-11-16 20:52:48 // 26845
Erhard, hanyadik lesz az AB-s TÜV 2013-as cikkben a Phedra? :P
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:52:22 // 26844
Érdekes téma a hibák közt, az ajtószigetelés hullámossága miatti beázás. Volt már itt valakinek ilyen? Nem emlékszem, hogy olvastam volna róla.
'''''2012-11-16 20:49:19 // 26843
Kérdezd meg tőle,a Phedrát hányadiknak tartja.Arra hajt mostanában.Tök ciki! :-)
atesssz2012-11-16 20:45:54 // 26842
Nem, nem tudom hanyadik volt a 155. Lehet hogy csak 200.
A válaszodból pedig az jön le, hogy Te teljes mértékben magadra vetted azt, amit én kérdeztem, és egy kész állításként fogod fel. Olvasd csak el még egyszer... Kérdeztem, nem mondtam.
A válaszodból pedig az jön le, hogy Te teljes mértékben magadra vetted azt, amit én kérdeztem, és egy kész állításként fogod fel. Olvasd csak el még egyszer... Kérdeztem, nem mondtam.
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:44:46 // 26841
ez a 320 látom nagyon be van vésődve :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-16 20:41:14 // 26840
már bocs de ha a 159 a 110. akkor a 155 mennyi volt 320? szerintem se vegyél 59-et, böszme nehéz, sokat zabál egy igazán szar autó ...
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:36:42 // 26839
Mindennek van alapja. (A kormányműnek is, de van rá megoldás is, egy kis zsírzás még akkor, amikor jó.) Inkább olvasd vissza ezt a topikot.
'''''2012-11-16 20:31:37 // 26838
Renault Kangoo meg Peugeot 206 van a 159 előtt.Szerinted ez reális?Az újságban meg csak a súlyát emlegetik.Felajánlok neked egy próbakört az enyémmel.Ha kiszállva belőle nem vigyorogsz akkor neked tényleg nem alfa való. :-)
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:30:58 // 26837
Meg kéne nézni az eperben, hogy milyen fékem van, sajna ami nekem van, az nem ismeri a 2,0 kormost. A TiBi-re is ez a kerék volt anno, tehát annak a féke is el kell hogy férjen. Egy alufelni gyártó kínálatában sem találtunk megfelelőt, mindenhol a nagy fékre hivatkoztak.
atesssz2012-11-16 20:28:52 // 26836
Igen, tisztában vagyok vele, ellenkező esetben Trabant 1.1-et vezetnék, nem 155-öt.
Én arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy vannak-e alapjai ennek az értékelésnek? Persze, nem lowcost autó, de azért ne kelljen minden második évben kormányművet újítani, meg féltengely csuklókat cserélni, stb stb. Speciel nekem ebben a hónapban majdnem 200 ment a motorra, olajokra, műszakira.
Én arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy vannak-e alapjai ennek az értékelésnek? Persze, nem lowcost autó, de azért ne kelljen minden második évben kormányművet újítani, meg féltengely csuklókat cserélni, stb stb. Speciel nekem ebben a hónapban majdnem 200 ment a motorra, olajokra, műszakira.
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:24:55 // 26835
17-es kereked van? Ha igen, akkor ennek is fel kell mennie.
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:23:21 // 26834
Furcsa, de szerintem pont jókat ír.
Ellenben készülj fel, hogy alapból nem egy LowCost fenntartású autó. Most vett Michelin nyári + gyári felni veri a fél misit. És csak az ala 17-es kerékméretről beszélek.
Ellenben készülj fel, hogy alapból nem egy LowCost fenntartású autó. Most vett Michelin nyári + gyári felni veri a fél misit. És csak az ala 17-es kerékméretről beszélek.
direttore2012-11-16 20:15:54 // 26833
Én ugy értettem, hogy a képen látható új felnid nem megy fel a 2,4 jtdm-re....vagy tévedek?
GTPeti2012-11-16 20:12:27 // 26832
Ugye nem olvasol gyakran AutoBild-et? Ez az írás magyarra fordítva azt jelenti, hogy jó autó, nincs vele több gond, mint egy Passat-tal és éppen ez a gond... Azt, hogy nehéz mindenki tudja, kivéve az AB törzsolvasóit, akik többnyire németautó fan-ek. NE egy ilyen írás riasszon el, hanem az, ha egy hihető forrás ír tényleg riasztó dolgokat. Itt a topicban koncentrálva jelentkeznek a problémák, mert néha van ez-az, de alapvetően egy jó autó a 159 is. És/mert Alfa.
atesssz2012-11-16 20:06:19 // 26831
Sziasztok,
a következő cikkekkel elriasztottak a 159-es vásárlásától. Mennyire lehet hinni ennek a "TÜV Report"-nak? Az AutoBild egy külön száma csak ilyen tesztekkel foglalkozott, 2011-es.
2-3 éves autók értékelései között 128-ból a 110. helyen van az Alfa Romeo 159 nagyon rossz értékeléssel:
A hosszabb cikk a 156/159ről:
a következő cikkekkel elriasztottak a 159-es vásárlásától. Mennyire lehet hinni ennek a "TÜV Report"-nak? Az AutoBild egy külön száma csak ilyen tesztekkel foglalkozott, 2011-es.
2-3 éves autók értékelései között 128-ból a 110. helyen van az Alfa Romeo 159 nagyon rossz értékeléssel:
A hosszabb cikk a 156/159ről:
Piritu - 1.000.0002012-11-16 20:00:37 // 26830
Ha jól értettem a gyári felnim (55E) és ez megy fel a "nagyfékes"-re. Más 17-est nem is tudtak ajánlani.
GTPeti2012-11-16 20:00:11 // 26829
"1 perc és pár száz méter, az óra meg üti a 90-et"
Hmm... szerintem ha egy termosztát elromlik, az abban nyilvánul meg, hogy nem zár rendesen, vagyis a hűtő felé akkor is folyhat víz, amikor még hideg a motor. A te dízeled szerintem nem tudná ilyen hamar felmelegíteni magát. Ha így lenne, akkor nem szívnának a dízelesek a túl lassan felmelegedő motorral. Ott más gond lesz.
Hmm... szerintem ha egy termosztát elromlik, az abban nyilvánul meg, hogy nem zár rendesen, vagyis a hűtő felé akkor is folyhat víz, amikor még hideg a motor. A te dízeled szerintem nem tudná ilyen hamar felmelegíteni magát. Ha így lenne, akkor nem szívnának a dízelesek a túl lassan felmelegedő motorral. Ott más gond lesz.
GTPeti2012-11-16 19:54:49 // 26828
Ezt a peres gumit nehéz űberelni. :)
A felni egyébként klassz!
A felni egyébként klassz!
direttore2012-11-16 19:54:09 // 26827
hali,
mennyibe került ? 2,4-re nem jó sajna a féknyereg miatt:((
mennyibe került ? 2,4-re nem jó sajna a féknyereg miatt:((
Piritu - 1.000.0002012-11-16 19:48:10 // 26826
Á dehogy, csak egy speciális /0-ás peres gumi van rajta :-P
Csosznorbert2012-11-16 19:47:25 // 26825
asszem termosztátcsere lesz..... :( 1 perc és pár száz méter, az óra meg üti a 90-et
Piritu - 1.000.0002012-11-16 19:47:25 // 26824
Arra még egy kicsit várni kell :-(
Pityukoma2012-11-16 19:33:41 // 26823
Sziasztok,
Mindnyájunk okulására:
A minap fényszórót állítottam és úgy gondoltam hogy lemosom a motorteret is gőzborotvával. A két doblemez elött van egy-egy nagy üreg ami telerakodik falevelekkel oda is benyomtam a forró vizet. Kristály tiszta lett a motortér is, üdítő látvány lett:-)
Viszont a felverődő vízsugár a bal oldali fényszóba a szellőző lyukakon át bement. A tompított az izzó melegétől kiszáradt mire haza értem. No sebaj - gondoltam az irányjelző/helyzetjelző párost és a refit majd hajszárítóval kiszárítom. Kivettem az izzókat, majd pár perc alatt kifúvattam a vízpárát.
A Cumi most kezdődött :-( A refi izzójának a biztosító drótjaival megszenvedtem rendesen mire vissza akasztottam. Szidtam én mindenkit akinek köze lehetett a lámpa tervezéséhez. Kiszedni egy mozdulat volt, de vissza. Soha ne kelljen izzót cserélnetek a refibe :-)
Meghajlított acél drót kampó és tükör segítségével akasztottam vissza.
Évente azért egyszer le szoktam mosni a motort. Még a nyáron mentem küszöbig érő vízbe és a nyoma ott volt a motortérben.
Szóval csak óvatosan a gőzborotvával :-)
Mindnyájunk okulására:
A minap fényszórót állítottam és úgy gondoltam hogy lemosom a motorteret is gőzborotvával. A két doblemez elött van egy-egy nagy üreg ami telerakodik falevelekkel oda is benyomtam a forró vizet. Kristály tiszta lett a motortér is, üdítő látvány lett:-)
Viszont a felverődő vízsugár a bal oldali fényszóba a szellőző lyukakon át bement. A tompított az izzó melegétől kiszáradt mire haza értem. No sebaj - gondoltam az irányjelző/helyzetjelző párost és a refit majd hajszárítóval kiszárítom. Kivettem az izzókat, majd pár perc alatt kifúvattam a vízpárát.
A Cumi most kezdődött :-( A refi izzójának a biztosító drótjaival megszenvedtem rendesen mire vissza akasztottam. Szidtam én mindenkit akinek köze lehetett a lámpa tervezéséhez. Kiszedni egy mozdulat volt, de vissza. Soha ne kelljen izzót cserélnetek a refibe :-)
Meghajlított acél drót kampó és tükör segítségével akasztottam vissza.
Évente azért egyszer le szoktam mosni a motort. Még a nyáron mentem küszöbig érő vízbe és a nyoma ott volt a motortérben.
Szóval csak óvatosan a gőzborotvával :-)
GTPeti2012-11-16 18:10:47 // 26822
'''''2012-11-16 18:07:48 // 26821
Felgumizott,tiszta autós képet kérünk!!!
Online tag
3
Vendég3
556