Fórum >> Típusok >> 159

Coolby2013-01-15 11:34:39 // 29203
Köszi, ezeket fel is írtam a listára, hogy akkor csekkolja.
Piritu - 1.000.0002013-01-15 11:25:02 // 29202
Szerintem nem a csukló lesz, magában a váltóban vannak akkora holtjátékok, hogy az klattyanik.
droberto2013-01-15 11:22:29 // 29201
- főtengely szimering csere
- belső féltengelycsukló átvizsgálás, csere, javítás, vagy zsírzás.
- fék és kuplung folyadék csere.
- a környéken levő mechanizmusok, csuklók zsírzása
- váltóolajcsere, ha még nem cserélted
droberto2013-01-15 11:18:01 // 29200
Egyet értek!
Én még a Chipet is meggondolnám (kivel csináltatnám). Nem barátja a DPF-nek... :)
droberto2013-01-15 11:16:29 // 29199
Jó a kérdés, ezt én is feltettem volna:
- főtengely szimering csere
- belső féltengelycsukló átvizsgálás, csere, javítás, vagy zsírzás.
- fék és kuplung folyadék csere.
- a környéken levő mechanizmusok, csuklók zsírzása
hirtelen ennyi jut eszembe
.......................2013-01-15 11:15:01 // 29198
ne írasd ki az EGR ha jól müködik,
a szívósor tisztítás ajánlott,de az sem kötelezö,ha nincs hiba
Coolby2013-01-15 11:07:26 // 29197
Sziasztok!

A véleményeteket, tanácsotokat akarom kérni. Január végén, február elején viszem az autó kuplung, kettőstömegű lendkerék cserére és felmerült bennem a kérdés, hogyha szét lesz bontva, bár nem értek hozzá, hol-mennyire, de mi az, amit még esetleg kérjek a szerelőtől, hogyha már így állunk, akkor csináljon meg, mert most így egy füst alatt, szétszedett állapotban érdemes, praktikus és ugye olcsóbb is...

Emellett fontolgatom a chip tuning kérdését is, és felmerült, hogy ezzel, ha jól értelmezem (bár most dieselmánia topikban is foglalkoznak ezzel), akkor érdemes párhuzamosan az EGR kiiktatása is és ha jól gondolom, akkor ha már EGR ki van iktatva, akkor a szívósor tisztítása sem lenne utolsó és akkor az onnantól már rendben lesz, jól gondolom? DPF-et egyelőre nem akarom kiírni, teljesen jól működik, városi használat mellett is 700 km felett van az átlagos regenerálásom és nem rángat, frankó teljesen.
droberto2013-01-15 11:07:04 // 29196
Nem én szeretném csinálni!
Nem egyszerű hibátlanul megcsinálni! Nem könnyű vele dolgozni (saját tapasztalat).
Egy haverom most megcsinálta az Arosáját, azzal akivel szélvédő fóliáztattam, de itt-ott vannak benne apró hibák.
droberto2013-01-15 10:58:44 // 29195
Azt gondoltam, hogy nem normális, csak az a fura, hogy a Piritunak - elmondása szerint - már újkora óta ilyen volt.
Még nem szedtem szét (a Multi-Crimpes bilincs miatt), de elméletileg ilyen:
Dömpi (il dottore)2013-01-15 09:58:06 // 29193
Ha iázol szól mindenképp! Nekem is kell!!!
Qtya752013-01-15 09:51:42 // 29192
Az is igaz, de kevésbé csúszik!!
Tibcsi1662013-01-15 09:38:34 // 29191
Most hogy írod, nekem is beugrott ez! Tudod nekem a jobb belső féltengely csuklóm lett cserélve tavaly és ahogy visszagondolok nekem is volt mindig klattyanás a csere előtt. Aztán utána jött a rángatás. Eleinte csak gyorsításnál később pedig már motorféken is. Amig nem rángat addig ne foglalkozz vele. Lehet több ezret is mehetsz még vele.

Én azért nem is foglalkoztam vele mert azt hittem ez így normális, ilyen volt amikor megvettem a vasat, és később már észre sem vettem.
droberto2013-01-15 09:31:06 // 29190
Alapvetően teljesen egyetértek veled, csak az a bajom, hogy nyugaton amivel síkosság mentesítenek az még korrozívabb. :(((
droberto2013-01-15 09:29:04 // 29189
A ferde(csapott)hátúak ilyenek. Nem jól válik le róla a levegő és ott kavarognak mögötte az örvények, melyek felhordják a port. :)
Mit szólnál akkor, ha nem szürke, hanem fekete lenne a vasad?
droberto2013-01-15 09:21:37 // 29187
Én inkább valami jobb minőségű (pl.: 3M; Lumar) kavicsfólát tennék (én fogok is a polír után) a helyedben a kényes helyekre.
A gyári fólia nem rossz minőség, de igen elméretezték és felrakásuk sem mindig oda történt ahova tervezték. GRRR!


Embléma: Az autó egyik legsérülékenyebb része! :( Kavicsfóliázása mindenképp javallott!
Ha a lakkozás megsérül, akkor 1-2 éven belül teljesen tönkremegy. Sérülés nélkül is képes kifakulni a nap áldásos hatásától.
Én csak UV szűrőset tennék fel (tettem is).
Qtya752013-01-15 09:00:17 // 29186
Az a baj, hogy nem tudnak már leszokni végre a sóról! Jobb lenne, ha inkább érdesítenének szerintem! Nálunk felsózták az egész várost, a trutyit persze nem tolták le és reggelre vissza fagyott és csúszik mint állat! Tényleg tanulhatnának már valamit a sógoréktól!! :-)
Dömpi (il dottore)2013-01-15 08:58:31 // 29185
De hogy legyen némi jó is ma reggel!

Az utánpótláscsapat keményen edz:

Dömpi (il dottore)2013-01-15 08:56:55 // 29184
Ezért is várom az alfa SUV-t :) Magyarországra az kell b@sszameg!

De lehet, hogy pár év múlva már T72-es :(
Piritu - 1.000.0002013-01-15 06:55:22 // 29182
"Az összkerekes autó azért jó, mert sokkal elhagyatottabb helyen lehet vele elakadni." :-)
Liquid2013-01-14 22:50:36 // 29181
ezzel alapvetően egyetértek :)

Csak a takarítsanak utat nem jön össze sajna, legalábbis időben nem. Ma reggel pl. visszafordultunk (mentünk volna Bécsbe) mert az M1 durván havas volt, a belső sávot biztosan nem tolták még le, holott egész éjjel havazott. Persze 8-kor már bőszen mentek a hótolók, de ha mindezt 5-kor tették volna meg nem lenne tele a töke az összes közlekedőnek :(
Holnap a 159-cel megyünk.
Liquid2013-01-14 22:48:03 // 29180
én most este hánytam el a garázsnál a havat, hogy holnap reggel ne kelljen korán kelnem, nem volt egyszerű :)
Piritu - 1.000.0002013-01-14 22:40:10 // 29179
"takarítsák le az utakat" :-OOO
Ez felénk az elmúlt 30 évben egyszer sem sikerült :-DDD
Mondjuk, ha pár tíz km-el nyugatabbra megyek, akkor szomorúan tapasztalom, hogy a sógoréknál az útra sosem esik a hó. Mellé méteres, de az útra nem...
Dömpi (il dottore)2013-01-14 22:36:37 // 29178
Reggel nekem is, mert esett kb. 2 cm hó, de mivel nam akartam, hogy lefaggyon, inkább ellapátoltam. Mire végeztem elkezdett esni az ónos eső. Mire munkába indultam sima eső, mire beértem,megint ónos...és ez ment egész nap.
Hát akkor már inkább essen le 40 cm hó, takarítsák le az utakat, maradjin meg 2 hétig, azután jöjjön a tavasz!
Piritu - 1.000.0002013-01-14 22:33:53 // 29177
Nekem nagyon nem hiányzik a hólapátolás, inkább essen az eső. Reggel is majd háromnegyed órával kevesebbet alhattam, mert ki kellett ásni a garázst és 28 m utcafrontot.
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:35:05 // 29176
De jó nektek! Nálunk csak ez a k*rva esőeső esik, de az nagyon :(
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:34:15 // 29175
Az SW-nél felhordja a koszt a hátsó szélvédőig is. Az ebben lévő szemcsék is idővel kikezdhetik szerintem...vagy nem?
Vermacy2013-01-14 20:34:06 // 29174
Azon még gyúrok, de jó ötlet :-)
Vermacy2013-01-14 20:33:41 // 29173

Nem a reggellel van baj, hanem a 30-al tötymörgő szuttyogikkal...
GTPeti2013-01-14 20:33:25 // 29172
Legközelebb egy zöld csíkot is alakíts ki! :)
Vermacy2013-01-14 20:32:13 // 29171

Egyik szemem sír, másik üveg...
mreni2013-01-14 19:13:57 // 29170
a nap miatt van,húzd be vele,én is megcsináltam már párat,eddig jó :D
.......................2013-01-14 19:02:36 // 29169
azt valszeg átszerelték elölröl..
mizooo2013-01-14 18:48:50 // 29168
Najó, de a hátsót milyen kavics veri? A mostani gépemen is alig több mint 4 évesen a hátsón a kereszt már nem vörös.
.......................2013-01-14 18:45:05 // 29167
az emblémát a kavics veri ki,
oda is jó a fólia,nem kell UV álló,
valszeg idövel azért sárgulni fog
GTPeti2013-01-14 18:39:37 // 29166
Az klassz minőség lesz akkor. :)
mizooo2013-01-14 18:38:37 // 29165
Sziasztok, ma rendeltem Hong Kong-ból, karosszéria védő fóliát 10X100 cm méretben. Kemény 355 Ft postával. Az első sárvédőkhöz szeretném kijavítani a gyárit mert a jobb oldalon pl. már elég hitvány. Mi a véleményetek az emblémán is segíthet valamennyit ez az egyszerűbb fólia? Vagy oda vegyek kifejezetten UV állót?

üdv
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-14 11:49:44 // 29164
fűrészelheted már megint nem jót nézel az eperben :P
Boticselli2013-01-14 08:18:23 // 29163
jobb reggelt!:)
képfeltöltés
Lewes2013-01-14 07:18:33 // 29162
Jó reggelt!

Visszatérve a tegnapi beszélgetésünkre, a hiba ma reggel már kb55-60 fokos vízhőmérsékletnél is jelentkezett, nem csak üzem meleg motornál.
Zsolt1552013-01-14 05:47:00 // 29161
Igen. :-))
droberto2013-01-14 01:21:24 // 29160
A "Limited Cruising Range" üzenet, az jól értem azt jeleni, hogy korlátozott hatótávolság?
droberto2013-01-14 00:57:12 // 29159
Attól tartok beigazolódott a sejtésem. A múltkor taglalt klattyanó hangért a hajtás felől, a belső féltengely csukló a felelős.
Ha ez így van, akkor már hiába az igyekezet, bilincs és zsírzásügyileg. Bár nyílván romolhat az állapota, és nekem is berázhat gyorsításkor....
mreni2013-01-13 21:08:35 // 29157
akkor én se nézelődnék az 5ös BMW meg az E merci körül :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 21:06:54 // 29156
a legjobban egy 3.0JTDm-nek örülnék dupla turbóval, hátsókerék hajtással ... szerintem azért van akkora hely a motortérben, mert betervezték .....kurva válság :(
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:52:13 // 29155
Mi ez a downsizing kérem? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 20:31:01 // 29154
vagy egy rendes turbós benyásat mondjuk egy 2.0TBi-t vagy egy 2.4TBi-t lehet én is azt hajtanám bár én szeretem a dejzelt :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak