Csabi2013-05-15 11:54:46 // 35504
Persze a doboz miatt, nagyon megemeli a nyomást,amit az ECU nem tolerál! :)
droberto2013-05-15 11:51:25 // 35503
droberto2013-05-15 11:50:16 // 35502
droberto2013-05-15 11:48:42 // 35501
Bassz..., hogy én erre miért nem gondoltam?!?
Csabi2013-05-15 11:19:48 // 35500
Coolby2013-05-15 11:06:09 // 35499
valaki nem tudja DPF, bekötéseinek méreteit? Mert faterom bármire képes. Mindig azt mondja a Concorde-t is legyártja, csak legyen róla rajz... Szóval, ha meg tudnám adni, mik a bekötések, akkor előre legyártaná, és csak levennénk és beraknánk, amikor oda jutok.
Coolby2013-05-15 10:29:55 // 35498
Erhard neked a Balog Zoli írta ki EGR-t?
Coolby2013-05-15 10:29:27 // 35497
ezért akarom kimenekíteni mielőtt végleg vége, mert az lesz csak idő kérdése... plusz nem kellene EGR rángatásokkal, regen időkkel és miszarral foglalkozni, plusz fogyasztásom is még lejjebb menne...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:28:01 // 35496
100 éves autószerelői múlt dejzelre szakosodva :)
Liquid2013-05-15 10:26:05 // 35495
ez így van, nekem arra kell hogy időnként meg tudjam nézni van-e nyűgje, esetleg ha van akkor meg tudom mutatni valaki hozzáértőbbnek és esetleg hamarabb sikerül megoldani a problémát, de természetesen nagyon nem mindenható
.......................2013-05-15 10:24:09 // 35494
kell a rutin +az évek is
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-15 10:21:11 // 35493
én azt látom, hogy mindenki linkelgeti be a diagramokat és senki sem ért hozzá :) időeltöltésnek jó de sajnos a valódi hiba megállapítására 10-20%-os esélyt ad....
.......................2013-05-15 10:18:34 // 35492
koppra kimegy az turbonyomásjelzö 1,6 bar ig?
.......................2013-05-15 10:18:03 // 35491
az sok
droberto2013-05-15 10:13:43 // 35490
Az óra csak 1,6-ig van míg a MES szerint rendre 2 bar felett van.
droberto2013-05-15 10:12:10 // 35489
Igen a remap nem ápol jó viszonyt a DPF-el az esetek nagy részében. Bár ezt most Pityukoma cáfolhatná....
droberto2013-05-15 10:10:26 // 35488
"a gyárilag jól működő az túlzás..." - Mire gondolsz? Az enyém pl. jól működik.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:08:48 // 35487
El bírom képzelni, hogy néhány helyen már átszakadt (vagy az előző gazni dolgozott rajta egy kicsit)
.......................2013-05-15 10:08:18 // 35486
a map szenzor nem tudja követni,
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:07:26 // 35485
Problémamentes autó nincs, és nem is lesz.
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
droberto2013-05-15 10:07:18 // 35484
"a chip töl nem füstöl sokkal jobban," - Ez azért nagyban függ a programtól.
droberto2013-05-15 10:06:07 // 35483
Ezt most nem értem. Mi az, hogy 2,0?
Coolby2013-05-15 10:06:06 // 35482
hát ez az... pedig százalékosan, ha 30%-ra van eltömődve, bizony akkor is padlózva olyat tol, hogy szörnyű...
Piritu - 1.000.0002013-05-15 10:05:18 // 35481
Hogyan tud füstölni, ha benne van a DPF? Ha átmegy rajta a korom, akkor már nem igazán látja el a funkcióját.
Coolby2013-05-15 10:05:17 // 35480
a gyárilag jól működő az túlzás...
engem egyébként a problémamentesség vonz a dologban, hogy ne kelljen a sok egyéb szar mellett, azt is várnom, hogy a korom miatt, mi mikor fog még beszarni, főleg, hogy városi közlekedés miatt hátrányos helyzetű vagyok...
engem egyébként a problémamentesség vonz a dologban, hogy ne kelljen a sok egyéb szar mellett, azt is várnom, hogy a korom miatt, mi mikor fog még beszarni, főleg, hogy városi közlekedés miatt hátrányos helyzetű vagyok...
.......................2013-05-15 10:00:50 // 35479
a chip töl nem füstöl sokkal jobban,
lehet neked is kopottak az injektorok
5 ezer / db áron megnézik az Interdiesel ben
aztán kiderül
lehet neked is kopottak az injektorok
5 ezer / db áron megnézik az Interdiesel ben
aztán kiderül
droberto2013-05-15 10:00:05 // 35478
Dömpi (il dottore)2013-05-15 09:59:52 // 35477
Basszus! De éhes lettem!
Dömpi (il dottore)2013-05-15 09:58:30 // 35476
Én tudok friss, nem faggyús birkahúst, egyenesen a "legelőről". Azért is ajánlottam.
Tárcsát viszek.
Mondjuk a 40 literes bogrács jó nagy.
No, akkor bográcsot nem viszek, a szombati kajára dobjuk össze a lóvét.
Viszont akkor a tárcsázáshoz viszek húst előre pácolva/fűszerezve!
Tárcsát viszek.
Mondjuk a 40 literes bogrács jó nagy.
No, akkor bográcsot nem viszek, a szombati kajára dobjuk össze a lóvét.
Viszont akkor a tárcsázáshoz viszek húst előre pácolva/fűszerezve!
droberto2013-05-15 09:56:31 // 35475
Nem értelek titeket...
Miért akar mindenki gyárilag jól működő autókat koromhányó, káros Audikká alakítani?:)
Miért akar mindenki gyárilag jól működő autókat koromhányó, káros Audikká alakítani?:)
.......................2013-05-15 09:56:23 // 35474
de az ECU ban lem lehet hibakód,és a MIL lámpa sem lilágíthat a müszaki vizsgán
akkor egyböl bukta van
akkor egyböl bukta van
droberto2013-05-15 09:54:26 // 35473
Igaz, de a kábelből is megvehetnénk az eredeti kanadait. Ne felejtsük el, hogy ehhez az ELM is nagyban hozzájárul. :)
droberto2013-05-15 09:49:50 // 35472
Szombaton mindenképp számítunk rátok! :)
Liquid2013-05-15 09:49:26 // 35471
nekem nincs már DPF-em, csak EGR, de sintén tol egy komoly felhőt ha padlót nyomok, zavar is nagyon.
Nincs valami tippetek honnan / hogyan elehtne beszerezni a 210 lovas 2.4-es gyári programját? Mert a csipmester-nek szüksége lenne rá, hogy le tudja ellenőrizni az ECU működését és eddig nem tudta megszerezni.
Esetleg nincs ilyen motorverzió valakinek Győr környékén?
Nincs valami tippetek honnan / hogyan elehtne beszerezni a 210 lovas 2.4-es gyári programját? Mert a csipmester-nek szüksége lenne rá, hogy le tudja ellenőrizni az ECU működését és eddig nem tudta megszerezni.
Esetleg nincs ilyen motorverzió valakinek Győr környékén?
droberto2013-05-15 09:47:31 // 35470
Az első felére már válaszoltam.
A másodikra pedig: Írj össze minden kérdést! :)
Az EGR szelep dugózáson, a Navi magyarításon és frissítésen túl lesz ott minden mi szem szájnak ingere. :)))
A másodikra pedig: Írj össze minden kérdést! :)
Az EGR szelep dugózáson, a Navi magyarításon és frissítésen túl lesz ott minden mi szem szájnak ingere. :)))
Liquid2013-05-15 09:46:19 // 35469
milyen verziót próbáltál? mert én többet is próbáltam de mindegyikkel az volt a gond, hogy véletlenszerűen kilépet/megszakadt a kapcsolat az ECU-val, volt hogy percekig jó volt, msákor meg 2sec után, vagy mondjuk arra hogy bekapcsoltam valamit.
Én emiatt döntöttem úgy hogy megveszem.
Én emiatt döntöttem úgy hogy megveszem.
droberto2013-05-15 09:44:50 // 35468
Jövőre meg, ha beindulunk akár csinálhatunk főzőversenyt is! :)))
droberto2013-05-15 09:43:46 // 35467
Így van, a mennyiséggel szerintem várjunk a hét végig.
Egyébként nekem a pörihez nem kell krumpli, csak friss fehér kenyér meg savanyúság. :)
Egyébként nekem a pörihez nem kell krumpli, csak friss fehér kenyér meg savanyúság. :)
droberto2013-05-15 09:41:54 // 35466
"DE és őszintén szólva szeretem a hasamat is. :)" - Ezzel vagyunk így egy páran. :)
Én viszek 40 l-es bográcsot, állványt, gázrózsát és gázt. Ezzel nem lesz gond.
Vasárnapra meg viszek tárcsát, amibe rajtunk kívül még 2-4 fő husija elfér. Tárcsát még kellene néhányat hozni...
Az ételhez azalapanyagokat meg SZVSZ, közösen vegyük meg. A tali előtt, vagy akár a helyszínen. Aki tud jó minőségű friss húst, az esetleg jelezhetné.
Én egyébként marha és sertés vegyespörire gondoltam.
A szakácsunk Erhard lenne, persze ha még áll az ajánlata. :)
A vasárnapi tárcsázás meg szerintem menjen egyénileg. Mindenki azt süt amit akar. Egyébként meg vannak tűrhető minőségű előpácolt húsok is.
Nasi persze jöhet... :)))
Én viszek 40 l-es bográcsot, állványt, gázrózsát és gázt. Ezzel nem lesz gond.
Vasárnapra meg viszek tárcsát, amibe rajtunk kívül még 2-4 fő husija elfér. Tárcsát még kellene néhányat hozni...
Az ételhez azalapanyagokat meg SZVSZ, közösen vegyük meg. A tali előtt, vagy akár a helyszínen. Aki tud jó minőségű friss húst, az esetleg jelezhetné.
Én egyébként marha és sertés vegyespörire gondoltam.
A szakácsunk Erhard lenne, persze ha még áll az ajánlata. :)
A vasárnapi tárcsázás meg szerintem menjen egyénileg. Mindenki azt süt amit akar. Egyébként meg vannak tűrhető minőségű előpácolt húsok is.
Nasi persze jöhet... :)))
droberto2013-05-15 09:26:16 // 35465
Szép kis tatyó! :)
Coolby2013-05-15 09:24:42 // 35464
Na majd megkérdezem tőle. Mondjuk most egy partnerét mondta Alsónémediben, hogy ne feltétlen kelljen lemennem Szászvárra... Meglátjuk...
'''''2013-05-15 09:22:33 // 35463
Én úgy tudom,Balog Zoli nem tudja kiütni az egr-t.Kiírt részecskeszűrővel szerintem mehetsz,csak ne sokáig,mert nincs regen és eldugul.
droberto2013-05-15 09:19:47 // 35462
A Facebookot én is veszélyesnek érzem, pedig nem vagyok különösebben félős.
Dömpi (il dottore)2013-05-15 09:16:30 // 35461
Na ezt akartam épp kérdezni! Nekem egy-egy kigyorsításkor lazán adott a MES 2,0 feletti értékeket. A max. értékem 2390 mBar.
Először azt hittem a chip miatt.
Először azt hittem a chip miatt.
Coolby2013-05-15 09:13:08 // 35460
lehet igazatok van, mondjuk én egyszer felraktam crackeltet és azóta nem kellett vele játszani, tökéletesen működik... mióta ELM327 adaptert is meghackeltem, azóta pedig mindent olvas...
Dömpi (il dottore)2013-05-15 09:12:05 // 35459
én csak 2,8-ig mertem fújni, ami 2,7 lesz mire lekapod a csövet a szelepről.
Coolby2013-05-15 09:11:44 // 35458
Sziasztok!
Erősen gondolkozom és a véleményetekre vagyok kíváncsi. Onnan indul a dolog, hogy írás óta padlógázon erősen kormol az autó, olyan fix kormot tol maga után, hogy na. Alapból is valószínű jobban kormol, de padlózva brutál. Úgyhogy szóltam Balog mesternek és mondta, hogy akkor veszünk vissza belőle... viszont eszembe jutott, hogy ha már visszemegyek, akkor lehet, hogy fogom és a francba kitolatom a kocsiból az EGR-t és a DPF-et, mert nem akarok x hónap múlva meg majd ezen is filózni, hogy hát szar, ki kéne, de jó is lenne végülis... A tervem az, hogy EGR-re falazás megy, DPF pedig, mivel végülis jó (most kormolás miatt ugyan rövidült regen, de azért jó), azt pedig kiveszem és elteszem, helyére pedig cső kerül (műszakira pedig esetleg visszakerül, ha nézi azt bárki, hogy fizikailag a helyén van-e...).
A kérdéseim:
- most a nagyobb kormolás miatt (kb utolsó olajcsere óta mentem azóta 1000-2000 kmt) lehet-e gond az olajjal?
- ha jó a program a kocsiban és az olaj, akkor DPF kiiktatás után lök maga mögött durván kormot?
- EGR, DPF kiiratást el lehet úgy végezni, hogy először a kiírás van meg és aztán lesz fizikailag megoldva? Lehet úgy menni vele, hogy szoftveresen ki van iktatva, fizikailag benne van? (szervezés szempontjából nekem így lenne könnyebb)
Köszi a véleményeket előre is!
Erősen gondolkozom és a véleményetekre vagyok kíváncsi. Onnan indul a dolog, hogy írás óta padlógázon erősen kormol az autó, olyan fix kormot tol maga után, hogy na. Alapból is valószínű jobban kormol, de padlózva brutál. Úgyhogy szóltam Balog mesternek és mondta, hogy akkor veszünk vissza belőle... viszont eszembe jutott, hogy ha már visszemegyek, akkor lehet, hogy fogom és a francba kitolatom a kocsiból az EGR-t és a DPF-et, mert nem akarok x hónap múlva meg majd ezen is filózni, hogy hát szar, ki kéne, de jó is lenne végülis... A tervem az, hogy EGR-re falazás megy, DPF pedig, mivel végülis jó (most kormolás miatt ugyan rövidült regen, de azért jó), azt pedig kiveszem és elteszem, helyére pedig cső kerül (műszakira pedig esetleg visszakerül, ha nézi azt bárki, hogy fizikailag a helyén van-e...).
A kérdéseim:
- most a nagyobb kormolás miatt (kb utolsó olajcsere óta mentem azóta 1000-2000 kmt) lehet-e gond az olajjal?
- ha jó a program a kocsiban és az olaj, akkor DPF kiiktatás után lök maga mögött durván kormot?
- EGR, DPF kiiratást el lehet úgy végezni, hogy először a kiírás van meg és aztán lesz fizikailag megoldva? Lehet úgy menni vele, hogy szoftveresen ki van iktatva, fizikailag benne van? (szervezés szempontjából nekem így lenne könnyebb)
Köszi a véleményeket előre is!
droberto2013-05-15 09:07:57 // 35457
Egyébként tudjátok, hogy a MES által mért turbó nyomás miért magasabb mint a műszerfalon lévő óra által mutatott?
droberto2013-05-15 09:06:36 // 35456
Érdekes, hogy légnyomáscsúcsaid 2,3-2,4 nál vannak. Nálam ez 2,5-2,6. Boxxal 2,8 feletti.
"Eddig 5,9-6,5 volt téli gumival 16os kerékkel, most 6,2-7,9 a 19es nyári kerekekkel. Viszont tavaly is ugyanez a kerék volt, ugyanezzel a gumival, de alacsonyabb volt a fogyim." - Az átmérőkülönbségből fakad. Egyrészt, az óracsalás miatt van, másrészt vsz. dinamikusabban gyorsítgatsz (a nagyobb kerék fordulatszámának növelése több energiába kerül). Persze 255-ös szélesség se segít...
A keréknyomásod milyen? (Én 2,9-3 bar-ral járok.)
"Eddig 5,9-6,5 volt téli gumival 16os kerékkel, most 6,2-7,9 a 19es nyári kerekekkel. Viszont tavaly is ugyanez a kerék volt, ugyanezzel a gumival, de alacsonyabb volt a fogyim." - Az átmérőkülönbségből fakad. Egyrészt, az óracsalás miatt van, másrészt vsz. dinamikusabban gyorsítgatsz (a nagyobb kerék fordulatszámának növelése több energiába kerül). Persze 255-ös szélesség se segít...
A keréknyomásod milyen? (Én 2,9-3 bar-ral járok.)
Liquid2013-05-15 08:19:53 // 35455
egyetértek a MES simán megért 50EUR-t, és nem kell játszani a crackelttel, meg nincsenek korlátok.