Vermacy2013-03-20 13:03:33 // 32903
Nekem Sottozero II a téli garnim R17-ben, 225-el. Igaz, 1 literrel többet fogyaszt, mint előző szezonban a 215-ös, R16, de a fórumon elhangzottakkal ellentétben Nekem se nem hangos, se nem úszik fel, se nem csúszik meg. Lehet, megöregedtem és már nem való Nekem sportosnak mondott autó (150 LE-s dízel nem sportautó!)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 13:01:11 // 32902
Ja, és köszi a jó tanácsot/figyelmeztetést! Még azért körbejárom a témát.
Dömpi (il dottore)2013-03-20 12:59:54 // 32901
Nekem gyárilag van fenn a 305 mm-es brembo nyereg. (FL utáni a vas).
A csajszi 147-ese is FL utáni, de ott a féknyergen nem volt módosítás. Neki sem akarok méretben váltani, csak a sima kétdugattyús nyerget akarnám lecserélni kisbrembo-ra (vagy ahogy a 147-nél hívják). Ezért csak nem állít meg a yard.
Amúgy nekem eddig a LED-sor miatt sem kötözködtek. Szerintem azt hiszik gyárilag ilyen :),. Háka az égnek nem sok 159 van az utakon - már a kommersz márkákhoz képest - így a sünök nem is ismerik túl jól.
A csajszi 147-ese is FL utáni, de ott a féknyergen nem volt módosítás. Neki sem akarok méretben váltani, csak a sima kétdugattyús nyerget akarnám lecserélni kisbrembo-ra (vagy ahogy a 147-nél hívják). Ezért csak nem állít meg a yard.
Amúgy nekem eddig a LED-sor miatt sem kötözködtek. Szerintem azt hiszik gyárilag ilyen :),. Háka az égnek nem sok 159 van az utakon - már a kommersz márkákhoz képest - így a sünök nem is ismerik túl jól.
Vermacy2013-03-20 12:59:08 // 32900
Nekem már melegedett el fékem! Igaz, a '86-os Lanciámon :o) de azon Michelin volt és a GrossGlocknerre mentük fel és le... :o)
Vermacy2013-03-20 12:55:32 // 32899
"A Continál fedig előbb a kaszni hajlott meg és csak utána jött az ABS."
Vazze! Ezek után nem veszek Contit! Húzathatom ki a karosszériát... :o)
Vazze! Ezek után nem veszek Contit! Húzathatom ki a karosszériát... :o)
Vermacy2013-03-20 12:53:59 // 32898
Bridgestone Nálam iszonyatosan F.O.S. volt. Hangos volt és dobált. Szívás volt! Nekem...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 12:52:39 // 32897
arra figyelj oda hogy van olyan ismerősöm 56-os aki felrakta a nagyféket stb és a rendőrök lekaparták a műszaki nyalókát...
itt szfváron a múlt héten egy ismerősömnek mind a két autójáról leszedték a műszakit tuning első lökös miatt :(((
itt szfváron a múlt héten egy ismerősömnek mind a két autójáról leszedték a műszakit tuning első lökös miatt :(((
Vermacy2013-03-20 12:51:00 // 32896
Részben egyet értek.
1000 km-ből 999-en Nekem sem előirányzott a prémium szint (mint BMW esetén a név :o)), de azon az 1-es számíthat pár centi...
Én a PZero Rossoval nagyon meg voltam elégedve, csendes volt és Nekem megfelelt. Sosem hagyott cserben sőt, a kopásjelzőig használtam >:-)
1000 km-ből 999-en Nekem sem előirányzott a prémium szint (mint BMW esetén a név :o)), de azon az 1-es számíthat pár centi...
Én a PZero Rossoval nagyon meg voltam elégedve, csendes volt és Nekem megfelelt. Sosem hagyott cserben sőt, a kopásjelzőig használtam >:-)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 12:50:06 // 32895
Úgy érted eladó? 147-re is van? Szívesen meglepném az asszonyt :)
(remélem mostanság nem olvassa a 159 topicot)
(remélem mostanság nem olvassa a 159 topicot)
Vermacy2013-03-20 12:44:16 // 32894
Megbíztható gumist már nem ismerek, mert elköltöztem Veszprémből és nem igazán járok arra. Az "itteneiket" meg még nem ismerem annyira, hogy adnék a véleményükre. Ezért is dobtam fel a témát Nektek :)
Az utolós részben igazad van és le is cserélem (ha megveszem) amint nem vagyok vele elégedett. Ár alapján nem sokat bukok...
Az utolós részben igazad van és le is cserélem (ha megveszem) amint nem vagyok vele elégedett. Ár alapján nem sokat bukok...
Vermacy2013-03-20 12:41:12 // 32893
A komám, míg a családot nem alapított Integralés volt. Két lábbal áll a földön és komoly ember.
Én adok a véleményére :o)
Én adok a véleményére :o)
Vermacy2013-03-20 12:39:26 // 32892
Én is így vagyok. Lehet, Alfások között Én leszek az első tesztere ennek a márkának. Amennyiben nem válik be, már cserélem is le, ez számomra sem volt kérdés!
Vermacy2013-03-20 12:36:26 // 32891
A találkozós körözésben pedig benne vagyok Én is felajánlom másoknak. Így teljes a kép és lehet, mást is észre veszek, ami eddig nem tűnt fel.
Ma egy A6-os tulaj nem akart kiszállni és sztem ment és utánajárt a típusnak (AR159) neten :o)
Ma egy A6-os tulaj nem akart kiszállni és sztem ment és utánajárt a típusnak (AR159) neten :o)
Vermacy2013-03-20 12:34:59 // 32890
Vredestein téli. Vmi nonamere cserélte, de nem Norautós saját gumira.
Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...
R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...
R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Vermacy2013-03-20 12:32:40 // 32889
Én nem győzködni akartam senkit, csupán megkérdezni, hogy vki hallott-e már róla. Még nem, de mindenki lebeszél :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 10:30:36 // 32888
ennél rosszabb aki egyszer 180-nal utána meg 130-cal megy és így hullámzik München, Deggendorf és Passau között....na ennek mi értelme van?
.......................2013-03-20 09:58:24 // 32887
Na attó a digitális vezetési stilustól nincs is rosszabb az utasnak,
azt hiszik a barom németek,hogy ettöl gyorsabban odaérnek,
aztán meg csak a dugót csinálják vele..
azt hiszik a barom németek,hogy ettöl gyorsabban odaérnek,
aztán meg csak a dugót csinálják vele..
Phon2013-03-20 09:52:45 // 32886
nekem van bármelyik fajta brembom, kissebb, nagyobb akár tárcsával is még akár piros szinben is :)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 09:09:16 // 32885
De neked már a négydugattyús "kis" brembo-d van, mint nekem. Olyan mint a TI, csak 305 mm-es.
droberto2013-03-20 09:06:58 // 32884
Úgyhogy fontos nekem. Mint mondtam fékmániás vagyok. :)
Ja a mienk 305 mm-es, a 2.4; 3.2 és a ti-ken pedig 330 mm.
Ja a mienk 305 mm-es, a 2.4; 3.2 és a ti-ken pedig 330 mm.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 09:03:38 // 32883
kicsit siettünk na :)
Grando2013-03-20 08:57:40 // 32882
Mondhatjuk, hogy "finoman lépegettünk". :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:56:40 // 32881
azért írtam, hogy senkit sem akarok megbántani... én egy 150 lovas Mjet-ből ültem át ahhoz képest a gyári 200 lovas 59 nem tudott sokkal többet, na ez a vicc
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:55:35 // 32880
Jó van na! Poénnak szántam.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:54:54 // 32879
mindenki azt csinál amit akar :) Én a Phedrán gondolkodom, hogy kiírassam vagy ne nincs baja csak a FAP folyadék annyi lenne mint a kiírás :P
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:54:46 // 32878
A következő vas nekem is 2.4 lesz..
Amikor viszont a 159-et vettem, egy 103 lovas benyás Mareából csüccsentem át a 138-lovas 159-be. És hát ugye más a nyomaték is. Nekem már az is óriási előrelépés volt akkor.
Amikor viszont a 159-et vettem, egy 103 lovas benyás Mareából csüccsentem át a 138-lovas 159-be. És hát ugye más a nyomaték is. Nekem már az is óriási előrelépés volt akkor.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:52:13 // 32877
tán nem volt 50 perc Kaposújlak-Szfvár :)))
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:52:08 // 32876
Ma reggel sikerült rossz hírét keltenem az alfáknak...
....DPF regen volt, úgyhogy autóúton 4.ben, 2500 rpm mellett, 90-es tempóval.
Na ez a tatás :)
És most mindjárt Erhard leüti a magaslabdát: "mondtam már, hogy szedd ki/írasd ki a DPF-et"
:) :) :)
....DPF regen volt, úgyhogy autóúton 4.ben, 2500 rpm mellett, 90-es tempóval.
Na ez a tatás :)
És most mindjárt Erhard leüti a magaslabdát: "mondtam már, hogy szedd ki/írasd ki a DPF-et"
:) :) :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:49:03 // 32875
No az már súrolta a sportos vezetést alulról ...csak egy a gond (minden fikázás nélkül) ott egy 220 ló alatti autó nem tudta volna tartani a lépést velünk :)
Grando2013-03-20 08:43:03 // 32874
Az fincsi kis túra volt!
Csoda hogy se Totti, se én nem estünk le az útról a PZero Rossókkal. Ha már akkor tudtuk volna, hogy xar gumik.... ;))
Csoda hogy se Totti, se én nem estünk le az útról a PZero Rossókkal. Ha már akkor tudtuk volna, hogy xar gumik.... ;))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:20:48 // 32873
oda sorolod magad ahová szeretnéd, gyere le Kaposújlakra és gyere velünk haza, majd hívom Tottit meg Grandót is a szendvicsbe elférsz még :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:19:11 // 32872
eccerű, pont az jutott az eszembe 7végén hogy 140 ló kb hasonló súlyú, mint az 59 ...kurvára nem megy :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:18:15 // 32871
erről van szó, Roberto ezt nem érti lehet a kanyarba be tud menni azzal a sebességgel amivel én de kijönni már biztos nem
Piritu - 1.000.0002013-03-20 06:41:56 // 32870
Simán csak alkalmatlan a közúti közlekedésre...
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:33:39 // 32869
na azzal mi is ralliztunk anno a gáton gimis korunkban
Liquid2013-03-19 23:27:01 // 32868
valószínűleg így van, Erhardnak meg különben is dízel egyterűje van :))
egyébként bármivel lehet durván vezetni, láttad volna a kolegámat trabanttal :))
egyébként bármivel lehet durván vezetni, láttad volna a kolegámat trabanttal :))
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:24:00 // 32867
Baszki, Németben könnyű betartani a sebességhatárokat, miután az ingyenes autópályán kiélhetted magad!
Ott még sz@rni is autópályán mehetsz, mert annyi van.
Ott még sz@rni is autópályán mehetsz, mert annyi van.
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:21:41 // 32866
GTPeti2013-03-19 23:15:58 // 32865
A második kategóriába tapasztalataim szerint Mo-n kevesen tartoznak. Mindig puffogok, hogy minek teletrafizni mindet. Aztán mikor odahaza autózom megtapasztalom... Kb. letolnak az útról, ha betartom a sebességhatárokat. (Mert nincs kedvem megsegíteni a szerveket.)
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:09:22 // 32864
És akkor a mutyuki előttem? Ha én tatás, akkor ő mi? Dédnagyapás? :)
Szerintem van
- a tatás: 90-nél 70 km/h és csigán gyorsul fel (inkább való neki a tolószék)
- a nyárspolgári vagy úrias: mindenhol betart mindent (tipikus hétvégi vezető)
- a sportosan dinamikus: a kocsi lehetőségeihez képest dinamikusan gyorsul/lassít és mindenhol a sebességhatár felett autózik kicsivel
- (inkább nem jellemzem): F1-nek nézi a kocsiutat
Szerintem van
- a tatás: 90-nél 70 km/h és csigán gyorsul fel (inkább való neki a tolószék)
- a nyárspolgári vagy úrias: mindenhol betart mindent (tipikus hétvégi vezető)
- a sportosan dinamikus: a kocsi lehetőségeihez képest dinamikusan gyorsul/lassít és mindenhol a sebességhatár felett autózik kicsivel
- (inkább nem jellemzem): F1-nek nézi a kocsiutat
Piritu - 1.000.0002013-03-19 22:57:04 // 32863
Bakker, ilyen régi dolgokat hogyan tudsz fejben tartani, megtalálni? :-O
(Ha jól látom, az én fékem kisebb, mint a "nagyfék")
(Ha jól látom, az én fékem kisebb, mint a "nagyfék")
Piritu - 1.000.0002013-03-19 22:54:01 // 32862
Nem tatás vezetés?
Mint ahogy egy német kollégámat jellemezték a többiek: digitális a technikája. Padlógáz, vagy padlófék. Félúton egyik pedál sincs. Az az OFF, ami a többieknél 6,5-7 literrel beérte hozzánk jövet, nála messze 10 felett fogyasztott. :-P
Mint ahogy egy német kollégámat jellemezték a többiek: digitális a technikája. Padlógáz, vagy padlófék. Félúton egyik pedál sincs. Az az OFF, ami a többieknél 6,5-7 literrel beérte hozzánk jövet, nála messze 10 felett fogyasztott. :-P
droberto2013-03-19 22:53:08 // 32861
Piritu, kattints az üzenetem előzményére. Ott Csabiii159 jól összefoglalta a fékkérdést. :)
Dömpi (il dottore)2013-03-19 22:49:21 // 32860
Szrintem itt a többség dinamikusan vezet (értsd. gyorsítás/lassítás)...persze a LE és a Nm szabta határok között.
Mondjuk Erhard kipreparált 2.4-esét ne hasonlítsuk az én chippelt 8V-mhez. Hiába akarnék olyan dinamikusan menni, mint Erhard, ha egyszer nem lépes rá az Arkangyal.
Mondjuk Erhard kipreparált 2.4-esét ne hasonlítsuk az én chippelt 8V-mhez. Hiába akarnék olyan dinamikusan menni, mint Erhard, ha egyszer nem lépes rá az Arkangyal.
Piritu - 1.000.0002013-03-19 22:49:03 // 32859
Ami nem a "nagyfék"-nek felel meg?
(Nem igazán vagyok képben, inkább a félautó szerkezetével vagyok tisztában.)
(Nem igazán vagyok képben, inkább a félautó szerkezetével vagyok tisztában.)
droberto2013-03-19 22:43:15 // 32858
Nedves volt az út. 50-60 lehetett max.
Egyszerűen nem volt vízen tapadása a Sottozeronak. Ezt egyébként a tesztek is visszaigazolták.
Egyszerűen nem volt vízen tapadása a Sottozeronak. Ezt egyébként a tesztek is visszaigazolták.
Liquid2013-03-19 22:42:50 // 32857
a tatásság nem feltétlenül a sebességet jelenti, hanem azt milyen gyorsan éred el, vagy milyen gyorsan lassítasz le, mennyivel mész a kanyarban stb. :)
Dömpi (il dottore)2013-03-19 22:36:55 // 32856
A magam részéről gumi ügyben elégé szétnéztem februárban, mert attól tartottam, hogy az idei nyári szezont új abroncsokkal kell kezdenem. Egyenlőre úgy néz ki, hogy nem.
Most ugyan Michelin PS2-m van, de használtan vettem tavaly, kényszerűségből.
Mivel 19"-es felnijeim vannak, a prémium kategóriás gumiszett majd fél milla lenne!
Ámbár Erhard nemes egyszerűséggel a tatás vezetők közé degradált, én mégsem tartom magam annak: városban néha 60-80km/h; közúton 110-120km/h, autóúton 130-140 km/h, pályán 150 km/h, nagyritkán 180-ig eleresztve. Hát ha az tatás vezetés, hogy nótórius módon mindig a megengedettnél 20-40 km/h-val többel megyek akkor nem tudom mi a nem tatás. Erhard, kérlek magyarázd el, hogy az olyan profik, mint te, hogyan vezetnek nem tatásan! Előre is köszönöm!
Szóval gumi ügyben én 19"-os méretben az ár tekintetében 50-55k Ft-ot tartok reálisnak abroncsonként. Ezért a pénzért Kumho-t vagy Hangkook-ot simán kapni még szereléssel együtt is.
Ebből kifolyólag kisebb méretekben (18", 17"), akár 40k körül is megáll a dolog.
Aki viszont 20k Ft körül akar új gumit venni egy 159-re, az szerintem inkább adja el az alfát és vegyen Suzuki Swift-et. Bocsi az őszinteségért, de a 159 nem az a kategória.
Amúgy én személy szerint a felúszástól tartok a legjobban...amilyen esőzések vannak mostanság...
Egyébként aláírom, hogy a 19"-es elég hülye méret (235/40). A gumisom mikor utánanézett az áraknak, azt mondta, hogy van egy ügyfele egy 26 millás Range Rover-el, és arra olcsóbb a gumi, mint a 159 19"-os gyári mérete.
Épp ezért - hallgatva a CarTársak tanácsára (köszi Szosza) - én is váltóméretet kerestem, ezért fogok 245/35-öt venni, ha majd oda kerül a sor.
Amúgy az ADAC teszteken a Hangkook elég jól szerepel az utóbbi években, de a kínai gumik koránt sem, főleg nem vizes úton. Hiába esik Kínában sok eső, mégsem tudnak jó esőgumit csinálni.
Most ugyan Michelin PS2-m van, de használtan vettem tavaly, kényszerűségből.
Mivel 19"-es felnijeim vannak, a prémium kategóriás gumiszett majd fél milla lenne!
Ámbár Erhard nemes egyszerűséggel a tatás vezetők közé degradált, én mégsem tartom magam annak: városban néha 60-80km/h; közúton 110-120km/h, autóúton 130-140 km/h, pályán 150 km/h, nagyritkán 180-ig eleresztve. Hát ha az tatás vezetés, hogy nótórius módon mindig a megengedettnél 20-40 km/h-val többel megyek akkor nem tudom mi a nem tatás. Erhard, kérlek magyarázd el, hogy az olyan profik, mint te, hogyan vezetnek nem tatásan! Előre is köszönöm!
Szóval gumi ügyben én 19"-os méretben az ár tekintetében 50-55k Ft-ot tartok reálisnak abroncsonként. Ezért a pénzért Kumho-t vagy Hangkook-ot simán kapni még szereléssel együtt is.
Ebből kifolyólag kisebb méretekben (18", 17"), akár 40k körül is megáll a dolog.
Aki viszont 20k Ft körül akar új gumit venni egy 159-re, az szerintem inkább adja el az alfát és vegyen Suzuki Swift-et. Bocsi az őszinteségért, de a 159 nem az a kategória.
Amúgy én személy szerint a felúszástól tartok a legjobban...amilyen esőzések vannak mostanság...
Egyébként aláírom, hogy a 19"-es elég hülye méret (235/40). A gumisom mikor utánanézett az áraknak, azt mondta, hogy van egy ügyfele egy 26 millás Range Rover-el, és arra olcsóbb a gumi, mint a 159 19"-os gyári mérete.
Épp ezért - hallgatva a CarTársak tanácsára (köszi Szosza) - én is váltóméretet kerestem, ezért fogok 245/35-öt venni, ha majd oda kerül a sor.
Amúgy az ADAC teszteken a Hangkook elég jól szerepel az utóbbi években, de a kínai gumik koránt sem, főleg nem vizes úton. Hiába esik Kínában sok eső, mégsem tudnak jó esőgumit csinálni.
droberto2013-03-19 22:34:04 // 32855
Neked már a módosított fixnyerges, négydugattyús féked van.
Liquid2013-03-19 22:33:53 // 32854
200-zal elhiszem hogy elúszott :)