Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-08 20:53:22 // 27805
busz egy Vito, egy Phedra egyterű ...nem ugyan az a kategória a kettő
Dömpi (il dottore)2012-12-08 20:50:17 // 27804
ez is busz, meg az is
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-08 20:39:14 // 27803
semmi probléma amíg nálunk is egy gyerek volt semmi probléma sem volt ... amúgy meg nekem semmi bajom sincs az 59-cel azaz ami volt az a DPF... a futóművet sikerült össze rakniuk az ziher 165e km után egy jobbos felső bánta azért ez már jó teljesítmény
Dömpi (il dottore)2012-12-08 20:28:35 // 27801
Végigolvastam a mai adagot ... még csak most jutotam a gép elé, mert eddig legóhajót kellett építenem a kisfiamnak :)
Na szóval!
159-méret: indulóban a csomagtartóról volt szó, én is arra reagáltam. A hátsó ülésnél a hely annak a függvénye, hogy milyen magas az elöl ülő. Mi ebből a szempontból szerencsések vagyunk, én 172 cm vagyok a feleségem 2-3 cm-el alacsonyabb. Szóval nálunk aki mögénk ül, annak kényelmes...persze nem Skoda Superb, de azért nem is szűkös. Aki meg 180 cm felett van minek vett 159-et? Mielőtt kocsit vesz az ember, gondolja át! (Bocs Erhard)
Fűés: ma teszteltem. -5 fokban indultam, a garázsom fűtetlen és nyitott (igazából egy szín). Eddig mindig az ablakra volt állítva a most az utastér felé csavartam. Kitolatás, és néhány méter megtétele után már kézmeleg levegőt tolt. Ezek szerint akkor van benne előfűtés? Megjegyzem, szerintem egyedüli vagyok közöttetek, akinek full manuális a klímája. Lehet, hogy ezért más?
A feleségem 147-ese már kétzónás digit, de az is rögtön tolja a meleget.
Egyterű téma: SZVSZ za egyterűben az a pláne, ha 7személyes, és még van csomagtér is mindemellett. Ilyen a Seat Alhambra, meg a VW Sharan...de mint mondottam, én nem vagyok buszsofőr. Az alfa lényege a sportos elegancia, robosztus, masszív külsővel. Nekem ez a lényeg...meg az, hogy a 4-sávoson a belső sávban mikor feltűnik az "Arkangyal" a visszapillantóban, mindenki takarodik kifele a szélére!
Aki nem akar alfát, ne vegyen alfát! Nem erőszak! De ha alfát vett, és megbánta, cserélje csendben és ne szekálja előttem! SZVSZ ez egy közösségi oldal az alfa szerelmeseinek, nem pedig a "jól megmondom, hogy szar" című műsor.
(Most a fejemhez lehetne vágni a nyári hisztimet, tudom, de az csak pillanatnyi elmezavar volt a részemről)
Na szóval!
159-méret: indulóban a csomagtartóról volt szó, én is arra reagáltam. A hátsó ülésnél a hely annak a függvénye, hogy milyen magas az elöl ülő. Mi ebből a szempontból szerencsések vagyunk, én 172 cm vagyok a feleségem 2-3 cm-el alacsonyabb. Szóval nálunk aki mögénk ül, annak kényelmes...persze nem Skoda Superb, de azért nem is szűkös. Aki meg 180 cm felett van minek vett 159-et? Mielőtt kocsit vesz az ember, gondolja át! (Bocs Erhard)
Fűés: ma teszteltem. -5 fokban indultam, a garázsom fűtetlen és nyitott (igazából egy szín). Eddig mindig az ablakra volt állítva a most az utastér felé csavartam. Kitolatás, és néhány méter megtétele után már kézmeleg levegőt tolt. Ezek szerint akkor van benne előfűtés? Megjegyzem, szerintem egyedüli vagyok közöttetek, akinek full manuális a klímája. Lehet, hogy ezért más?
A feleségem 147-ese már kétzónás digit, de az is rögtön tolja a meleget.
Egyterű téma: SZVSZ za egyterűben az a pláne, ha 7személyes, és még van csomagtér is mindemellett. Ilyen a Seat Alhambra, meg a VW Sharan...de mint mondottam, én nem vagyok buszsofőr. Az alfa lényege a sportos elegancia, robosztus, masszív külsővel. Nekem ez a lényeg...meg az, hogy a 4-sávoson a belső sávban mikor feltűnik az "Arkangyal" a visszapillantóban, mindenki takarodik kifele a szélére!
Aki nem akar alfát, ne vegyen alfát! Nem erőszak! De ha alfát vett, és megbánta, cserélje csendben és ne szekálja előttem! SZVSZ ez egy közösségi oldal az alfa szerelmeseinek, nem pedig a "jól megmondom, hogy szar" című műsor.
(Most a fejemhez lehetne vágni a nyári hisztimet, tudom, de az csak pillanatnyi elmezavar volt a részemről)
Csabi2012-12-08 19:41:47 // 27799
Szia!
Az alábbi útszakaszokon kötelező a hólánc:
- a 6-os főúton Mecseknádasd és Pécsvárad, a 167-es és 178-as km között
- az 56-os főúton Bártól Baranya megye határáig, a 32-es és 40-es km között
- a 66-os főúton Gödre és Szentbalázs, a 40-es és 48-as km között
- a 67-es főúton Boldogasszonyfa és Simonfa, a 16-os és 30-as km között
Az M6-on nem kötelező a hólánc( a jelenlegi helyzet szerint) , szóval nyugodtan mehetek Bajára... :)
Az alábbi útszakaszokon kötelező a hólánc:
- a 6-os főúton Mecseknádasd és Pécsvárad, a 167-es és 178-as km között
- az 56-os főúton Bártól Baranya megye határáig, a 32-es és 40-es km között
- a 66-os főúton Gödre és Szentbalázs, a 40-es és 48-as km között
- a 67-es főúton Boldogasszonyfa és Simonfa, a 16-os és 30-as km között
Az M6-on nem kötelező a hólánc( a jelenlegi helyzet szerint) , szóval nyugodtan mehetek Bajára... :)
Éjfúria2012-12-08 19:28:40 // 27798
Sziasztok!
Holnap Bajara kene mennem, de az M6on csak holanc-birtokoskent lehet kozlekedni, nekunk meg nincs... Valaki tud SOSben kolcsonadni 17es papucsokra valot?
Holnap Bajara kene mennem, de az M6on csak holanc-birtokoskent lehet kozlekedni, nekunk meg nincs... Valaki tud SOSben kolcsonadni 17es papucsokra valot?
Csabi2012-12-08 19:08:50 // 27797
Ilyen mélységig nem merültem el benne...Egyébként gyári párnára akarod cserélni?
ALFI1562012-12-08 18:44:41 // 27796
Mert általában mindig ketten mentünk.Pont azért cseréltem mert ha már 4-en mentünk mindig két kocsival kellett menni.
droberto2012-12-08 18:17:32 // 27795
droberto2012-12-08 18:08:21 // 27794
Így van. Itt látszik az érzékelő.
Itt az ínyenceknek a felépítés:
D070 - ülés alatti csatlakozó
I065 - Kapcsoló (potméter)
M170 - vezérlő doboz
O040A - fűtőpárna (ülőlap)
O040B - fűtőpárna (támla)
és a kapcsolás:
Megmondom őszintén, a kapcsolást egy cseppet sem értem, mert a vezetékszínek a valóságban teljesen mások. :(
Itt az ínyenceknek a felépítés:
D070 - ülés alatti csatlakozó
I065 - Kapcsoló (potméter)
M170 - vezérlő doboz
O040A - fűtőpárna (ülőlap)
O040B - fűtőpárna (támla)
és a kapcsolás:
Megmondom őszintén, a kapcsolást egy cseppet sem értem, mert a vezetékszínek a valóságban teljesen mások. :(
Csabi2012-12-08 17:39:36 // 27793
Ne kalandozz el! :) Unalmas lenne az oldal ha mindig a "vezetés öröméről" szólna... :)
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:38:10 // 27792
Már az enyém is jó. Az ambuláns csapágycsere rendbe hozta.
droberto2012-12-08 17:35:43 // 27791
Mert arról nem lehet beszélni, hogy rossz a futómű vagy a motor! :)))
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:33:22 // 27790
Mit lehet tenni, pohártartó már van, az nem lehet téma :-P
GTPeti2012-12-08 17:31:31 // 27789
Azért tök jó, hogy egy olyan autónál, ami a vezetés öröméről szól, oldalakat vagyunk képesek megtölteni az ülésfűtés (+az "egyterűt akarok") témával. Welcome to a new world. :)
Csabi2012-12-08 17:26:50 // 27788
A gyárinak egy viszonylag komoly szabályzóegysége van(NYÁK az ülés alatt), ahogy észrevettem (amikor még működött) a bekapcsolás után egy nagyobb teljesítményen üzemel, hogy az adott szövet vagy bőr is kellő gyorsasággal átmelegedjen, aztán az adott fokozat beállításától függően már csak a hőn tartást végzi. Volt mikor 2es fokozaton már én is vissza akartam kapcsolni mint ahogy Piritu írja, de egy idő után már nem volt olyan meleg, ergo visszavett a teljesítményből és beállt a 2-es fokozatnak megfelelő hőre ami melegebb volt mint az 1es.
A mostani utólag beépíthetőm ennyire azért nem "okos", a kapcsolóval csak simán a reléket működtettem, és adja ki az adott teljesítményt amit egy termosztát szakít meg ha eléri az 1fokozat 25-30°C 2fokozat 40-45°C-ot.
A mostani utólag beépíthetőm ennyire azért nem "okos", a kapcsolóval csak simán a reléket működtettem, és adja ki az adott teljesítményt amit egy termosztát szakít meg ha eléri az 1fokozat 25-30°C 2fokozat 40-45°C-ot.
GTPeti2012-12-08 17:18:03 // 27787
Az életben egy dolog biztos...
...olasz autóknál az sem. :)
...olasz autóknál az sem. :)
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:11:34 // 27786
Valami hasonló megoldást sejtek én is.
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:10:52 // 27785
Igen a tempomatot és a multit lehet külön is kérni.
Arról nem is beszélve, hogy országonként, évenként változott a gyári felszereltség.
Hogy példaként említsem a sajátomat. Dist. kivitel, 2010-es széria. A felszereltségi lista szerint járt volna bele automata ablaktörlő, sötétedő tükör, meg még valami. Mire legyártották, már nem voltak benne az alap felszereltségben. (Mondjuk egyik se kellett volna.)
Arról nem is beszélve, hogy országonként, évenként változott a gyári felszereltség.
Hogy példaként említsem a sajátomat. Dist. kivitel, 2010-es széria. A felszereltségi lista szerint járt volna bele automata ablaktörlő, sötétedő tükör, meg még valami. Mire legyártották, már nem voltak benne az alap felszereltségben. (Mondjuk egyik se kellett volna.)
GTPeti2012-12-08 17:08:13 // 27784
"Érzésre termosztát van benne" Feltételezem, hogy a fűtőszál ellenállását méri. Mivel ez egyenesen arányos a hőmérséklettel (meszorozva egy anyagspecifikus állandóval), viszonylag egyszerűen lehet állandó szinten tartani a teljesítményt.
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:05:05 // 27783
Persze nem fér be, mert nincs is Alfád :-P
Mi Bulgáriában 4-en voltunk, kényelmesen.
Mi Bulgáriában 4-en voltunk, kényelmesen.
Piritu - 1.000.0002012-12-08 17:03:53 // 27782
Reggel/este 5 km-t megyünk, az utca végén már melegít. Nekem a bőrt felettébb hamar átfűti. Érzésre termosztát van benne, nem a teljesítményt szabályozza a gomb, mert hiába van órákig 1-esen, nem lesz melegebb. (Lehet, hogy ezen is változtattak a facelifttel? Bár a 156-é is ilyen volt.)
A fűtéskor melegítés meg menet közben tűnt fel. Ha kint meleg van és nem dolgozik az utastér fűtése nem melegít az ülés sem. (Nekem mindig automatán van a fűtés, max. a hőfokot tekergetem.)
Ma próbaként feltekertem 2-re, de 10 perc után visszavettem, mert nem akartam főtt tojásokat. Milyen lehet 3-ason?
A fűtéskor melegítés meg menet közben tűnt fel. Ha kint meleg van és nem dolgozik az utastér fűtése nem melegít az ülés sem. (Nekem mindig automatán van a fűtés, max. a hőfokot tekergetem.)
Ma próbaként feltekertem 2-re, de 10 perc után visszavettem, mert nem akartam főtt tojásokat. Milyen lehet 3-ason?
mizooo2012-12-08 16:51:16 // 27781
Srácok! A Progression és a Distinctive között mik a fix különbségek? Nézegetem de találtam Progression-nek írt felszereltséget Tempomattal, Multikormánnyal. Ezeket külön kérték bele? :)
Köszi!
Köszi!
GTPeti2012-12-08 15:54:59 // 27780
"Amikor -5,-10°C van (és az ülések is közel ennyire "melegek") akkor nem olyan jó dolog több percig a jéghideg ülésen gubbasztani.."
Én télen mindig kabátban indulok útnak. Negyed óra múlva megállok és pulóverben folytatom az utat.
Én télen mindig kabátban indulok útnak. Negyed óra múlva megállok és pulóverben folytatom az utat.
GTPeti2012-12-08 15:52:34 // 27779
Akkor miért vettél ilyen autót? :)
Kardosdoktor2012-12-08 15:50:33 // 27778
Csikós hórihorgas, 180 cm-es "átlagpolgárokhoz" nem mérhető. :-) Neki való a Mondeo. Winkler vastag Bazsó meg sovány, nekik sem az átlag autó a kényelmes!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-08 15:49:33 // 27777
biztonság? semmi köze hozzá...egyszerűen a digókra tervezték akik 160cm magasak...
Csabi2012-12-08 15:49:00 // 27776
Amikor -5,-10°C van (és az ülések is közel ennyire "melegek") akkor nem olyan jó dolog több percig a jéghideg ülésen gubbasztani...amíg nem volt ülésfűtésem hasonlóképp vélekedtem azaz szinte feleslegesnek tartottam, de kemény mínuszokban nagyon is lehet érezni, h miért is találták ki...
droberto2012-12-08 15:32:42 // 27775
Bár némileg túlzásnak tartom de Csikósék szerint is kicsi hátul az 59.
Az én véleményem a beltérrel kapcsolatban, hogy számunkra tökéletesen elegendő, de ha lesz 2-3 gyerek, akkor azoknak jobb egy egyterű. Nem feltétlenül a hely miatt, hanem mert az egyterűt a gyerkőcök jobban szeretik, mert jobb a kilátás (nem véletlenül a Multipla az egyik gyerek kedvenc), és akár fel is állhatnak benne (persze nem menet közben). Arról nem is beszélve, hogy csak 2 isofix rögzítési pont van.
Visszatérve a helykínálathoz. Az én 178 cm-hez elegendő, magam mögött is elférek, de ezt már "szabványszerűbben" vezetem mint a Tipo-t, ahol szinte feküdtem. Úgy van állítva, hogy kormány lent és bent, az ülésmagasság legalul, a billentés 3-4 lenyomásnyira, a támlaszög és az üléstávolságot meg úgy állítom, hogy ha a vállaim a támlához hozzáérnek, akkor a csuklóim pont a kormány tetejére essenek.
Az 59 belső mérete a külsejéhez mérten szűk, de aki ezt nem tudja elfogadni, az járjon Mondeóval. :)
Az én véleményem a beltérrel kapcsolatban, hogy számunkra tökéletesen elegendő, de ha lesz 2-3 gyerek, akkor azoknak jobb egy egyterű. Nem feltétlenül a hely miatt, hanem mert az egyterűt a gyerkőcök jobban szeretik, mert jobb a kilátás (nem véletlenül a Multipla az egyik gyerek kedvenc), és akár fel is állhatnak benne (persze nem menet közben). Arról nem is beszélve, hogy csak 2 isofix rögzítési pont van.
Visszatérve a helykínálathoz. Az én 178 cm-hez elegendő, magam mögött is elférek, de ezt már "szabványszerűbben" vezetem mint a Tipo-t, ahol szinte feküdtem. Úgy van állítva, hogy kormány lent és bent, az ülésmagasság legalul, a billentés 3-4 lenyomásnyira, a támlaszög és az üléstávolságot meg úgy állítom, hogy ha a vállaim a támlához hozzáérnek, akkor a csuklóim pont a kormány tetejére essenek.
Az 59 belső mérete a külsejéhez mérten szűk, de aki ezt nem tudja elfogadni, az járjon Mondeóval. :)
Kardosdoktor2012-12-08 15:27:07 // 27774
Sziasztok!
Nekem is elég nagynak bizonyult az SW egy nuova Bravo, előtte meg egy három ajtós Stilo után, bár nekem "csak" egy gyermekem van. Egy Ferrari sport babakocsi, és szintén Ferrari gyermekűlés mellett tökéletesen elférünk egy nyaralalás cuccaival együtt is. A csomagtartó kalaptartóig pakolva és az utastérben nincs csomag! Még egy, vagy két utasnak is van így hely! NEM KELL BUSZ!!! :-)
Üdv: P
Nekem is elég nagynak bizonyult az SW egy nuova Bravo, előtte meg egy három ajtós Stilo után, bár nekem "csak" egy gyermekem van. Egy Ferrari sport babakocsi, és szintén Ferrari gyermekűlés mellett tökéletesen elférünk egy nyaralalás cuccaival együtt is. A csomagtartó kalaptartóig pakolva és az utastérben nincs csomag! Még egy, vagy két utasnak is van így hely! NEM KELL BUSZ!!! :-)
Üdv: P
droberto2012-12-08 15:17:22 // 27773
"Én sem értem. Az enyémben ugye bőr van. Télen beülök, és fél perc alatt átmelegítettem az ülést." - Ezt én is írtam a blogomban, de ha már van akkor üzemeljen + ne kelljen senkinek magyarázkodni, mert az kellemetlen.
A fűtésnek is kell a bőrnél vagy 4-5 perc, hogy érezhető legyen a hatása. Addigra meg a tested is tökéletesen felmelegíti.
A fűtésnek is kell a bőrnél vagy 4-5 perc, hogy érezhető legyen a hatása. Addigra meg a tested is tökéletesen felmelegíti.
ALFI1562012-12-08 15:14:37 // 27772
Hova ül be 4 személy?Mögém egy gyerek se fér be.
droberto2012-12-08 15:13:44 // 27771
Sok üzemeltetési tapasztalatom nincs az ülésfűtéssel, de te más célokra használod a vasad.
Mivel én javarészt rövid és középtávú utakon használom, ezért én úgy használom/(használnám ha menne), hogy felteszem 3-asra és ha átmelegszik, akkor vissza 1-esre.
Tapasztalataim szerint egyébként az 59 fűtése vagy nem elég nagy teljesítményű, vagy csak a bőrt nehezebben melegíti át, mint pl egy textil FORD fűtése. Ott sokkal hamarabb érezhető.
Azt meg, hogy csak fűtéskor menne, nem olvastam, vagy csak elkerülte a figyelmem.
Mi (hány fok) számít fűtésnek?
Mivel én javarészt rövid és középtávú utakon használom, ezért én úgy használom/(használnám ha menne), hogy felteszem 3-asra és ha átmelegszik, akkor vissza 1-esre.
Tapasztalataim szerint egyébként az 59 fűtése vagy nem elég nagy teljesítményű, vagy csak a bőrt nehezebben melegíti át, mint pl egy textil FORD fűtése. Ott sokkal hamarabb érezhető.
Azt meg, hogy csak fűtéskor menne, nem olvastam, vagy csak elkerülte a figyelmem.
Mi (hány fok) számít fűtésnek?
ALFI1562012-12-08 15:13:18 // 27770
Teljessen egyetértek!
GTPeti2012-12-08 15:11:24 // 27769
A 159-est nem tágas maxikombinak tervezték (a'la A6 v. E-Klasse), hanem sportos 4 személyes autónak. Egy vele egykorú A4 vagy 3as Touring sem nagyobb.
droberto2012-12-08 15:00:55 // 27768
"a másik vicc ha alá mész az autónak a blokk meg a tűzfal között potom fél méteres légtér van...minek? inkább lenne bent" - Ezen már én is gondolkodtam.
Három oka lehet ennek:
1. A típus fejlesztésénél még nem volt elhatalmasodva a downsizing, és még a válság sem tört ki. A motorteret nagyobb motorok befogadására (is) tervezték.
2. Az alvázat (más egyebek mellett) közösen fejlesztették a GM-el és túl univerzálissá akarták tenni. A túlsúly is ennek a következménye.
3. Biztonság.
Három oka lehet ennek:
1. A típus fejlesztésénél még nem volt elhatalmasodva a downsizing, és még a válság sem tört ki. A motorteret nagyobb motorok befogadására (is) tervezték.
2. Az alvázat (más egyebek mellett) közösen fejlesztették a GM-el és túl univerzálissá akarták tenni. A túlsúly is ennek a következménye.
3. Biztonság.
GTPeti2012-12-08 14:13:09 // 27767
Én sem értem. Az enyémben ugye bőr van. Télen beülök, és fél perc alatt átmelegítettem az ülést. Pedig még csak vastag nadrágot sem viselek. :)
(Tegnap a cégtulaj fia vitt haza a lízingelt 6-os Golfján. Laza a srác, 0 fokban egy szál ingben közlekedik. :)
(Kieg.: Mo-n elképzelhetetlen lenne, hogy egy 120+ fős cég tulajának a fia - aki pár éven belül átveszi az irányítást - Golffal járjon...)
(Tegnap a cégtulaj fia vitt haza a lízingelt 6-os Golfján. Laza a srác, 0 fokban egy szál ingben közlekedik. :)
(Kieg.: Mo-n elképzelhetetlen lenne, hogy egy 120+ fős cég tulajának a fia - aki pár éven belül átveszi az irányítást - Golffal járjon...)
Piritu - 1.000.0002012-12-08 14:09:32 // 27766
"egyterűt-kell-venni-de-minimum-kombit-mert-gyerek-van" - egyetértek, felesleges hisztinek tartom. A Spider a bizonyíték, ha a maga 110 (!) literes csomagtartójával elég két felnőttnek 10 napra. Ha van még egy-két gyerek minek teherautóval/furgonnal menni?
Piritu - 1.000.0002012-12-08 14:07:02 // 27765
Nem értem ezt az ülésfűtéses problémátokat. Az első hideggel 1-re teszem és nyárig ott van. Sose lesegettem. Csak akkor fűt, ha a fűtés is megy, tehát amikor kell. Különben nem.
Piritu - 1.000.0002012-12-08 14:01:50 // 27764
"Se nagy és jó Alfa" - sajna ez van, illetve nincs :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-08 13:21:56 // 27763
szerinted én miért szeretnék egyterűt?
nekem éppen elég így az első hely:
a gyerek meg így nyomorog mögöttem:
szerinted ez nagy autó belülről? a vicc hogy majd lefényképezem az asszony 2-es 3 ajtós puntójában jobban elfér mögöttem a gyerek....
a másik vicc ha alá mész az autónak a blokk meg a tűzfal között potom fél méteres légtér van...minek? inkább lenne bent
nekem éppen elég így az első hely:
a gyerek meg így nyomorog mögöttem:
szerinted ez nagy autó belülről? a vicc hogy majd lefényképezem az asszony 2-es 3 ajtós puntójában jobban elfér mögöttem a gyerek....
a másik vicc ha alá mész az autónak a blokk meg a tűzfal között potom fél méteres légtér van...minek? inkább lenne bent
Vermacy2012-12-08 10:04:53 // 27762
Ez így van! Ott a gyerekülés. Eddig Ferraris mózes volt, de most ülős szék lett, amire megrendelem a Ferraris huzatot. Jól mutat a piros ülés a piros verdában. Alfás ülést még nem láttam/találtam... :-(
Vermacy2012-12-08 10:01:40 // 27761
Ez így van! A kombi azért tényleg könnyebben pakolható, de amíg az volt, ott is ügyeltem rá, hogy kilássak, csak az ablak aljáig pakoljak...
Tozo2012-12-08 10:00:39 // 27760
Vagy kábel :-)!
Shadin2012-12-08 09:27:16 // 27759
Három gyermekem van és a 156-osban is elfértünk. Na nem bőven, mert a családi autóban (Fusion) is volt annyi hely, de az az igavonó...
W.2012-12-08 07:19:12 // 27758
Akkor én bújdosok rendesen.... A 159 SW nekem kicsi! Értsd: ha kényelmes pozícióban akarsz vezetni, akkor mögéd egy felnőtt nem fér el! Ez tapasztalat és nem "hallottam az ismerős ismerősétől"! Pl. a 166-ban nagyságrenddel több a hely!
Pityukoma2012-12-08 00:03:22 // 27757
Az Alfacity-n láttad hogy 3gyerkőccel jöttünk, a csomiban + benn volt egy babakocsi.
Egyébként ahogy nő a családban az egy főre jutó gyerekek száma úgy nő a rutin a pakolásban :-)
Egyébként ahogy nő a családban az egy főre jutó gyerekek száma úgy nő a rutin a pakolásban :-)
Pityukoma2012-12-07 23:59:14 // 27756
Valamelyik gyertyád elhalálozott. :-( Lásd: blogom.