Fórum >> Típusok >> 159

Gábor792013-02-09 18:41:37 // 30503
Jaja... olvasomm a véleményeket / ellen-véleményeket.
Szerintem most az lesz, hogy ki lesz takarítva, aztán ha ez ilyen ütemben mocskolódik, akkor jön a kiiratás-lefalazás
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:39:58 // 30502
mikor cseréltél vezérlést vízpumpát miért nem?
Gábor792013-02-09 18:36:52 // 30500
Igen... lehet ok és következmény is...
Én mégis okra tippelek, mert sajna korábban is fogyott a víz... csak nagyon elenyésző mennyiségben és azt gondoltam, hogy valahol szivárog... és majd tavasszal kinyomozom honnan. Ezek szerint nem szivárgott... vagy legalábbis nem kifelé :-)
Illetve a túlmelegedés pénteken történt, viszont korábban is volt arra utaló jel, hogy víz van a hengerben (2x volt, hogy nem volt hajlandó tekerni az önindító, valamint többször izzítógyertya hibajel úgy, hogy semmi bajuk a gyertyáknak/relének/kábelnek)...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 18:36:20 // 30499
nincs megfelelő hűtés nem kilencven fokon lesz hf ...szóval annak az első jele hogy forralja a vizet...utána lesz csak hf-es a vízpumpától
Piritu - 1.000.0002013-02-09 18:14:13 // 30497
"Szóval vagy hengerfejes, vagy - jobb esetben - csak tömítés..." lehet, hogy ez már a túlmelegedés következménye :-(
GTPeti2013-02-09 17:48:09 // 30496
"nincs megfelelő hűtés (annak minden következményével)" :((
GTPeti2013-02-09 17:43:24 // 30495
A szívósor-elkoszolódáshoz: Sokat volt téma az EGR, két csapat van a topicon belül: a gyári-megoldás és a kiiratás(+ledugózás)-pártiak.
Tozo2013-02-09 17:43:24 // 30494
De akkor nem kellene a hengerből jönnie a víznek. Ott nagyobb gond lesz egy vízpumpánál szvsz.
GTPeti2013-02-09 17:42:16 // 30493
Vagy elforog a vízpumpa kereke a tengelyen, és emiatt nincs megfelelő hűtés (annak minden következményével). A cartársnál is ez volt.
Gábor792013-02-09 16:55:00 // 30492
Na így jártam:
Tegnap autópálya 150-160km/h, egyszer csak jelez, hogy a víz felforrt (mutató függőlegesben). Lassítok 80-90-re, nincs változás. Majd egyszer csak gondol egyet és leesik 90-re... és ott is marad. Gondoltuk termosztát, így sürgősben vettem is egyet.
Ma délelőtt kicseréltük... a régi fel volt akadva. Furcsa volt, hogy a hűtővíz igen-igen kevés volt benne, de gondoltuk: elfőzte (vagy ilyesmi :-)).
Összeraktuk, indítok: kettőt teker, majd semmi (ezt már korábban is írtam, hogy 2szer produkált ilyen tünetet... viszont nem lehet aksi, mert a rádiót meg a belső ventillátort nyomatta). Még 2x megpróbáltam, ugyanez történt. Fater mondta, hogy akkor ezt abba kéne hagyni, mert sajna víz van a hengerben és a dugattyűú nem bírja összenyomni a hengerben lévő vizet, ezért megáll. Kivette az izzítógyertyákat, ráindítóztam: úgy fújta az egyik henger a vizet, mint a gejzír :-(((
Szóval vagy hengerfejes, vagy - jobb esetben - csak tömítés...
Adalék: benéztünk a szívótorokba: ennyi lerakódást még sehol nem láttam egy helyen... szal lehet azt is takarítani... bár ez a kisebbik baj :-(
Gábor792013-02-09 16:47:36 // 30491
Nekem is a hátsó volt teljesen színtelen (gyakorlatilag aluminimu színű volt), most cseréltem. Az első egyelőre tartja magát, igaz, a lakk már megpattant rendesen... szal úgy néz ki ez változó :-/
Persze lehet az elsőt már cserélték, de a hátsó akkor is gatya, pedig kb. annyi idős az autóm, mint a tiéd...
Dömpi (il dottore)2013-02-09 15:59:30 // 30490
Ma megnéztem az átlagom otthonról, kitolatással együtt a szupermarketig. 0,8km, 22,5 l/100km.
Vicces. Amúgy a munkábajárásos 15 km-es etopokon a sebességhatárok betartása mellett 5,2 l/100 km, a saját tempómban 6,5 l/100 km.
GTPeti2013-02-09 14:28:34 // 30489
(Én Bosch-ra tippelnék.)
direttore2013-02-09 13:53:29 // 30488
Hali!

Valaki meg tudná mondani, a 2.4 jtdm milyen izzítógyertyával jön ki gyárilag? champion?
Liquid2013-02-09 13:38:34 // 30487
Gratula!, csatlakozom Petihez, dobj fel pár képet
GTPeti2013-02-09 13:28:28 // 30486
Grat. hozzá! Majd pattints fel képeket!
Tozo2013-02-09 13:26:45 // 30485
Grat az új vashoz!
Takarítás után majd szórj fel pár képet :-)!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-09 13:19:38 // 30484
megjött a Phedra :) Első blikkre fasza kis busz lesz csak kell egy varázsgarázs szerintem az 5év alatt soha nem pucolták ki :( hátul a két sarkát meghúzták műanyag a sárvédő amúgy egyben van ...jah csak 4cm-rel hosszabb mint az 59 ebben elférek magam mögött :P
Piritu - 1.000.0002013-02-09 12:40:20 // 30483
Bocs, a 2,2 kétszer lett meg :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-09 12:37:06 // 30481
Pár 159 teszt, a szieszta alatti olvasgatáshoz:
- 1,8 TBi
- 2,0 JTDm
- 2,2 JTS
- Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm - BMW 320d Touring - Honda Accord 2,2 T
mizooo2013-02-09 10:01:24 // 30480
Köszi megpróbálom szétbombázni a tokot majd, eléggé integrált a cucc :) mivel 2500 Ft volt neki merek állni bűvészkedni benne kicsit.
Shadin2013-02-09 09:49:46 // 30479
Hi, nem tudom, h mi változott a pici adapterben, de nekem anno ezt kellett módosítanom. Pontosabban, ha van a 6-os és a 14-es láb között az az ellenállás, akkor ki kell szedni, a többivel ne foglalkozz. Továbbá az interface kábel (A1) leírást követve át kellett kötni az 5-öst a 9-esre is, hogy minden MES funkció működjön.

A tévedés jogát fenntartom a Te esetedben, de nekem ez kellett, hogy működjön :-)
mizooo2013-02-09 09:19:06 // 30478
Az előbb próbáltam a mini ELM327-et Androidos, Torque progival is. Nem tud a kütyü kapcsolatba lépni az ECU val. Azon gondolkodtam, hogy áthajtok rajta párszor és hagyom a napon érlelődni kicsit :)
mizooo2013-02-09 08:30:39 // 30477
Hétvégén a rövid utak alkalmával 7 lityó lett az átlag, 5 nap alatt 6.4-re tudtam levinni. Pár kigyorsítással.
droberto2013-02-08 22:31:11 // 30476
Ma sikerült kicsiholnom egy 13,3-es átlagot a vasból, 7,7 km-en. :)
Egy helyben járatás nem volt, viszont 16x indítottam el. Ami az üzemidőt illeti: Hajnalban, kettőkor és este, 10-10-10 percet ment.
Ja és a tempó: √2 volt végig.
droberto2013-02-08 22:25:55 // 30475
Az 1.9, 6,7-7,5-öt fogyaszt normál használat mellet vegyesben.
droberto2013-02-08 22:08:32 // 30474
Nem rossz felszereltség...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-08 21:39:46 // 30473
nekem akkor evett 9.6-ot mikor a németeknél 200 alatt nem igazán mentem 600km-en keresztül
DrPulzis2013-02-08 21:28:43 // 30472
A 14 liter talán túlzás, illetve nagyon sportos vezetésre utal. De a 10 liter vegyes fogyasztásban realis. Sajnos a teljesítményhez üzemanyag is kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-08 21:05:54 // 30471
melyik benzines turbós fogyaszt keveset? egyik sem.....az ismerősöm TBi-je inkább 10-14 között eszik
DrPulzis2013-02-08 20:57:07 // 30470
Nekem meg nem sikerült a TBi-t városon kívül 9.5 alá vinni. Városban pedig sok dugóban araszolástol inkább 10 fölött. De autópályán (konstans 130-cal az alföldön) talán be lehet menni 9 liter alá is. Az FPT 1.8-as turbó motorja igen jó, korán és egyenletesen jön a nyomaték.
Csak sajnos nem fogyaszt keveset :( de egy igazi örömautó:)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-08 20:55:06 // 30469
ez hülyeség az autóm hátulját süti szinte 90%-ban a nap annak a jelnek semmi baja az elsőt már cseréltem...a kavicsot nem bírja, a lakk kap egy ütést télen meg a víz, fagy elintézi miután nincs rajta a lakk utána jön a nap...
Piritu - 1.000.0002013-02-08 17:43:27 // 30467
Innen le tudod tölteni kocsi használatiját, abban megtalálod a 260. oldalon. :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-08 17:41:12 // 30466
Fontosabb lenne a gumiméretet tudni :-)
(Az oldaladon sem találom.)
ethanol2013-02-08 17:28:25 // 30465
TBI pályán 9-10 liter, városon kívül 7.5-8 L/100 km.
David | Centocinquantanove2013-02-08 16:58:48 // 30464
Szeretnék megkérdezni egy optimális guminyomás értéket tőletek? Nyári / téli, első/ hátsó.
Zömmel ketten használjuk az autót, elhanyagolható súllyal a csomagtartóban (max 50 kg). Egy 2007-es 159 SW-ről van szó.
Előre is köszi.
mizooo2013-02-08 16:31:37 // 30463
Scan for interfaces-nél pedig ezt írja:
Scanning ...

VagCom/KKL interface found at port COM3
ELM 327 v1.3+ (Bluetooth) interface found at port COM6, speed 115200bps
This interface is compatible with ELM 327 1.4! Should connect properly with all CAN modules.

COMPLETED
mizooo2013-02-08 16:10:40 // 30462
Sziasztok, itt ülök az autóban próbálnám az ELM327-et, de nem akar kommunikálni az ECU-val. A test ok, baud 36400-ra állítva. Több verzióst FES-t is próbáltam. NO ecu response check your cable and port settings. Kicsit kezd hideg lenni, szerintem holnap folytatom :). Amúgy fel lehet simán csukni a burkolatot ha be van dugva.
Liquid2013-02-08 14:17:25 // 30461
én láttam anno Alfacityben olyan kiállított, 159-et (asszem a Rieglerék standjánál) aminek már kopott volt az emblémája.
Az enyémen vagy cserélve volt az első, vagy a hátsó kapott több napot, nemtom. De a hátsó volt full szintelen, az elsőn csak a lakk kezd lejönni
David | Centocinquantanove2013-02-08 13:57:31 // 30460
Még annyit, hogy én amikor cseréltem az enyémen az első emblémát, akkor lehetett látni, hogy a dombornyomott lemezen a "szintkülönbségek" és élek sokkal kisebbek és lágyabbak voltam mint az új logon. Elmondani jobban nem tudom ,ezt érezni, látni lehet.
De a tévedés jogát fentartom! :D :D
David | Centocinquantanove2013-02-08 13:54:40 // 30459
Hát jó de ha csak a nap "koptatná" akkor ugyanolyan mértékben koptatná hátul is, ahol a fotók alapján sokkal jobb állapotú az embléma.
Szerintem az első embléma kopását a menetközben nekiütődő apró részecskék okozzák, valahogy úgy képzelem, mintha homokfújnád, csak sokkal kisebb porszemekkel...
Norby2013-02-08 13:50:34 // 30458
Az az emblémát nem a km koptatja, hanem a nap :)

Az meg 5 évig sütehette ( vagyis 2,5 mert éjjszaka is volt!)
David | Centocinquantanove2013-02-08 13:43:16 // 30457
Meg futott 50 egynéhányezer kilómétert és az első emblémán már nincs szín...
Ami tény hogy, hogy a fotókról igen mutatós a verda, de vigyázni kell a kereskedőkkel.
2007/11-es a gép és annyit futott mint egy 3 éves a megadott adatok alapján. Akkor vagy valahol állt 2 évet egy garázsban vagy mahinált az órája... Lehet hogy tévedek de jobb féni mint megijedni...
Norby2013-02-08 12:31:20 // 30456
A motorháztetőn van horpadás, 1 kulcs van és nincs szervízkönyv.
Ez sem jelet jót!
.......................2013-02-08 12:19:21 // 30455
Te is írtad ,mert megbízható japàn kisautót akartak..
Ezek a mítoszok alapjàn vàlaszt a vàsàrlók több mint fele..
Pityukoma2013-02-08 11:53:25 // 30454
Minden eladható. Páromnak volt egy Daihatsu Cuore-ja. Meghirdettem, vevő jött és azonnal fizetni akart, de mondtam neki hogy próbaútra mindenképpen megyünk mert ez már a diósgyőri kohóba való inkább mint az utakra. Jobb oldali ülés előtt lemez nem volt lábnál, az olaj ömlött belőle, váltóban csak 3-4 volt semmi más a lökhárítót drót tartotta.... és még sorolhatnám. Mire vissza értünk már 3-an álltak a kapuba és mindenki meg akarta venni. Egymásra licitáltak a megbízható japán kisautó miatt. Én meg csak pislogtam hogy ezek hülyék? :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak